SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Augustus_Thijs op 06-07-2012 21:42:42 ]..non est vivere sed valere vita est ..
Precies en ik ben sinds vorig jaar getrouwd, dus het is Mevrouw Ceased2be en geen vriendin vanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:24 schreef Muisraket het volgende:
En ik een bericht kreeg dat ik mijn bericht niet kon editen omdat het topic dicht was.Want het is natuurlijk Ceased2Be.
Ik had er ook expres mevr. Ceased2Be neergezet, 'die vriendin' sloeg op een vriendin van A_T.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Precies en ik ben sinds vorig jaar getrouwd, dus het is Mevrouw Ceased2be en geen vriendin van
Vooruit danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik had er ook expres mevr. Ceased2Be neergezet, 'die vriendin' sloeg op een vriendin van A_T.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:25 schreef Muisraket het volgende:
LOL, moest bij VVV-kantoor in de OP even denken aan VV op kantoor.
Is ook krom, maar er moet ook nog genoeg aan gesleuteld worden. Alleen al vanwege het verschil tussen bachelor van het hbo (eindpositie) en bachelor van het wo (totaal kansloos voor een baan).quote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:25 schreef Ceased2Be het volgende:
En hier weer verder
Maar dat Ba / Ma / PhD geval vind ik ook behoorlijk krom.
Als het geen Beta wetenschap is is het automatisch 'Arts' waar je in terecht komt
quote:
Nee meneerquote:
Diablo3 meldtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:40 schreef Ceased2Be het volgende:
Speelt er nog iemand Song Pop hier?
(of Diablo 3)
Braaf zo..quote:
Nope, sorryquote:Op vrijdag 6 juli 2012 13:40 schreef Ceased2Be het volgende:
Speelt er nog iemand Song Pop hier?
(of Diablo 3)
Ceased2be#2428quote:
Denken dat jij mij op wie dan ook kan afsturen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Braaf zo..
Anders moet ik VV en MR weer op je afsturen, dat zou ook weer zo zielig zijn voor je
[..]
Nope, sorry
Wel net the witcher 2 uitgespeeld, best aardig
Nu maar eens kijken wat ik ga spelen.. Maar diablo heeft me (oh heiligschennis) nooit echt kunnen boeien. Als we dan toch in het blizzard straatje zitten, doe dan maar Warcraft.
Ik wel, ik ben namelijk modquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Denken dat jij mij op wie dan ook kan afsturen._!
quote:
quote:
Macht op FOK! macht noemen...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als je macht hebt, moet je dat ook misgebruiken
Speaking of which, er was een voorstel om 'volg topic' te veranderen in TVP.quote:
Zoiets ja. En je kunt het nu al instellen zie ik!quote:
FQR ken ik niet, wat was dat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:02 schreef shifto het volgende:
Tvp is nog ouder dan FQR, en dat was echt de shit ooit
Ik kijk altijd in 'profielgeschiedenis van', dus niet in mijn actieve topics.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Speaking of which, er was een voorstel om 'volg topic' te veranderen in TVP.Maar je volgt toch automatisch het volgende deel van een topic in een reeks als je het vorige topic volgde?
Ja maar jij bent een narcist, altijd in jezelf kijkenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik kijk juist altijd in mijn AT's..
Hihi, AT
Full Quick Reply, dat schermpje wat nu onder elk topic zit had je toen nog niet, moest je op "reageren" klikken, dan je reactie typen en hopen dat er niet 1200 posts bij waren gekomen, dus toen maakte iemand FQR en dat was baasquote:
Ik moest echt lachenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:10 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik kijk juist altijd in mijn AT's..
Hihi, AT
Inderdaad ja, vroegah moest je helemaal naar een ander scherm om een reactie te typen..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Full Quick Reply, dat schermpje wat nu onder elk topic zit had je toen nog niet, moest je op "reageren" klikken, dan je reactie typen en hopen dat er niet 1200 posts bij waren gekomen, dus toen maakte iemand FQR en dat was baas
[..]
Ik moest echt lachen
Ja inderdaad, vooral met al die slowchats tegenwoordigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 15:39 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad ja, vroegah moest je helemaal naar een ander scherm om een reactie te typen..
Jeetje wat ouderwets zeg, die paar jaartjes geleden. Ben het ondertussen niet anders meer gewend..
Dag mevrouw!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:14 schreef mjan het volgende:
Iemand riep iets over promoveren? Als je iets specifieks wil weten dan PM maar. Er zijn trouwens ook topics over: in WGR en in W&T. Waar ik me verder niet mee bezig houdt omdat ik geen beta ben en het daar wel voornamelijk over gaat.
mevrouw Ceased2be
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:14 schreef mjan het volgende:
Iemand riep iets over promoveren? Als je iets specifieks wil weten dan PM maar. Er zijn trouwens ook topics over: in WGR en in W&T. Waar ik me verder niet mee bezig houdt omdat ik geen beta ben en het daar wel voornamelijk over gaat.
mevrouw Ceased2be
Romantisch ditquote:
Relativeren: in sommige delen van de wereld hebben mensen huis noch weekend.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Argh, waarom rijden mensen elkaar nou weer net in de prak als ik naar huis wil voor het weekend
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Relativeren: in sommige delen van de wereld hebben mensen huis noch weekend.
5-daagse weken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Relativeren: in sommige delen van de wereld hebben mensen huis noch weekend.
6-daagse werkweken.quote:
Niet mee bemoeienquote:
Nja na 90 uur ben ik toe aan een nieuwe gamequote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Nee in mijn eentje. Jij skyrim al uitgespeeld?
Ik heb de witcher gekocht. Tof spel, ik kan het alleen niet langer dan 15 minuten spelen omdat mijn laptop dan uitvaltquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja na 90 uur ben ik toe aan een nieuwe game![]()
Ga je echt alleen?
Deel 1 of deel 2? Deel 1 vond ik wel tof, al heb ik die nooit uitgespeeld.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb de witcher gekocht. Tof spel, ik kan het alleen niet langer dan 15 minuten spelen omdat mijn laptop dan uitvalt
Gamen op een laptopquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik heb de witcher gekocht. Tof spel, ik kan het alleen niet langer dan 15 minuten spelen omdat mijn laptop dan uitvalt
Ook met DX11 aan?quote:
Ik heb pas een nieuwequote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ook met DX11 aan?Want dan ging het bij mij mis
Maarja mijn PC is dan ook al antiek
Jezus zoveel uur inmiddelsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja na 90 uur ben ik toe aan een nieuwe game![]()
Ga je echt alleen?
Leuk spel was het zekerquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Gamen op een laptop
Kzou hem eens schoonmaken, klinkt als een Acer waarvan de ventilator verstopt zit
Maar The Witcher 2 vond ik een erg leuk spel.Heb deze dan ook met plezier uitgespeeld! Mijn PC trok dat spel alleen niet met alles op max. Zag er grafisch dan ook erg goed uit!
Ik speel elke keer een paar uurtjesquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jezus zoveel uur inmiddelsHoe hou je het vol?
En nee gelukkig niet, we zitten nu al aan het bier
Ben je er al?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |