Dit.quote:
Mooi om te horenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Was ik ook al van plan. En voor de duidelijkheid, de dag dat ik een acer koop, is de dag dat de zon in het oosten ondergaat en in westen opkomt, de zeeën droog vallen en de bergen als bladeren op de wind dansen.
Ik heb een Asus G73, en ik rook veel achter mijn pc, dus hij zal aardig wat as naar binnen zuigen
Ik heb de DVD, maar goede film idd.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 10:54 schreef bijdehand het volgende:
Heeft iemand trouwens A Clockwork Orange gezien gisteren?
Battle Royale kennen jij en Mohmi ook hoop ik?quote:
Bitch pleasequote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Battle Royale kennen jij en Mohmi ook hoop ik?
Deel 2 is niet de moeite waard om twee keer te kijken, laat ik het zo zeggen. Van deel 1 heb ik de dvd, de special edition dvd, de blu ray (special edition en de gewone in dezelfde uitvoering), de manga en het boekquote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch please
1 blijft wel de beste though, van de films
BAM!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Deel 2 is niet de moeite waard om twee keer te kijken, laat ik het zo zeggen. Van deel 1 heb ik de dvd, de special edition dvd, de blu ray (special edition en de gewone in dezelfde uitvoering), de manga en het boek
Hoi madame.quote:
Staat hier in de kast jonguh!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Battle Royale kennen jij en Mohmi ook hoop ik?
Nu ik dit lees rest mij nog een vraag: hoe kan het dat jij nog vrijgezel bentquote:
Bedankt voor de waarschuwingquote:
Met wie ga je?quote:
Nu ben ik jaloersquote:
Ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wil jij voor mij in de plaats gaan?
Een leuk meisje? Want als een leuk meisje dat aan mij zou vragen...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 16:21 schreef shifto het volgende:
Zon meisje op whatsapp vroeg ook of ik daarheen ging.
Ik heb maar verteld dat het niet echt mijn ding is.
Bij nader inzien denk ik dat ik vanavond toch niet ga. Sorry Barquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |