Zo te zien op google is dat in Haarlem. Hebben ze zeker, net als op roze maandag in Tilburg, extra klandizie nodig en proberen ze wat homo's te lokkenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik kende alleen roze maandag, maar dit had een lesbische oud-vriendin op FB gezet, vandaar.
Dat die winkel het als klandizie/publiciteitsstunt gebruikte, lijkt me duidelijk ja.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo te zien op google is dat in Haarlem. Hebben ze zeker, net als op roze maandag in Tilburg, extra klandizie nodig en proberen ze wat homo's te lokken
Ik zie het. Wat voor feestdag is dat nou?quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat die winkel het als klandizie/publiciteitsstunt gebruikte, lijkt me duidelijk ja.
Maar i.t.t. Roze Maandag in Tilburg, wat ingevoerd werd om de minst drukke dag van de Tilburgse Kermis wat populairder te maken, is Roze Zaterdag een losstaande, officiële thema- en feestdag.
Wat voor advies willen ze, ongevraagd, geven?quote:De stichting Roze Zaterdagen Nederland is in 2002 opgericht om jaarlijks de Roze Zaterdag toe te kennen aan een stad in Nederland en de betreffende organisatoren gevraagd en ongevraagd van advies te kunnen dienen
Dat van dat advies zou ik niet weten, beetje raar idd. Voor zover ik weet is het serieuzer, kleinschaliger en iets minder happyclappy dan de Amsterdamse Gay Pride.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 21:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zie het. Wat voor feestdag is dat nou?
[..]
Wat voor advies willen ze, ongevraagd, geven?
Oh ok. Blijf het raar vinden danquote:Op zaterdag 7 juli 2012 22:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat van dat advies zou ik niet weten, beetje raar idd. Voor zover ik weet is het serieuzer, kleinschaliger en iets minder happyclappy dan de Amsterdamse Gay Pride.
En toch was het awesome.quote:Op zondag 8 juli 2012 02:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Levenslied was een fucking pauperbende
Dat probleem had ik ook. Twee groepen die bier geven. Fuckquote:Op zondag 8 juli 2012 02:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Denk dat ik nog nooit zo vroeg, zo zat ben geweest. Kutzooi
Mohmi, hoe gaat het met je op deze goede zonnige morgen?quote:
Lekker! Rustig wakker worden met de nodige bakken koffie en de poezenkinders om me heen; geen klagen!quote:Op zondag 8 juli 2012 09:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mohmi, hoe gaat het met je op deze goede zonnige morgen?
Pas maar op: straks word je zo'n oud, vrijgezel vrouwtje met 40 katten die een hekel heeft aan mannenquote:Op zondag 8 juli 2012 10:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Lekker! Rustig wakker worden met de nodige bakken koffie en de poezenkinders om me heen; geen klagen!
En met u dan?? Nog plannen voor vandaag?
Dat is ook het streven!quote:Op zondag 8 juli 2012 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Pas maar op: straks word je zo'n oud, vrijgezel vrouwtje met 40 katten die een hekel heeft aan mannen![]()
En met mij is het ook lekkerGa zo even naar Den Bosch om met een vriend en een vriendin wat koffie te drinken en bij te praten
Dan blijven we samen vrijgezel en gaan we haten op iedereenquote:Op zondag 8 juli 2012 10:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dat is ook het streven!Maar mannen blijven wel welkom, mits ze van katten houden, of er iig lief tegen doen
![]()
Gezellig!Daar is het ook goed weer voor, lekker binnen even bijkletsen ^^
Shifto doet zeker ook mee!quote:Op zondag 8 juli 2012 10:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan blijven we samen vrijgezel en gaan we haten op iedereen![]()
En ja, wat een zomer he_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |