abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113904526
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 21:27 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Ik kende alleen roze maandag, maar dit had een lesbische oud-vriendin op FB gezet, vandaar. :P
Zo te zien op google is dat in Haarlem. Hebben ze zeker, net als op roze maandag in Tilburg, extra klandizie nodig en proberen ze wat homo's te lokken :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 juli 2012 @ 21:41:00 #177
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113904873
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 21:30 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zo te zien op google is dat in Haarlem. Hebben ze zeker, net als op roze maandag in Tilburg, extra klandizie nodig en proberen ze wat homo's te lokken :P
Dat die winkel het als klandizie/publiciteitsstunt gebruikte, lijkt me duidelijk ja.
Maar i.t.t. Roze Maandag in Tilburg, wat ingevoerd werd om de minst drukke dag van de Tilburgse Kermis wat populairder te maken, is Roze Zaterdag een losstaande, officiële thema- en feestdag.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_113905418
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 21:41 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dat die winkel het als klandizie/publiciteitsstunt gebruikte, lijkt me duidelijk ja.
Maar i.t.t. Roze Maandag in Tilburg, wat ingevoerd werd om de minst drukke dag van de Tilburgse Kermis wat populairder te maken, is Roze Zaterdag een losstaande, officiële thema- en feestdag.
Ik zie het. Wat voor feestdag is dat nou?

quote:
De stichting Roze Zaterdagen Nederland is in 2002 opgericht om jaarlijks de Roze Zaterdag toe te kennen aan een stad in Nederland en de betreffende organisatoren gevraagd en ongevraagd van advies te kunnen dienen
Wat voor advies willen ze, ongevraagd, geven? :?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 7 juli 2012 @ 22:10:04 #179
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_113905875
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 21:56 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik zie het. Wat voor feestdag is dat nou?

[..]

Wat voor advies willen ze, ongevraagd, geven? :?
Dat van dat advies zou ik niet weten, beetje raar idd. Voor zover ik weet is het serieuzer, kleinschaliger en iets minder happyclappy dan de Amsterdamse Gay Pride.
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
pi_113906446
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 22:10 schreef Muisraket het volgende:

[..]

Dat van dat advies zou ik niet weten, beetje raar idd. Voor zover ik weet is het serieuzer, kleinschaliger en iets minder happyclappy dan de Amsterdamse Gay Pride.
Oh ok. Blijf het raar vinden dan :P
pi_113914289
heeee
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_113914498
:z
  zondag 8 juli 2012 @ 02:45:33 #183
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_113914548
Levenslied :') Kom ik bijna heel mijn fucking familie tegen. Daar wordt nog 30 jaar over gepraat. En ik ben zat.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_113914661
Levenslied was een fucking pauperbende
pi_113914668
Denk dat ik nog nooit zo vroeg, zo zat ben geweest. Kutzooi
  zondag 8 juli 2012 @ 02:58:02 #186
361691 DeJori
pi_113914669
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 02:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Levenslied was een fucking pauperbende
En toch was het awesome.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 8 juli 2012 @ 02:58:32 #187
361691 DeJori
pi_113914675
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 02:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Denk dat ik nog nooit zo vroeg, zo zat ben geweest. Kutzooi
Dat probleem had ik ook. Twee groepen die bier geven. Fuck :')
pi_113914685
Nja fucking regen was wel kut. Waar stond je ergens?
pi_113914694
beter dj, familie is gratis zuipen
  zondag 8 juli 2012 @ 03:00:30 #190
361691 DeJori
pi_113914703
Bij de Tijl, net als altijd.

Ik ga slapen, hoop dat ik mijn bed kan vinden :')
pi_113914716
ik was daar ook :')

Dik veel glas in mn voet teringpijn alles pft

Truste
pi_113914725
Oh en succes met je bed vinden. Mocht het niet lukken, is bank ook een optie. Gr. Gr.
  zondag 8 juli 2012 @ 09:26:20 #193
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113916592
Goedemoggel
pi_113916683
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 09:26 schreef bijdehand het volgende:
Goedemoggel
  zondag 8 juli 2012 @ 09:39:34 #195
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113916704
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 09:36 schreef MohMi het volgende:

[..]

Mohmi, hoe gaat het met je op deze goede zonnige morgen? :7
pi_113916978
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 09:39 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mohmi, hoe gaat het met je op deze goede zonnige morgen? :7
Lekker! Rustig wakker worden met de nodige bakken koffie en de poezenkinders om me heen; geen klagen!

En met u dan?? Nog plannen voor vandaag?
  zondag 8 juli 2012 @ 10:13:42 #197
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113917030
quote:
14s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:09 schreef MohMi het volgende:

[..]

Lekker! Rustig wakker worden met de nodige bakken koffie en de poezenkinders om me heen; geen klagen!

En met u dan?? Nog plannen voor vandaag?
Pas maar op: straks word je zo'n oud, vrijgezel vrouwtje met 40 katten die een hekel heeft aan mannen ;(

En met mij is het ook lekker :D Ga zo even naar Den Bosch om met een vriend en een vriendin wat koffie te drinken en bij te praten :7
pi_113917168
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Pas maar op: straks word je zo'n oud, vrijgezel vrouwtje met 40 katten die een hekel heeft aan mannen ;(

En met mij is het ook lekker :D Ga zo even naar Den Bosch om met een vriend en een vriendin wat koffie te drinken en bij te praten :7
Dat is ook het streven! *O* Maar mannen blijven wel welkom, mits ze van katten houden, of er iig lief tegen doen :Y

Gezellig! :D Daar is het ook goed weer voor, lekker binnen even bijkletsen ^^
  zondag 8 juli 2012 @ 10:29:23 #199
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_113917196
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:27 schreef MohMi het volgende:

[..]

Dat is ook het streven! *O* Maar mannen blijven wel welkom, mits ze van katten houden, of er iig lief tegen doen :Y

Gezellig! :D Daar is het ook goed weer voor, lekker binnen even bijkletsen ^^
Dan blijven we samen vrijgezel en gaan we haten op iedereen O+

En ja, wat een zomer he :')_!
pi_113917256
quote:
2s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:29 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan blijven we samen vrijgezel en gaan we haten op iedereen O+

En ja, wat een zomer he :')_!
Shifto doet zeker ook mee! *O* Dan gaan we met zijn drieën wonen en bouwen we een kamer vol met kittens en dan gaan we er in zwemmen en de kittens omhoog gooien en kroelen enz enz *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')