Lol klinkt als mijquote:Op zondag 8 juli 2012 15:54 schreef BarrieButsers het volgende:
Shit ernstigIk loop ook al half te waggelen.
Maar ik heb geen tijd voor de huisarts dus ga zo wel zelf dokteren.
Bij mij zat er ook tig jaar tussen mijn laatste en 1-na-laatste bezoek. Of het per se ernstig is weet ik niet, maar áls er nog glas in zit kun je nare wonden krijgen of bijv. het glas er niet goed uitkrijgen, daarom kun je het beter even laten checken.quote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Echt.. Is dat zoiets ernstigs danBen al tien jaar niet naar de dokter geweest en dan zou ik nu moeten
Het is niet ernstig totdat amateurs er zelf aan gaan zitten klootviolen. Er lopen heel veel bloedvaatjes en zenuwen in je voeten; denken dat je daar zelf kan gaan zitten wroeten en het goed doet is misschien een minder goed ideequote:Op zondag 8 juli 2012 15:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Echt.. Is dat zoiets ernstigs danBen al tien jaar niet naar de dokter geweest en dan zou ik nu moeten
Dit idd. Alhoewel bloedvaatjes dan niet zo'n ramp zijn, maar zenuwen wel. En natuurlijk ook risico op infectie als dat glas niet erg schoon was, waar ik vanuit ga als je er in gaat staan.quote:Op zondag 8 juli 2012 16:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het is niet ernstig totdat amateurs er zelf aan gaan zitten klootviolen. Er lopen heel veel bloedvaatjes en zenuwen in je voeten; denken dat je daar zelf kan gaan zitten wroeten en het goed doet is misschien een minder goed idee
Duurde bij mij ook een paar keer, maar dat heb ik met een hoop nummers van Muse. Vind dat wel vet bij nummers. Net als dat liedje van Major Lazer, Get Free. Ik snapte em niet, en opeens bij shifto (die em wel al snapte) in de auto toen ie heel hard stond, kwam ie binnen. Meestal vind ik dat soort nummers wel de echte bazenplatenquote:Op zondag 8 juli 2012 16:53 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Was net optijd met de radio aangooien![]()
Die nieuwe van Muse vind ik wel wennen trouwens. Wel erg mooi, maar ik moest wel een paar keer luisteren voordat ik dat liedje waardeerde
deze bedoelde ikquote:Op zondag 8 juli 2012 17:48 schreef Muisraket het volgende:
De nieuwe van Muse? Dat dubstepgebeuren of bedoelen jullie iets anders?
Beetje wennen inderdaad, maar ik raak hier al enthousiaster over dan van de muziek van hun vorige plaat (was daardoor een beetje afgehaakt). Waarschijnlijk ook voor mij een groeiplaat.quote:Op zondag 8 juli 2012 17:52 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
deze bedoelde ik
edit: heb er een met prelude gepakt zie ik, de eerste minuut mag je even doorspoelen zie ik..
Overigens was dit niet mijn debuut, ben al meerdere malen op 3FM geweestquote:
Ik deed mee met een prijsvraag om kaartjes te winnen, en ik werd nog terug gebeld ook!!quote:Op zondag 8 juli 2012 17:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Beetje wennen inderdaad, maar ik raak hier al enthousiaster over dan van de muziek van hun vorige plaat (was daardoor een beetje afgehaakt). Waarschijnlijk ook voor mij een groeiplaat.
En een opluchting dat dit in ieder geval geen dubstep is, want dit bestaat (helaas) wel voor een deel uit dubstep-invloeden...
Maar MohMi hoezo was je op de radio?En zei je nog iets naast 'dankjewellll'?
Jou altijdquote:Op zondag 8 juli 2012 18:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Overigens was dit niet mijn debuut, ben al meerdere malen op 3FM geweestWie wil me aanraken??
![]()
quote:Op zondag 8 juli 2012 18:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jou altijd![]()
Maar kaartjes gewonnen dus?![]()
Wat is dat nou voor een vraag? Ik fiets zo aan!quote:Op zondag 8 juli 2012 18:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
Overigens was dit niet mijn debuut, ben al meerdere malen op 3FM geweestWie wil me aanraken??
![]()
Gezellig! Dan krijgen we een mini Fok-aanraak-meetquote:Op zondag 8 juli 2012 18:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een vraag? Ik fiets zo aan!
Maar serieus, cool dat je hebt gewonnen
Nu klinkt het alsof jij mij ook gaat aanrakenquote:Op zondag 8 juli 2012 18:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gezellig! Dan krijgen we een mini Fok-aanraak-meet![]()
Wie weetquote:Op zondag 8 juli 2012 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nu klinkt het alsof jij mij ook gaat aanraken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |