Kinkyquote:Op zondag 8 juli 2012 18:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Gezellig! Dan krijgen we een mini Fok-aanraak-meet![]()

Ook niet van knuffels?quote:Op zondag 8 juli 2012 18:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hou daar nooit zo van.![]()
Serieus nietMaar je mag het proberen

Jawel, maar met aanrakerig bedoel ik niet knuffelenquote:

Had ik niet gedacht, dat je ook niet van ander klef/aanrakerig gedoe hield.quote:Op zondag 8 juli 2012 19:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel, maar met aanrakerig bedoel ik niet knuffelen

Moet ik zelfs niets van hebbenquote:Op zondag 8 juli 2012 19:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had ik niet gedacht, dat je ook niet van ander klef/aanrakerig gedoe hield.

Waarom doe je dan zo?quote:

Vroegah was ik echt aanrakerig bij mijn vrienden. Moet zeggen dat dat enorm minder is gewordenquote:

Alsof er een knop omgaat somsquote:
Haha, arme vriendenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vroegah was ik echt aanrakerig bij mijn vrienden. Moet zeggen dat dat enorm minder is geworden![]()
Als ik een liefje heb ben ik wel nog steeds klef

Same here (behalve liefje omdat ik dat gewoon nog niet weet). Of nouja, enorm, wel een stuk minder. Voel me er meestal een stuk ongemakkelijker bij dan vroeger, ook al weet ik dat het gewoon om schouderklopjes gaat.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vroegah was ik echt aanrakerig bij mijn vrienden. Moet zeggen dat dat enorm minder is geworden![]()
Als ik een liefje heb ben ik wel nog steeds klef

Ik weet het, bij onze oorspronkelijke vriendengroep gaf ik ook iedereen een snelle hug als ik wegging, of als zij weggingen. Nu doe ik dat alleen nog bij shifto.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Same here (behalve liefje omdat ik dat gewoon nog niet weet). Of nouja, enorm, wel een stuk minder. Voel me er meestal een stuk ongemakkelijker bij dan vroeger, ook al weet ik dat het gewoon om schouderklopjes gaat.
Behalve knuffels. Ik heb een zwak voor knuffels. De meeste knuffels zijn fijn maar niet gigantisch spectaculair, maar sommige mensen zijn er echt eindbazen in en dan is dat wel echt fijn.

Eh... dat was ook altijd alleen bij vrienden. Random personen heb ik *gelukkig* nooit gedaan. Behalve bij 1 gast op Lowlands maarrrr dat was een ander verhaal.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Niks mis met een beetje klef/aanrakerig doen. Maar inderdaad niet zomaar bij random personen..

Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat bij random personen doenquote:Op zondag 8 juli 2012 20:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Niks mis met een beetje klef/aanrakerig doen. Maar inderdaad niet zomaar bij random personen..

Helaas, er zijn genoeg van die aanstellerige kweelkutten die bang zijn dat de aarde stopt met draaien zodra ze 10 seconden iemand niet hebben aangeraaktquote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat bij random personen doenOf het moet flirterig zijn maar dan nog.

Of dronken.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat bij random personen doenOf het moet flirterig zijn maar dan nog.

Stoeien met meisjesquote:Op zondag 8 juli 2012 20:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Helaas, er zijn genoeg van die aanstellerige kweelkutten die bang zijn dat de aarde stopt met draaien zodra ze 10 seconden iemand niet hebben aangeraaktMaar dat is idd meestal ook flirterig (lees; sletterig) bedoelt.
Opzich ben ik dan wel weer van het stoeien, kan het echt wel waarderen om even lomp te rouwdouwen met vrienden.
[/insert ba dum tsssh-opmerkingen here]
Ja, maar als ik dronken ben zijn er geen random personen meer, dan is iedereen (lees: elk meisje) leuk en die ken ik dan enzo, dus tsjaquote:

Stoeien is stiekem best awesome.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:12 schreef MohMi het volgende:
[..]
Helaas, er zijn genoeg van die aanstellerige kweelkutten die bang zijn dat de aarde stopt met draaien zodra ze 10 seconden iemand niet hebben aangeraaktMaar dat is idd meestal ook flirterig (lees; sletterig) bedoelt.
Opzich ben ik dan wel weer van het stoeien, kan het echt wel waarderen om even lomp te rouwdouwen met vrienden.
[/insert ba dum tsssh-opmerkingen here]

Het kan wel snel een verkeerde indruk geven idd, echt baggerquote:Op zondag 8 juli 2012 20:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Stoeien is stiekem best awesome.Het is, tenzij je over een MohMi-shifto situatie spreekt, verliefd bent op elkaar of wanneer je seks met iemand hebt, helaas 9 van de 10 keer niet helemaal gepast en/of een beetje awkward.

Nouja, ik ga vooral met (hetero)meisjes om, dus dat valt bij mij gelukkig wel mee.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Het kan wel snel een verkeerde indruk geven idd, echt baggerBaal er sowieso van dat het snel overkomt alsof je iemand leuk vindt alleen omdat je gezellig met iemand kunt kletsen en lachen, ben daar zelf echt veel terughoudender door geworden. Niet leuk, want ik klets nou eenmaal graag makkelijk met mensen.

Heb er lang moeite mee gehad om het logisch te vinden, was echt uber lang ook gewoon echt een jongetje xD Mja, het is niet anders.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja, ik ga vooral met (hetero)meisjes om, dus dat valt bij mij gelukkig wel mee.Maar met mannen stoeien als vrouw komt vrij snel verkeerd over, logisch ook, dus daar ben ik heul snel mee gekapt.

Tenzij de jongen zielig gaat lopen doen omdat ie niet had verwacht dat je ook echt stoeide om te winnenquote:

Bij mij zou het waarschijnlijk ook lang geduurd hebben, omdat de enige jongens waarmee ik omging mij niets vonden, homo waren of hele goede leugenaars (verder wel een toffe vent, maar zijn manipulatieskills waren een beetje een minpunt. Oh en zijn liefde voor religie). Totdat je iemand tegenkomt die je heel snel vertelt hoe je als vrouw gezien wordt door mannen. Thanks again, shifty.quote:Op zondag 8 juli 2012 20:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb er lang moeite mee gehad om het logisch te vinden, was echt uber lang ook gewoon echt een jongetje xD Mja, het is niet anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |