Ditquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overigens was ik meeste van de tijd buiten
Periode van jouw leven? ''Op FOK! stoer doen en met een stijve achter mijn beeldscherm zitten als er een chick zich voordoet, dus om nog meer foto's vragen''.quote:
had je anders verwacht danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:26 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Waarom zo mongool reageren op alles wat een kut heeft. Kansloos als de tering heel de dag op FOK! rondhangen hopend dat je ooit eens tegen een echte vrouw kunt praten. Ik ben weg uit dit topic, ooi.
Volgens mij ben je in de war met iemand. Ik bemoei mij nu pas voor het eerst met je foto maar whatevah....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Periode van jouw leven? ''Op FOK! stoer doen en met een stijve achter mijn beeldscherm zitten als er een chick zich voordoet, dus om nog meer foto's vragen''.
Volgensmij is dat normaal op FOK!, doe hetzelfde bij KLB, ONZ of whatever and same answer. U know, so don't hate the playaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Periode van jouw leven? ''Op FOK! stoer doen en met een stijve achter mijn beeldscherm zitten als er een chick zich voordoet, dus om nog meer foto's vragen''.
ai..quote:
Wat is haar geheim dat ze dat kan doen?quote:
Nou post betere dan hé stoer praten, kom dan met je pics, overtref me dan!! COME AT ME!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:29 schreef GGMM het volgende:
Dit topic begint weer potentie te krijgen, zo net na al die aidspics.
Gaat over het algemeen hier, maar ik ben weg nu uit dit topic. Laat maar gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met iemand. Ik bemoei mij nu pas voor het eerst met je foto maar whatevah....
Aight hihi is goed meid lekker gek doen hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Gaat over het algemeen hier, maar ik ben weg nu uit dit topic. Laat maar gaan.![]()
Als ik iets kansloos vind dan is het dat wel, dus ik pas.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou post betere dan hé stoer praten, kom dan met je pics, overtref me dan!! COME AT ME!!
Algemeen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Gaat over het algemeen hier, maar ik ben weg nu uit dit topic. Laat maar gaan.![]()
idd, daar moet je mentaal doorheen zetten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat ze niet inziet hoe zwaar ze getrolled wordt als nieuweling.
ik snap hier niks vanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is haar geheim dat ze dat kan doen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat ze niet inziet hoe zwaar ze getrolled wordt als nieuweling.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:31 schreef Smoofie het volgende:
maarja, niet veel overleven de ontgroeningsfase van VBL
een van de zwaarste op fok heb ik gehoordquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:31 schreef Smoofie het volgende:
maarja, niet veel overleven de ontgroeningsfase van VBL
neequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:31 schreef GGMM het volgende:
Kunnen we niet stemmen? Davy weg of WhatsTheSecret weg?
davy weg.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:31 schreef GGMM het volgende:
Was naam(naar Nederlands vertaald dan) grapje.quote:
Eens.quote:
Daarom ook zoveel kwaliteitsusers die ook op een hoog niveau een discussie aan kunnen gaan ipv 24/7 getroll.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
een van de zwaarste op fok heb ik gehoord
Jij hebt nog oud internet, 100MB per maand max. Vandaar je afkeer tegen pics.. I get it..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik iets kansloos vind dan is het dat wel, dus ik pas.
ohquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was naam(naar Nederlands vertaald dan) grapje.
Bros before hoes ofzo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:31 schreef GGMM het volgende:
ja daarom davy wegquote:
Bedankt.quote:
WhatsTheSecret is een vriendelijk meisje.quote:
Ik denk ook dat ik minder moet trollenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedankt.
Als je mod bent, dan gewoon gelijk editen.
Haterz gaan hatenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
We deden ze nog wel in spoiler zodat het niemand kan irriteren
Zei postte ook pics..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
WhatsTheSecret is een vriendelijk meisje.
Davy post alleen maar hoerenpics
Ik snap je waar je naar toe wilt.
Smoofie en Doublepain hebben mij erin geluisdquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van zichzelf ja, niks mis mee.quote:
weet niet of ze meisje accepteertquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
DM posten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:35 schreef GGMM het volgende:
Geo4kant heeft ook gestemd.
Tijd om Davy uit te zwaaien jongens.
Die is wegquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ondertussen nog meelezen maar niet reageren zodat het lijkt alsof ze weg is
Dat is geen DM, dat is mijn tekst.quote:
misschien wel via email?quote:
Banvraag zeggen om een ban te forceren is ban.quote:
Wij 2 ja, komt goed.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:36 schreef Doublepain het volgende:
Niet bang zijn Davy, binnenkort 2 nieuwe mods en alles is anders hier..
Denk ik ook ja.quote:
Alsof ze nog mod worden als het bekent wordt dat ze kopie van id mee moeten sturen.quote:
WAAAAAAAAT?!?!?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof ze nog mod worden als het bekent wordt dat ze kopie van id mee moeten sturen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alsof ze nog mod worden als het bekent wordt dat ze kopie van id mee moeten sturen.
quote:
Je krijgt niet eens betaald, daarom ga ik Adminquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Kan post niet meer vinden.quote:
Admin wel?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je krijgt niet eens betaald, daarom ga ik Admin
Op wie stem jij?quote:
Ik wil hem als persoonlijk mod.quote:
Eentje met een chocolademuffin blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Welke vent geniet er niet van zoenende chicks?
De vader.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
GGMMquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
GGMMquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
hommosquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
quote:
Homo's?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wie er weg moet uit de SC.quote:
Hmm. Davy.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie er weg moet uit de SC.
Davy, of iemand die je nog nooit hebt zien posten?
quote:
quote:
Waag het nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Speciaal hierom ga ik HMF laten unbannen.
IK NEEM HET TERUG!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Doe danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Die 'hmm' was nog gespeeld of niet?quote:
Moderatorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wie wordt er mod?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Jij niet.quote:
Zal ik onthouden als je weer komt klagen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:42 schreef Doublepain het volgende:
HMF terug is een must, nu kan ik niet eens meer genieten in het PSV topic
Eindelijk niveau daar man.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:42 schreef Doublepain het volgende:
HMF terug is een must, nu kan ik niet eens meer genieten in het PSV topic
Hmm, oke.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, het is geen kutuser ofzo. Hij is best aardig en alles
Zou wel de beste keus zijn.quote:
wat het is toch zo?quote:
Mijn oke ook.quote:
Je hebt niet gesolliciteerd.quote:
Hier een hontquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doublepain zo zie je maar weer eens dat wij het topic leven hebben ingeblazen. Geef me die boks.
jij weet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:43 schreef Doublepain het volgende:
Maar clasie is een homo en laat zich altijd nemen door BMI.. Die boy loopt zo scheef als wat, Strootman daarintegen balt elke chickie.. jwz..
Barcelona wilde Strootman ruilen voor Messi en Villa, heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:43 schreef Doublepain het volgende:
Maar clasie is een homo en laat zich altijd nemen door BMI.. Die boy loopt zo scheef als wat, Strootman daarintegen balt elke chickie.. jwz..
Drugsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:44 schreef napoleonfour het volgende:
ik snap waar de frusti's van mikey vandaan komen
Van jou had ik dit niet verwacht.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Barcelona wilde Strootman ruilen voor Messi en Villa, heb ik gehoord.
Beargumenteer dat eens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:44 schreef napoleonfour het volgende:
Die doodsbedreigingen zijn wel tofquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:44 schreef napoleonfour het volgende:
Die snap ik prima ja. Had alleen niet op die manier gemoeten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:44 schreef napoleonfour het volgende:
Barça wacht nog op een review van HMF, dan gaat de deal pas door heb ik gehoordquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Barcelona wilde Strootman ruilen voor Messi en Villa, heb ik gehoord.
hoe erg is ie vannacht door gegaan dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die snap ik prima ja. Had alleen niet op die manier gemoeten.
Liep te kutten om niks. Schelden met kanker enz. Niveau lag niet echt bedroevend laag gisteren dus was ook geen enkele directe aanleiding toe.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe erg is ie vannacht door gegaan dan?
ach, morp heeft zijn slaap nodig inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liep te kutten om niks. Schelden met kanker enz. Niveau lag niet echt bedroevend laag gisteren dus was ook geen enkele directe aanleiding toe.
whahawhahhwhaha de tering man zo grappig dezn.quote:
Nee maar serieus, moet je hier nou om lachen?quote:
Volgens mij ben je sarcastisch.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
whahawhahhwhaha de tering man zo grappig dezn.
Dat zou wel bedroevend zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee maar serieus, moet je hier nou om lachen?
jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik moest lachen omdat er mensen zo dom en droog zijn dat ze dit verzinnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas die troll
Nee, het is gewoon écht niet grappig. Geloof me.quote:
Jij vind pics ook al nie leuk, zuurpruimquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon écht niet grappig. Geloof me.
Ik zal wel een minder infantiel gevoel voor humor hebben.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij vind pics ook al nie leuk, zuurpruim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GGMM humor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:56 schreef mrstylo het volgende:
Fok:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GGMM humor?wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:58 schreef mrstylo het volgende:
Zwarte humor:Waarom moet ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Heb ik maand geleden al gepost.quote:
Voor altijd?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:02 schreef mrstylo het volgende:
GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:05 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap nu wel waarom alle Feyenoorders altijd boos zijn.gadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Het is gewoon niet grappig, behalve die metal fan, maar die kende ik al.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:04 schreef Doublepain het volgende:
GGMM moet even bijkomen van het lachen merk ik
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon niet grappig, behalve die metal fan, maar die kende ik al.
Maar kijk je wel naar alle spoilers?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon niet grappig, behalve die metal fan, maar die kende ik al.
Unban HMF even, je hebt toch niks te doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:07 schreef GGMM het volgende:
Misschien moet er een of andere regel komen, dat dit soort pics gewoon niet meer mogen.
Maar daar stemmen we wel op als HMF, dr. mikey enz. er weer zijn.
VBL-SC goes UDOWU.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:09 schreef mrstylo het volgende:
Geo wou kwaliteit omhoog krikken:OudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Dat was een of andere slowchat in ONZ.quote:
Waarom wil je naar buiten kijken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
De tyfus wat een storm kan gewoon niet naar buiten kijken door regen + flitsen... Om een verhaal kort te maken bij wie mag ik vannacht slapen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
De tyfus wat een storm kan gewoon niet naar buiten kijken door regen + flitsen... Om een verhaal kort te maken bij wie mag ik vannacht slapen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:11 schreef mrstylo het volgende:
Welke zou je nog doen?:StewartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag, als je je cactus meeneemt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop juist op regen, hier is het nog steeds niet uit te houden van de benauwde hitte.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
Nee joh, waar moeten steven en kapiteintje dan heen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, binnenkort gaat dit ook op slot dus...
Welke zou je nog doen?:Kary perrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Welke zou je nog doen?:Beyonce omdat, kontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent dus al nat voordat je komt. Niet de bedoeling.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:10 schreef Littlerabbit het volgende:
idd kijk dit danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:13 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij is die van Beyonce heel lang geleden, haar gezicht is heel anders nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geo post:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
''I've got the hottest chick in the game wearing my chain''quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lucky Jay-Z
That shit cray, ain't it Jay?
Ik wou eerst jouw naam noemen, maar ik heb je al genoeg gepest vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:19 schreef mrstylo het volgende:
GGMM is weg, dus gif en plaatjes kunnen nu stoppen.
In deze wereld is een goed leger een must. Eerst tanks verkopen en nu geen F-35 meer? Kanker PvdA. Hier kan ik nou boos om worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:22 schreef mrstylo het volgende:
Moet we JSF kopen of niet?
Als we ze niet kopen dan hebben we alle investeringen verloren.
Alsof dat mij wat doet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou eerst jouw naam noemen, maar ik heb je al genoeg gepest vandaag.
Must wil ik niet zeggen, maar gevechtsvliegtuigen van nu zijn al best oud. Het is gewoon aan vervanging toe, dus beter gewoon dan dit kopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In deze wereld is een goed leger een must. Eerst tanks verkopen en nu geen F-35 meer? Kanker PvdA. Hier kan ik nou boos om worden.
Die vliegtuigen zijn de shit, zo neemt niemand nederland meer serieusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In deze wereld is een goed leger een must. Eerst tanks verkopen en nu geen F-35 meer? Kanker PvdA. Hier kan ik nou boos om worden.
En het is geen structurele bezuiniging.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Must wil ik niet zeggen, maar gevechtsvliegtuigen van nu zijn al best oud. Het is gewoon aan vervanging toe, dus beter gewoon dan dit kopen.
Laatste jaren zie je alleen maar symbool politiek en niet op een normale manier een land regeren.
F16 nu zijn zoooo high tech.. Die zijn lang niet aan vervanging toe hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Must wil ik niet zeggen, maar gevechtsvliegtuigen van nu zijn al best oud. Het is gewoon aan vervanging toe, dus beter gewoon dan dit kopen.
Laatste jaren zie je alleen maar symbool politiek en niet op een normale manier een land regeren.
Ja f22 is beter, maar daar heeft Amerika export verbod op.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die vliegtuigen zijn de shit, zo neemt niemand nederland meer serieus
Lijers ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja f22 is beter, maar daar heeft Amerika export verbod op.
Dit sowieso.quote:
Serieus? Ik dacht juist van wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
F16 nu zijn zoooo high tech.. Die zijn lang niet aan vervanging toe hoor
Maar Amerika hebben elke 10 jaar wel een oorlog, terwijl in Nederland dat minder is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:26 schreef Smoofie het volgende:
NEderlanders zijn zwak, komen niet voor hun land op. Dat is wel iets wat we kunnen leren van die amerikanen.
Qua bewaping, snelheid, apparatuur, stealth...alles.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, qua snelheid, bommen etc niet nee.
Tuurlijk, gisteren zei zo'n vent op tv dat je het als een soort auto kon zien. Volgensmij een peugeot 206?? Van 99 die dan een verbeterde versie heeft van 07 ofzoiets. Dus dat die dingen wel vernieuwd wordt. Of denk je dat alles nog van 1960?? erin zit?quote:
Nee, maar vaak weten die mensen van tv er ook niet veel vanaf. Geloof me nou maar, de F35 vergeleken met onze F-16 is het vergelijken van de Tiger tank met digitale apparatuur en de M1A2 Abrams Tusk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk, gisteren zei zo'n vent op tv dat je het als een soort auto kon zien. Volgensmij een peugeot 206?? Van 99 die dan een verbeterde versie heeft van 07 ofzoiets. Dus dat die dingen wel vernieuwd wordt. Of denk je dat alles nog van 1960?? erin zit?
Jawelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:34 schreef Doublepain het volgende:
F16 is niet aan vervanging toe punt komma slash
Dat is zo, maar het is ook niet een must. F16 kan nog steeds alle taken vervullen. Tenzij taliban ineens betere luchtafweer heeftquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar vaak weten die mensen van tv er ook niet veel vanaf. Geloof me nou maar, de F35 vergeleken met onze F-16 is het vergelijken van de Tiger tank met digitale apparatuur en de M1A2 Abrams Tusk.
Ja, maar de dreiging is niet de Taliban hehquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is zo, maar het is ook niet een must. F16 kan nog steeds alle taken vervullen. Tenzij taliban ineens betere luchtafweer heeft
Volgens defensie wel, wie anders Iran?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar de dreiging is niet de Taliban heh
Moslims in het algemeen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar de dreiging is niet de Taliban heh
Qua infantry zijn we wel één van de beste ter wereld, ook met bewapening en technologie. Marine ook. Alleen met alle nieuwe bezuinigngen...geen tanks...straks geen F-35..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:35 schreef mrstylo het volgende:
Maar vergeleken met andere landen lopen we gewoon zwaar achter. Terwijl een leger wel cruciaal is.
Iran en Noord - Korea.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens defensie wel, wie anders Iran?
Hij is fan van indianen volgens mij. Prachtige foto van deze warrior.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ] GGMM is trots op ons als hij dit terug leest (exlc Davy dan).
Tanks snap ik wel. Je hebt er niets aan. Vliegtuigen zou ik sowieso niet op bezuinigen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua infantry zijn we wel één van de beste ter wereld, ook met bewapening en technologie. Marine ook. Alleen met alle nieuwe bezuinigngen...geen tanks...straks geen F-35..
Tanks heb je veel aan....zonder tanks zou je nooit een stad oid kunnen innemen, je hebt muscle nodig...shock troopers/weapons.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tanks snap ik wel. Je hebt er niets aan. Vliegtuigen zou ik sowieso niet op bezuinigen.
Amerkaanse Seals zijn niks vergeleken met KCTquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua infantry zijn we wel één van de beste ter wereld, ook met bewapening en technologie. Marine ook. Alleen met alle nieuwe bezuinigngen...geen tanks...straks geen F-35..
Het is dat er nog wat economische belangen zijn, anders zaten Taiwan/Zuid-Korea en Japan allang in een oorlog me China. En met de olietekorten in de toekomst..quote:
Ja maar hoeveel kans is er dat zo iets gebeurt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tanks heb je veel aan....zonder tanks zou je nooit een stad oid kunnen innemen, je hebt muscle nodig...shock troopers/weapons.
Vroeger jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tanks heb je veel aan....zonder tanks zou je nooit een stad oid kunnen innemen, je hebt muscle nodig...shock troopers/weapons.
Baghdad bijv.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel kans is er dat zo iets gebeurt?
Westen en China hebben elkaar te hard nodig. Zonder Westen kan China niet groot blijven en zonder China kan Westen niet door leven op manier hoe we het nu doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is dat er nog wat economische belangen zijn, anders zaten Taiwan/Zuid-Korea en Japan allang in een oorlog me China. En met de olietekorten in de toekomst..
Westen heeft china minder hard nodig dan vice versa, maar ik zeg ook niet nu, maar als er straks nauwelijks olie is... denk je dat china alles aan het westen laat dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Westen en China hebben elkaar te hard nodig. Zonder Westen kan China niet groot blijven en zonder China kan Westen niet door leven op manier hoe we het nu doen.
Er is al een vervangend product voor olie, alleen is nu nog weg gepatenteerd door olie bedrijven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Westen heeft china minder hard nodig dan vice versa, maar ik zeg ook niet nu, maar als er straks nauwelijks olie is... denk je dat china alles aan het westen laat dan?
Was dat maar zoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is al een vervangend product voor olie, alleen is nu nog weg gepatenteerd door olie bedrijven.
Hoorde ik ook al ja, ook dat auto's op water konden rijden enzo maar dat shell enz die mensen gewoon afkopen. Wachten tot olie bijna op is en dan pas komen ze aanzetten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is al een vervangend product voor olie, alleen is nu nog weg gepatenteerd door olie bedrijven.
Waterstof, dat is niet zo simpel hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoorde ik ook al ja, ook dat auto's op water konden rijden enzo maar dat shell enz die mensen gewoon afkopen. Wachten tot olie bijna op is en dan pas komen ze aanzetten.
Want?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waterstof, dat is niet zo simpel hoor.
quote:
En waar haal je het water vandaan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:44 schreef Smoofie het volgende:
Het kost super veel energie om water te splijten voor alleen H²
Ik weet er zelf niks van, als dat ding maar gaat rijdenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waterstof, dat is niet zo simpel hoor.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
En waar haal je het water vandaan?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet er zelf niks van, als dat ding maar gaat rijden
Er is machine dat zoutwater drink water van kan maken. Alleen is heel erg duur.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:45 schreef Smoofie het volgende:
Er is nu al een hevig tekort aan schoon water. Verontrijnigd water is nog lastiger op te splitsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |