Doe danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Speciaal hierom ga ik HMF laten unbannen.
Die 'hmm' was nog gespeeld of niet?quote:
Moderatorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Wie wordt er mod?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Jij niet.quote:
Zal ik onthouden als je weer komt klagen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:42 schreef Doublepain het volgende:
HMF terug is een must, nu kan ik niet eens meer genieten in het PSV topic
Eindelijk niveau daar man.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:42 schreef Doublepain het volgende:
HMF terug is een must, nu kan ik niet eens meer genieten in het PSV topic
Hmm, oke.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nehh, het is geen kutuser ofzo. Hij is best aardig en alles
Zou wel de beste keus zijn.quote:
wat het is toch zo?quote:
Mijn oke ook.quote:
Je hebt niet gesolliciteerd.quote:
Hier een hontquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doublepain zo zie je maar weer eens dat wij het topic leven hebben ingeblazen. Geef me die boks.
jij weet.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:43 schreef Doublepain het volgende:
Maar clasie is een homo en laat zich altijd nemen door BMI.. Die boy loopt zo scheef als wat, Strootman daarintegen balt elke chickie.. jwz..
Barcelona wilde Strootman ruilen voor Messi en Villa, heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:43 schreef Doublepain het volgende:
Maar clasie is een homo en laat zich altijd nemen door BMI.. Die boy loopt zo scheef als wat, Strootman daarintegen balt elke chickie.. jwz..
Drugsquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:44 schreef napoleonfour het volgende:
ik snap waar de frusti's van mikey vandaan komen
Van jou had ik dit niet verwacht.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Barcelona wilde Strootman ruilen voor Messi en Villa, heb ik gehoord.
Beargumenteer dat eens.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:44 schreef napoleonfour het volgende:
Die doodsbedreigingen zijn wel tofquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:44 schreef napoleonfour het volgende:
Die snap ik prima ja. Had alleen niet op die manier gemoeten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:44 schreef napoleonfour het volgende:
Barça wacht nog op een review van HMF, dan gaat de deal pas door heb ik gehoordquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Barcelona wilde Strootman ruilen voor Messi en Villa, heb ik gehoord.
hoe erg is ie vannacht door gegaan dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die snap ik prima ja. Had alleen niet op die manier gemoeten.
Liep te kutten om niks. Schelden met kanker enz. Niveau lag niet echt bedroevend laag gisteren dus was ook geen enkele directe aanleiding toe.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe erg is ie vannacht door gegaan dan?
ach, morp heeft zijn slaap nodig inderdaad.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Liep te kutten om niks. Schelden met kanker enz. Niveau lag niet echt bedroevend laag gisteren dus was ook geen enkele directe aanleiding toe.
whahawhahhwhaha de tering man zo grappig dezn.quote:
Nee maar serieus, moet je hier nou om lachen?quote:
Volgens mij ben je sarcastisch.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
whahawhahhwhaha de tering man zo grappig dezn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |