Ditquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Overigens was ik meeste van de tijd buiten
Periode van jouw leven? ''Op FOK! stoer doen en met een stijve achter mijn beeldscherm zitten als er een chick zich voordoet, dus om nog meer foto's vragen''.quote:
had je anders verwacht danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:26 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Waarom zo mongool reageren op alles wat een kut heeft. Kansloos als de tering heel de dag op FOK! rondhangen hopend dat je ooit eens tegen een echte vrouw kunt praten. Ik ben weg uit dit topic, ooi.
Volgens mij ben je in de war met iemand. Ik bemoei mij nu pas voor het eerst met je foto maar whatevah....quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Periode van jouw leven? ''Op FOK! stoer doen en met een stijve achter mijn beeldscherm zitten als er een chick zich voordoet, dus om nog meer foto's vragen''.
Volgensmij is dat normaal op FOK!, doe hetzelfde bij KLB, ONZ of whatever and same answer. U know, so don't hate the playaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Periode van jouw leven? ''Op FOK! stoer doen en met een stijve achter mijn beeldscherm zitten als er een chick zich voordoet, dus om nog meer foto's vragen''.
ai..quote:
Wat is haar geheim dat ze dat kan doen?quote:
Nou post betere dan hé stoer praten, kom dan met je pics, overtref me dan!! COME AT ME!!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:29 schreef GGMM het volgende:
Dit topic begint weer potentie te krijgen, zo net na al die aidspics.
Gaat over het algemeen hier, maar ik ben weg nu uit dit topic. Laat maar gaan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met iemand. Ik bemoei mij nu pas voor het eerst met je foto maar whatevah....
Aight hihi is goed meid lekker gek doen hequote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Gaat over het algemeen hier, maar ik ben weg nu uit dit topic. Laat maar gaan.![]()
Als ik iets kansloos vind dan is het dat wel, dus ik pas.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou post betere dan hé stoer praten, kom dan met je pics, overtref me dan!! COME AT ME!!
Algemeen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Gaat over het algemeen hier, maar ik ben weg nu uit dit topic. Laat maar gaan.![]()
idd, daar moet je mentaal doorheen zetten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat ze niet inziet hoe zwaar ze getrolled wordt als nieuweling.
ik snap hier niks vanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat is haar geheim dat ze dat kan doen?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:30 schreef Smoofie het volgende:
Ik denk dat ze niet inziet hoe zwaar ze getrolled wordt als nieuweling.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:31 schreef Smoofie het volgende:
maarja, niet veel overleven de ontgroeningsfase van VBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |