Ik wou eerst jouw naam noemen, maar ik heb je al genoeg gepest vandaag.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:19 schreef mrstylo het volgende:
GGMM is weg, dus gif en plaatjes kunnen nu stoppen.
In deze wereld is een goed leger een must. Eerst tanks verkopen en nu geen F-35 meer? Kanker PvdA. Hier kan ik nou boos om worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:22 schreef mrstylo het volgende:
Moet we JSF kopen of niet?
Als we ze niet kopen dan hebben we alle investeringen verloren.
Alsof dat mij wat doet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wou eerst jouw naam noemen, maar ik heb je al genoeg gepest vandaag.
Must wil ik niet zeggen, maar gevechtsvliegtuigen van nu zijn al best oud. Het is gewoon aan vervanging toe, dus beter gewoon dan dit kopen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In deze wereld is een goed leger een must. Eerst tanks verkopen en nu geen F-35 meer? Kanker PvdA. Hier kan ik nou boos om worden.
Die vliegtuigen zijn de shit, zo neemt niemand nederland meer serieusquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In deze wereld is een goed leger een must. Eerst tanks verkopen en nu geen F-35 meer? Kanker PvdA. Hier kan ik nou boos om worden.
En het is geen structurele bezuiniging.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Must wil ik niet zeggen, maar gevechtsvliegtuigen van nu zijn al best oud. Het is gewoon aan vervanging toe, dus beter gewoon dan dit kopen.
Laatste jaren zie je alleen maar symbool politiek en niet op een normale manier een land regeren.
F16 nu zijn zoooo high tech.. Die zijn lang niet aan vervanging toe hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Must wil ik niet zeggen, maar gevechtsvliegtuigen van nu zijn al best oud. Het is gewoon aan vervanging toe, dus beter gewoon dan dit kopen.
Laatste jaren zie je alleen maar symbool politiek en niet op een normale manier een land regeren.
Ja f22 is beter, maar daar heeft Amerika export verbod op.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die vliegtuigen zijn de shit, zo neemt niemand nederland meer serieus
Lijers ookquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja f22 is beter, maar daar heeft Amerika export verbod op.
Dit sowieso.quote:
Serieus? Ik dacht juist van wel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
F16 nu zijn zoooo high tech.. Die zijn lang niet aan vervanging toe hoor
Maar Amerika hebben elke 10 jaar wel een oorlog, terwijl in Nederland dat minder is.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:26 schreef Smoofie het volgende:
NEderlanders zijn zwak, komen niet voor hun land op. Dat is wel iets wat we kunnen leren van die amerikanen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |