Qua bewaping, snelheid, apparatuur, stealth...alles.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tjah, qua snelheid, bommen etc niet nee.
Tuurlijk, gisteren zei zo'n vent op tv dat je het als een soort auto kon zien. Volgensmij een peugeot 206?? Van 99 die dan een verbeterde versie heeft van 07 ofzoiets. Dus dat die dingen wel vernieuwd wordt. Of denk je dat alles nog van 1960?? erin zit?quote:
Nee, maar vaak weten die mensen van tv er ook niet veel vanaf. Geloof me nou maar, de F35 vergeleken met onze F-16 is het vergelijken van de Tiger tank met digitale apparatuur en de M1A2 Abrams Tusk.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tuurlijk, gisteren zei zo'n vent op tv dat je het als een soort auto kon zien. Volgensmij een peugeot 206?? Van 99 die dan een verbeterde versie heeft van 07 ofzoiets. Dus dat die dingen wel vernieuwd wordt. Of denk je dat alles nog van 1960?? erin zit?
Jawelquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:34 schreef Doublepain het volgende:
F16 is niet aan vervanging toe punt komma slash
Dat is zo, maar het is ook niet een must. F16 kan nog steeds alle taken vervullen. Tenzij taliban ineens betere luchtafweer heeftquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar vaak weten die mensen van tv er ook niet veel vanaf. Geloof me nou maar, de F35 vergeleken met onze F-16 is het vergelijken van de Tiger tank met digitale apparatuur en de M1A2 Abrams Tusk.
Ja, maar de dreiging is niet de Taliban hehquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is zo, maar het is ook niet een must. F16 kan nog steeds alle taken vervullen. Tenzij taliban ineens betere luchtafweer heeft
Volgens defensie wel, wie anders Iran?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar de dreiging is niet de Taliban heh
Moslims in het algemeen?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, maar de dreiging is niet de Taliban heh
Qua infantry zijn we wel één van de beste ter wereld, ook met bewapening en technologie. Marine ook. Alleen met alle nieuwe bezuinigngen...geen tanks...straks geen F-35..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:35 schreef mrstylo het volgende:
Maar vergeleken met andere landen lopen we gewoon zwaar achter. Terwijl een leger wel cruciaal is.
Iran en Noord - Korea.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens defensie wel, wie anders Iran?
Hij is fan van indianen volgens mij. Prachtige foto van deze warrior.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ] GGMM is trots op ons als hij dit terug leest (exlc Davy dan).
Tanks snap ik wel. Je hebt er niets aan. Vliegtuigen zou ik sowieso niet op bezuinigen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua infantry zijn we wel één van de beste ter wereld, ook met bewapening en technologie. Marine ook. Alleen met alle nieuwe bezuinigngen...geen tanks...straks geen F-35..
Tanks heb je veel aan....zonder tanks zou je nooit een stad oid kunnen innemen, je hebt muscle nodig...shock troopers/weapons.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tanks snap ik wel. Je hebt er niets aan. Vliegtuigen zou ik sowieso niet op bezuinigen.
Amerkaanse Seals zijn niks vergeleken met KCTquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Qua infantry zijn we wel één van de beste ter wereld, ook met bewapening en technologie. Marine ook. Alleen met alle nieuwe bezuinigngen...geen tanks...straks geen F-35..
Het is dat er nog wat economische belangen zijn, anders zaten Taiwan/Zuid-Korea en Japan allang in een oorlog me China. En met de olietekorten in de toekomst..quote:
Ja maar hoeveel kans is er dat zo iets gebeurt?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tanks heb je veel aan....zonder tanks zou je nooit een stad oid kunnen innemen, je hebt muscle nodig...shock troopers/weapons.
Vroeger jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tanks heb je veel aan....zonder tanks zou je nooit een stad oid kunnen innemen, je hebt muscle nodig...shock troopers/weapons.
Baghdad bijv.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar hoeveel kans is er dat zo iets gebeurt?
Westen en China hebben elkaar te hard nodig. Zonder Westen kan China niet groot blijven en zonder China kan Westen niet door leven op manier hoe we het nu doen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is dat er nog wat economische belangen zijn, anders zaten Taiwan/Zuid-Korea en Japan allang in een oorlog me China. En met de olietekorten in de toekomst..
Westen heeft china minder hard nodig dan vice versa, maar ik zeg ook niet nu, maar als er straks nauwelijks olie is... denk je dat china alles aan het westen laat dan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Westen en China hebben elkaar te hard nodig. Zonder Westen kan China niet groot blijven en zonder China kan Westen niet door leven op manier hoe we het nu doen.
Er is al een vervangend product voor olie, alleen is nu nog weg gepatenteerd door olie bedrijven.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Westen heeft china minder hard nodig dan vice versa, maar ik zeg ook niet nu, maar als er straks nauwelijks olie is... denk je dat china alles aan het westen laat dan?
Was dat maar zoquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is al een vervangend product voor olie, alleen is nu nog weg gepatenteerd door olie bedrijven.
Hoorde ik ook al ja, ook dat auto's op water konden rijden enzo maar dat shell enz die mensen gewoon afkopen. Wachten tot olie bijna op is en dan pas komen ze aanzetten.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er is al een vervangend product voor olie, alleen is nu nog weg gepatenteerd door olie bedrijven.
Waterstof, dat is niet zo simpel hoor.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoorde ik ook al ja, ook dat auto's op water konden rijden enzo maar dat shell enz die mensen gewoon afkopen. Wachten tot olie bijna op is en dan pas komen ze aanzetten.
Want?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waterstof, dat is niet zo simpel hoor.
quote:
En waar haal je het water vandaan?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:44 schreef Smoofie het volgende:
Het kost super veel energie om water te splijten voor alleen H²
Ik weet er zelf niks van, als dat ding maar gaat rijdenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waterstof, dat is niet zo simpel hoor.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
En waar haal je het water vandaan?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik weet er zelf niks van, als dat ding maar gaat rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |