Dat zou wel bedroevend zijnquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee maar serieus, moet je hier nou om lachen?
jaquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik moest lachen omdat er mensen zo dom en droog zijn dat ze dit verzinnen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:50 schreef mrstylo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baas die troll
Nee, het is gewoon écht niet grappig. Geloof me.quote:
Jij vind pics ook al nie leuk, zuurpruimquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon écht niet grappig. Geloof me.
Ik zal wel een minder infantiel gevoel voor humor hebben.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij vind pics ook al nie leuk, zuurpruim
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GGMM humor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:56 schreef mrstylo het volgende:
Fok:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GGMM humor?wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:58 schreef mrstylo het volgende:
Zwarte humor:Waarom moet ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Heb ik maand geleden al gepost.quote:
Voor altijd?quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:02 schreef mrstylo het volgende:
GvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:05 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap nu wel waarom alle Feyenoorders altijd boos zijn.gadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Het is gewoon niet grappig, behalve die metal fan, maar die kende ik al.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:04 schreef Doublepain het volgende:
GGMM moet even bijkomen van het lachen merk ik
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon niet grappig, behalve die metal fan, maar die kende ik al.
Maar kijk je wel naar alle spoilers?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon niet grappig, behalve die metal fan, maar die kende ik al.
Unban HMF even, je hebt toch niks te doenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 02:07 schreef GGMM het volgende:
Misschien moet er een of andere regel komen, dat dit soort pics gewoon niet meer mogen.
Maar daar stemmen we wel op als HMF, dr. mikey enz. er weer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |