http://gtstsjorsenbing.hyves.nl/ Verdorie dat wordt unliken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
sjors en bing zijn uit elkaar omgz0r
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://gtstsjorsenbing.hyves.nl/ Verdorie dat wordt unliken.
unrespecten toch?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://gtstsjorsenbing.hyves.nl/ Verdorie dat wordt unliken.
Oh maar ik heb nog steeds respect voor Sjors en Bing dus laat dan maar.quote:
Niks daar is het te warm voor.quote:
leuk spel hoor.quote:
Je mag blijkbaar niet vallen.quote:
ander spel he.quote:
jupquote:
Wel vette muziek eronder hoor daar word je echt totaal niet gek van na een kwartier.quote:
Geinig liedje wel van nac.quote:
nac had gewonnen toenquote:
Precies mijn punt. Goede aankopen doet Brands niet aan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, Clasie komt niet.. no worries
Je kan gewoon zelfs mp3's erbij pleuren. Lekker met Rage against the machine over die wegen crossen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel vette muziek eronder hoor daar word je echt totaal niet gek van na een kwartier.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies mijn punt. Goede aankopen doet Brands niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]Ach zolang hij contracten maar verlengt met de talenten zoals Labyad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is dat?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach zolang hij contracten maar verlengt met de talenten zoals Labyad.
Toekomstig goudmijntje ja. Dat heeft 'ie dan wel weer goed gedaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach zolang hij contracten maar verlengt met de talenten zoals Labyad.
Gezegd door een wijf die 20 kilo te zwaar is, met 3 gouden oorringen in elke oor en een arm vol met lelijke tatoeagesquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:02 schreef Caland het volgende:
De maatschappelijke verloedering in één zin: 'Wij zijn zwanger'
Of door één of andere gayboy. 'Wij zijn zwanger'quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gezegd door een wijf die 20 kilo te zwaar is, met 3 gouden oorringen in elke oor en een arm vol met lelijke tatoeages
Als zelfrespecterende kerel krijg je dat toch godverdomme niet uit je bekquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Of door één of andere gayboy. 'Wij zijn zwanger'
nee mongool, je wijf is zwanger.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Of door één of andere gayboy. 'Wij zijn zwanger'
nee mongool, je wijf is zwanger.
Schijnt een modedingetje te zijn. Lekker gek, lekker metroseksueel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Als zelfrespecterende kerel krijg je dat toch godverdomme niet uit je bek
Dit dusquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:07 schreef Happel het volgende:
Pfff, metrokseksuele mannen zijn gewoon verkapte flikkers.
mag ze nog gaan betalen ook domme trienquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik sprak paar dagen geleden een chick, dom, blond maar wel lekker. En die vertelde dat ze een jaar stopte met d'r studie om naar Thailand te gaan om daar arme kinderen te helpen. Was er heilig van overtuigd dat ze daar alle problemen in dat dorp ging oplossen
ZIe je hier niet veel in the hood.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Schijnt een modedingetje te zijn. Lekker gek, lekker metroseksueel.
Maarten?quote:
Was gister nog een reportage over in Nieuwsuur dacht ik. Dan betaal je als vrijwilligerswerker 3 duizend euro per maand aan de organisatie die het regelt het dorp ontslaat alle leerkrachten bijv. omdat de de uitzend kracht gratis is en er beland geen cent van het bedrag in het 'geholpen' gebied.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik sprak paar dagen geleden een chick, dom, blond maar wel lekker. En die vertelde dat ze een jaar stopte met d'r studie om naar Thailand te gaan om daar arme kinderen te helpen. Was er heilig van overtuigd dat ze daar alle problemen in dat dorp ging oplossen
Ik ben buiten teringhomo. Als je koek wilt moet je naar adam komen bradda.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat raam van die zolderkamer eens open doen?
Je loopt met je ipad op straat? Pas maar op dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben buiten teringhomo. Als je koek wilt moet je naar adam komen bradda.
Laptop man, en mn homies beschermen mequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je loopt met je ipad op straat? Pas maar op dan.
Lijkt me opzich wel fijn af en toe, zo'n denkbeeldige wereldquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laptop man, en mn homies beschermen me
En keppeltjes komen hard aan hoor daar vergis je je snel in.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laptop man, en mn homies beschermen me
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me opzich wel fijn af en toe, zo'n denkbeeldige wereld
Ik maakte nog een opmerking; 'Mag ik mee, kan ik geld verdienen met de vrouwenhandel daar.' Werd direct afgesnauwd; 'Ik ga er juist heen om dat op te lossen ja'quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was gister nog een reportage over in Nieuwsuur dacht ik. Dan betaal je als vrijwilligerswerker 3 duizend euro per maand aan de organisatie die het regelt het dorp ontslaat alle leerkrachten bijv. omdat de de uitzend kracht gratis is en er beland geen cent van het bedrag in het 'geholpen' gebied.
Wow man, respect enzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Na bijlmer en mocro west is dit de meest ciriminele buurt van Adam
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En keppeltjes komen hard aan hoor daar vergis je je snel in.
niets wat een fijne platte hand niet kan oplossen nee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik maakte nog een opmerking; 'Mag ik mee, kan ik geld verdienen met de vrouwenhandel daar.' Werd direct afgesnauwd; 'Ik ga er juist heen om dat op te lossen ja'![]()
Ik vind niet dat vrouwen geslagen mogen worden, maar bij dit soort domme wijven heb ik toch altijd zin om ze een koek te geven
Ja, ik zou dus maar oppassen gozer, ik track je IP en voor je het weet staan er wat braddas voor je huisquote:
Ach laat haar lekker haar geld opbranden en tot de conclusie komen dat ze daar enkel zal worden uitgebuit omdat ze gratis isquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik maakte nog een opmerking; 'Mag ik mee, kan ik geld verdienen met de vrouwenhandel daar.' Werd direct afgesnauwd; 'Ik ga er juist heen om dat op te lossen ja'![]()
Ik vind niet dat vrouwen geslagen mogen worden, maar bij dit soort domme wijven heb ik toch altijd zin om ze een koek te geven
Corrigerend tikje kan bestquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
zo zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik zou dus maar oppassen gozer, ik track je IP en voor je het weet staan er wat braddas voor je huis
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik zou dus maar oppassen gozer, ik track je IP en voor je het weet staan er wat braddas voor je huis
Hij doet het echt hoor, stond Smoofie ineens voor mijn deur. Het voorstellen onder ons internet alterego was wat ongemakkelijk maar uiteindelijk ben ik er toch blij mee.quote:
En, was hij echt 1 meter 50?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij doet het echt hoor, stond Smoofie ineens voor mijn deur. Het voorstellen onder ons internet alterego was wat ongemakkelijk maar uiteindelijk ben ik er toch blij mee.
Zijn hele 1 meter 50 stond er?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij doet het echt hoor, stond Smoofie ineens voor mijn deur. Het voorstellen onder ons internet alterego was wat ongemakkelijk maar uiteindelijk ben ik er toch blij mee.
Ik stond zaterdag in de Gamma achter een gozer die voor 80 euro aan shit wou kopen, maar bij de kassa wegliep zonder zijn spullen omdat zijn kortingsbonnetje van 2 euro niet geldig was.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:17 schreef Caland het volgende:
Sowieso rare mensen man af en toe.
Zo mocht ik vandaag bij een klant de auto niet voor de deur van de buurman parkeren omdat hij dan weer aan zou bellen of de auto weg mocht.
De fuck, die ene keer in de week 10 minuten een auto voor je raam![]()
Nederlanders kunnen echt raar zijn ja. Vooral als je in die durpen komt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik stond zaterdag in de Gamma achter een gozer die voor 80 euro aan shit wou kopen, maar bij de kassa wegliep zonder zijn spullen omdat zijn kortingsbonnetje van 2 euro niet geldig was.
Dan ben je toch echt niet goed bij je plaat hoor
Oostzaanquote:
quote:
Treed anders in details dit topic kan wel wat Heatwave actie gebruiken.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
Ik reed dinsdag langs dat olympisch stadion in Amsterdam. Als er geen borden stonden was het me niet eens opgevallen.
Alkmaar, mijn zus woont in Tuindorpquote:
Aah oke. Miss ken ik haarquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Alkmaar, mijn zus woont in Tuindorp
Ik hoop het niet voor Niels er zijn maar weinig vrouwen die je niet met succes aanran... ehm versierdquote:
Ik zal haar eens vragen of ze een ruige gangster kent die Smoofie heet, zoveel zullen er daar niet van rondlopen.quote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zal haar eens vragen of ze een ruige gangster kent die Smoofie heet, zoveel zullen er daar niet van rondlopen.
Leuk man .quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef Happel het volgende:
Bij Smoofie heb ik altijd het idee dat het een kleine minkukel is van 1 meter 50, wat Caland zegt.
Zoiets zeg maar:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik snap dat je je beledigt voelt. Geeft niks. Iedereen is apart op zijn eigen manier.
Beetje de nerd van de gangsterwijk die niemand kent. Werken in een supermarkt voldoet wel aan dat plaatje.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:31 schreef Happel het volgende:
Bij Smoofie heb ik altijd het idee dat het een kleine minkukel is van 1 meter 50, wat Caland zegt.
Zoiets zeg maar:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje de nerd van de gangsterwijk die niemand kent. Werken in een supermarkt voldoet wel aan dat plaatje.
quote:
Dat weet ik niet, ik heb haar wel eens gehoord over iemand die de daklozekrant verkoopt voor de deur van de supermarkt, en die vent gaat ieder jaar naar USA op vakantie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Ze zal wel booschappen doen bij AH Molenwijk, daar werk ik
.
Ja die gast staat daar elke dagquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
IDat weet ik niet, ik heb haar wel eens gehoord over iemand die de daklozekrant verkoopt voor de deur van de supermarkt, en die vent gaat ieder jaar naar USA op vakantie.
Hebben we ook, meer dan één zelfsquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
Voor je het weet hebben ze ook nog eens iemand achter de kassa met een hoofddoek om. Ik zou maar oppassen.
Al die kutballetjes kunnen in een groep best baldadig worden ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie wonen in een paradijs ten opzichte van Delft hoor. Het schijnt hier te stikken van jeugdbendes aldus 1 vandaag
()
Veel moslims daar in delft , best gevaarlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die kutballetjes kunnen in een groep best baldadig worden ja.
http://www.eenvandaag.nl/(...)jeugdbendes_illusie_quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel moslims daar in delft , best gevaarlijk.
Doe niet stoer dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die kutballetjes kunnen in een groep best baldadig worden ja.
Voor je het weet spugen ze in je durum.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel moslims daar in delft , best gevaarlijk.
Ze stinken wel altijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor je het weet spugen ze in je durum.
Die verwesterde Moslima's hebben dan juist weer altijd een fles parfum per dag op.quote:
chanel no5. kan hem ondertussen ruiken in mijn droom.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Die verwesterde Moslima's hebben dan juist weer altijd een fles parfum per dag op.
Zijn onzeker door hun (conservatieve) omgeving.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Die verwesterde Moslima's hebben dan juist weer altijd een fles parfum per dag op.
Wordt dan jood? Kun je ook dienen in Israël , wie wil dat nou niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaan we weerVind je het gek dat ik niet voor mijn geloof durf uit te komen.
En dan als man ook nog boerka's en hoofddoekjes willenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:56 schreef Happel het volgende:
Geloven in een boekie geschreven door wat figuren in een ver verleden. Hoe dom kun je zijn.
Naja besneden ben ik al als Moslim dus prima ik ga het een poging geven. Voldoet een opgerold stukje papier al keppeltje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wordt dan jood? Kun je ook dienen in Israël , wie wil dat nou niet.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:56 schreef Happel het volgende:
Geloven in een boekie geschreven door wat figuren in een ver verleden. Hoe dom kun je zijn.
Nee, liefst puur goud.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja besneden ben ik al als Moslim dus prima ik ga het een poging geven. Voldoet een opgerold stukje papier al keppeltje?
Ik had het over alle geloven, maar inderdaad, ook de islam staat bol van de maffe dingen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan als man ook nog boerka's en hoofddoekjes willen.
Oh ingelegd met edelstenen of wordt dat weer teveel van het goede? Anders beroof ik nog wel een plaatselijke Joodse juwelier voordat ik mij bekeer.quote:
In sommige gevallen is een boerka inderdaad de beste oplossing.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan als man ook nog boerka's en hoofddoekjes willen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef Caland het volgende:
Geloven dat een land van jou is op basis van een fictief boek is nog belacheljiker.
Wat is de mens over het algemeen eigenlijk achterlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef Caland het volgende:
Geloven dat een land van jou is op basis van een fictief boek is nog belacheljiker.
Je toch een soort van excuseren voor die posts kom op zeg. Als ik mij voor onzinnige posts zou schamen dan werd de SC gehalveerdquote:
Ik probeer minder te trollen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je toch een soort van excuseren voor die posts kom op zeg. Als ik mij voor onzinnige posts zou schamen dan werd de SC gehalveerd
Oh en ik verveel mij en het regent ook nog eens.
Eindelijk wat verkoeling. Ik ga in mijn nakie naar buitenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Pas op voor de poolies.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Eindelijk wat verkoeling. Ik ga in mijn nakie naar buiten
Jij bent gewoon alle schaamte voorbij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je toch een soort van excuseren voor die posts kom op zeg. Als ik mij voor onzinnige posts zou schamen dan werd de SC gehalveerd
Ja ik kom minder vaak voor je op als de situatie het nog toelaat. Door mijn overbezorgdheid doet Jojoortje al onaardig tegen mijquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:08 schreef Smoofie het volgende:
En ik voel me nog steeds best wel kut over wat Happel en Caland net over mij zeiden LR, en dan val jij me ook aan..
Nooit doorgebroken alleen en meer dan gefaald bij Roda maar voor Zwolle zal het vast een prima aankoop zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Toch nog een goede versterking voor Zwolle erbij, Pluim. Vond dat altijd wel een prima speler
Ja. Vooral dat linkse of rechtse been van hem.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Toch nog een goede versterking voor Zwolle erbij, Pluim. Vond dat altijd wel een prima speler
Wordt een jaartje gehuurdquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit doorgebroken alleen en meer dan gefaald bij Roda maar voor Zwolle zal het vast een prima aankoop zijn.
hoezo?quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:34 schreef Caland het volgende:
Waarom is Jack Spijkerman nog steeds niet dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:22 schreef mrstylo het volgende:
Voor Doublepain:Waarom alleen voor hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij houdt van dat soort meisjes(zie zijn posts met foto's).quote:
Wie zou daar nou niet van houden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij houdt van dat soort meisjes(zie zijn posts met foto's).
Jij mag ze ook hoor.![]()
Ik ga geen namen noemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:22 schreef mrstylo het volgende:
Voor Doublepain:jesus fucking christSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook mooi
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2012 23:44:23 ]
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef Doublepain het volgende:
Nee, man. De verhoudingen kloppen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook mooi![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, man. De verhoudingen kloppen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel?![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:46 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, man. De verhoudingen kloppen niet.
Ik word door happel niet serieus genomen, 1,50 en klein kind. Dus het heeft geen zin.quote:
Das kut..quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik word door happel niet serieus genomen, 1,50 en klein kind. Dus het heeft geen zin.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das kut..
Hier wat aan de andere zijdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das kut..
Hier wat aan de andere zijdeTe groot man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Fuck.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Facebook and Twitter addiction causes the same changes in the brain that are seen in cocaine users .
Nooit geweten
Wees blij, nu heb je een rijke jood in de famillie, aangezien je zus het perfecte kontje heeft.quote:
Alleen zijn joden gierigquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wees blij, nu heb je een rijke jood in de famillie, aangezien je zus het perfecte kontje heeft.
En wie wil je daarvoor gebruiken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik maar aan kinderen begin zodat ik mijn zoontje Ebecilio kan noemen.
Ik lig nu wel dubbel btwquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik maar aan kinderen begin zodat ik mijn zoontje Ebecilio kan noemen.
Dat jullie het weten godverdommequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat me om de arrogantie waarmee heel veel mensen in de voetbalwereld, maar ook de voetbalfans die een bloedhekel hebben aan wielrennen, tegen de wielersport aankijken. Echt gadverdamme, de arrogantie spat ervan af. In het voetbal gebeurt niets verkeerds en als er toch iets verkeerds gebeurd dan houden we toch gewoon met zijn allen onze bek en vegen we het onder het tapijt.
Echt
Dit is wel heel oudquote:
Steven moest zijn chickie in Amersfoort neuken vandaagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn wielrenfans te intelligent voor mij of raken hun argumenten kant noch wal?
Zal Steven een kloonaccount hebben aangemaakt uit schaamte voor zijn opnieuw eerste plek in de dagcijfers gister?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn wielrenfans te intelligent voor mij of raken hun argumenten kant noch wal?
Zal Steven een kloonaccount hebben aangemaakt uit schaamte voor zijn opnieuw eerste plek in de dagcijfers gister?
Hij lacht om je kloon grapje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet maar dat interesseert mij geen biet, yo.
En nu?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met deze hitte in mijn kamer heb je nergens zin inVooral niet slapen.
Lets go zegt ze:quote:
Paonquote:
Kijk, dat vind ik nou een betere kont .quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
Doe is spoiler Davy!![]()
[..]
Lets go zegt ze:
[ afbeelding ]
Leef je uit:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Paon
[..]
Kijk, dat vind ik nou een betere kont .
Dat is gewoon hetzelfde wat ik postquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Paon
[..]
Kijk, dat vind ik nou een betere kont .
Wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:01 schreef mrstylo het volgende:
GGMM wanneer hij terug komt?
[ afbeelding ]
We krijgen allemaal vakantie naar het bajes, als we naar die plaatje van Davy blijven kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:05 schreef Smoofie het volgende:
Ik krijg zin in de vakantie door het posten van al die chicks
16?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het goed is, is ze 16
Al die plaatjes die net kunnen.quote:
Ik niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We krijgen allemaal vakantie naar het bajes, als we naar die plaatje van Davy blijven kijken.
We, dus jij ook.quote:
Is te jong voor 1 uur in het avond.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog op de leeftijd dat 15 mag.
bij welke leeftijd mag het niet meer?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog op de leeftijd dat 15 mag.
Titties knijpenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:10 schreef mrstylo het volgende:
Wat doet die gozer met zijn hand?(foto recht onder)
Deze man weetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Steven moest zijn chickie in Amersfoort neuken vandaag
Ze heeft wel meesterlijke tieten he, gvd man.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voor Smoofie dan maar
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die laatste
Ja goed, zaterdag weer heenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal ik het maar vragen dan?
[..]
Hoe ging het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:14 schreef Doublepain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:14 schreef Doublepain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ik sloeg bijna op mijn schermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen 1
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:15 schreef Doublepain het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen 1
BlondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen 1
AFCA
Qui audet adipiscitur
Hmm ik pak wel nr3 denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen 1
Waar is jouw foto?quote:
Ik was er nietquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft ze gepost, getracht dan, te wazig enz.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
We hebben het besproken, je foto was te wazig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit echt?
Davy, stylo, lr en double waren het ermee eens. Dat is de raad hier.quote:
Jammer dan.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Davy, stylo, lr en double waren het ermee eens. Dat is de raad hier.
Ja en niet zo wazig, nu is er nog steeds twijfel.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:21 schreef napoleonfour het volgende:
als je je haar had gedaan was ie goedgekeurd
Wou gewoon die gif gebruiken.quote:
Waar staat die wazige foto?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja en niet zo wazig, nu is er nog steeds twijfel.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:22 schreef Doublepain het volgende:
Foto van Steven gelekt:Haal weg klootzak of ik doe een trSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Wel lief dat ze het doet, maar waarom voor gezicht?quote:
idd waarom voor je gezicht als we je kop al op andere foto's gezienquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wel lief dat ze het doet, maar waarom voor gezicht?
Ze is een mooie meid, dus jammer van dat.
Dus geen bikini foto van Steven.
Kop?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd waarom voor je gezicht als we je kop al op andere foto's gezien
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat hoofdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Waarom zo mongool reageren op alles wat een kut heeft. Kansloos als de tering heel de dag op FOK! rondhangen hopend dat je ooit eens tegen een echte vrouw kunt praten. Ik ben weg uit dit topic, ooi.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd waarom voor je gezicht als we je kop al op andere foto's gezien
Periode van de maand?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:26 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Waarom zo mongool reageren op alles wat een kut heeft. Kansloos als de tering heel de dag op FOK! rondhangen hopend dat je ooit eens tegen een echte vrouw kunt praten. Ik ben weg uit dit topic, ooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |