En wie wil je daarvoor gebruiken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik maar aan kinderen begin zodat ik mijn zoontje Ebecilio kan noemen.
Ik lig nu wel dubbel btwquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik maar aan kinderen begin zodat ik mijn zoontje Ebecilio kan noemen.
Dat jullie het weten godverdommequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat me om de arrogantie waarmee heel veel mensen in de voetbalwereld, maar ook de voetbalfans die een bloedhekel hebben aan wielrennen, tegen de wielersport aankijken. Echt gadverdamme, de arrogantie spat ervan af. In het voetbal gebeurt niets verkeerds en als er toch iets verkeerds gebeurd dan houden we toch gewoon met zijn allen onze bek en vegen we het onder het tapijt.
Echt
Dit is wel heel oudquote:
Steven moest zijn chickie in Amersfoort neuken vandaagquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn wielrenfans te intelligent voor mij of raken hun argumenten kant noch wal?
Zal Steven een kloonaccount hebben aangemaakt uit schaamte voor zijn opnieuw eerste plek in de dagcijfers gister?
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Zijn wielrenfans te intelligent voor mij of raken hun argumenten kant noch wal?
Zal Steven een kloonaccount hebben aangemaakt uit schaamte voor zijn opnieuw eerste plek in de dagcijfers gister?
Hij lacht om je kloon grapje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet maar dat interesseert mij geen biet, yo.
En nu?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met deze hitte in mijn kamer heb je nergens zin inVooral niet slapen.
Lets go zegt ze:quote:
Paonquote:
Kijk, dat vind ik nou een betere kont .quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
Doe is spoiler Davy!![]()
[..]
Lets go zegt ze:
[ afbeelding ]
Leef je uit:quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Paon
[..]
Kijk, dat vind ik nou een betere kont .
Dat is gewoon hetzelfde wat ik postquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Paon
[..]
Kijk, dat vind ik nou een betere kont .
Wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:01 schreef mrstylo het volgende:
GGMM wanneer hij terug komt?
[ afbeelding ]
We krijgen allemaal vakantie naar het bajes, als we naar die plaatje van Davy blijven kijken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:05 schreef Smoofie het volgende:
Ik krijg zin in de vakantie door het posten van al die chicks
16?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het goed is, is ze 16
Al die plaatjes die net kunnen.quote:
Ik niet?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
We krijgen allemaal vakantie naar het bajes, als we naar die plaatje van Davy blijven kijken.
We, dus jij ook.quote:
Is te jong voor 1 uur in het avond.quote:
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog op de leeftijd dat 15 mag.
bij welke leeftijd mag het niet meer?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben zelf nog op de leeftijd dat 15 mag.
Titties knijpenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 01:10 schreef mrstylo het volgende:
Wat doet die gozer met zijn hand?(foto recht onder)
Deze man weetquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Steven moest zijn chickie in Amersfoort neuken vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |