quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje de nerd van de gangsterwijk die niemand kent. Werken in een supermarkt voldoet wel aan dat plaatje.
quote:
Dat weet ik niet, ik heb haar wel eens gehoord over iemand die de daklozekrant verkoopt voor de deur van de supermarkt, en die vent gaat ieder jaar naar USA op vakantie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Ze zal wel booschappen doen bij AH Molenwijk, daar werk ik
.
Ja die gast staat daar elke dagquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
IDat weet ik niet, ik heb haar wel eens gehoord over iemand die de daklozekrant verkoopt voor de deur van de supermarkt, en die vent gaat ieder jaar naar USA op vakantie.
Hebben we ook, meer dan één zelfsquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
Voor je het weet hebben ze ook nog eens iemand achter de kassa met een hoofddoek om. Ik zou maar oppassen.
Al die kutballetjes kunnen in een groep best baldadig worden ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie wonen in een paradijs ten opzichte van Delft hoor. Het schijnt hier te stikken van jeugdbendes aldus 1 vandaag
()
Veel moslims daar in delft , best gevaarlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die kutballetjes kunnen in een groep best baldadig worden ja.
http://www.eenvandaag.nl/(...)jeugdbendes_illusie_quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel moslims daar in delft , best gevaarlijk.
Doe niet stoer dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die kutballetjes kunnen in een groep best baldadig worden ja.
Voor je het weet spugen ze in je durum.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel moslims daar in delft , best gevaarlijk.
Ze stinken wel altijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor je het weet spugen ze in je durum.
Die verwesterde Moslima's hebben dan juist weer altijd een fles parfum per dag op.quote:
chanel no5. kan hem ondertussen ruiken in mijn droom.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Die verwesterde Moslima's hebben dan juist weer altijd een fles parfum per dag op.
Zijn onzeker door hun (conservatieve) omgeving.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Die verwesterde Moslima's hebben dan juist weer altijd een fles parfum per dag op.
Wordt dan jood? Kun je ook dienen in Israël , wie wil dat nou niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaan we weerVind je het gek dat ik niet voor mijn geloof durf uit te komen.
En dan als man ook nog boerka's en hoofddoekjes willenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:56 schreef Happel het volgende:
Geloven in een boekie geschreven door wat figuren in een ver verleden. Hoe dom kun je zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |