quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje de nerd van de gangsterwijk die niemand kent. Werken in een supermarkt voldoet wel aan dat plaatje.
quote:
Dat weet ik niet, ik heb haar wel eens gehoord over iemand die de daklozekrant verkoopt voor de deur van de supermarkt, en die vent gaat ieder jaar naar USA op vakantie.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Ze zal wel booschappen doen bij AH Molenwijk, daar werk ik
.
Ja die gast staat daar elke dagquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
IDat weet ik niet, ik heb haar wel eens gehoord over iemand die de daklozekrant verkoopt voor de deur van de supermarkt, en die vent gaat ieder jaar naar USA op vakantie.
Hebben we ook, meer dan één zelfsquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:38 schreef Caland het volgende:
Voor je het weet hebben ze ook nog eens iemand achter de kassa met een hoofddoek om. Ik zou maar oppassen.
Al die kutballetjes kunnen in een groep best baldadig worden ja.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie wonen in een paradijs ten opzichte van Delft hoor. Het schijnt hier te stikken van jeugdbendes aldus 1 vandaag
()
Veel moslims daar in delft , best gevaarlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die kutballetjes kunnen in een groep best baldadig worden ja.
http://www.eenvandaag.nl/(...)jeugdbendes_illusie_quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel moslims daar in delft , best gevaarlijk.
Doe niet stoer dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Al die kutballetjes kunnen in een groep best baldadig worden ja.
Voor je het weet spugen ze in je durum.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Veel moslims daar in delft , best gevaarlijk.
Ze stinken wel altijd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor je het weet spugen ze in je durum.
Die verwesterde Moslima's hebben dan juist weer altijd een fles parfum per dag op.quote:
chanel no5. kan hem ondertussen ruiken in mijn droom.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Die verwesterde Moslima's hebben dan juist weer altijd een fles parfum per dag op.
Zijn onzeker door hun (conservatieve) omgeving.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Die verwesterde Moslima's hebben dan juist weer altijd een fles parfum per dag op.
Wordt dan jood? Kun je ook dienen in Israël , wie wil dat nou niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Gaan we weerVind je het gek dat ik niet voor mijn geloof durf uit te komen.
En dan als man ook nog boerka's en hoofddoekjes willenquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:56 schreef Happel het volgende:
Geloven in een boekie geschreven door wat figuren in een ver verleden. Hoe dom kun je zijn.
Naja besneden ben ik al als Moslim dus prima ik ga het een poging geven. Voldoet een opgerold stukje papier al keppeltje?quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:55 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wordt dan jood? Kun je ook dienen in Israël , wie wil dat nou niet.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:56 schreef Happel het volgende:
Geloven in een boekie geschreven door wat figuren in een ver verleden. Hoe dom kun je zijn.
Nee, liefst puur goud.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja besneden ben ik al als Moslim dus prima ik ga het een poging geven. Voldoet een opgerold stukje papier al keppeltje?
Ik had het over alle geloven, maar inderdaad, ook de islam staat bol van de maffe dingen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan als man ook nog boerka's en hoofddoekjes willen.
Oh ingelegd met edelstenen of wordt dat weer teveel van het goede? Anders beroof ik nog wel een plaatselijke Joodse juwelier voordat ik mij bekeer.quote:
In sommige gevallen is een boerka inderdaad de beste oplossing.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En dan als man ook nog boerka's en hoofddoekjes willen.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef Caland het volgende:
Geloven dat een land van jou is op basis van een fictief boek is nog belacheljiker.
Wat is de mens over het algemeen eigenlijk achterlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:00 schreef Caland het volgende:
Geloven dat een land van jou is op basis van een fictief boek is nog belacheljiker.
Je toch een soort van excuseren voor die posts kom op zeg. Als ik mij voor onzinnige posts zou schamen dan werd de SC gehalveerdquote:
Ik probeer minder te trollen...quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je toch een soort van excuseren voor die posts kom op zeg. Als ik mij voor onzinnige posts zou schamen dan werd de SC gehalveerd
Oh en ik verveel mij en het regent ook nog eens.
Eindelijk wat verkoeling. Ik ga in mijn nakie naar buitenquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Pas op voor de poolies.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:07 schreef Happel het volgende:
[..]
Eindelijk wat verkoeling. Ik ga in mijn nakie naar buiten
Jij bent gewoon alle schaamte voorbij.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je toch een soort van excuseren voor die posts kom op zeg. Als ik mij voor onzinnige posts zou schamen dan werd de SC gehalveerd
Ja ik kom minder vaak voor je op als de situatie het nog toelaat. Door mijn overbezorgdheid doet Jojoortje al onaardig tegen mijquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:08 schreef Smoofie het volgende:
En ik voel me nog steeds best wel kut over wat Happel en Caland net over mij zeiden LR, en dan val jij me ook aan..
Nooit doorgebroken alleen en meer dan gefaald bij Roda maar voor Zwolle zal het vast een prima aankoop zijn.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Toch nog een goede versterking voor Zwolle erbij, Pluim. Vond dat altijd wel een prima speler
Ja. Vooral dat linkse of rechtse been van hem.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:15 schreef SjaakBauer het volgende:
Toch nog een goede versterking voor Zwolle erbij, Pluim. Vond dat altijd wel een prima speler
Wordt een jaartje gehuurdquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit doorgebroken alleen en meer dan gefaald bij Roda maar voor Zwolle zal het vast een prima aankoop zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |