mag ze nog gaan betalen ook domme trienquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik sprak paar dagen geleden een chick, dom, blond maar wel lekker. En die vertelde dat ze een jaar stopte met d'r studie om naar Thailand te gaan om daar arme kinderen te helpen. Was er heilig van overtuigd dat ze daar alle problemen in dat dorp ging oplossen
ZIe je hier niet veel in the hood.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Schijnt een modedingetje te zijn. Lekker gek, lekker metroseksueel.
Maarten?quote:
Was gister nog een reportage over in Nieuwsuur dacht ik. Dan betaal je als vrijwilligerswerker 3 duizend euro per maand aan de organisatie die het regelt het dorp ontslaat alle leerkrachten bijv. omdat de de uitzend kracht gratis is en er beland geen cent van het bedrag in het 'geholpen' gebied.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik sprak paar dagen geleden een chick, dom, blond maar wel lekker. En die vertelde dat ze een jaar stopte met d'r studie om naar Thailand te gaan om daar arme kinderen te helpen. Was er heilig van overtuigd dat ze daar alle problemen in dat dorp ging oplossen
Ik ben buiten teringhomo. Als je koek wilt moet je naar adam komen bradda.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien dat raam van die zolderkamer eens open doen?
Je loopt met je ipad op straat? Pas maar op dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben buiten teringhomo. Als je koek wilt moet je naar adam komen bradda.
Laptop man, en mn homies beschermen mequote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Je loopt met je ipad op straat? Pas maar op dan.
Lijkt me opzich wel fijn af en toe, zo'n denkbeeldige wereldquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laptop man, en mn homies beschermen me
En keppeltjes komen hard aan hoor daar vergis je je snel in.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Laptop man, en mn homies beschermen me
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me opzich wel fijn af en toe, zo'n denkbeeldige wereld
Ik maakte nog een opmerking; 'Mag ik mee, kan ik geld verdienen met de vrouwenhandel daar.' Werd direct afgesnauwd; 'Ik ga er juist heen om dat op te lossen ja'quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was gister nog een reportage over in Nieuwsuur dacht ik. Dan betaal je als vrijwilligerswerker 3 duizend euro per maand aan de organisatie die het regelt het dorp ontslaat alle leerkrachten bijv. omdat de de uitzend kracht gratis is en er beland geen cent van het bedrag in het 'geholpen' gebied.
Wow man, respect enzo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Na bijlmer en mocro west is dit de meest ciriminele buurt van Adam
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En keppeltjes komen hard aan hoor daar vergis je je snel in.
niets wat een fijne platte hand niet kan oplossen nee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik maakte nog een opmerking; 'Mag ik mee, kan ik geld verdienen met de vrouwenhandel daar.' Werd direct afgesnauwd; 'Ik ga er juist heen om dat op te lossen ja'![]()
Ik vind niet dat vrouwen geslagen mogen worden, maar bij dit soort domme wijven heb ik toch altijd zin om ze een koek te geven
Ja, ik zou dus maar oppassen gozer, ik track je IP en voor je het weet staan er wat braddas voor je huisquote:
Ach laat haar lekker haar geld opbranden en tot de conclusie komen dat ze daar enkel zal worden uitgebuit omdat ze gratis isquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik maakte nog een opmerking; 'Mag ik mee, kan ik geld verdienen met de vrouwenhandel daar.' Werd direct afgesnauwd; 'Ik ga er juist heen om dat op te lossen ja'![]()
Ik vind niet dat vrouwen geslagen mogen worden, maar bij dit soort domme wijven heb ik toch altijd zin om ze een koek te geven
Corrigerend tikje kan bestquote:Op donderdag 5 juli 2012 21:15 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
zo zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik zou dus maar oppassen gozer, ik track je IP en voor je het weet staan er wat braddas voor je huis
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik zou dus maar oppassen gozer, ik track je IP en voor je het weet staan er wat braddas voor je huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |