Jakhals Matthijsquote:Op maandag 27 augustus 2012 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als het waar is. Matthijs
Leuk hoorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:22 schreef Karina het volgende:
Voor de fans van Dolf:
Dolf Jansen elke dag in De Wereld Draait Door
Cabaretier Dolf Jansen gaat in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen op 12 september elke dag een conference verzorgen in De Wereld Draait Door van Matthijs van Nieuwkerk. Dat heeft de VARA vrijdag bekendgemaakt. DWDD keert maandag terug op tv en besteedt de eerste anderhalve week uitgebreid aandacht aan de politiek. Zo is Maurice de Hond er met een dagelijkse peiling en worden lijsttrekkers in de rubriek Meet DWDD ondervraagd door vaste talkshowgasten.
De politieke specials van De Wereld Draait Door brengen overigens meer cabaret dan Dolf Jansen. “De cabaretiers van de rubriek Je Mist Meer Dan Je Ziet komen twee keer live in de studio“, kondigt de omroep aan.
Tijdens de verkiezingsuitzendingen worden nieuwe gasten geïntroduceerd, onder wie Volkskrant-columniste Sheila Sitalsing en schrijver Johan Fretz.
Bron
Niks tegen Dolf maar elke avond...
Tijd om op vakantie te gaan .... Helaas moet ik me door de eerste week heenslaanquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:22 schreef Karina het volgende:
Voor de fans van Dolf:
Cabaretier Dolf Jansen gaat in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen op 12 september elke dag een conference verzorgen in De Wereld Draait Door van Matthijs van Nieuwkerk. Dat heeft de VARA vrijdag bekendgemaakt. DWDD keert maandag terug op tv en besteedt de eerste anderhalve week uitgebreid aandacht aan de politiek. Zo is Maurice de Hond er met een dagelijkse peiling en worden lijsttrekkers in de rubriek Meet DWDD ondervraagd door vaste talkshowgasten.
De politieke specials van De Wereld Draait Door brengen overigens meer cabaret dan Dolf Jansen. “De cabaretiers van de rubriek Je Mist Meer Dan Je Ziet komen twee keer live in de studio“, kondigt de omroep aan.
Tijdens de verkiezingsuitzendingen worden nieuwe gasten geïntroduceerd, onder wie Volkskrant-columniste Sheila Sitalsing en schrijver Johan Fretz.
Bron
quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:22 schreef Karina het volgende:
Voor de fans van Dolf:
Bron
Ja daar doen we het voorquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 18:45 schreef Karina het volgende:
En iedereen ook de hele post quoten he
Ik denk wel dat Bennie Jolink zou kunnen komen over zijn politieke betoog, waarin hij wel treffende dingen schrijft.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:15 schreef Specularium het volgende:
Bennie Jolink over dat ontzettend originele prachtige schilderij.
Bedoel je die hele g500 onzin?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:02 schreef Specularium het volgende:
Lees net dat deze Siebertje die show niet zelf bedenkt/verzint/vormgeeft.
Doet het team van Matthijs. #geengrappen
Ik quote alleen de essentie van DWDD.quote:
Ik mag 'm wel hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 20:22 schreef Haaibaaike het volgende:
Ben ik de enige die Dolf niks aan vind
Eigenlijk bedoelde ik zo. Ik ben geen fan van Dolf maar heb geen hekel aan hem!!quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Maar zoals gezegd: elke avond is wat erg veel van het goede.
Als die apple fanboy daardoor uit 't reguliere programma wegblijft zeg ik: doen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 14:55 schreef Karina het volgende:
Geen DWDD recordings meer, dus GEEN Leen voorstukjes meer
[..]
En Alexander met een eigen nerdy programma, over Apple hoogstwaarschijnlijk
Dat bottenfestijn zit in de categorie waar Chabot ook zit.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik zo. Ik ben geen fan van Dolf maar heb geen hekel aan hem!!
Ach, na 12 september is hij wegquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:03 schreef Cynix ® het volgende:
Maar zoals gezegd: elke avond is wat erg veel van het goede.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:57 schreef Tommeke het volgende:
Nou, de komende weken skip ik, met siebertje en dolf.
Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 1 september 2012 12:57 schreef Tommeke het volgende:
Nou, de komende weken skip ik, met siebertje en dolf.
Dit is een grap toch? De eerste aflevering en gelijk alweer dezelfde vervelende koppen en nu zelfs in 1 aflevering.quote:Op maandag 3 september 2012 10:42 schreef Karina het volgende:
Vandaag
Alexander Pechtold wordt ondervraagd in het onderdeel DWDD Meet door Jan Mulder, Sheila Sitalsing en Felix Rottenberg. Alexander Klöpping en Sywert van Lienden gaan het hebben over de ‘stembreker’. De nieuwe huisband van DWDD is: ‘The Kik’
Nee, Alexander 'Teflon' Pechtold.quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 3 september 2012 12:04 schreef tong80 het volgende:
Presentator Matthijs van Nieuwkerk wil de kijkers blijven verrassen
Oké, not sure if serious...quote:Op maandag 3 september 2012 12:04 schreef tong80 het volgende:
Vanavond gaat het nieuwe seizoen van De Wereld Draait Door van start. Presentator Matthijs van Nieuwkerk wil de kijkers blijven verrassen, 'Het komende seizoen moet minstens zo goed worden als het afgelopen jaar', vertelt hoofdredacteur Dieuwke Wynia in het AD. .
Nieuwe tafelgasten zijn schrijver en Volkskrant.nl-columnist Johan Fretz en Volkskrant-columniste Sheila Sitalsing, zij schuift vanavond al aan. Robbert Dijkgraaf en Alexander Klöpping gaan dit seizoen colleges geven
Ik denk dat Matthijs tot aan 12 september ongeveer 988 keer het woord "Peilingen" in de mond neemt...quote:Op maandag 3 september 2012 16:07 schreef Ties02 het volgende:
Ik erger me ook altijd kapot aan DWDD maar toch blijf je kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |