SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 71% gewijzigd door Cobra4 op 04-07-2012 22:37:05 ]
Ja maar... Ja maar....quote:
Ja ben lang weg geweest want heb geen flauw benul wat je bedoeld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Je bent zeker lang weggeweest? Open nieuw deel was de OP meegekomen en was deze gekoppeld in de reeks
Je hebt de OP niet overgenomen waar Esses en Nibb-it zo hard aan hebben gewerktquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja ben lang weg geweest want heb geen flauw benul wat je bedoeld.
Als je de laatste post heb verschijnt er onder het invoer veld een knopje [open nieuw deel]. Dan wordt de OP meegenomen en wordt dit topic gekoppeld aan de reeks.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja ben lang weg geweest want heb geen flauw benul wat je bedoeld.
Mag C4 doen. Daarvoor heeft hij een blauw kleurtjequote:
Mischien moet iemand anders het maar doen, topic title kan dan iets zijn als "Amber is een blondine"quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je de laatste post heb verschijnt er onder het invoer veld een knopje [open nieuw deel]. Dan wordt de OP meegenomen en wordt dit topic gekoppeld aan de reeks.
Done.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag C4 doen. Daarvoor heeft hij een blauw kleurtje
Gefixed, en deze TT laten we gewoon lekker staanquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mischien moet iemand anders het maar doen, topic title kan dan iets zijn als "Amber is een blondine"
De USO doet anders ook goed werk, en is ook volgens mij ook best bekend onder de burgers.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja klopt, we hadden hier laatst met een huisbrand te doen, en de volgende dag was er voor de bewoners kleding,eten, speelgoed etc. geregeld, door de plaatselijke bevolking.
Ook een goede avondquote:
quote:
Wow, in combi met je UI wordt ik draaierigquote:
Zo erg ik ben ik toch niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dan weet je dat verdomd goed geheim te houden.
En sinds wanneer is dat uitgesproken slecht?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Neen, maar je kan wel lekker negative doen.
Sinds het uit jou mond/van jou klavier komtquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En sinds wanneer is dat uitgesproken slecht?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Is Pengu net zo iets als "hallonhallon"?
Het gebrek aan w's in deze post is schrijnend te noemen..quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Sinds het uit jou mond/van jou klavier komt
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het gebrek aan w's in deze post is schrijnend te noemen..
quote:
Ook dit trutje wil wel graag weten wat LIQ is. Googlen geeft mij betekenissen die denkelijk niet zijn wat je bedoelt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
En nu nog even voor de trutjes zoals ik uitleggen wat LIQ is.
Weet ik ook niet. Doet mij aan die linux pinguin denken.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
En nu nog even voor de trutjes zoals ik uitleggen wat LIQ is.
Bouwjaar voor 1985 zekerquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Doet mij aan die linux pinguin denken.
Correctquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef thesystem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cross trained van de C130 naar de C17
Ik buiterlander jij niet moeten zeuren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het gebrek aan w's in deze post is schrijnend te noemen..
Feli.quote:
hallon hallon ken ik eigenlijk alleen maar van de ONZ-users uit UDOWUquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dacht dat het net zo'n (eigen) verzinsel was als hallonhallon
Wat een tijdstipquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
Morgen avond om 23.50 vergadering in de 2de kamer over personeel en vastgoed Defensie en de voortgang van de vervanging van de F16.
MNen zou toch verwchten dat ze inmiddels rond de vervanging van de F-16 uitvergaderd waren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
Morgen avond om 23.50 vergadering in de 2de kamer over personeel en vastgoed Defensie en de voortgang van de vervanging van de F16.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dacht dat het net zo'n (eigen) verzinsel was als hallonhallon
Het is de laatste vergaderdag voor het zomerreces. Ze jassen dus alles er nog even door. Ze beinnen om 0900 in de kamer en verwachten rond 0500 klaar te zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef thesystem het volgende:
2350 :| ?
Dat moet dan wel een serieus iets zijn ?
Hopelijk doen ze eens hun ogen open en komen ze erachter dat ervaring belangrijker is als verjonging (salaris besparing)...
Ja, of op www.tweedekamer.nlquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat een tijdstip![]()
Wordt het op 24politiek uitgezonden?
Eerlijk gezegd geeft dat tijdstip mij dat voor defensie zaken geen prettig gevoel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is de laatste vergaderdag voor het zomerreces. Ze jassen dus alles er nog even door. Ze beinnen om 0900 in de kamer en verwachten rond 0500 klaar te zijn.
Ze doen wel vaker van die marathonzittingen inderdaad. Bizar eigenlijk, want na een uur of 5 intensief vergaderen lukt het toch echt nooit meer om je kop erbij te houdenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is de laatste vergaderdag voor het zomerreces. Ze jassen dus alles er nog even door. Ze beinnen om 0900 in de kamer en verwachten rond 0500 klaar te zijn.
Ik verwacht dan de motie tot stoppen met de JSF. Men stemt daar dan rond 033o uur over.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
MNen zou toch verwchten dat ze inmiddels rond de vervanging van de F-16 uitvergaderd waren.
Ja als ik je na de betekenis vraag en er dan geen antwoord komt, gaat men het een en ander denken. Kan je hier wel proberen sarcastic te zijn, maar dat raakt me dus echt hellemaal niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja ik verzin die dingen, zo roll ik nou eenmaal
Die motie komt toch, dat is al twee dagen bekend. Ik hoop echt dat er nog wat gasten met hersenen daar níet slapen rond dat tijdstip.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik verwacht dan de motie tot stoppen met de JSF. Men stemt daar dan rond 033o uur over.
Gelukkig maar, meidquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja als ik je na de betekenis vraag en er dan geen antwoord komt, gaat men het een en ander denken. Kan je hier wel proberen sarcastic te zijn, maar dat raakt me dus echt hellemaal niet.
Ze hadden beter om vijf voor twaalf kunnen beginnen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geeft dat tijdstip mij dat voor defensie zaken geen prettig gevoel.
Als ze dat al twee dagen geleden hebben besloten, hebben ze al een tijdje zitten snurken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die motie komt toch, dat is al twee dagen bekend. Ik hoop echt dat er nog wat gasten met hersenen daar níet slapen rond dat tijdstip.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze hadden beter om vijf voor twaalf kunnen beginnen?
Ja, dat ie komt weten we allemaal. Maar men moet hem nog indienen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die motie komt toch, dat is al twee dagen bekend. Ik hoop echt dat er nog wat gasten met hersenen daar níet slapen rond dat tijdstip.
Misschien is uitstellen ook wel even goed, dan wat lobby'en bij andere landen en wie weet gaat de prijs van het toestel dan wel wat naar benedenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik verwacht dan de motie tot stoppen met de JSF. Men stemt daar dan rond 033o uur over.
semantiekquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat ie komt weten we allemaal. Maar men moet hem nog indienen.
èh, - stoppen - . Niet uitstellen. De uitstellen discussie is in 2008 gevoerd. Toen werd besloten de beslissing te stoppen uit te stellen tot 2012.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Misschien is uitstellen ook wel even goed, dan wat lobby'en bij andere landen en wie weet gaat de prijs van het toestel dan wel wat naar beneden
Soms is wat je goedkoop koopt ook precies dat, goedkoop. De F-35 is wel een 5th generation fighter, die ver voorloopt op andere fighters.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Misschien is uitstellen ook wel even goed, dan wat lobby'en bij andere landen en wie weet gaat de prijs van het toestel dan wel wat naar beneden
Op termijn zullen er toch nieuwe toestellen aangeschaft moeten worden, dus waarom niet in de ijskast zetten en kijken of er een nieuwe deal te maken is als andere landen ook besluiten dat het too much isquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
èh, - stoppen - . Niet uitstellen. De uitstellen discussie is in 2008 gevoerd. Toen werd besloten de beslissing te stoppen uit te stellen tot 2012.
Van wat ik hoor is de JSF wel een geschikt toestel, maar daar heb ik te weinig verstand vanquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Soms is wat je goedkoop koopt ook precies dat, goedkoop. De F-35 is wel een 5th generation fighter, die ver voorloopt op andere fighters.
Op termijn? Even uit mijn hoofd hoor... de huidige F16's zijn in 1979 geleverd, verwachtte levensduur 20 jaar. De eerste F35 zou in 2015 geleverd kunnen worden. Wat denk je dat het aan tijd kost om nu te gaan onderhandelen voor een alternatief? En wat voor een alternatief? De Eurofighter?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Op termijn zullen er toch nieuwe toestellen aangeschaft moeten worden, dus waarom niet in de ijskast zetten en kijken of er een nieuwe deal te maken is als andere landen ook besluiten dat het too much is
[..]
Van wat ik hoor is de JSF wel een geschikt toestel, maar daar heb ik te weinig verstand van
Ik ga ook niet beweren dat ik er veel verstand van heb, maar als ik bv. de nieuwe trainings simulators zie die ze op Eglin AFB voor de F-35 hebben (enkel alleen al voor bodem personeel), zeg ik, op lang termijn snijd NLD zichzelf in de vingers.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Van wat ik hoor is de JSF wel een geschikt toestel, maar daar heb ik te weinig verstand van
Ja, dat weten wij. Maar de gemiddelde kiezer hoort "stoppen met de JSF" en gaat bij de volgende verkiezingen stemmen op de partijen die die motie gaan indienen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Op termijn zullen er toch nieuwe toestellen aangeschaft moeten worden, dus waarom niet in de ijskast zetten en kijken of er een nieuwe deal te maken is als andere landen ook besluiten dat het too much is
Oh, ja, dat vergat ik.... want het stoppen met de JSF levert weer een miljard extra op las ik vandaag ergens in de vele commentaren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat weten wij. Maar de gemiddelde kiezer hoort "stoppen met de JSF" en gaat bij de volgende verkiezingen stemmen op de partijen die die motie gaan indienen.
Alles voor zetelwinst he.
Ja de tanks die ze verkopen aan Inonesien ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja, dat vergat ik.... want het stoppen met de JSF levert weer een miljard extra op las ik vandaag ergens in de vele commentaren.
Eensch!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op termijn? Even uit mijn hoofd hoor... de huidige F16's zijn in 1979 geleverd, verwachtte levensduur 20 jaar. De eerste F35 zou in 2015 geleverd kunnen worden. Wat denk je dat het aan tijd kost om nu te gaan onderhandelen voor een alternatief? En wat voor een alternatief? De Eurofighter?
Voor de politiek uitonderhandeld is over een alternatief en het alternatief geleverd is, zijn onze F16's al uit de lucht gevallen.
- beetje gechargeerd en mijn mening -
Staat mooi he in de verkiezingprogramma's. Nu al een miljard bezuinigen, straks een miljard extra en dan nog eens een miljard besparing door te stoppen met de JSF.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja, dat vergat ik.... want het stoppen met de JSF levert weer een miljard extra op las ik vandaag ergens in de vele commentaren.
Nee, joh. Indonesië gaat die Leo's al in Duitsland kopen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:35 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja de tanks die ze verkopen aan Inonesien ook.
Die tanks gaan hetzelfde lot krijgen als de oude walrusklasse vrees ik. Die roesten hier weg en worden voor oud schroot verkocht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:35 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja de tanks die ze verkopen aan Inonesien ook.
Was sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, joh. Indonesië gaat die Leo's al in Duitsland kopen.
Ja, dat dat soort termijnen overschreden worden is niets nieuws toch. Dat is hetzelfde als geschatte kosten voor bijvoorbeeld projecten, daar moet je altijd een 0 achter plakkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op termijn? Even uit mijn hoofd hoor... de huidige F16's zijn in 1979 geleverd, verwachtte levensduur 20 jaar. De eerste F35 zou in 2015 geleverd kunnen worden. Wat denk je dat het aan tijd kost om nu te gaan onderhandelen voor een alternatief? En wat voor een alternatief? De Eurofighter?
Voor de politiek uitonderhandeld is over een alternatief en het alternatief geleverd is, zijn onze F16's al uit de lucht gevallen.
- beetje gechargeerd en mijn mening -
Nah, indertijd is m.i. gewaagd maar terrecht gekozen voor deelname in de JSF. Is alleen jammer dat politieke partijen niet verder kijken dan hun verkiezingsprogramma's en de langere termijn van zaken als (niet alleen) defensie niet overzien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eensch!
Ik heb er weinig verstand van maar imo kunnen ze niet meer terug. Hoeveel miljard hebben ze er inm ingestoken? Moeten we dat dan zomaar als verlies wegschrijven ofzo?![]()
Daarbij, als Nederland nu stopt krijg je weer een berg ontslagen bij bedrijven die nu werken voor de JSF....
Mijn mening : Ze hadden er nooit aan moeten beginnen en een aantal Eurofighters moeten aanschaffen.
Wou jij niet een duikboot kopen, mischien kan je een ouwe walrus voor een appel en een eitje op de kop tikkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die tanks gaan hetzelfde lot krijgen als de oude walrusklasse vrees ik. Die roesten hier weg en worden voor oud schroot verkocht.
Ik vond het toen al een USA lik partij. Ze streven toch een verenigd Europa na? Waarom dan niet samen werken aan 1 Eurofighter? Kiezen voor de JSF was imo meer een bruin armpje halen ipv serieus doordacht. Maar goed das mijn mening als buitenstaander met een aversie tegen de USA (niet t volk maar de regering ed) .quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, indertijd is m.i. gewaagd maar terrecht gekozen voor deelname in de JSF. Is alleen jammer dat politieke partijen niet verder kijken dan hun verkiezingsprogramma's en de langere termijn van zaken als (niet alleen) defensie niet overzien.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wou jij niet een duikboot kopen, mischien kan je een ouwe walrus voor een appel en een eitje op de kop tikken
Het is wél onze regering geweest die indertijd gekozen heeft voor de JSF boven de EuroFighter. Die regering is gekozen door de burgersquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vond het toen al een USA lik partij. Ze streven toch een verenigd Europa na? Waarom dan niet samen werken aan 1 Eurofighter? Kiezen voor de JSF was imo meer een bruin armpje halen ipv serieus doordacht. Maar goed das mijn mening als buitenstaander met een aversie tegen de USA (niet t volk maar de regering ed) .
Dat weet ik maar dan hoef ik het er nog niet mee eens te zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is wél onze regering geweest die indertijd gekozen heeft voor de JSF boven de EuroFighter. Die regering is gekozen door de burgers
Daarom stemmen op 12 september!
Maar de Ariane is ook niet echt goed van de grond gekomen,dus ja, ik kan mij wel voorstellen dat er dan eerder gekozen wordt voor een partnership met de USA dan iets in EU verband.
Ik denk (maar heb mij net iets te weinig verdiept in de financiën van de JSF om daar een onderbouwd oordeel te geven) dat zelfs als meer landen druk gaan uitoefenen het niet ten goede komt van het product. De JSF is duur, maar mits goed door ontwikkeld en goed getest een toestel wat wél weer minimaal 20 jaar meegaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, dat dat soort termijnen overschreden worden is niets nieuws toch. Dat is hetzelfde als geschatte kosten voor bijvoorbeeld projecten, daar moet je altijd een 0 achter plakken
Als meerdere landen die in het JSF pakt zitten nou besluiten om de deal uit te stellen dan komt er een betere onderhandelpositie. Die landen kunnen dan druk zetten op de ontwikkelaars. Er moeten nieuwe toestellen gekocht worden, en de JSF is gewoon ontzettend duur. Als er wat aan de prijs te doen valt zal dat al een hoop schelen.
En de Typhoon lijkt me op dit moment niet zo'n heel succesvol alternatief
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
Zo... maar ik ga richting nest![]()
Morgen wordt het dus een latertje want motie over JSF
Amber veel plezier vanavond!
Bedankt zal lukken, slaap lekkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
Zo... maar ik ga richting nest![]()
Morgen wordt het dus een latertje want motie over JSF
Amber veel plezier vanavond!
Nee. Geen idee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand hier trouwens enig idee waarom we duizenden euro's uitgeven om een gestripte en totaal waardeloze helie terug te halen???Ik verbaas me daar serieus om. Ok t is 'ons' eigendom. Maar daar waar bezuinigd moet worden kunnen dat soort nutteloos geworden dingen gewoon achter gelaten worden lijkt me.
Ik kan daar serieus met mn pet niet bij....quote:
Wat voor prestige dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:04 schreef thesystem het volgende:
Prestige?
Hoewel....een gestripte lynx terug halen wat zowiezo al een epische faal missie was...![]()
Edit je post eens niet zo vaak!quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:12 schreef thesystem het volgende:
Prestige van...kijk ons een...we hebben 'm terug
Dat dacht ik al ja. Mja je had er al een edit voor gedaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:19 schreef thesystem het volgende:
Ik was net klaar met editen en toen drukte jij op plaatsen hahaha
Het mooiste is van dat stukje schroot...hij gaat hier verder ontmanteld worden.....
Had men daar ook kunnen doen met wat goed geplaatste granatenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:19 schreef thesystem het volgende:
Ik was net klaar met editen en toen drukte jij op plaatsen hahaha
Het mooiste is van dat stukje schroot...hij gaat hier verder ontmanteld worden.....
Ja of je kan de man gewoon met een KLM naar Tripoli sturen, en terug laten vliegen, is een stukje goedkoper.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:32 schreef thesystem het volgende:
i have a dream...
Om er dan een mooie combined missie van te maken....
Met de C17 KCT te para droppen hun hun EOD taakje te doen en dan de KCT weer oppikken met een bootje vanuit een sub
and i woke up...
That's come Call of Duty shit right therequote:Op donderdag 5 juli 2012 01:32 schreef thesystem het volgende:
i have a dream...
Om er dan een mooie combined missie van te maken....
Met de C17 KCT te para droppen hun hun EOD taakje te doen en dan de KCT weer oppikken met een bootje vanuit een sub
and i woke up...
Ja of je kan ook gewoon niemand sturen. Serieus denken dat er nog wat te halen is, (na maanden) is naief en kost onnodig geld.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja of je kan de man gewoon met een KLM naar Tripoli sturen, en terug laten vliegen, is een stukje goedkoper.
maar goedkoper is niet altijd het beste...quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:40 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja of je kan de man gewoon met een KLM naar Tripoli sturen, en terug laten vliegen, is een stukje goedkoper.
Tweemotorig is een stuk duurder dacht ik zo.quote:Op donderdag 5 juli 2012 05:11 schreef thesystem het volgende:
[..]
2 motorig een nadeel? waarom...het is net een voordeel! Valt de ene motor uit kun je tenminste nog terug vliegen terwijl als je een motor hebt en die uitvalt heb je 2 opties....gliden voor een crash landing of eject...
Jezus, Rubje toch.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik kan daar serieus met mn pet niet bij....
[..]
Wat voor prestige dan?De faal missie die wereldwijd op t nieuws was weer nieuw leven in blazen?
Nou wordt heel de wereld weer herinnerd aan die fout. (ik wijs niet met vingers want details weet ik niet) Daarnaast is t hoopje schroot nu minder waard dan de operatie om m terug te halen....
Edit : Dat dus ja.
moiquote:
watquote:
Ik heb een vraag, wellicht kan jij dat snel opzoeken.quote:
duurder: jaquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:38 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tweemotorig is een stuk duurder dacht ik zo.
Maak dat de politiek maar wijs als ze niet willen investeren in defensiequote:Op donderdag 5 juli 2012 16:53 schreef thesystem het volgende:
[..]
duurder: ja
is dat boeiend? nee!
ipv continue met de portomonneè. te denken moet men eens realistisch gaan denken over capaciteiten en bijv overlevings technieken. ja, 2motorig is duurder maar als 1 motor uitvalt zit je minder in de kosten als dat je een motor hebt en je moet ejecten.
En wat is je vraag nu?quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb een vraag, wellicht kan jij dat snel opzoeken.
vandaag werd ik staande gehouden door de politie. Ik reed tijdens het uitvoeren van mijn werk zonder gordel. Afgifte punten liggen minder dan 100 meter van elkaar af. PostNL, de chauffeurs die ten tijde van het uitvoeren van de dienst heeft daar een ontheffing voor. Dus gordels hoeven bij afstanden binnen 200 meter niet gedragen te worden. helaas kon ik die agent die ontheffing niet laten zien en hij wist er verder weinig van.
Maar hij snapte idd dat elke keer gordel af en omdoen om de 100 meter onbegonnen werk was. Dus liet hij het maar zo.
Dat PostNL een ontheffing kan aanvragen, Ja. Ik weet zo alleen niet of dat bij het vak hoort of daar een losse verklaring bij hoort (Bij de taxichauff bijvoorbeeld zit deze ontheffing in de wet op het personenvervoer en die heeft dus geen verklaring) terwijl iemand met claustrofobie dan weer een verklaring moet hebben. Zoek ik ff uit.quote:
dank je, je bent een schatquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:59 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat PostNL een ontheffing kan aanvragen, Ja. Ik weet zo alleen niet of dat bij het vak hoort of daar een losse verklaring bij hoort (Bij de taxichauff bijvoorbeeld zit deze ontheffing in de wet op het personenvervoer en die heeft dus geen verklaring) terwijl iemand met claustrofobie dan weer een verklaring moet hebben. Zoek ik ff uit.
Artikel 59 RVVquote:
Zoals er staat is een taxichauff gewoon vrijgesteld. Jij hebt ws een vrijstelling op papier (conform regelgeving, waarschijnlijk, door postnl zelf uitgeprint en aan jou verstrekt). Deze zal je dan ook moeten kunnen tonenquote:Artikel 59: Autogordels
Bestuurders van een motorvoertuig of een bromfiets en hun passagiers maken gebruik van de voor hen beschikbare autogordel. Passagiers die jonger zijn dan 18 jaren en met een lengte van minder dan 1,35 meter, maken gebruik van een voor hen geschikt kinderbeveiligingssysteem dat is voorzien van een goedkeuringsmerk als bedoeld in artikel 22, vierde lid, van de wet. Wanneer de zitplaatsen die bestemd zijn voor passagiers voorzien zijn van autogordels, worden op deze zitplaatsen niet meer passagiers vervoerd dan er autogordels aanwezig zijn.
Met een personenauto, een bedrijfsauto, een driewielig motorvoertuig met gesloten carrosserie of een brommobiel die niet zijn uitgerust met een autogordel of kinderbeveiligingssysteem als bedoeld in het eerste lid, worden geen passagiers vervoerd die jonger zijn dan 3 jaren en worden passagiers in de leeftijd van 3 tot 18 jaren met een lengte van minder dan 1,35 meter op een andere zitplaats dan een van de voorste zitplaatsen vervoerd.
Passagiers die jonger zijn dan 18 jaren, worden niet in een naar achteren gericht kinderzitje op een passagierszitplaats met een voorairbag vervoerd, tenzij deze airbag is uitgeschakeld of automatisch op toereikende wijze wordt uitgeschakeld.
Het eerste lid geldt niet voor passagiers die gebruik maken van een rolstoel. Deze passagiers worden vervoerd in een rolstoel die in het voertuig wordt vastgezet op een wijze die de stabiliteit van de rolstoel en de veiligheid van de rolstoelgebruiker waarborgt. Deze passagiers maken gebruik van de veiligheidsgordel die deel uitmaakt van het voertuig of van het systeem waarmee de rolstoel aan de vloer van het voertuig is bevestigd, tenzij gebruik gemaakt wordt van een door Onze Minister aangewezen constructie.
Het eerste lid, tweede volzin, en het tweede lid zijn niet van toepassing tijdens taxivervoer als bedoeld in de Wet personenvervoer 2000. In voertuigen gebruikt voor taxivervoer waarin geen kinderbeveiligingssysteem aanwezig is, worden passagiers die jonger zijn dan 18 jaren en met een lengte van minder dan 1,35 meter op een andere zitplaats dan een van de voorste zitplaatsen vervoerd.
Het eerste lid voor zover dat op bestuurders betrekking heeft en het vierde lid gelden niet tijdens het vervoer van passagiers tegen vergoeding in de zin van de Wet personenvervoer 2000, anders dan in de gevallen waarin een overeenkomst is gesloten als bedoeld in artikel 84, tweede lid, van die wet, of anders dan tijdens taxivervoer in een taxi die is ingericht voor rolstoelvervoer overeenkomstig de eisen gesteld ingevolge artikel 80, derde lid, van het Besluit personenvervoer 2000.
De autogordel, de veiligheidsgordel of het kinderbeveiligingssysteem wordt gebruikt op een wijze die de beschermende werking ervan niet negatief beïnvloedt of kan beïnvloeden. Personen van 18 jaren en ouder en personen onder de 18 jaren die in de betrokken omstandigheden geen gebruik hoeven maken van een kinderbeveiligingssysteem, mogen zonodig een voorziening gebruiken door middel waarvan het diagonale deel van de autogordel over de schouder wordt geleid. Onze Minister kan aan een dergelijke voorziening nadere eisen stellen.
Het is bestuurders van de in het eerste lid genoemde voertuigen verboden passagiers jonger dan 12 jaren en passagiers die gebruik maken van een rolstoel te vervoeren op een andere wijze dan in dit artikel is voorgeschreven.
Het eerste lid geldt niet voor passagiers die gebruik maken van een ligplaats. Deze passagiers maken, indien beschikbaar, gebruik van de daarvoor bestemde veiligheidsvoorziening die deel uitmaakt van het voertuig of van het systeem waarmee de ligplaats aan de vloer van het voertuig is bevestigd.
dank je.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Artikel 59 RVV
[..]
Zoals er staat is een taxichauff gewoon vrijgesteld. Jij hebt ws een vrijstelling op papier (conform regelgeving, waarschijnlijk, door postnl zelf uitgeprint en aan jou verstrekt). Deze zal je dan ook moeten kunnen tonen
Kunnen en lullig genoeg zelfs volkomen terrecht. Dat hij niet op naam is betekend niet dat je hem niet hoeft te kunnen tonenquote:Op donderdag 5 juli 2012 17:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
dank je.
Klopt, in elk voertuig hoort namelijk zo een vrijstelling te zijn, echter in bijna geen enkel voertuig is er eentje aanwezig.
PostNL heeft haar zaakjes dus niet op orde zou je zeggen, echter ligt er wel een "instructie" in de auto waarop staat dat er vrijstelling is. Maar dat zit niet op naam.
Die agent snapte het ook niet meer en vond het welletjes en wenste me een goede werkdag toe.
Maar ik ga dit dus wel ff uitzoeken, want als een andere agent die minder senang was had hij mij op de bon kunnen slingeren.
Dan is PostNL dus verkeerd bezig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:10 schreef Esses het volgende:
[..]
Kunnen en lullig genoeg zelfs volkomen terrecht. Dat hij niet op naam is betekend niet dat je hem niet hoeft te kunnen tonenAls een IKtje in mijn auto leg dat ik ook vrijstelling heb van het RVV, Vervoer gevaarlijke stoffen enz. enz. dan geld dat helaas ook niet
![]()
Ja daarom. kan ik dan zelf betalen terwijl PostNL gewoon die vrijstellingen moet regelen. Want Chauffeurs van PostNL hebben daar een ontheffing voor, of schijnen die te mogen hebben. Mij was dat nooit verteld dat ik dat dan zelf op naam met dat betreffende voertuig, en daar komt het, vaak zit ik weer in een ander voertuig.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:14 schreef Esses het volgende:
jee... jij bent uiteindelijk diegene die de overtreding begaat zonder de juiste papieren ;-)
NF5 had er idd 2. 2 kleine..maar het waren er 2.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Trouwens, de NF-5 had wel 2 straalmotoren, geloof de enige in zijn soort die NL ooit gehad had. Maar tja, toen was er nog wel geld.
Nu heeft Nederland geen Leopard 2A7+ in de bewapening, maar wel de Leopard 2A6 waar ze graag van af willen. Saudi-Arabië dus eventueel een nieuwe koper?quote:Die Firma KMW testet demnach einen ihrer "Leopard 2"-Panzer derzeit unter Wüstenbedingungen in Saudi-Arabien. Der Panzer vom Typ 2 A7+ stammt laut Schmidt aus Beständen der Niederlande.
Gelukkig. Defensie komt nu eerder aan bod.quote:
quote:21.15 uur - VAO Personeel Defensie (AO d.d. 20/06) (minister Def )
21.30 uur - VAO Vastgoed Defensie (AO d.d. 26/06) (minister Def )
21.45 uur - VAO Voortgang vervanging F16 (AO d.d. 5/7) (onder voorbehoud) (minister Defensie + minister EL&I)
Taiwan kan je zoiets verwachten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 17:59 schreef Esses het volgende:
Eng: http://www.nu.nl/internet(...)gle-street-view.html
Lekker, eet smakelijkquote:
Korte schorsing. Is nu heropend. Nu wél beeld?quote:
Loopbaanbeleid... Bevordering? Wat? Grapjes zeker?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
Hè, hè, nu even kijken wat ze aan moties voor DEF inbrengen.
Voor burgers.... D66quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:36 schreef Esses het volgende:
[..]
Loopbaanbeleid... Bevordering? Wat? Grapjes zeker?
Ja maar waar refereerde ze naar? Waar was het een succes?quote:
Het Rijk misschien?quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:38 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja maar waar refereerde ze naar? Waar was het een succes?
Ja, voor alle onderwerpen. Maar ze gaan er in een flitsend tempo door heen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:39 schreef Esses het volgende:
stond toch een kwartier voor dit onderwerp?
Mnee, binnen Defensie, voor militairen. Daarnaast vind ik het weer belachelijk snel. Daarnaast, MBO acreditatie daar word al jaren goede beloften over voorgelogen. Laat ze het astjeblieft jaren antedateren.quote:
Antidateren zou ik dan wel logisch vinden.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:40 schreef Esses het volgende:
[..]
Mnee, binnen Defensie, voor militairen. Daarnaast vind ik het weer belachelijk snel. Daarnaast, MBO acreditatie daar word al jaren goede beloften over voorgelogen. Laat ze het astjeblieft jaren antedateren.
ante, anti.. Ach...quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Antidateren zou ik dan wel logisch vinden.
ja, ja.. luisteren en posten tegelijk gaat niet zo goed.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:42 schreef Esses het volgende:
[..]
ante, anti.. Ach...
Overigens, alle geschrapte kazernes gaan door? Hoe gaan we de herinrichting op andere kazernes dan goed praten?
Noop... Ante = vóór; Anti = tegen. Dus het is antedaterenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:45 schreef Esses het volgende:
Even serieus, als je de naam van een kazerne niet kan uitspreken... ga dan astjeblieft niet meelullen.
Overigens ik dacht dat je mij verbeterde MM.
PVV heeft zich goed ingelezenquote:Op donderdag 5 juli 2012 20:45 schreef Esses het volgende:
zei hij nou opleidingen van verschillende krijgsmachtdelen?
Oh geen idee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Noop... Ante = vóór; Anti = tegen. Dus het is antedateren
Ontraden....quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:48 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh geen idee.
Damn wat is die hillen moeilijk te volgen.
Ik snap niet dat hij er maar twee ontraden heeft.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ontraden....
Zo mw. Eijsink kom er maar in met je motie
Alle drie van Hachichi ontraden. Wel bereid om te luisteren als gemeente Weert zelf met voorstellen komt wat behoud van de kazerne mogelijk maakt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij er maar twee ontraden heeft.
Oh had ik door zijn duidelijke spraak een gemist. Natuurlijk wil hij lusiteren, behouden kan hij niet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alle drie van Hachichi ontraden. Wel bereid om te luisteren als gemeente Weert zelf met voorstellen komt wat behoud van de kazerne mogelijk maakt.
Ach, een nette manier om de deur niet direct dicht te gooien en de gemeente Weert als gemeente nog wat geld te laten spenderen om te onderzoeken of de kazerne wél open kan blijven.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:53 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh had ik door zijn duidelijke spraak een gemist. Natuurlijk wil hij lusiteren, behouden kan hij niet.
Ik heb tenenkrommend vanmiddag zitten luisteren toen Hillen en Verhagen keurig op alle vragen antwoord en toelichting gaven. Werd gewoon níet geluisterd door die partijen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:58 schreef Esses het volgende:
En waarom mag de minister niet om toelichting gevraagd worden? Kom op zeg...
Is gewoon de manier van een paar partijen om en vertekend beeld te geven over de JSF en op die manier zieltjes voor hun partij te winnen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:59 schreef Esses het volgende:
Ik dacht dat je bij een motie daadwerkelijke onderbouwing en ondersteuning moest hebben. Dit zijn 4 regels, alle mensen... Dit is geen ondersteuning, een motie van een half a4tje.
Met ondersteuning bedoelde ik dus ook meer dan 1 handtekening.
Dat merk je anders... OVERAL.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is gewoon de manier van een paar partijen om en vertekend beeld te geven over de JSF en op die manier zieltjes voor hun partij te winnen.
Dat is ook zo. Maar het blijft mij verbazen hoe snel politieke partijen na verkiezingen de punten waar ze zich 'kei-'hard voor maakten afzwakken en/of overboord gooien.quote:
quote:
2345 de stemmingen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Nog vuurwerk bij het Binnenhof?
Op het moet-ik-ook-eens-eten-lijstje gezet. Moet nog eerst eens bij Dynasty eten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:46 schreef Thaboel het volgende:
http://www.restaurantkokusai.nl/
Super goed aan te raden. Niet al te duur en super goed eten!
Wel reserveren. Elke dag zit het stamp volquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op het moet-ik-ook-eens-eten-lijstje gezet. Moet nog eerst eens bij Dynasty eten.
Joh, bijna iedereen in de kamer begint al spontaan te gapen als ze zelfs maar naar voren loopt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)wen-in-q-koorts.html
Hartstikke goed en nuttig zo'n motie als, er over 2 maanden toch een nieuw kabinet zit.![]()
Ik reserveer altijd, behalve als ik spontaan besluit bij de BK binnen te lopen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wel reserveren. Elke dag zit het stamp vol
relax rommel. en pas ff op met deze uitsprakenquote:
'Diepzeevissen' zekerquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:54 schreef Pumatje het volgende:
Lekker.
Ik ga naar Thailand over 2 weken. Ben benieuwd.
Dat is nu al 1ladyboy voor jouquote:Op donderdag 5 juli 2012 22:54 schreef Pumatje het volgende:
Lekker.
Ik ga naar Thailand over 2 weken. Ben benieuwd.
Gezicht daarvan doet mij zéér denken aan dat Groen Links kamerlid.quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:57 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is nu al 1ladyboy voor jou
[ afbeelding ]
En je kan er heel goedkoop een nieuwe Samsung s2 kopenquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2012 22:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gezicht daarvan doet mij zéér denken aan dat Groen Links kamerlid.
Een eckte ecktequote:Op donderdag 5 juli 2012 22:59 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En je kan er heel goedkoop een nieuwe Samsung s2 kopen
Rubbertjes voor de telefoon? Ik wil niet weten wat jij in Thailand van plan bent te gaan doenquote:
Je kan ook een goeie ziektekostenverzekering hebben hoorquote:
Moet jij je reet niet ff oppoetsen zodat die shiny is? Kun je moonen naar Essesquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:08 schreef Thaboel het volgende:
Moonshiners op discovery channel. Wat een volk
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet jij je reet niet ff oppoetsen zodat die shiny is? Kun je moonen naar Esses
QFraarstepostvandedagquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet jij je reet niet ff oppoetsen zodat die shiny is? Kun je moonen naar Esses
quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:08 schreef Thaboel het volgende:
Moonshiners op discovery channel. Wat een volk
Naaaaisquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:34 schreef hoogvlieger het volgende:
Net ff met wat maten bedacht dat we eind van de maand een fietstocht door Vlaanderen gaan maken waar we wat brouwerijen en trappistenkloosters aan doen. Vanaf Vlissingen via Brugge naar West-Vleteren en Ieper, dan door richting Mechelen, Tongerlo en Achel om te eindigen in Eindhoven. In 6 dagen tijd. Nu al zin in eigenlijk.
Is toch grappig. Blij dat ze op dat enorme eiland zitten.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:46 schreef Pumatje het volgende:
Wat een mongolen @ moonshiners..
Die politie daar is retarded.
Absoluut onnodig en de politie of bestrijding of wie die knullen die dachten dat ze kctérs waren ook dachten te zijn... ze creëren met deze aanpak gewoon een probleem.
Ze maken van een situatie waarin geen van beide partijen slachtoffers wil maken een situatie waarin meneer triggerhappy op een drankstokende redneck wil gaan schieten.
Achterlijke amerikanen.
Als ze nou eens gewoon overdag zonder wapens langsgaan. En het zo oprollen.. is er niets aan de hand en maak je de sfeer een stuk minder dreigend.
Zoiezo ben ik weggezapt bij die begeleidende "muziek"
Jij bent militair. Jij moet daar tegen kunnen. En anders: er zit een knop op je tv. Of je afstandsbediening.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:40 schreef Sloggi het volgende:
Godverdomme. Zit ik net een heerlijke dubbele boterham met paardenrookvlees, tomaat en mozzarella naar binnen te schuiven, komt er een reclame op TV voor een middel tegen voetschimmel, gevolgd door een reclame tegen vaginale schimmelinfecties.
Ik ben geen militair en ik kan er tegen. Ergens tegen kunnen en iets prettig vinden zijn twee verschillende dingen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij bent militair. Jij moet daar tegen kunnen. En anders: er zit een knop op je tv. Of je afstandsbediening.
Een camping vol met zaadvragende tentsletjes? Kan zo erg toch niet zijn?quote:Op donderdag 5 juli 2012 23:41 schreef Thaboel het volgende:
over 2weekjes zit ik 2dagen op Terschelling... En ja de Appelhof. Hoe erg kan ik het verwachten?
gedramatiserde serie over illegale alcohol stokerijquote:Op donderdag 5 juli 2012 23:48 schreef MaryMouse het volgende:
Geen idee waar dat @moonshiners over gaat
Lui lopen nu de 2e kamer weer in. Zullen denk ik over een paar minuten of zo gaan beginnen met stemmen.
Dus ze zijn er eerst heen gevlogen om te kijken of t nog van waarde was om op te halen? Begrijp me niet verkeerd. Als er serieus nog waarde zat in t wrak dan is t logisch dat ze t zijn gaan ophalen. Maar ik kan niet geloven dat ze er ook maar 1 ding van waarde (strategisch of niet) in hebben laten zitten. De mensen daar zijn echt niet achterlijk.quote:Op donderdag 5 juli 2012 16:39 schreef Esses het volgende:
[..]
Jezus, Rubje toch.
Daarbij, dat het een hoopje schroot was, dat was bekend. Wat de schroot dan nog was, dat was onbekend. Daarom strategisch materiaal.
Ow, dat doen de studentenverenigingen hier in NL ook. Lijkt mij niet de moeite waard om daar een drama-serie over te maken.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:05 schreef Esses het volgende:
[..]
gedramatiserde serie over illegale alcohol stokerij
Dus?quote:
Ze hebben hem.gewoon terug gehaald. Daarbij dus gelijk al de risicos weggenomen. Mensen naar libië sturen is ook niet het meest idealequote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus ze zijn er eerst heen gevlogen om te kijken of t nog van waarde was om op te halen? Begrijp me niet verkeerd. Als er serieus nog waarde zat in t wrak dan is t logisch dat ze t zijn gaan ophalen. Maar ik kan niet geloven dat ze er ook maar 1 ding van waarde (strategisch of niet) in hebben laten zitten. De mensen daar zijn echt niet achterlijk.
Toch moest ik wel lachen om de post van thesystem dat het direct een goede training was.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Ze hebben hem.gewoon terug gehaald. Daarbij dus gelijk al de risicos weggenomen. Mensen naar libië sturen is ook niet het meest ideale
QfTheFuture als je de nld popo weer eens over een kan scheert.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:09 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dus?
De amerikaanse popo in geheel is niet over 1 kam te scheren meneer precies.
deze lui waren achterlijk, andere weer niet.
Puma's gewoon vangen, opsluiten en idd daarna alleen in desolaat gebied uitzetten.quote:
NEE!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Puma's gewoon vangen, opsluiten en idd daarna alleen in desolaat gebied uitzetten.
pot, ketel en nu opdonderen jij! Jij bent de bron van het kwaad vriendjuhquote:
Tja sorry, ik snap wat jij bedoeld maar eehm maanden later denken ze serieus nog dat er gevoelig materiaal te vinden is in t wrak? Alles wat man daar kan gebruiken (mbt onderdelen voor een andere helie of qua info) is er maanden later echt wel uit. Zoals ik net al zei. Men is echt niet achterlijk in Libië.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:13 schreef Esses het volgende:
[..]
Ze hebben hem.gewoon terug gehaald. Daarbij dus gelijk al de risicos weggenomen. Mensen naar libië sturen is ook niet het meest ideale
Dat standpunt van je is duidelijkquote:
En kom op, de kwaliteit van Puma kunnen we hier echt niet missen.quote:
Jaja, morgen ga ik opdonderen naar het zonnige Spanje. Ben nog ff Generation Kill voor als niks te doen aan 't downloadenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef Thaboel het volgende:
[..]
pot, ketel en nu opdonderen jij! Jij bent de bron van het kwaad vriendjuh
Pantserdikten. exacte brandstoftankinhoud. Ik noem maar iets.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja sorry, ik snap wat jij bedoeld maar eehm maanden later denken ze serieus nog dat er gevoelig materiaal te vinden is in t wrak? Alles wat man daar kan gebruiken (mbt onderdelen voor een andere helie of qua info) is er maanden later echt wel uit. Zoals ik net al zei. Men is echt niet achterlijk in Libië.
Ik moet je geloven op je woord, zo lang zit ik hier nog niet hèquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En kom op, de kwaliteit van Puma kunnen we hier echt niet missen.
Gewoon zijn pohi doorlezen en je hebt voor weken vermaakquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik moet je geloven op je woord, zo lang zit ik hier nog niet hè
En dat hebben ze de afgelopen maanden niet kunnen onderzoeken?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Pantserdikten. exacte brandstoftankinhoud. Ik noem maar iets.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gewoon zijn pohi doorlezen en je hebt voor weken vermaak
Ze hadden ergens wel andere dingen te doen. En wie zegt dat.china niet nog ff zou komen kijken als we hem lieten staan. Ik noem maar weer iets.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En dat hebben ze de afgelopen maanden niet kunnen onderzoeken?
Stemmen vindt nog plaats. Hernandez heeft voor de JSF motie om een hoofdelijke stemming gevraagd.quote:
Even niet in staat te kijken namelijkquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stemmen vindt nog plaats. Hernandez heeft voor de JSF motie om een hoofdelijke stemming gevraagd.
Ik kijk wel... dus geef wel een update zodra het over DEF gaatquote:
Er zijn altijd mannetjes van de 1 of ander geheime dienst die dat regelen.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:25 schreef Esses het volgende:
[..]
Ze hadden ergens wel andere dingen te doen. En wie zegt dat.china niet nog ff zou komen kijken als we hem lieten staan. Ik noem maar weer iets.
Sarcasme blijft geweldig..quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En kom op, de kwaliteit van Puma kunnen we hier echt niet missen.
Geile teef? Waar?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oh, jij bent er al. Dan is die geile teef overbodig natuurlijk.
Ik zou niet zonder kunnen leven.quote:
Leer lezenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er zijn altijd mannetjes van de 1 of ander geheime dienst die dat regelen.![]()
En jij denkt serieus dat China dat nog niet gedaan heeft of daar nog niet de kans voor heeft gehad als ze dat zouden willen? Hoe lang stond dat ding daar nou?
quote:
quote:
sowieso rijke hobbies als cultuur wegflikkerenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ze moeten gewoon al die stomme cultuur en geitenwollen sokken moties skippen. Die worden toch verworpen.
Hij had dus gewoon kunnen blijven staan en t is geld verspilling geweest om m terug te halen? Toch wat ik dacht dus.quote:
Geniet ervan in lloretquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jaja, morgen ga ik opdonderen naar het zonnige Spanje. Ben nog ff Generation Kill voor als niks te doen aan 't downloaden.
Ow, maar diezelfde lui liepen vandaag volgens mij wel weer te janken dat DEF afscheid neemt van de top-sportersquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:39 schreef Esses het volgende:
[..]
sowieso rijke hobbies als cultuur wegflikkeren
Ja, van jouw belastingcenten!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij had dus gewoon kunnen blijven staan en t is geld verspilling geweest om m terug te halen? Toch wat ik dacht dus.
Als die abstracte kunsthippies eens zouden aftaaien zou dat al een heleboel schelenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:42 schreef Rave_NL het volgende:
Ooit, maakte een kunstenaar een kunstwerk en als iemand er geld voor over had werd het aan de hand daarvan op waarde geschat.
Tegenwoordig krijgt een kunstenaar een budget met de knipoog maak dr maar wat moois van jongen.
Zelf bedruipende kunstenaars zijn extreem zeldzaam in Nederland, en worden door de rest nog net niet verguist..
En jij bent een pcgame makende muziekhippie!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als die abstracte kunsthippies eens zouden aftaaien zou dat al een heleboel schelen.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:44 schreef Nibb-it het volgende:
Is het de moeite waard om de tv aan te zetten?
Ligt eraan of je teleurgesteld raakt als je erachter komt dat fysiek contact niet mogelijk is...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:44 schreef Nibb-it het volgende:
Is het de moeite waard om de tv aan te zetten?
Ook kunst.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef [quote]
[b]Op vrijdag 6 juli 2012 00:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En jij bent een pcgame makende muziekhippie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |