SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 71% gewijzigd door Cobra4 op 04-07-2012 22:37:05 ]
Ja maar... Ja maar....quote:
Ja ben lang weg geweest want heb geen flauw benul wat je bedoeld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Je bent zeker lang weggeweest? Open nieuw deel was de OP meegekomen en was deze gekoppeld in de reeks
Je hebt de OP niet overgenomen waar Esses en Nibb-it zo hard aan hebben gewerktquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja ben lang weg geweest want heb geen flauw benul wat je bedoeld.
Als je de laatste post heb verschijnt er onder het invoer veld een knopje [open nieuw deel]. Dan wordt de OP meegenomen en wordt dit topic gekoppeld aan de reeks.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja ben lang weg geweest want heb geen flauw benul wat je bedoeld.
Mag C4 doen. Daarvoor heeft hij een blauw kleurtjequote:
Mischien moet iemand anders het maar doen, topic title kan dan iets zijn als "Amber is een blondine"quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je de laatste post heb verschijnt er onder het invoer veld een knopje [open nieuw deel]. Dan wordt de OP meegenomen en wordt dit topic gekoppeld aan de reeks.
Done.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag C4 doen. Daarvoor heeft hij een blauw kleurtje
Gefixed, en deze TT laten we gewoon lekker staanquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mischien moet iemand anders het maar doen, topic title kan dan iets zijn als "Amber is een blondine"
De USO doet anders ook goed werk, en is ook volgens mij ook best bekend onder de burgers.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja klopt, we hadden hier laatst met een huisbrand te doen, en de volgende dag was er voor de bewoners kleding,eten, speelgoed etc. geregeld, door de plaatselijke bevolking.
Ook een goede avondquote:
quote:
Wow, in combi met je UI wordt ik draaierigquote:
Zo erg ik ben ik toch niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dan weet je dat verdomd goed geheim te houden.
En sinds wanneer is dat uitgesproken slecht?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Neen, maar je kan wel lekker negative doen.
Sinds het uit jou mond/van jou klavier komtquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En sinds wanneer is dat uitgesproken slecht?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Is Pengu net zo iets als "hallonhallon"?
Het gebrek aan w's in deze post is schrijnend te noemen..quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Sinds het uit jou mond/van jou klavier komt
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het gebrek aan w's in deze post is schrijnend te noemen..
quote:
Ook dit trutje wil wel graag weten wat LIQ is. Googlen geeft mij betekenissen die denkelijk niet zijn wat je bedoelt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
En nu nog even voor de trutjes zoals ik uitleggen wat LIQ is.
Weet ik ook niet. Doet mij aan die linux pinguin denken.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
En nu nog even voor de trutjes zoals ik uitleggen wat LIQ is.
Bouwjaar voor 1985 zekerquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Doet mij aan die linux pinguin denken.
Correctquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef thesystem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cross trained van de C130 naar de C17
Ik buiterlander jij niet moeten zeuren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het gebrek aan w's in deze post is schrijnend te noemen..
Feli.quote:
hallon hallon ken ik eigenlijk alleen maar van de ONZ-users uit UDOWUquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dacht dat het net zo'n (eigen) verzinsel was als hallonhallon
Wat een tijdstipquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
Morgen avond om 23.50 vergadering in de 2de kamer over personeel en vastgoed Defensie en de voortgang van de vervanging van de F16.
MNen zou toch verwchten dat ze inmiddels rond de vervanging van de F-16 uitvergaderd waren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
Morgen avond om 23.50 vergadering in de 2de kamer over personeel en vastgoed Defensie en de voortgang van de vervanging van de F16.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dacht dat het net zo'n (eigen) verzinsel was als hallonhallon
Het is de laatste vergaderdag voor het zomerreces. Ze jassen dus alles er nog even door. Ze beinnen om 0900 in de kamer en verwachten rond 0500 klaar te zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef thesystem het volgende:
2350 :| ?
Dat moet dan wel een serieus iets zijn ?
Hopelijk doen ze eens hun ogen open en komen ze erachter dat ervaring belangrijker is als verjonging (salaris besparing)...
Ja, of op www.tweedekamer.nlquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat een tijdstip![]()
Wordt het op 24politiek uitgezonden?
Eerlijk gezegd geeft dat tijdstip mij dat voor defensie zaken geen prettig gevoel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is de laatste vergaderdag voor het zomerreces. Ze jassen dus alles er nog even door. Ze beinnen om 0900 in de kamer en verwachten rond 0500 klaar te zijn.
Ze doen wel vaker van die marathonzittingen inderdaad. Bizar eigenlijk, want na een uur of 5 intensief vergaderen lukt het toch echt nooit meer om je kop erbij te houdenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is de laatste vergaderdag voor het zomerreces. Ze jassen dus alles er nog even door. Ze beinnen om 0900 in de kamer en verwachten rond 0500 klaar te zijn.
Ik verwacht dan de motie tot stoppen met de JSF. Men stemt daar dan rond 033o uur over.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef -Amber- het volgende:
[..]
MNen zou toch verwchten dat ze inmiddels rond de vervanging van de F-16 uitvergaderd waren.
Ja als ik je na de betekenis vraag en er dan geen antwoord komt, gaat men het een en ander denken. Kan je hier wel proberen sarcastic te zijn, maar dat raakt me dus echt hellemaal niet.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja ik verzin die dingen, zo roll ik nou eenmaal
Die motie komt toch, dat is al twee dagen bekend. Ik hoop echt dat er nog wat gasten met hersenen daar níet slapen rond dat tijdstip.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik verwacht dan de motie tot stoppen met de JSF. Men stemt daar dan rond 033o uur over.
Gelukkig maar, meidquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:18 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja als ik je na de betekenis vraag en er dan geen antwoord komt, gaat men het een en ander denken. Kan je hier wel proberen sarcastic te zijn, maar dat raakt me dus echt hellemaal niet.
Ze hadden beter om vijf voor twaalf kunnen beginnen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geeft dat tijdstip mij dat voor defensie zaken geen prettig gevoel.
Als ze dat al twee dagen geleden hebben besloten, hebben ze al een tijdje zitten snurken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die motie komt toch, dat is al twee dagen bekend. Ik hoop echt dat er nog wat gasten met hersenen daar níet slapen rond dat tijdstip.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ze hadden beter om vijf voor twaalf kunnen beginnen?
Ja, dat ie komt weten we allemaal. Maar men moet hem nog indienen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die motie komt toch, dat is al twee dagen bekend. Ik hoop echt dat er nog wat gasten met hersenen daar níet slapen rond dat tijdstip.
Misschien is uitstellen ook wel even goed, dan wat lobby'en bij andere landen en wie weet gaat de prijs van het toestel dan wel wat naar benedenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik verwacht dan de motie tot stoppen met de JSF. Men stemt daar dan rond 033o uur over.
semantiekquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat ie komt weten we allemaal. Maar men moet hem nog indienen.
èh, - stoppen - . Niet uitstellen. De uitstellen discussie is in 2008 gevoerd. Toen werd besloten de beslissing te stoppen uit te stellen tot 2012.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Misschien is uitstellen ook wel even goed, dan wat lobby'en bij andere landen en wie weet gaat de prijs van het toestel dan wel wat naar beneden
Soms is wat je goedkoop koopt ook precies dat, goedkoop. De F-35 is wel een 5th generation fighter, die ver voorloopt op andere fighters.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:22 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Misschien is uitstellen ook wel even goed, dan wat lobby'en bij andere landen en wie weet gaat de prijs van het toestel dan wel wat naar beneden
Op termijn zullen er toch nieuwe toestellen aangeschaft moeten worden, dus waarom niet in de ijskast zetten en kijken of er een nieuwe deal te maken is als andere landen ook besluiten dat het too much isquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
èh, - stoppen - . Niet uitstellen. De uitstellen discussie is in 2008 gevoerd. Toen werd besloten de beslissing te stoppen uit te stellen tot 2012.
Van wat ik hoor is de JSF wel een geschikt toestel, maar daar heb ik te weinig verstand vanquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:24 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Soms is wat je goedkoop koopt ook precies dat, goedkoop. De F-35 is wel een 5th generation fighter, die ver voorloopt op andere fighters.
Op termijn? Even uit mijn hoofd hoor... de huidige F16's zijn in 1979 geleverd, verwachtte levensduur 20 jaar. De eerste F35 zou in 2015 geleverd kunnen worden. Wat denk je dat het aan tijd kost om nu te gaan onderhandelen voor een alternatief? En wat voor een alternatief? De Eurofighter?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Op termijn zullen er toch nieuwe toestellen aangeschaft moeten worden, dus waarom niet in de ijskast zetten en kijken of er een nieuwe deal te maken is als andere landen ook besluiten dat het too much is
[..]
Van wat ik hoor is de JSF wel een geschikt toestel, maar daar heb ik te weinig verstand van
Ik ga ook niet beweren dat ik er veel verstand van heb, maar als ik bv. de nieuwe trainings simulators zie die ze op Eglin AFB voor de F-35 hebben (enkel alleen al voor bodem personeel), zeg ik, op lang termijn snijd NLD zichzelf in de vingers.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Van wat ik hoor is de JSF wel een geschikt toestel, maar daar heb ik te weinig verstand van
Ja, dat weten wij. Maar de gemiddelde kiezer hoort "stoppen met de JSF" en gaat bij de volgende verkiezingen stemmen op de partijen die die motie gaan indienen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:27 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Op termijn zullen er toch nieuwe toestellen aangeschaft moeten worden, dus waarom niet in de ijskast zetten en kijken of er een nieuwe deal te maken is als andere landen ook besluiten dat het too much is
Oh, ja, dat vergat ik.... want het stoppen met de JSF levert weer een miljard extra op las ik vandaag ergens in de vele commentaren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dat weten wij. Maar de gemiddelde kiezer hoort "stoppen met de JSF" en gaat bij de volgende verkiezingen stemmen op de partijen die die motie gaan indienen.
Alles voor zetelwinst he.
Ja de tanks die ze verkopen aan Inonesien ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja, dat vergat ik.... want het stoppen met de JSF levert weer een miljard extra op las ik vandaag ergens in de vele commentaren.
Eensch!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op termijn? Even uit mijn hoofd hoor... de huidige F16's zijn in 1979 geleverd, verwachtte levensduur 20 jaar. De eerste F35 zou in 2015 geleverd kunnen worden. Wat denk je dat het aan tijd kost om nu te gaan onderhandelen voor een alternatief? En wat voor een alternatief? De Eurofighter?
Voor de politiek uitonderhandeld is over een alternatief en het alternatief geleverd is, zijn onze F16's al uit de lucht gevallen.
- beetje gechargeerd en mijn mening -
Staat mooi he in de verkiezingprogramma's. Nu al een miljard bezuinigen, straks een miljard extra en dan nog eens een miljard besparing door te stoppen met de JSF.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ja, dat vergat ik.... want het stoppen met de JSF levert weer een miljard extra op las ik vandaag ergens in de vele commentaren.
Nee, joh. Indonesië gaat die Leo's al in Duitsland kopen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:35 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja de tanks die ze verkopen aan Inonesien ook.
Die tanks gaan hetzelfde lot krijgen als de oude walrusklasse vrees ik. Die roesten hier weg en worden voor oud schroot verkocht.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:35 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja de tanks die ze verkopen aan Inonesien ook.
Was sarcastisch bedoeldquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, joh. Indonesië gaat die Leo's al in Duitsland kopen.
Ja, dat dat soort termijnen overschreden worden is niets nieuws toch. Dat is hetzelfde als geschatte kosten voor bijvoorbeeld projecten, daar moet je altijd een 0 achter plakkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op termijn? Even uit mijn hoofd hoor... de huidige F16's zijn in 1979 geleverd, verwachtte levensduur 20 jaar. De eerste F35 zou in 2015 geleverd kunnen worden. Wat denk je dat het aan tijd kost om nu te gaan onderhandelen voor een alternatief? En wat voor een alternatief? De Eurofighter?
Voor de politiek uitonderhandeld is over een alternatief en het alternatief geleverd is, zijn onze F16's al uit de lucht gevallen.
- beetje gechargeerd en mijn mening -
Nah, indertijd is m.i. gewaagd maar terrecht gekozen voor deelname in de JSF. Is alleen jammer dat politieke partijen niet verder kijken dan hun verkiezingsprogramma's en de langere termijn van zaken als (niet alleen) defensie niet overzien.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eensch!
Ik heb er weinig verstand van maar imo kunnen ze niet meer terug. Hoeveel miljard hebben ze er inm ingestoken? Moeten we dat dan zomaar als verlies wegschrijven ofzo?![]()
Daarbij, als Nederland nu stopt krijg je weer een berg ontslagen bij bedrijven die nu werken voor de JSF....
Mijn mening : Ze hadden er nooit aan moeten beginnen en een aantal Eurofighters moeten aanschaffen.
Wou jij niet een duikboot kopen, mischien kan je een ouwe walrus voor een appel en een eitje op de kop tikkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die tanks gaan hetzelfde lot krijgen als de oude walrusklasse vrees ik. Die roesten hier weg en worden voor oud schroot verkocht.
Ik vond het toen al een USA lik partij. Ze streven toch een verenigd Europa na? Waarom dan niet samen werken aan 1 Eurofighter? Kiezen voor de JSF was imo meer een bruin armpje halen ipv serieus doordacht. Maar goed das mijn mening als buitenstaander met een aversie tegen de USA (niet t volk maar de regering ed) .quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, indertijd is m.i. gewaagd maar terrecht gekozen voor deelname in de JSF. Is alleen jammer dat politieke partijen niet verder kijken dan hun verkiezingsprogramma's en de langere termijn van zaken als (niet alleen) defensie niet overzien.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:43 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Wou jij niet een duikboot kopen, mischien kan je een ouwe walrus voor een appel en een eitje op de kop tikken
Het is wél onze regering geweest die indertijd gekozen heeft voor de JSF boven de EuroFighter. Die regering is gekozen door de burgersquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik vond het toen al een USA lik partij. Ze streven toch een verenigd Europa na? Waarom dan niet samen werken aan 1 Eurofighter? Kiezen voor de JSF was imo meer een bruin armpje halen ipv serieus doordacht. Maar goed das mijn mening als buitenstaander met een aversie tegen de USA (niet t volk maar de regering ed) .
Dat weet ik maar dan hoef ik het er nog niet mee eens te zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Het is wél onze regering geweest die indertijd gekozen heeft voor de JSF boven de EuroFighter. Die regering is gekozen door de burgers
Daarom stemmen op 12 september!
Maar de Ariane is ook niet echt goed van de grond gekomen,dus ja, ik kan mij wel voorstellen dat er dan eerder gekozen wordt voor een partnership met de USA dan iets in EU verband.
Ik denk (maar heb mij net iets te weinig verdiept in de financiën van de JSF om daar een onderbouwd oordeel te geven) dat zelfs als meer landen druk gaan uitoefenen het niet ten goede komt van het product. De JSF is duur, maar mits goed door ontwikkeld en goed getest een toestel wat wél weer minimaal 20 jaar meegaat.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:39 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, dat dat soort termijnen overschreden worden is niets nieuws toch. Dat is hetzelfde als geschatte kosten voor bijvoorbeeld projecten, daar moet je altijd een 0 achter plakken
Als meerdere landen die in het JSF pakt zitten nou besluiten om de deal uit te stellen dan komt er een betere onderhandelpositie. Die landen kunnen dan druk zetten op de ontwikkelaars. Er moeten nieuwe toestellen gekocht worden, en de JSF is gewoon ontzettend duur. Als er wat aan de prijs te doen valt zal dat al een hoop schelen.
En de Typhoon lijkt me op dit moment niet zo'n heel succesvol alternatief
Slaap lekkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
Zo... maar ik ga richting nest![]()
Morgen wordt het dus een latertje want motie over JSF
Amber veel plezier vanavond!
Bedankt zal lukken, slaap lekkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
Zo... maar ik ga richting nest![]()
Morgen wordt het dus een latertje want motie over JSF
Amber veel plezier vanavond!
Nee. Geen idee.quote:Op donderdag 5 juli 2012 00:20 schreef Outpost76 het volgende:
Iemand hier trouwens enig idee waarom we duizenden euro's uitgeven om een gestripte en totaal waardeloze helie terug te halen???Ik verbaas me daar serieus om. Ok t is 'ons' eigendom. Maar daar waar bezuinigd moet worden kunnen dat soort nutteloos geworden dingen gewoon achter gelaten worden lijkt me.
Ik kan daar serieus met mn pet niet bij....quote:
Wat voor prestige dan?quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:04 schreef thesystem het volgende:
Prestige?
Hoewel....een gestripte lynx terug halen wat zowiezo al een epische faal missie was...![]()
Edit je post eens niet zo vaak!quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:12 schreef thesystem het volgende:
Prestige van...kijk ons een...we hebben 'm terug
Dat dacht ik al ja. Mja je had er al een edit voor gedaan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:19 schreef thesystem het volgende:
Ik was net klaar met editen en toen drukte jij op plaatsen hahaha
Het mooiste is van dat stukje schroot...hij gaat hier verder ontmanteld worden.....
Had men daar ook kunnen doen met wat goed geplaatste granatenquote:Op donderdag 5 juli 2012 01:19 schreef thesystem het volgende:
Ik was net klaar met editen en toen drukte jij op plaatsen hahaha
Het mooiste is van dat stukje schroot...hij gaat hier verder ontmanteld worden.....
Ja of je kan de man gewoon met een KLM naar Tripoli sturen, en terug laten vliegen, is een stukje goedkoper.quote:Op donderdag 5 juli 2012 01:32 schreef thesystem het volgende:
i have a dream...
Om er dan een mooie combined missie van te maken....
Met de C17 KCT te para droppen hun hun EOD taakje te doen en dan de KCT weer oppikken met een bootje vanuit een sub
and i woke up...
That's come Call of Duty shit right therequote:Op donderdag 5 juli 2012 01:32 schreef thesystem het volgende:
i have a dream...
Om er dan een mooie combined missie van te maken....
Met de C17 KCT te para droppen hun hun EOD taakje te doen en dan de KCT weer oppikken met een bootje vanuit een sub
and i woke up...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |