SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Nibb-It : 12 juli
Remco026 : 12 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicreeks: DEF SC
[ Bericht 71% gewijzigd door Cobra4 op 04-07-2012 22:37:05 ]
Ja maar... Ja maar....quote:
Ja ben lang weg geweest want heb geen flauw benul wat je bedoeld.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
Je bent zeker lang weggeweest? Open nieuw deel was de OP meegekomen en was deze gekoppeld in de reeks
Je hebt de OP niet overgenomen waar Esses en Nibb-it zo hard aan hebben gewerktquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja ben lang weg geweest want heb geen flauw benul wat je bedoeld.
Als je de laatste post heb verschijnt er onder het invoer veld een knopje [open nieuw deel]. Dan wordt de OP meegenomen en wordt dit topic gekoppeld aan de reeks.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:33 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja ben lang weg geweest want heb geen flauw benul wat je bedoeld.
Mag C4 doen. Daarvoor heeft hij een blauw kleurtjequote:
Mischien moet iemand anders het maar doen, topic title kan dan iets zijn als "Amber is een blondine"quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je de laatste post heb verschijnt er onder het invoer veld een knopje [open nieuw deel]. Dan wordt de OP meegenomen en wordt dit topic gekoppeld aan de reeks.
Done.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag C4 doen. Daarvoor heeft hij een blauw kleurtje
Gefixed, en deze TT laten we gewoon lekker staanquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:37 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Mischien moet iemand anders het maar doen, topic title kan dan iets zijn als "Amber is een blondine"
De USO doet anders ook goed werk, en is ook volgens mij ook best bekend onder de burgers.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:27 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ja klopt, we hadden hier laatst met een huisbrand te doen, en de volgende dag was er voor de bewoners kleding,eten, speelgoed etc. geregeld, door de plaatselijke bevolking.
Ook een goede avondquote:
quote:
Wow, in combi met je UI wordt ik draaierigquote:
Zo erg ik ben ik toch niet?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:46 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dan weet je dat verdomd goed geheim te houden.
En sinds wanneer is dat uitgesproken slecht?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:49 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Neen, maar je kan wel lekker negative doen.
Sinds het uit jou mond/van jou klavier komtquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En sinds wanneer is dat uitgesproken slecht?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Is Pengu net zo iets als "hallonhallon"?
Het gebrek aan w's in deze post is schrijnend te noemen..quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Sinds het uit jou mond/van jou klavier komt
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het gebrek aan w's in deze post is schrijnend te noemen..
quote:
Ook dit trutje wil wel graag weten wat LIQ is. Googlen geeft mij betekenissen die denkelijk niet zijn wat je bedoelt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
En nu nog even voor de trutjes zoals ik uitleggen wat LIQ is.
Weet ik ook niet. Doet mij aan die linux pinguin denken.quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:47 schreef -Amber- het volgende:
[..]
En nu nog even voor de trutjes zoals ik uitleggen wat LIQ is.
Bouwjaar voor 1985 zekerquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Doet mij aan die linux pinguin denken.
Correctquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef thesystem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Cross trained van de C130 naar de C17
Ik buiterlander jij niet moeten zeuren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het gebrek aan w's in deze post is schrijnend te noemen..
Feli.quote:
hallon hallon ken ik eigenlijk alleen maar van de ONZ-users uit UDOWUquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dacht dat het net zo'n (eigen) verzinsel was als hallonhallon
Wat een tijdstipquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
Morgen avond om 23.50 vergadering in de 2de kamer over personeel en vastgoed Defensie en de voortgang van de vervanging van de F16.
MNen zou toch verwchten dat ze inmiddels rond de vervanging van de F-16 uitvergaderd waren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
Morgen avond om 23.50 vergadering in de 2de kamer over personeel en vastgoed Defensie en de voortgang van de vervanging van de F16.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Dacht dat het net zo'n (eigen) verzinsel was als hallonhallon
Het is de laatste vergaderdag voor het zomerreces. Ze jassen dus alles er nog even door. Ze beinnen om 0900 in de kamer en verwachten rond 0500 klaar te zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef thesystem het volgende:
2350 :| ?
Dat moet dan wel een serieus iets zijn ?
Hopelijk doen ze eens hun ogen open en komen ze erachter dat ervaring belangrijker is als verjonging (salaris besparing)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |