Dankjequote:Op woensdag 4 juli 2012 17:22 schreef Mama_Mia het volgende:
Gefelicteerd Muis! Ben benieuwd naar je artikel
Vast niet tochquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankjeik ook, hoop dat het niet afgebrand wordt
quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankjeik ook, hoop dat het niet afgebrand wordt
Neequote:Op woensdag 4 juli 2012 17:26 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Vast niet tochwel spannend inderdaad
mogen we al weten waarover het gaat?
Even hier blijven hangen dus zodat ik de link meekrijg straks, okéquote:
ja mooi he, ze had eerst ook dat topic aangemaaktquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.ritaklepper.com/100432688
Epic
Ze heeft 'special kills' als 'studious' en 'move in a problem'
Nee, muis d'r koekjes zijn lekkerder. Ik ben niet zo'n snoeper qua gebakjes en koekjes en dingen, dat ezelsoor hoefde ik niet, maar Muis d'r creatiesquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, muis d'r koekjes zijn lekkerder. Ik ben niet zo'n snoeper qua gebakjes en koekjes en dingen, dat ezelsoor hoefde ik niet, maar Muis d'r creaties
Wat een poeziequote:Creatief zijn is nodig,
nodig om te overleven
overleven in het vak
vak van de acteurs.
Acteurs moeten overleven
overleven om steeds beter te worden
overleven om overeind te blijven staan
overleven tegen de kritiek
Kritiek van mensen
van casting directors
van Familie,vrienden en pers
van publiek en regisseurs
Het zal een acteur blijven achtervolgen
Maar als een goed acteur, kan je daar tegen
Als acteur moet je denken:
Het zijn maar meningen
Acteurs moeten altijd in hunzelf blijven geloven
Geloven dat ze hun product kunnen verkopen
Het product dat ze zelf zijn,
Product dat ze moeten verkopen aan een casting director of regisseur.
Rita Klepper
Gefeliciteerdquote:
Owwww...quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.facebook.com/overmijnlijk
Bob is overleden
Shitquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:18 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.facebook.com/overmijnlijk
Bob is overleden
Het retinaculum is ws gescheurd. Vandaar dat de pezen over elkaar heen glijdenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Alweer
Wat gaan ze bij deze operatie anders dan de vorige keren doen dan?
En hoe groot achten ze de kans dat het deze keer wel gaat helpen?
Okquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het retinaculum is ws gescheurd. Vandaar dat de pezen over elkaar heen glijdenZe gaat hem strakker maken of een compleet nieuwe en dat heeft mijn voorkeur (heb ik ook gezegd) maken. En ze gaat hem verankeren. Compleet nieuwe wordt van een stuk pees gemaakt.
Dus ik ben benieuwd. Kans is dat het daarna nog niet goed is omdat het onwijs finetunen is qua strakheid en losheid. Te strak is opnieuw peesontsteking, te los is wat ik nu heb. Dus het kan zijn dat ik daarna nog es moet. Maar dan zien we dan wel.
Is het al 13 aug?
Ze gaan hem strakker doen, maar hij moet niet TE strak. Dus stel ze doen hem nu Of a) goed, B) te strak C) te los.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok
En we gaan heel hard hopen dat het dan in 1 keer goed is hierna!
Maar stél dat ze een nieuwe maken en hij is daarna te los, dus wat je nu hebt. Dan gaan ze hem strakker maken, right? Kunnen ze dat dan niet meteen nu doen, dat strakker maken?Ik bedoel, wat is het voordeel van die tussenstap? Of snap ik het niet?
Oke (niet zeikerig bedoeld he, ik wil het snappenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze gaan hem strakker doen, maar hij moet niet TE strak. Dus stel ze doen hem nu Of a) goed, B) te strak C) te los.
Bij B En C moet ze dus nog een keer naar binnen. Want je weet pas of ie goed zit, als ik ermee in de weer ben geweestDus na een x aantal weken.
Misschien doet ze dat ook wel, maar als hij gescheurd is kan ze beter een nieuwe maken. En een nieuwe heeft sowieso mijn voorkeur want daar kan ze meer weefsel pakken. Maar ook die oude kan ze te strak zetten, en dan moeten we nog een x om hem toch iets losser te makenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oke (niet zeikerig bedoeld he, ik wil het snappen) en waarom doen ze dan nu niet meteen strakker zetten dan vanuit deze huidige situatie? Omdat ie nu te los is, toch?
HATER.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
Hopelijk lost het wat op Q, en lukt het je om een beetje je gemak te houden na die operatie, als dat finetunen zo'n precies klusje is
Heeft geen reet met rust te makenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:54 schreef tombolafan het volgende:
Ja Q kunnen ze je niet een maand of 3 kunstmatig in slaap houden zodat dat been iig rust krijgt?
Maar jij gaat altijd meteen weer VAN ALLES doen terwijl je rust moet houden, je maakt mij niet wijs dat dat slim isquote:
stomme verraderquote:
Mwah, dat lijkt me heel sterk, na wat voor operatie dan ook moet je rust houden, al is het aan je oorlel, en zeker bij het tunen van een pees lijkt me redelijk van belang dat je dat ding niet meteen overbelast / oprektquote:
Er zijn vast anderen die ook met de trein gaan, maar if all else fails, Nip en ik komen als het goed is met de auto, dus er valt altijd wel wat te regelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
HATER.
Ik ga iig weer een geniale nacht hebbenKetamine ftw
Ik ga ff flurry magnum scoren.
Ooh hey Greys? Ik moet ff kijken of ik de 15de van September haalGa er wel vanuit hoor, kom met gips desnoods met de trein, maar dan moet ik ff kijken of iemand me van de trein kan halen.
Had je nou nog gewhatsappt??
Nou ik dacht serieus effe dat ik gek werd, want ik was hier dus gewoon en ik dacht idd de TT te zien wijzigen maar toen keek ik in het logboekje (waar je dus kunt zien wat en hoe met de TT) en toen stond er niets, dat er niets was gewijzigd. Dus ik snapte er al geen fuck vanquote:
Als ik kan rijden kan ik je ook oppikkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
HATER.
Ooh hey Greys? Ik moet ff kijken of ik de 15de van September haalGa er wel vanuit hoor, kom met gips desnoods met de trein, maar dan moet ik ff kijken of iemand me van de trein kan halen.
Ik zou mèt kiezenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:10 schreef Mama_Mia het volgende:
Handig, zo'n anwb sitevooral als je met vertraging eerder aankomt dan zonder
zonder vertraging 02:11
met eventuele vertraging 02:10
computer bokte en ik tikte dus in het verkeerde vakquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik dacht serieus effe dat ik gek werd, want ik was hier dus gewoon en ik dacht idd de TT te zien wijzigen maar toen keek ik in het logboekje (waar je dus kunt zien wat en hoe met de TT) en toen stond er niets, dat er niets was gewijzigd. Dus ik snapte er al geen fuck van
Laten we eens wild doenquote:
Je komt verdulleme maarquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
HATER.
Als je alle walrussen en aanverwante zaken maar weghaalt dan..quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je komt verdulleme maardan zetten we je in een stoel en geven we je bier.
Preciesquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vorige keer had Henk ballonnen geblazen, zuwwe maar niet meer doen dan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als je alle walrussen en aanverwante zaken maar weghaalt dan..
Ja joh tuurlijk, het hotel waar jij en ik allebei slapen is haast naast het station, dat komt goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:54 schreef Qwea het volgende:
Ja. Maar net pasquote:Had je nou nog gewhatsappt??
Goed plan!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vorige keer had Henk ballonnen geblazen, zuwwe maar niet meer doen dan.
Zijn er dan ook koekjes?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sowieso is koekjes uitdelen een stuk normaler. Er was ook iemand die 'ezelsoren' uitdeelde, en niet te zuinig ook, d'r hele doos ging rond.quote:
Bier ja. Chips nee. Bitterballen ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat mot ik niet. Is er ook gewoon bier en chips?
Kan het niet de 14e ofzo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:46 schreef Greys het volgende:
JOEHOEEEEEEEEEE allen....
We waren een tijdje met een klein cluppie aan het steggelen of we weer een keertje Blijdorp & Shabu gingen doen op 15 juli. (Dit even ter voor-info). Daar kwamen we niet helemaal uit, maar omdat er een aantal op die datum wel vrij zijn en Ingetje en ik toch wel zin in Shabu hebben maar Rotterdam voor sommigen dan weer net iets te ver was hebben we afgesproken dat we op zondag 15 juli rond 13.00 uur bij de Shabu in Amersfoort gaan lunchen.
Dus gewoon even gezellig een paar uurtjes lunchen daar. That's it.
Voor sommigen wat beter te bereiken, het is niet een hele dag, het is niet al te duur.
Ing en ik vonden het een leuk idee om dat gewoon hier te roepen en wie wil, die komt!
Laat dus even weten of je het gezellig vindt om mee te gaan en als je niet wilt of kunt geen probleem, dan gaan we zelf
Dus we gaan niet over een datum dingesen, als iemand niet kan dan een volgende keer, gewoon dan en wie wil en kan is welkom!
Overbevissing, mede mogelijk gemaakt door f&fquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
Oh en even voor de zekerheid, iedereen is gewoon welkom he!
Dus schroom niet.
Oh dan hoef ik nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
Oh en even voor de zekerheid, iedereen is gewoon welkom he!
Dus schroom niet.
Waar ga je heen? Mongolie, back to your roots?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel de bedoelingwel een endje rijden, maar das daar helemaal een eitje geloof ik
Jup, tripje langs de voorouders, Mongolie, Ingoestjestie, je kent 't welquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Mongolie, back to your roots?
Tof hequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:58 schreef Muis006 het volgende:
http://www.lolbrary.com/p(...)sk-why-not-zoidberg/ ik wil hemmmmmmmm
Misschien handig mocht je ooit een bank overvallenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Janiet dat ik ooit ski, maar dat zijn slechts details.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien handig mocht je ooit een bank overvallen
Het scheuren heeft niks met rust te maken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, dat lijkt me heel sterk, na wat voor operatie dan ook moet je rust houden, al is het aan je oorlel, en zeker bij het tunen van een pees lijkt me redelijk van belang dat je dat ding niet meteen overbelast / oprekt
maar ik ben geen dokter, dus doe vooral wat je niet laten kan, deze topieks moeten ook gevuld
Nice. Komt vast goed!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:59 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Er zijn vast anderen die ook met de trein gaan, maar if all else fails, Nip en ik komen als het goed is met de auto, dus er valt altijd wel wat te regelen
Kijk, plan is al gemaaktquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
HOIquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
Shabu lunch 15 juli 13.00 uur Amersfoort
- Ingetje
- Greys
- Zwamalamadingdong
- Qwea
(Q via app)
Dat zal niet nee, maar je moet ná die operatie neem ik aan toch gewoon rust houden?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het scheuren heeft niks met rust te maken.
Ja, tuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zal niet nee, maar je moet ná die operatie neem ik aan toch gewoon rust houden?
Moeten we weer een nieuwe datum voor prikken, dus schoon je inbox maar vast opquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef MissBliss het volgende:
Oh geen Blijdorp dus? Jammer![]()
Daar had ik echt zin in.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moeten we weer een nieuwe datum voor prikken, dus schoon je inbox maar vast op
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Inbox van MissBliss (58 % gebruikt)quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet de wekker er ook voor zetten als ik gedouched en zonder ochtendhumeur wil verschijnen iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Inbox van MissBliss (58 % gebruikt)
Kom maar op
Over Shabu dan de 15e: ik weet het nietIk vind Shabu meer iets voor avondeten en zondag om 13.00 uur vind ik gewoon erg vroeg... Dan is het bijna ontbijt voor me
Nou ja, even denken nog maar.
14 uur ook goed hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet de wekker er ook voor zetten als ik gedouched en zonder ochtendhumeur wil verschijnen idd![]()
Whehequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet de wekker er ook voor zetten als ik gedouched en zonder ochtendhumeur wil verschijnen idd![]()
Oh nee, zo bedoel ik het niet hoor!quote:
Kiek maar eem; leuk als jullie meegaan, maar niet verplicht voelen.quote:
Hoi oma!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kiek maar eem; leuk als jullie meegaan, maar niet verplicht voelen.
Dan maken we MT gewoon extra leuk
Ja, nee, nu ga je ook om 14 uur!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh nee, zo bedoel ik het niet hoor!
Maakt me niets uitquote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe, Amersfoort is wel in de buurt. Even nadenken of ik durf
Q'tje! Wat een goed nieuws!
Jij bent toch wel een stoere meid?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe, Amersfoort is wel in de buurt. Even nadenken of ik durf
Q'tje! Wat een goed nieuws!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef Oognip het volgende:
Ik doe heel voorzichtig, heel voorzichtig jompelen; Pingoo is net uit de wasbak (lekker koel!) gesprongen en is in zijn favo-rolhoekje gaan rollen
Vanmiddag heeft hij wat gegeten, voelt zich iets beter maar duidelijk nog niet goed.quote:
Ja, maar daar waren meerdere mensen die ik goed ken hequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Je hebt NSF ook overleefd
Muis, Cat, zet jullie naampjes ff in het lijstje
Nouquote:
Wil jij, mocht je er toch komen, shortbread voor me meenemen?quote:
Owh mooi, las net dat het niet goed ging, maar dat is een hoopvol tekenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef Oognip het volgende:
Ik doe heel voorzichtig, heel voorzichtig jompelen; Pingoo is net uit de wasbak (lekker koel!) gesprongen en is in zijn favo-rolhoekje gaan rollen
Najaaaaaaquote:
Geef maar aan mij, ik offer me wel op..quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef Oognip het volgende:
Ik ben misselijk maar heb toch een chocolaatje gepakt. Slim wel
In de koelkast of in jouw buik?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik pas op de kat van m'n ouders en daar liggen Caramelts in de koelkast![]()
Ik vermoed dat ze van de ene naar de andere plek zullen gaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In de koelkast of in jouw buik?
Helaasquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Najaaaaaa
Als je nou zorgt dat je dat weekend weer bij je moeder bent, kom ik je weer ontvoeren
Lekkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik pas op de kat van m'n ouders en daar liggen Caramelts in de koelkast![]()
Momenteel beide, maar ik vrees dat ze niet meer in de koelkast liggen tegen de tijd dat pa en ma er weer zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In de koelkast of in jouw buik?
Dan zorgen we gewoon dat Indaha ook komt, dan durf je welquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Helaasdie zaterdag gaan mm en ik naar Indaha
Doe ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wil jij, mocht je er toch komen, shortbread voor me meenemen?
Kloptquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan zorgen we gewoon dat Indaha ook komt, dan durf je wel
Wtf is dat shortbread en moet Greys dat ook voor mij meenemen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wil jij, mocht je er toch komen, shortbread voor me meenemen?
Nee, dan had het van Ing waarschijnlijk ook niet gehoevenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf is dat shortbread en moet Greys dat ook voor mij meenemen?
(Als het niet te vreten is hoeft het niet)
Dan laat je je bij mij droppen, neem ik je mee naar Shabu en kan je misschien met Ing naar huis.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kloptik heb Indaha al gevraagd
maar die redt het niet.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf is dat shortbread en moet Greys dat ook voor mij meenemen?
(Als het niet te vreten is hoeft het niet)
Ah, dan hebben ze het cadeautje voor het oppassen alvast geregeldquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Momenteel beide, maar ik vrees dat ze niet meer in de koelkast liggen tegen de tijd dat pa en ma er weer zijn
quote:
Dan had je maar beter in je agenda moeten kijken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef tombolafan het volgende:
Ben nog niet eens halverwege de kast maar heb hoofdpijn en ben uitgeput dus ga te bed![]()
en ik kan dus niet mee de 15e![]()
![]()
Dat is het ook, damnquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:39 schreef Oognip het volgende:
Ik denk nog na
Zo! Dat shortbread ziet er lekker uit!
ja wrijf het er maar inquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan had je maar beter in je agenda moeten kijken.![]()
Hebbenquote:
Ik weet hoe het voelt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja wrijf het er maar in
ben er al chagrijnig genoeg van
Geweldigquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Soms heeft ONZ best wel pareltjes.![]()
[paint] Help deze FOK! user van zijn of haar zolderkamer
Oh ik ga kijken!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Over 15 minuten komt mijn asiel (en in het bijzonder de Gastopvang) bij Hart van Nederland!
O, dat is dus een Blutzke. Als het 6 man sterk op het natvoer aanviel was zij degene die nuffig wegliep en wat voor zichzelf ging doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh ik ga kijken!
Beer weigert zijn vlees steeds's morgens wil hij het sinds gisteren sowieso niet hebben, nu wilde hij het ook niet hebben. Hij vreet zich wel vol aan brokjes
Hij is zeker vegetariërquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:25 schreef Oognip het volgende:
Oh ik ga kijken!
Beer weigert zijn vlees steeds's morgens wil hij het sinds gisteren sowieso niet hebben, nu wilde hij het ook niet hebben. Hij vreet zich wel vol aan brokjes
Voornamelijk calorieën als ik het zo bekijkquote:
Onderop zit koek/bisquit, daar bovenop caramel, daar bovenop chocolade.quote:
Groot gelijk, straks krijg je nog een schop van Q!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Klinkt wel lekker maar ik heb vandaag al genoet zoetigheid op. Ik ga morgen maar weer aan de ren denk ik. Ik heb nu vakantie en wil geen walrus meer zijn.
Proestquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Groot gelijk, straks krijg je nog een schop van Q!
Nee, als hij genoeg brokken eet hoeft het niet. Maar eerst at hij het altijd gulzig op en nu niet meer dus ik ben lichtelijk hysterisch verbaasdquote:
Hoe lang kun je rennen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Klinkt wel lekker maar ik heb vandaag al genoet zoetigheid op. Ik ga morgen maar weer aan de ren denk ik. Ik heb nu vakantie en wil geen walrus meer zijn.
Ah joh het was anders bedoeltquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Die opmerking klonk inderdaad niet zo aardig Nip
Heftig nieuwsquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Zo Delft, bouwko's die een molen optillen
Komt nog!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef Oognip het volgende:
Cat, komt het nog of is het al geweest?Ik zet net de tv aan.
Jij kijkt ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Zo Delft, bouwko's die een molen optillen
Toen ik een klein Catje was werd de molen in het durrup een meter of 10 omhoog gezet. Dat was spektakel!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
Anita is ook blij dattie een metertje omhoog staat
Voel je je al dommer?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef Oognip het volgende:
Potverdorrie, heb ik voor niks een kwartier naar Hart van Nederland gekeken
Sorry.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef Oognip het volgende:
Potverdorrie, heb ik voor niks een kwartier naar Hart van Nederland gekeken
Gaaf hé, het molenitem heeft gewoon de kittens hun plekje afgenomenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Morgen kan ik lekker kletsen met mijn moeder over die molenFijn!
Zit jij altijd mobielo, of heb je gewoon geen PI meer?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Is ook duur Nip
Benzineprijzen zijn niet lollig meer.
Gelukkig kost Shabu maar 17,50 voor 2,5 uur onbeperkt eten.
En je hoeft geen avondeten meer
Oant miauwquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
Catje, ik heb geen kittens gezien of komen ze bij Pietje?
benzineprijzen zijn zeker niet lollig, vooral als je dan nog 30 euro hebt vanaf nu (nou ja, vanaf vrijdag als de dierenarts betaald isquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Is ook duur Nip
Benzineprijzen zijn niet lollig meer.
Gelukkig kost Shabu maar 17,50 voor 2,5 uur onbeperkt eten.
En je hoeft geen avondeten meer
Stomme molen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaaf hé, het molenitem heeft gewoon de kittens hun plekje afgenomen
*proest*quote:
Oh dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stomme molen.![]()
Of zou het door die zwerver met injectienaald int kindje komen?
Ik zit buiten en veel mobiel de laatste tijdquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit jij altijd mobielo, of heb je gewoon geen PI meer?
Maar nu heb je wel weer PI, nu ben ik confuusquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit buiten en veel mobiel de laatste tijd
quote:
En daar moet je ook van op en neer Limburg?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
benzineprijzen zijn zeker niet lollig, vooral als je dan nog 30 euro hebt vanaf nu (nou ja, vanaf vrijdag als de dierenarts betaald is) tot aan het einde van de maand
Das wel lekker ja, na zo'n festival gewoon in je eigen bed kunnen slapenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Lekker op de fiets ernaartoe in 10 minuten. Relaxed.
Als ik een andere selecteer heb ik idd een andere piquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar nu heb je wel weer PI, nu ben ik confuus
Ik ga kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Muis006 het volgende:
http://forum.fok.nl/index/forumindex Bovenaan kinders!
halfquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daar moet je ook van op en neer Limburg?
Ik zie een oo-er!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Muis006 het volgende:
Not for mequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Muis006 het volgende:
Wat eet je dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
halfwant mijn moeder heeft de auto nu dus die gooit m vol nadat ze is weggeweest, dus dan heb ik een volle tank
en als Nip en ik met de auto ergens heen gaan delen we benzine natuurlijk
Noem je me nu Obese?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij behoort ook niet tot de doelgroep he, Captain Obious.
ik heb een aparte boodschappenrekening waar ik elke maand een vast bedrag op stortquote:
Mooi geschreven Muizel!quote:
Dankjequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi geschreven Muizel!![]()
En zeer verleidelijk aangeprezen door ons aller Greys!![]()
En dan ook nog een foto van Ynske erbij, F&F rouleert!
Aha fijn, ik dacht al dat we moesten gaan inzamelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ik heb een aparte boodschappenrekening waar ik elke maand een vast bedrag op stort
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje
MM, nu heb ik een positieve first comment
Haha nee hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aha fijn, ik dacht al dat we moesten gaan inzamelen
Krijg je dingen als die gehandicaptenkaart niet vergoed dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]jeuj
[..]
Haha nee hoor
bedoel heb het niet breed nee, uitkering is niet zo heel veel maar ik kan er goed van rondkomenalleen kwam er nu deze maand behoorlijk wat bij (eigen risico a 100 euro, dierenarts, nieuw voer voor Rhana, verlenging gehandicaptenkaart etc) dus het is nu even echt op.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef Oognip het volgende:
Kijk dit nouIk weet niet of het goed te zien is, maar het pootje van Lara zit in het bekkie van Saar en zo liggen ze te slapen
[ afbeelding ]
Komt er ook een aflevering met tsjikkies? Of gaat ze mee op ferkansie als charmante personal assistentquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:06 schreef Greys het volgende:
Ll jij gaat ook op je wenken bediend worden binnenkort hoor door Muis, trust us
Maar dat zie je vanzelf.
kan m indienen bij de zorgverzekering (bijzondere bijstand doen ze niet meer aan in onze gemeente, daardoor zit ik nu in een speciaal pakket bij Menzis waardoor ik dat soort dingen vergoed kan krijgen, o.a. ook de eigen bijdrage voor huishoudelijke hulp) maar dan duurt het even voordat ik het terug hebquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Krijg je dingen als die gehandicaptenkaart niet vergoed dan?
Ja en no way in hellquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Komt er ook een aflevering met tsjikkies? Of gaat ze mee op ferkansie als charmante personal assistent
Mjah das lastig natuurlijk, maar wel fijn dat je het in ieder geval terug krijgtquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
kan m indienen bij de zorgverzekering (bijzondere bijstand doen ze niet meer aan in onze gemeente, daardoor zit ik nu in een speciaal pakket bij Menzis waardoor ik dat soort dingen vergoed kan krijgen, o.a. ook de eigen bijdrage voor huishoudelijke hulp) maar dan duurt het even voordat ik het terug hebdus sowieso niet voordat ik nieuw geld heb.
Mehehehe, hier zat er van de week eentje klem onder het tuinhekjequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Elphie heeft heul geen krabpaal nodig bij haar nieuwe baas!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet en ik wil er ook niet achter komenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook niet lief, wat is er mis met met mij op ferkansie
Whehequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat sowiesoquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah das lastig natuurlijk, maar wel fijn dat je het in ieder geval terug krijgt
Omdat ik die heb gestolen.quote:
Dat is waar, is op een hoop plekken wel anders. Dan ben je helemaal aangewezen op je eigen familie of de vrijgevigheid van anderenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Whehe![]()
[..]
Dat sowiesowat dat betreft zijn ze ook behulpzaam bij de gemeente qua kwijtscheldingen van bepaalde gemeentelijke belastingen e.d.
Ben altijd maar blij dat het wat dat betreft gewoon goed geregeld is hier, rijk word je er niet van maar ik kan gelukkig op mezelf wonen en redelijk zelfstandig zijn
Met Muis? Altijd!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat moet jij ermee dan? Wil jij mee?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met Muis? Altijd!![]()
*neemt een hoop notitieblokjes mee*![]()
WATTTTTTTquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met Muis? Altijd!![]()
*neemt een hoop notitieblokjes mee*![]()
Precies. En nou heb ik hele fijne ouders die inderdaad ook wel eens een tank benzine doneren e.d. maar ik ben toch heel erg blij dat ze me niet hoeven onderhoudenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is waar, is op een hoop plekken wel anders. Dan ben je helemaal aangewezen op je eigen familie of de vrijgevigheid van anderen
Ja, anders wordt/blijf je zo afhankelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies. En nou heb ik hele fijne ouders die inderdaad ook wel eens een tank benzine doneren e.d. maar ik ben toch heel erg blij dat ze me niet hoeven onderhouden
Yep. En ze zijn lief hoor, maar daar wonen enzo was niet zo'n succesquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, anders wordt/blijf je zo afhankelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |