quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef Oognip het volgende:
Ik doe heel voorzichtig, heel voorzichtig jompelen; Pingoo is net uit de wasbak (lekker koel!) gesprongen en is in zijn favo-rolhoekje gaan rollen
Vanmiddag heeft hij wat gegeten, voelt zich iets beter maar duidelijk nog niet goed.quote:
Ja, maar daar waren meerdere mensen die ik goed ken hequote:Op woensdag 4 juli 2012 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Je hebt NSF ook overleefd
Muis, Cat, zet jullie naampjes ff in het lijstje
Nouquote:
Wil jij, mocht je er toch komen, shortbread voor me meenemen?quote:
Owh mooi, las net dat het niet goed ging, maar dat is een hoopvol tekenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:04 schreef Oognip het volgende:
Ik doe heel voorzichtig, heel voorzichtig jompelen; Pingoo is net uit de wasbak (lekker koel!) gesprongen en is in zijn favo-rolhoekje gaan rollen
Najaaaaaaquote:
Geef maar aan mij, ik offer me wel op..quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef Oognip het volgende:
Ik ben misselijk maar heb toch een chocolaatje gepakt. Slim wel
In de koelkast of in jouw buik?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik pas op de kat van m'n ouders en daar liggen Caramelts in de koelkast![]()
Ik vermoed dat ze van de ene naar de andere plek zullen gaanquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In de koelkast of in jouw buik?
Helaasquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Najaaaaaa
Als je nou zorgt dat je dat weekend weer bij je moeder bent, kom ik je weer ontvoeren
Lekkerquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik pas op de kat van m'n ouders en daar liggen Caramelts in de koelkast![]()
Momenteel beide, maar ik vrees dat ze niet meer in de koelkast liggen tegen de tijd dat pa en ma er weer zijnquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
In de koelkast of in jouw buik?
Dan zorgen we gewoon dat Indaha ook komt, dan durf je welquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:11 schreef Oognip het volgende:
[..]
Helaasdie zaterdag gaan mm en ik naar Indaha
Doe ikquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wil jij, mocht je er toch komen, shortbread voor me meenemen?
Kloptquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan zorgen we gewoon dat Indaha ook komt, dan durf je wel
Wtf is dat shortbread en moet Greys dat ook voor mij meenemen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wil jij, mocht je er toch komen, shortbread voor me meenemen?
Nee, dan had het van Ing waarschijnlijk ook niet gehoevenquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf is dat shortbread en moet Greys dat ook voor mij meenemen?
(Als het niet te vreten is hoeft het niet)
Dan laat je je bij mij droppen, neem ik je mee naar Shabu en kan je misschien met Ing naar huis.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kloptik heb Indaha al gevraagd
maar die redt het niet.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf is dat shortbread en moet Greys dat ook voor mij meenemen?
(Als het niet te vreten is hoeft het niet)
Ah, dan hebben ze het cadeautje voor het oppassen alvast geregeldquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Momenteel beide, maar ik vrees dat ze niet meer in de koelkast liggen tegen de tijd dat pa en ma er weer zijn
quote:
Dan had je maar beter in je agenda moeten kijken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:40 schreef tombolafan het volgende:
Ben nog niet eens halverwege de kast maar heb hoofdpijn en ben uitgeput dus ga te bed![]()
en ik kan dus niet mee de 15e![]()
![]()
Dat is het ook, damnquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:39 schreef Oognip het volgende:
Ik denk nog na
Zo! Dat shortbread ziet er lekker uit!
ja wrijf het er maar inquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan had je maar beter in je agenda moeten kijken.![]()
Hebbenquote:
Ik weet hoe het voelt.quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja wrijf het er maar in
ben er al chagrijnig genoeg van
Geweldigquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:11 schreef Cat22 het volgende:
Soms heeft ONZ best wel pareltjes.![]()
[paint] Help deze FOK! user van zijn of haar zolderkamer
Oh ik ga kijken!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:15 schreef Cat22 het volgende:
Over 15 minuten komt mijn asiel (en in het bijzonder de Gastopvang) bij Hart van Nederland!
O, dat is dus een Blutzke. Als het 6 man sterk op het natvoer aanviel was zij degene die nuffig wegliep en wat voor zichzelf ging doen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh ik ga kijken!
Beer weigert zijn vlees steeds's morgens wil hij het sinds gisteren sowieso niet hebben, nu wilde hij het ook niet hebben. Hij vreet zich wel vol aan brokjes
Hij is zeker vegetariėrquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:25 schreef Oognip het volgende:
Oh ik ga kijken!
Beer weigert zijn vlees steeds's morgens wil hij het sinds gisteren sowieso niet hebben, nu wilde hij het ook niet hebben. Hij vreet zich wel vol aan brokjes
Voornamelijk calorieėn als ik het zo bekijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |