Overbevissing, mede mogelijk gemaakt door f&fquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
Oh en even voor de zekerheid, iedereen is gewoon welkom he!
Dus schroom niet.
Oh dan hoef ik nietquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
Oh en even voor de zekerheid, iedereen is gewoon welkom he!
Dus schroom niet.
Waar ga je heen? Mongolie, back to your roots?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das wel de bedoelingwel een endje rijden, maar das daar helemaal een eitje geloof ik
Jup, tripje langs de voorouders, Mongolie, Ingoestjestie, je kent 't welquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Mongolie, back to your roots?
Tof hequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:58 schreef Muis006 het volgende:
http://www.lolbrary.com/p(...)sk-why-not-zoidberg/ ik wil hemmmmmmmm
Misschien handig mocht je ooit een bank overvallenquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Janiet dat ik ooit ski, maar dat zijn slechts details.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Misschien handig mocht je ooit een bank overvallen
Het scheuren heeft niks met rust te maken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, dat lijkt me heel sterk, na wat voor operatie dan ook moet je rust houden, al is het aan je oorlel, en zeker bij het tunen van een pees lijkt me redelijk van belang dat je dat ding niet meteen overbelast / oprekt
maar ik ben geen dokter, dus doe vooral wat je niet laten kan, deze topieks moeten ook gevuld
Nice. Komt vast goed!quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:59 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Er zijn vast anderen die ook met de trein gaan, maar if all else fails, Nip en ik komen als het goed is met de auto, dus er valt altijd wel wat te regelen
Kijk, plan is al gemaaktquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je komt verdulleme maardan zetten we je in een stoel en geven we je bier.
HOIquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:53 schreef DeZwabber het volgende:
Shabu lunch 15 juli 13.00 uur Amersfoort
- Ingetje
- Greys
- Zwamalamadingdong
- Qwea
(Q via app)
Dat zal niet nee, maar je moet ná die operatie neem ik aan toch gewoon rust houden?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het scheuren heeft niks met rust te maken.
Ja, tuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zal niet nee, maar je moet ná die operatie neem ik aan toch gewoon rust houden?
Moeten we weer een nieuwe datum voor prikken, dus schoon je inbox maar vast opquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef MissBliss het volgende:
Oh geen Blijdorp dus? Jammer![]()
Daar had ik echt zin in.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moeten we weer een nieuwe datum voor prikken, dus schoon je inbox maar vast op
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Inbox van MissBliss (58 % gebruikt)quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet de wekker er ook voor zetten als ik gedouched en zonder ochtendhumeur wil verschijnen iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Inbox van MissBliss (58 % gebruikt)
Kom maar op
Over Shabu dan de 15e: ik weet het nietIk vind Shabu meer iets voor avondeten en zondag om 13.00 uur vind ik gewoon erg vroeg... Dan is het bijna ontbijt voor me
Nou ja, even denken nog maar.
14 uur ook goed hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet de wekker er ook voor zetten als ik gedouched en zonder ochtendhumeur wil verschijnen idd![]()
Whehequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet de wekker er ook voor zetten als ik gedouched en zonder ochtendhumeur wil verschijnen idd![]()
Oh nee, zo bedoel ik het niet hoor!quote:
Kiek maar eem; leuk als jullie meegaan, maar niet verplicht voelen.quote:
Hoi oma!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kiek maar eem; leuk als jullie meegaan, maar niet verplicht voelen.
Dan maken we MT gewoon extra leuk
Ja, nee, nu ga je ook om 14 uur!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh nee, zo bedoel ik het niet hoor!
Maakt me niets uitquote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe, Amersfoort is wel in de buurt. Even nadenken of ik durf
Q'tje! Wat een goed nieuws!
Jij bent toch wel een stoere meid?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe, Amersfoort is wel in de buurt. Even nadenken of ik durf
Q'tje! Wat een goed nieuws!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |