Dat zal niet nee, maar je moet ná die operatie neem ik aan toch gewoon rust houden?quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het scheuren heeft niks met rust te maken.
Ja, tuurlijkquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zal niet nee, maar je moet ná die operatie neem ik aan toch gewoon rust houden?
Moeten we weer een nieuwe datum voor prikken, dus schoon je inbox maar vast opquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:22 schreef MissBliss het volgende:
Oh geen Blijdorp dus? Jammer![]()
Daar had ik echt zin in.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moeten we weer een nieuwe datum voor prikken, dus schoon je inbox maar vast op
quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Inbox van MissBliss (58 % gebruikt)quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet de wekker er ook voor zetten als ik gedouched en zonder ochtendhumeur wil verschijnen iddquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Inbox van MissBliss (58 % gebruikt)
Kom maar op
Over Shabu dan de 15e: ik weet het nietIk vind Shabu meer iets voor avondeten en zondag om 13.00 uur vind ik gewoon erg vroeg... Dan is het bijna ontbijt voor me
Nou ja, even denken nog maar.
14 uur ook goed hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet de wekker er ook voor zetten als ik gedouched en zonder ochtendhumeur wil verschijnen idd![]()
Whehequote:Op woensdag 4 juli 2012 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet de wekker er ook voor zetten als ik gedouched en zonder ochtendhumeur wil verschijnen idd![]()
Oh nee, zo bedoel ik het niet hoor!quote:
Kiek maar eem; leuk als jullie meegaan, maar niet verplicht voelen.quote:
Hoi oma!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Kiek maar eem; leuk als jullie meegaan, maar niet verplicht voelen.
Dan maken we MT gewoon extra leuk
Ja, nee, nu ga je ook om 14 uur!quote:Op woensdag 4 juli 2012 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oh nee, zo bedoel ik het niet hoor!
Maakt me niets uitquote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe, Amersfoort is wel in de buurt. Even nadenken of ik durf
Q'tje! Wat een goed nieuws!
Jij bent toch wel een stoere meid?quote:Op woensdag 4 juli 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Oe, Amersfoort is wel in de buurt. Even nadenken of ik durf
Q'tje! Wat een goed nieuws!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |