Nou in ieder geval actie dus en dadelijk terug naar de dokter voor overleg .quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:38 schreef Qwea het volgende:
Je kan op de echo ook zien of hij ontstoken is. Daar ben ik ook heel benieuwd naar.
A bah er blijft je ook niets bespaard zeg, hopelijk knapt Pingoo snel weer opquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:54 schreef Oognip het volgende:
Pingoo heeft koorts 40.2, maagje is van streek. Hij heeft wat gekregen tegen de misselijkheid en tegen de koorts. Speciaal voer mee en morgen weer terug op controle.
Kan zijn dat ie hetzelfde als Sabon heeft zei zegoed in de gaten houden en als hij vanavond niet opknapt de spoeddienst bellen. Bah
Eindelijk een diagnose? Dat is mooi!quote:
Alweerquote:
Dat had ik wel gedacht, wat gaan ze precies doen deze keer de pees vastzetten ?quote:
Daar hou ik me maar aan vastquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:06 schreef Muis006 het volgende:
Nipje, ik duim voor Pingoodie is geen 7 weken en kan hopelijk wat meer hebben!
Filmpje voor wie dat in actie wil zien:quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:28 schreef Rewimo het volgende:
Als ik even voor mijn beurt mag praten: ze hebben met de echo een luxatie gevonden die ze gaan repareren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen risico![]()
Ze zeggen niks over walvissen (of wat was hetquote:De uxatie kan men vermijden door de benen niet te kruisen, het been niet naar binnen te draaien en te diep buigen te vermijden
Misschien doet ze t juist vaak op zn hondjes en staat ze gebukt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Qwee zit toch altijd met heur beentjes gespreidhoe ken dat nou.
Luxatie is uit de kom schietenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef Greys het volgende:
En die luxatie, wat het ook mag zijn, hebben ze in alllllll die eerdere scans en operaties en wat al niet meer nooit gevonden?
Blijkbaar niet. Maar het schijnt nogal lastig te diagnosticeren te zijn. Zal die link even zoeken die ik voor Q gevonden had.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef Greys het volgende:
En die luxatie, wat het ook mag zijn, hebben ze in alllllll die eerdere scans en operaties en wat al niet meer nooit gevonden?
Ja ik had dat ook al gezienquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n operatie schijnt een heel goede kans van slagen te hebben, las ik (ik had al even gegoogled voor Q). Duimen maar dat het voor haar ook goed uitpakt.
Hoop dat ik vrijdag ook zulk nieuws krijg over mijn heup...
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Filmpje voor wie dat in actie wil zien:Gaaf ziet dat uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen risico
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Tnx. Ik hoop dat de orthopeed vrijdag eindelijk gaat besluiten dat het tijd wordt voor een nieuwe heup.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:37 schreef indaha het volgende:
Ja ik had dat ook al gezien, hopelijk zit het mee voor Q deze keer.
En jij moet vrijdag ook goed nieuws krijgen gewoon
Aan de antibiotica maar weer eens en de 17e terug naar de orthopeed ,maar ik vermoed dat dat niet veel nieuws gaat opleveren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tnx. Ik hoop dat de orthopeed vrijdag eindelijk gaat besluiten dat het tijd wordt voor een nieuwe heup.
Hoe is het trouwens met meneer Indaha? qltel vroeg daarstraks nog naar hem.
Ja idd, ik vind operaties kijken altijd heel interessant , alleen oogoperaties vind ik akelig om te zien .quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja heik heb hem 3 keer gekeken
En wat is huid dik he!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
Sterkte nippie, ik ken het hele verhaal niet van wat er allemaal is gebeurt met de andere katten, maar t klinkt naar, en dan nu deze ook nog ziekjes![]()
Ja oogoperaties zijn naar inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd, ik vind operaties kijken altijd heel interessant , alleen oogoperaties vind ik akelig om te zien .
Nou! Dat verbaasde mij ook toen ik een keizersnede mocht bijwonen (waarom wilde ik uitwonen typen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja heik heb hem 3 keer gekeken
En wat is huid dik he!
Mehehe, misschien kunnen ze ook d'r handjes intapen, anders vrees ik voor de privacy en rust van alle Facebook- en FOK-contacten die ze heeftquote:
Dat was 9 maandjes eerder al gebeurt. Mocht je dat ook bijwonen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou! Dat verbaasde mij ook toen ik een keizersnede mocht bijwonen (waarom wilde ik uitwonen typen?). Het duurde echt wel even voor ze daar doorheen waren
Ik heb echt geen idee meer hoe lang het duurde voordat Christan eruit kwam. Wel dat ik om 23 uur de ruggeprik kreeg en om 23.38 uur is hij geboren maar hoe lang ze echt aan het opereren zijn geweest weet ik niet. Wel dat het hechten 3 kwartier duurdequote:Op woensdag 4 juli 2012 16:46 schreef Oognip het volgende:
Nou! Dat verbaasde mij ook toen ik een keizersnede mocht bijwonen (waarom wilde ik uitwonen typen?). Het duurde echt wel even voor ze daar doorheen waren
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh wat schattigquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:53 schreef Rewimo het volgende:
Owww, moet je kijken! Jonge panda's op een glijbaan
Ja dat komt dan erg dicht bij ineensquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja oogoperaties zijn naar inderdaaden ik moest ook even slikken bij een BHT-operatie omdat dat zo bekend is
Welk artikel ,ik heb weer iets gemist geloof ikquote:
Ik ben nu Redactie Filmquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Welk artikel ,ik heb weer iets gemist geloof ik
Jaaaaaaa en dan hier even spammen en hopen dat iedereen hier even klikt en lees en VOORAL even enthousiast reageert onder het berichtquote:
bij de leukste vooralquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hoort nu ook bij de grootste familie van nederland
Lulhannes.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, want iedereen klikt en reageert altijd zo braaf op iedereen die hun crew-dingetjes komen spammen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |