Euw, ik dacht een deel van dr cupmaatquote:
quote:
Op fb staat een updatequote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je moet de pitten ook niet opeten
Laysa al geweest?
Wat heb je voor douchegordijn? Een mooie?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:58 schreef Candaasje het volgende:
Zo, mijn douchegordijn hangt hoor![]()
(zware klus.....)
En goedenavond allen! En goedenacht, want ik duik mijn nest in. Morgen weer vroeg dag
Is dat jouw huis???quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef Candaasje het volgende:
@nip: Ik vind hem wel tof: [ afbeelding ]
En door de ventilatieschacht horen we nog wel eens de papagaai van de onderburen goed in de badkamer, dus ik waan me straks elke morgen in een tropisch paradijs
Die is mooiquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:05 schreef Candaasje het volgende:
@nip: Ik vind hem wel tof: [ afbeelding ]
En door de ventilatieschacht horen we nog wel eens de papagaai van de onderburen goed in de badkamer, dus ik waan me straks elke morgen in een tropisch paradijs
Ken datquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:08 schreef Candaasje het volgende:
Whaha, nee. Ik heb een ietsjepietsje kleinere badkamer![]()
(Met andere woorden; een douche, een wasbak en een wasmachine, en dan past er niks meer bij...)
EDIT: Mijn badkamer is in dit topic te bewonderen (nieuwe foto van de huidige stand van zaken volgt nog, maar even voor de beeldvorming: Candaasje's (Boom)hutje )
Klinkt ook tof!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die is mooi
Ik vind die van mezelf onwijs mooidoorzichtig met gekleurde bolletjes
Whehehe.quote:
quote:
Ja, gaat goed. Vinger is wel redelijk opgeknapt en ik voel veel voor de verklaring van de moeheid voor het ooglid. Dat van die MS, dat zie ik niet zo eigenlijk. Iets reumatisch zou best kunnen, maar dat is dan eigenlijk mijn mindere zorg.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja ElisaB, hoe zit dat met dat uitelkaar vallen ;-))) ?
Reuma is kut, maar o.a met tnf alpha blockers prima onder controle te krijgen. Maar goed, liever niet natuurlijk, reuma bedoel ik!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ja, gaat goed. Vinger is wel redelijk opgeknapt en ik voel veel voor de verklaring van de moeheid voor het ooglid. Dat van die MS, dat zie ik niet zo eigenlijk. Iets reumatisch zou best kunnen, maar dat is dan eigenlijk mijn mindere zorg.
Kortom: het valt alleszins me. Thnx
Ow, begrijp me goed; ik wil reuma niet onderschatten, maar als dit 'mijn reuma' is, dan kan ik het er prima mee. Liever niet, maar heb deze klachten (vergelijkbaar) echt al jaren en het stoort me verder niet echt. Behalve dus op de momenten dat het er ineens uit vlamt. Maar als dat nou eens 10 tot 15 dagen per jaar zijn, dan is dat veel.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef Qwea het volgende:
Reuma is kut, maar o.a met tnf alpha blockers prima onder controle te krijgen. Maar goed, liever niet natuurlijk, reuma bedoel ik!
Yups; niet uit elkaar aan het vallenquote:Moe ooglid is goed. Betekend dat je het nog gewoon doet![]()
Vervelende van reuma is alleen dat je nooit weet of het bij "jouw" reuma blijft. Omdat het ook erger kan worden ineens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, begrijp me goed; ik wil reuma niet onderschatten, maar als dit 'mijn reuma' is, dan kan ik het er prima mee. Liever niet, maar heb deze klachten (vergelijkbaar) echt al jaren en het stoort me verder niet echt. Behalve dus op de momenten dat het er ineens uit vlamt. Maar als dat nou eens 10 tot 15 dagen per jaar zijn, dan is dat veel.
Het is handig om te weten, want dan weet je ook wat je kunt doen om er minder last van te hebben / het op te lossen. Dus: liever 'deze reuma' dan MS
[..]
Yups; niet uit elkaar aan het vallen
Nee, ook dat oog heb ik (minder dan nu) al een paar jaar. Als ik moe ben of migraine heb, dan gaat het hangen. Ik heb er alleen zelf nooit last van gehad. De beeb ziet het en daarom weet ik het.
Liever geen van beide, maar als ik moet kiezen, dan kies ik toch maar voor reumaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:57 schreef Qwea het volgende:
Vervelende van reuma is alleen dat je nooit weet of het bij "jouw" reuma blijft. Omdat het ook erger kan worden ineens.
Maar goed, desondanks hoop ik toch dat het geen reuma is. En dan nog, zeker liever reuma dan MS. Beide ongeneeselijk, maar reuma is zoveel beter te behandelen dan MS.
Ja, ik vind vermoeidheid ook een stuk aannemelijker. Ik had er oprecht niet aan gedacht (ook niet aan MS trouwensquote:Dan klinkt vermoeidheid idd stukken aannemelijker dan MS. Want als je dus niet moe bent of geen migraine hebt, heb je het niet? Als het daadwerkelijk MS zou zijn, zou je het dan toch altijd/ vaker moeten hebben?
Niet uitelkaar vallen is gooooed
Lysa ik weet niet wat er precies speelt. Maar dit klinkt zeer heftig. Heel veel sterkte, voor jullie beiden natuurlijk. Maar let ook goed op jezelf.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef Laysa het volgende:
Ik ben bekaf maar toch een updatje.
D is met spoed naar R'dam overgebracht en nu gaan ze de boel opstarten.
Afgelopen dagen waren een hel dus heel erg blij dat hij nu daar is. Vl komt hij niet thuis.. Ik moest overigens zeggen dat hij vereerd en blij is met de lieve en medelevende mensen. Dat doet hem echt goed en geeft hem een zeker een opkikker.
Liefs Laysa
En julie
heb je een adres? Dan kan ik ren kaartje sturenquote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef Laysa het volgende:
Afgelopen dagen waren een hel dus heel erg blij dat hij nu daar is. Vl komt hij niet thuis.. Ik moest overigens zeggen dat hij vereerd en blij is met de lieve en medelevende mensen. Dat doet hem echt goed en geeft hem een zeker een opkikker.
Liefs Laysa
En julie
Laysa wat een schrik toch iedere keer, maar goed dat hij nu in Rotterdam is dan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef Laysa het volgende:
Liefs Laysa
En julie
Ik hoop dat hij snel geholpen kan worden. Dat gaat sowieso nog een moeilijke en spannende tijd worden. Hou je taai hoor!quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef Laysa het volgende:
Liefs Laysa
En julie
Ja, zou ik ook graag willenquote:Op woensdag 4 juli 2012 06:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb je een adres? Dan kan ik ren kaartje sturen
Ik heb van alles gemist geloof ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
Ja, gaat goed. Vinger is wel redelijk opgeknapt en ik voel veel voor de verklaring van de moeheid voor het ooglid. Dat van die MS, dat zie ik niet zo eigenlijk. Iets reumatisch zou best kunnen, maar dat is dan eigenlijk mijn mindere zorg.
Kortom: het valt alleszins me. Thnx
Ik heb onverklaarbare pijn in mijn vingers. Soms. Maar het is allemaal niet zo erg en loopt zo'n vaart niet als bij jou nichtje hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:58 schreef senesta het volgende:
Ik heb van alles gemist geloof ik
Ben je ook bij een reumatoloog geweest al? Mijn nichtje zijn ze op het moment aan het testen op reuma maar die heeft erg veel last. Ze vermoeden een vorm van reuma die ook in het bindweefsel zit of zo? Ze krijgt volgende week een botscan.
Dat is wel heel sneu, ze heeft een dochtertje van nu een half jaar en daar zou ze nu gewoon lekker van moeten kunnen genieten maar ze heeft continue pijn.
Nou pijn in je vingers is ook erg vervelend, je gebruikt je handen de hele dag door met alles dus dat lijkt me best vervelend.quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb onverklaarbare pijn in mijn vingers. Soms. Maar het is allemaal niet zo erg en loopt zo'n vaart niet als bij jou nichtje hoor
Maar in elk geval: als de weer een vinger uit de bocht schiet, dan mag ik me melden en dan word ik doorgestuurd
Hij is toch niet gestoken?quote:Op woensdag 4 juli 2012 09:30 schreef senesta het volgende:
Dodge is al drie bijen komen brengen. Waarom?!
Gelukkig maar en nu moeten ze ook zorgen dat dan alles in orde isquote:Op woensdag 4 juli 2012 08:50 schreef ElisaB het volgende:
Uitstel voor Dierenthuis:
http://www.ed.nl/regio/ge(...)ing-tot-februari.ece
Thnx babe. Hoop dat mijn brief wat uit gaat richtenquote:Op woensdag 4 juli 2012 09:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Gelukkig maar en nu moeten ze ook zorgen dat dan alles in orde is![]()
Ik hoop dat je geen MS of reuma hebt maar gewoon onschuldige ouderdomsverschijnselen die komen en gaan, ook niet leuk maar minder heftig is mijn ervaring![]()
Qwea succes vandaag , ik duim voor aktie ipv weer wachten
omgquote:
Bijna op de helft nu dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn streven is 60 kilo, dan moet ik nog 7.7
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bijna op de helft nu dusyou go girrrrrrrrrrrrrl.
Pfoe! Wat fijn en wat een geluk! Ik hoop dat ze nu doorpakken, want het houdt een keer op natuurlijk. Ben wel benieuwd naar de status van de dwangsom, hebben de donateurs daar misschien iets over gehoord?quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:50 schreef ElisaB het volgende:
Uitstel voor Dierenthuis:
http://www.ed.nl/regio/ge(...)ing-tot-februari.ece
Zolang ik maar niet aan hem denk gaat het wel. Heb nu ook wat anders aan m'n hoofd; zieke Pingoo met ongeveer dezelfde symptomen als Sabonquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Laysa en DK, heel heel heel veel sterkte. Kom op, bikkels! Ik denk aan jullie!
Ik hoop dat ze in Rdam nu op korte termijn de goede dingen voor DK kunnen gaan doen.
Dikke kus voor allebei![]()
Elies, ik hoop ook dat het niets slechts is met je vingers, ik zal duimen
Nipje, gaat het alweer een beetje ivm Sabon?
Qwea, succes in Woerden!
En iedereen die ik nu vergeet of niet goed genoeg heb gelezen ook een kus
Ja daar zou ik idd dan ook nerveus van wordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet aan hem denk gaat het wel. Heb nu ook wat anders aan m'n hoofd; zieke Pingoo met ongeveer dezelfde symptomen als Sabonvanmiddag dierenarts.
Tanks for asking
Het zou ook zo'n zooitje gevenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:02 schreef vamperotica het volgende:
Laysa en DK![]()
Oognip, Hopelijk alles goed met Pingoo![]()
Envoor het ( nog ) niet ( helemaal) uit elkaar vallen van Eliesje!
Ik zie een dth verhuismeet aankomenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat fijn voor Dierenthuis![]()
Ik ga helpen diertjes verhuizen denk ik; lijkt me eeeeenig
Verdwaald of auwie?quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie een dth verhuismeet aankomen
Pffff, ben eindelijk in Woerden, na 3x stoppen en 1x bijna janken
Heul niet...Bij elkaar vegen en alle stukjes weer stevig aan elkaar plakken!quote:
Flink auw. Verdwaald heb ik tomtom voorquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie een dth verhuismeet aankomen
Pffff, ben eindelijk in Woerden, na 3x stoppen en 1x bijna janken
Ik wilde het niet zeggenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:37 schreef Qwea het volgende:
Alhoewel ik met tomtom ook gewoon naar haarlem rij ipv heemskerk
Afgezien van fietspad gate, grootste faal, ever.quote:
Anders ik wel.quote:Op woensdag 4 juli 2012 13:38 schreef Oognip het volgende:
Dat is kut, Qben benieuwd wat ze er van zeggen.
Peroneuspees. Op verdenking van luxatie.quote:
Gezien de pijn zou dat best eens kunnen ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:38 schreef Qwea het volgende:
Je kan op de echo ook zien of hij ontstoken is. Daar ben ik ook heel benieuwd naar.
Nou in ieder geval actie dus en dadelijk terug naar de dokter voor overleg .quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:38 schreef Qwea het volgende:
Je kan op de echo ook zien of hij ontstoken is. Daar ben ik ook heel benieuwd naar.
A bah er blijft je ook niets bespaard zeg, hopelijk knapt Pingoo snel weer opquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:54 schreef Oognip het volgende:
Pingoo heeft koorts 40.2, maagje is van streek. Hij heeft wat gekregen tegen de misselijkheid en tegen de koorts. Speciaal voer mee en morgen weer terug op controle.
Kan zijn dat ie hetzelfde als Sabon heeft zei zegoed in de gaten houden en als hij vanavond niet opknapt de spoeddienst bellen. Bah
Eindelijk een diagnose? Dat is mooi!quote:
Alweerquote:
Dat had ik wel gedacht, wat gaan ze precies doen deze keer de pees vastzetten ?quote:
Daar hou ik me maar aan vastquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:06 schreef Muis006 het volgende:
Nipje, ik duim voor Pingoodie is geen 7 weken en kan hopelijk wat meer hebben!
Filmpje voor wie dat in actie wil zien:quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:28 schreef Rewimo het volgende:
Als ik even voor mijn beurt mag praten: ze hebben met de echo een luxatie gevonden die ze gaan repareren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen risico![]()
Ze zeggen niks over walvissen (of wat was hetquote:De uxatie kan men vermijden door de benen niet te kruisen, het been niet naar binnen te draaien en te diep buigen te vermijden
Misschien doet ze t juist vaak op zn hondjes en staat ze gebukt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Qwee zit toch altijd met heur beentjes gespreidhoe ken dat nou.
Luxatie is uit de kom schietenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef Greys het volgende:
En die luxatie, wat het ook mag zijn, hebben ze in alllllll die eerdere scans en operaties en wat al niet meer nooit gevonden?
Blijkbaar niet. Maar het schijnt nogal lastig te diagnosticeren te zijn. Zal die link even zoeken die ik voor Q gevonden had.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef Greys het volgende:
En die luxatie, wat het ook mag zijn, hebben ze in alllllll die eerdere scans en operaties en wat al niet meer nooit gevonden?
Ja ik had dat ook al gezienquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n operatie schijnt een heel goede kans van slagen te hebben, las ik (ik had al even gegoogled voor Q). Duimen maar dat het voor haar ook goed uitpakt.
Hoop dat ik vrijdag ook zulk nieuws krijg over mijn heup...
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Filmpje voor wie dat in actie wil zien:Gaaf ziet dat uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen risico
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Tnx. Ik hoop dat de orthopeed vrijdag eindelijk gaat besluiten dat het tijd wordt voor een nieuwe heup.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:37 schreef indaha het volgende:
Ja ik had dat ook al gezien, hopelijk zit het mee voor Q deze keer.
En jij moet vrijdag ook goed nieuws krijgen gewoon
Aan de antibiotica maar weer eens en de 17e terug naar de orthopeed ,maar ik vermoed dat dat niet veel nieuws gaat opleveren.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tnx. Ik hoop dat de orthopeed vrijdag eindelijk gaat besluiten dat het tijd wordt voor een nieuwe heup.
Hoe is het trouwens met meneer Indaha? qltel vroeg daarstraks nog naar hem.
Ja idd, ik vind operaties kijken altijd heel interessant , alleen oogoperaties vind ik akelig om te zien .quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja heik heb hem 3 keer gekeken
En wat is huid dik he!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef Loveless85 het volgende:
Sterkte nippie, ik ken het hele verhaal niet van wat er allemaal is gebeurt met de andere katten, maar t klinkt naar, en dan nu deze ook nog ziekjes![]()
Ja oogoperaties zijn naar inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:43 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd, ik vind operaties kijken altijd heel interessant , alleen oogoperaties vind ik akelig om te zien .
Nou! Dat verbaasde mij ook toen ik een keizersnede mocht bijwonen (waarom wilde ik uitwonen typen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja heik heb hem 3 keer gekeken
En wat is huid dik he!
Mehehe, misschien kunnen ze ook d'r handjes intapen, anders vrees ik voor de privacy en rust van alle Facebook- en FOK-contacten die ze heeftquote:
Dat was 9 maandjes eerder al gebeurt. Mocht je dat ook bijwonen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou! Dat verbaasde mij ook toen ik een keizersnede mocht bijwonen (waarom wilde ik uitwonen typen?). Het duurde echt wel even voor ze daar doorheen waren
Ik heb echt geen idee meer hoe lang het duurde voordat Christan eruit kwam. Wel dat ik om 23 uur de ruggeprik kreeg en om 23.38 uur is hij geboren maar hoe lang ze echt aan het opereren zijn geweest weet ik niet. Wel dat het hechten 3 kwartier duurdequote:Op woensdag 4 juli 2012 16:46 schreef Oognip het volgende:
Nou! Dat verbaasde mij ook toen ik een keizersnede mocht bijwonen (waarom wilde ik uitwonen typen?). Het duurde echt wel even voor ze daar doorheen waren
quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh wat schattigquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:53 schreef Rewimo het volgende:
Owww, moet je kijken! Jonge panda's op een glijbaan
Ja dat komt dan erg dicht bij ineensquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja oogoperaties zijn naar inderdaaden ik moest ook even slikken bij een BHT-operatie omdat dat zo bekend is
Welk artikel ,ik heb weer iets gemist geloof ikquote:
Ik ben nu Redactie Filmquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:05 schreef indaha het volgende:
[..]
Welk artikel ,ik heb weer iets gemist geloof ik
Jaaaaaaa en dan hier even spammen en hopen dat iedereen hier even klikt en lees en VOORAL even enthousiast reageert onder het berichtquote:
bij de leukste vooralquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hoort nu ook bij de grootste familie van nederland
Lulhannes.quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, want iedereen klikt en reageert altijd zo braaf op iedereen die hun crew-dingetjes komen spammen hier.
ik heb nooit mijn gamesberichten lopen spammenquote:Op woensdag 4 juli 2012 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
Precies, want iedereen klikt en reageert altijd zo braaf op iedereen die hun crew-dingetjes komen spammen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |