Nou in ieder geval actie dus en dadelijk terug naar de dokter voor overleg .quote:Op woensdag 4 juli 2012 14:38 schreef Qwea het volgende:
Je kan op de echo ook zien of hij ontstoken is. Daar ben ik ook heel benieuwd naar.
A bah er blijft je ook niets bespaard zeg, hopelijk knapt Pingoo snel weer opquote:Op woensdag 4 juli 2012 14:54 schreef Oognip het volgende:
Pingoo heeft koorts 40.2, maagje is van streek. Hij heeft wat gekregen tegen de misselijkheid en tegen de koorts. Speciaal voer mee en morgen weer terug op controle.
Kan zijn dat ie hetzelfde als Sabon heeft zei zegoed in de gaten houden en als hij vanavond niet opknapt de spoeddienst bellen. Bah
Eindelijk een diagnose? Dat is mooi!quote:
Alweerquote:
Dat had ik wel gedacht, wat gaan ze precies doen deze keer de pees vastzetten ?quote:
Daar hou ik me maar aan vastquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:06 schreef Muis006 het volgende:
Nipje, ik duim voor Pingoodie is geen 7 weken en kan hopelijk wat meer hebben!
Filmpje voor wie dat in actie wil zien:quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:28 schreef Rewimo het volgende:
Als ik even voor mijn beurt mag praten: ze hebben met de echo een luxatie gevonden die ze gaan repareren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eigen risico![]()
Ze zeggen niks over walvissen (of wat was hetquote:De uxatie kan men vermijden door de benen niet te kruisen, het been niet naar binnen te draaien en te diep buigen te vermijden
Misschien doet ze t juist vaak op zn hondjes en staat ze gebukt?quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Qwee zit toch altijd met heur beentjes gespreidhoe ken dat nou.
Luxatie is uit de kom schietenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef Greys het volgende:
En die luxatie, wat het ook mag zijn, hebben ze in alllllll die eerdere scans en operaties en wat al niet meer nooit gevonden?
Blijkbaar niet. Maar het schijnt nogal lastig te diagnosticeren te zijn. Zal die link even zoeken die ik voor Q gevonden had.quote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef Greys het volgende:
En die luxatie, wat het ook mag zijn, hebben ze in alllllll die eerdere scans en operaties en wat al niet meer nooit gevonden?
Ja ik had dat ook al gezienquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:34 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n operatie schijnt een heel goede kans van slagen te hebben, las ik (ik had al even gegoogled voor Q). Duimen maar dat het voor haar ook goed uitpakt.
Hoop dat ik vrijdag ook zulk nieuws krijg over mijn heup...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |