abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 juli 2012 @ 23:50:05 #176
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_113742141
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:42 schreef Qwea het volgende:
Reuma is kut, maar o.a met tnf alpha blockers prima onder controle te krijgen. Maar goed, liever niet natuurlijk, reuma bedoel ik!
Ow, begrijp me goed; ik wil reuma niet onderschatten, maar als dit 'mijn reuma' is, dan kan ik het er prima mee. Liever niet, maar heb deze klachten (vergelijkbaar) echt al jaren en het stoort me verder niet echt. Behalve dus op de momenten dat het er ineens uit vlamt. Maar als dat nou eens 10 tot 15 dagen per jaar zijn, dan is dat veel.

Het is handig om te weten, want dan weet je ook wat je kunt doen om er minder last van te hebben / het op te lossen. Dus: liever 'deze reuma' dan MS :X

quote:
Moe ooglid is goed. Betekend dat je het nog gewoon doet :D :*
Yups; niet uit elkaar aan het vallen :D

Nee, ook dat oog heb ik (minder dan nu) al een paar jaar. Als ik moe ben of migraine heb, dan gaat het hangen. Ik heb er alleen zelf nooit last van gehad. De beeb ziet het en daarom weet ik het.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  † In Memoriam † dinsdag 3 juli 2012 @ 23:55:59 #177
43556 miss_dynastie
pi_113742472
Ik moest vandaag nog aan je denken Elies (ging pizza afhalen :P ;) ). Fijn dat je je beter voelt :)
  dinsdag 3 juli 2012 @ 23:57:19 #178
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_113742562
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:50 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow, begrijp me goed; ik wil reuma niet onderschatten, maar als dit 'mijn reuma' is, dan kan ik het er prima mee. Liever niet, maar heb deze klachten (vergelijkbaar) echt al jaren en het stoort me verder niet echt. Behalve dus op de momenten dat het er ineens uit vlamt. Maar als dat nou eens 10 tot 15 dagen per jaar zijn, dan is dat veel.

Het is handig om te weten, want dan weet je ook wat je kunt doen om er minder last van te hebben / het op te lossen. Dus: liever 'deze reuma' dan MS :X

[..]

Yups; niet uit elkaar aan het vallen :D

Nee, ook dat oog heb ik (minder dan nu) al een paar jaar. Als ik moe ben of migraine heb, dan gaat het hangen. Ik heb er alleen zelf nooit last van gehad. De beeb ziet het en daarom weet ik het.
Vervelende van reuma is alleen dat je nooit weet of het bij "jouw" reuma blijft. Omdat het ook erger kan worden ineens.
Maar goed, desondanks hoop ik toch dat het geen reuma is. En dan nog, zeker liever reuma dan MS. Beide ongeneeselijk, maar reuma is zoveel beter te behandelen dan MS.

Dan klinkt vermoeidheid idd stukken aannemelijker dan MS. Want als je dus niet moe bent of geen migraine hebt, heb je het niet? Als het daadwerkelijk MS zou zijn, zou je het dan toch altijd/ vaker moeten hebben?

Niet uitelkaar vallen is gooooed *O*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  woensdag 4 juli 2012 @ 00:08:07 #179
33954 ElisaB
pi_113743085
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:57 schreef Qwea het volgende:
Vervelende van reuma is alleen dat je nooit weet of het bij "jouw" reuma blijft. Omdat het ook erger kan worden ineens.
Maar goed, desondanks hoop ik toch dat het geen reuma is. En dan nog, zeker liever reuma dan MS. Beide ongeneeselijk, maar reuma is zoveel beter te behandelen dan MS.
Liever geen van beide, maar als ik moet kiezen, dan kies ik toch maar voor reuma :@ En dat uitsluitend op basis van mijn (beperkte) ervaring met beide :')

quote:
Dan klinkt vermoeidheid idd stukken aannemelijker dan MS. Want als je dus niet moe bent of geen migraine hebt, heb je het niet? Als het daadwerkelijk MS zou zijn, zou je het dan toch altijd/ vaker moeten hebben?

Niet uitelkaar vallen is gooooed *O*
Ja, ik vind vermoeidheid ook een stuk aannemelijker. Ik had er oprecht niet aan gedacht (ook niet aan MS trouwens _O- ). Maar ik heb een aantal achterlijke weken achter de rug en hoewel ik het gevoel heb dat ik het prima kan hebben, voel ik het wel. En eigenlijk heb ik ook het idee dat áls het MS was, dat ik dan in de afgelopen 8 jaar wel iets harder had moeten aftakelen (zeker als je bedenkt dat ik minimaal 5 jaar complete roofbouw heb gepleegd op mezelf).

Nou ja; volgens mij valt het allemaal wel mee, maar we zullen het zien :)
pi_113744710
Ik ben bekaf maar toch een updatje.
D is met spoed naar R'dam overgebracht en nu gaan ze de boel opstarten.
Afgelopen dagen waren een hel dus heel erg blij dat hij nu daar is. Vl komt hij niet thuis.. Ik moest overigens zeggen dat hij vereerd en blij is met de lieve en medelevende mensen. Dat doet hem echt goed en geeft hem een zeker een opkikker.

Liefs Laysa

En julie :*
pi_113745296
veel sterkte Laysa, geen idee wat er precies speelt maar dat t niet goed is, is overduidelijk :*
  † In Memoriam † woensdag 4 juli 2012 @ 01:29:14 #182
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_113746169
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:47 schreef Laysa het volgende:
Afgelopen dagen waren een hel dus heel erg blij dat hij nu daar is. Vl komt hij niet thuis.. Ik moest overigens zeggen dat hij vereerd en blij is met de lieve en medelevende mensen. Dat doet hem echt goed en geeft hem een zeker een opkikker.

Liefs Laysa

Lysa ik weet niet wat er precies speelt. Maar dit klinkt zeer heftig. Heel veel sterkte, voor jullie beiden natuurlijk. Maar let ook goed op jezelf. :*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juli 2012 @ 06:24:09 #183
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_113748814
quote:

Liefs Laysa

heb je een adres? Dan kan ik ren kaartje sturen
:*
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_113748845
quote:

Liefs Laysa

Laysa wat een schrik toch iedere keer, maar goed dat hij nu in Rotterdam is dan.
Zorg ook goed voor jezelf en heel veel sterkte voor jullie allebei ,hier brandt een kaarsje en we duimen voor jullie :*
Ik zou ook graag een adres willen hebben om een kaartje te sturen.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 juli 2012 @ 07:14:31 #185
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_113748989
quote:

Liefs Laysa

Ik hoop dat hij snel geholpen kan worden. Dat gaat sowieso nog een moeilijke en spannende tijd worden. Hou je taai hoor! :* En DK natuurlijk ook.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_113749532
Heel veel beterschap en een dikke knuffel, voor jullie beiden! :*
  woensdag 4 juli 2012 @ 08:50:17 #187
33954 ElisaB
pi_113749805
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 08:52:08 #188
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_113749835
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 06:24 schreef Ynske het volgende:

[..]

heb je een adres? Dan kan ik ren kaartje sturen
:*
Ja, zou ik ook graag willen :Y
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_113749891
Ik wil ook wel een kaartje sturen
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 08:58:16 #190
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_113749936
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:40 schreef ElisaB het volgende:

[..]

[..]

Ja, gaat goed. Vinger is wel redelijk opgeknapt en ik voel veel voor de verklaring van de moeheid voor het ooglid. Dat van die MS, dat zie ik niet zo eigenlijk. Iets reumatisch zou best kunnen, maar dat is dan eigenlijk mijn mindere zorg.

Kortom: het valt alleszins me. Thnx :*
Ik heb van alles gemist geloof ik :@

Ben je ook bij een reumatoloog geweest al? Mijn nichtje zijn ze op het moment aan het testen op reuma maar die heeft erg veel last. Ze vermoeden een vorm van reuma die ook in het bindweefsel zit of zo? Ze krijgt volgende week een botscan.

Dat is wel heel sneu, ze heeft een dochtertje van nu een half jaar en daar zou ze nu gewoon lekker van moeten kunnen genieten maar ze heeft continue pijn.
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:03:50 #191
33954 ElisaB
pi_113750048
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 08:58 schreef senesta het volgende:

Ik heb van alles gemist geloof ik :@

Ben je ook bij een reumatoloog geweest al? Mijn nichtje zijn ze op het moment aan het testen op reuma maar die heeft erg veel last. Ze vermoeden een vorm van reuma die ook in het bindweefsel zit of zo? Ze krijgt volgende week een botscan.

Dat is wel heel sneu, ze heeft een dochtertje van nu een half jaar en daar zou ze nu gewoon lekker van moeten kunnen genieten maar ze heeft continue pijn.
Ik heb onverklaarbare pijn in mijn vingers. Soms. Maar het is allemaal niet zo erg en loopt zo'n vaart niet als bij jou nichtje hoor :@

Maar in elk geval: als de weer een vinger uit de bocht schiet, dan mag ik me melden en dan word ik doorgestuurd :)
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 09:22:20 #192
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_113750402
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:03 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb onverklaarbare pijn in mijn vingers. Soms. Maar het is allemaal niet zo erg en loopt zo'n vaart niet als bij jou nichtje hoor :@

Maar in elk geval: als de weer een vinger uit de bocht schiet, dan mag ik me melden en dan word ik doorgestuurd :)
Nou pijn in je vingers is ook erg vervelend, je gebruikt je handen de hele dag door met alles dus dat lijkt me best vervelend.

Heeft er hier iemand een Blackberry prepaid? Vast niet he? Joey heeft gespaard en zijn geld van de boer er bij gelegd en een Blackberry prepaid gekocht, maar wat een ellende is dat zeg. Er zit nul informatie bij het toestel, de informatie op de site van T-mobile is wisselend :')

Dan is het 12,50 voor Blackberry diensten per maand, dan 2,50 per maand, dan weer per MB tot max 10 euro per maand. Ik had opgewaardeerd voor hem en we hadden Blackberry naar één of ander nummer gesms't toen kreeg hij een sms dat zijn blackberryzooi werkte tot volgende maand ergens. En er was maar 2,50 af. Maar hij heeft weinig meer gedaan dan Whatappen en pingen en nu is gewoon wel zijn beltegoed al op :')

Ik op mijn T-mobile van hem kijken om te zien wat hij dan gedaan heeft maar ik kan niets vinden wat lijkt op een specificatie. Wat een wazige zooi weer. Waarom nou niet gewoon een normaal prepaid ding met een android toestelletje of zo ;(
  Moderator woensdag 4 juli 2012 @ 09:30:34 #193
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_113750592
Dodge is al drie bijen komen brengen. Waarom?! :')
pi_113750663
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:30 schreef senesta het volgende:
Dodge is al drie bijen komen brengen. Waarom?! :')
Hij is toch niet gestoken?

Pfffff warm
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_113750925
quote:
Gelukkig maar en nu moeten ze ook zorgen dat dan alles in orde is *O*
Ik hoop dat je geen MS of reuma hebt maar gewoon onschuldige ouderdomsverschijnselen die komen en gaan, ook niet leuk maar minder heftig is mijn ervaring :P

Qwea succes vandaag , ik duim voor aktie ipv weer wachten ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_113750945
Pfff, Pingoo heeft al 6x gekotst vanmorgen :{
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:52:38 #197
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_113751045
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:47 schreef indaha het volgende:

[..]

Gelukkig maar en nu moeten ze ook zorgen dat dan alles in orde is *O*
Ik hoop dat je geen MS of reuma hebt maar gewoon onschuldige ouderdomsverschijnselen die komen en gaan, ook niet leuk maar minder heftig is mijn ervaring :P

Qwea succes vandaag , ik duim voor aktie ipv weer wachten ^O^
Thnx babe. Hoop dat mijn brief wat uit gaat richten :Y
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:53:16 #198
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_113751068
Laatste update: 2012-07-04 om 09:50 uur

Temperatuur 22.7 °C

pleuris :D
  woensdag 4 juli 2012 @ 09:53:58 #199