Die met dat baardjequote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een lieve toffe jongens he?
Die ene was wel erg leuk![]()
Ik heb het begin gemist dus ik weet niet meer precies wat en hoe, maar drie broers (?) woonden in een compleet verpauperd huis. Hun vader was dat aan het opknappen namelijk maar die overleed terwijl het dak nog open lag enzo. Dus nu kwamen ze helpen om het hele huis op te knappen en die jongens waren zo vreselijk blij, helemaal huilen enzoquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is dat? Tv-programma? Over wat?
Kijk al maanden geen tv meer
Ja! Die grootste snotterkont zeg maar.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Die met dat baardje?
Leuke jongens inderdaad
Ah, dat klinkt wel tof ja! ze kregen dus redders in nood?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist dus ik weet niet meer precies wat en hoe, maar drie broers (?) woonden in een compleet verpauperd huis. Hun vader was dat aan het opknappen namelijk maar die overleed terwijl het dak nog open lag enzo. Dus nu kwamen ze helpen om het hele huis op te knappen en die jongens waren zo vreselijk blij, helemaal huilen enzo
Ja, ouders hadden een opknaphuis gekocht, zijn toen gescheiden. Hij werd ziek en is genezen verklaard, jaar later bleken er toch uitzaaiingen te zitten en niet lang daarna is hij overleden.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het begin gemist dus ik weet niet meer precies wat en hoe, maar drie broers (?) woonden in een compleet verpauperd huis. Hun vader was dat aan het opknappen namelijk maar die overleed terwijl het dak nog open lag enzo. Dus nu kwamen ze helpen om het hele huis op te knappen en die jongens waren zo vreselijk blij, helemaal huilen enzo
Natasja Frogerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel tof ja! ze kregen dus redders in nood?
Oei, wat rotquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ouders hadden een opknaphuis gekocht, zijn toen gescheiden. Hij werd ziek en is genezen verklaard, jaar later bleken er toch uitzaaiingen te zitten en niet lang daarna is hij overleden.
je moet ook elders zuigen mutsquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:40 schreef Qwea het volgende:
Mo heeft een dikke opgezwollen flink jeukende tepel![]()
Echt de tepel, dus niet eromheen, maar echt de tepel
![]()
![]()
quote:
Jaquote:
Hij heeft een zuigvriendin buiten de deur?quote:
Euhm, wie is Moquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:40 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Japaar afleveringen terug was er een jongen, die had met zijn vriendin een opknapper gekocht en toen kreeg hij een ongeluk: maanden in coma en hersenschade.
Mijn ex kreeg ooit door een allergische reactie ONWIJS opgezwollen lippen. Ik heb krom gelegenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:40 schreef Qwea het volgende:
![]()
![]()
Ja hoor, ze krijgen een prachtig huisquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
Kweet niet of ik wel tegen zo'n programma kan.. Al loopt het dan (huisgewijs?) goed af
Haar pooierquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Euhm, wie is Mo?
Lurkte wel al een hele regelmatig mee mee, maar heb dat ff gemist (of niet onthouden)
![]()
Vorig jaar was Natas hier int durp voor een vrouw die haar man geheel onverwachts aan een infarct overleed terwijl ze net een dochtertje hadden gekregen waarvoor ze jaren hebben "geprobeerd" en de hoop al hadden opgegevenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is wel heel fijnquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja hoor, ze krijgen een prachtig huisen ze doen ook altijd wat extra's, vandaag bijv. een schilderij van die vader.
Hallo, daarvoor moet ik bescherming genieten en een deel van mijn centjes mogen houden. Dat gaat niet op hoorquote:
Dafuqquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:44 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mijn ex kreeg ooit door een allergische reactie ONWIJS opgezwollen lippen. Ik heb krom gelegen![]()
Ik denk van welquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij heeft een zuigvriendin buiten de deur?
Kijk dat bedoel ik dus.. Zulke verdrietige verhalenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vorig jaar was Natas hier int durp voor een vrouw die haar man geheel onverwachts aan een infarct overleed terwijl ze net een dochtertje hadden gekregen waarvoor ze jaren hebben "geprobeerd" en de hoop al hadden opgegeven![]()
Wel mooi geworden
Het zag er werkelijk waar niet uit, zijn lippen waren nog dikker dan de duimen van een gemiddelde man. En dan maar lief proberen te doen terwijl je elke keer moet lachen als je naar m kijktquote:
bah... Ook wel eens een ander programma gezien dat over zoiets ging; opknapper, man overleden, vrouw komt een week erna achter dat ze zwanger isquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Japaar afleveringen terug was er een jongen, die had met zijn vriendin een opknapper gekocht en toen kreeg hij een ongeluk: maanden in coma en hersenschade.
Was zijn ex-vrouw dan de dame die moest snotteren bij de schilder van het schilderij?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, ouders hadden een opknaphuis gekocht, zijn toen gescheiden. Hij werd ziek en is genezen verklaard, jaar later bleken er toch uitzaaiingen te zitten en niet lang daarna is hij overleden.
Nee, de vrouw in het roze die ze op het laatst omhelsdenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Was zijn ex-vrouw dan de dame die moest snotteren bij de schilder van het schilderij?
Ja dat was dezelfde toch?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, de vrouw in het roze die ze op het laatst omhelsden
Nee en de moeder van een vriendin en ja en jaquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat was dezelfde toch?
Wie was die vrouw die hen opwachtte toen ze uit de auto kwamen?
Want dat was een andere dame dan hun moeder, toch? Er was een dame in dat veld, toen het schilderij gemaakt was, toen die jongen vertelde dat zijn vader ook was overleden en ze gingen huggen. Was dat hun moeder?
Ik heb dat ook eens gehad. Bizarrrrquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Het zag er werkelijk waar niet uit, zijn lippen waren nog dikker dan de duimen van een gemiddelde man. En dan maar lief proberen te doen terwijl je elke keer moet lachen als je naar m kijkt
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:51 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Het zag er werkelijk waar niet uit, zijn lippen waren nog dikker dan de duimen van een gemiddelde man. En dan maar lief proberen te doen terwijl je elke keer moet lachen als je naar m kijkt
Jeugdpuistjesquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:23 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een partij pukkeltjes/bultjes op mijn voorhoofd, dafuq
En ook op mijn kin een beetje.
Ik moet toch eens uitvogelen wat ik eet waar het van komt.
NEE HEquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:23 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een partij pukkeltjes/bultjes op mijn voorhoofd, dafuq
En ook op mijn kin een beetje.
Ik moet toch eens uitvogelen wat ik eet waar het van komt.
Nah, het moet iets zijn wat ik eet. Ik heb er normaal amper tot geen last van. Krijg er helemaal de schijt van. Misschien kersen. Ik weet dat ik het van aardbeien krijg, maar die heb ik niet gegeten deze week. Wel vette hap trouwens, dus dat zou het ook nog wat es kunnen zijnquote:
En jij bent nog jonger dan ikquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus je krijgt er pukkels en de schijt van![]()
Ik krijg zelf ook pukkeltjes als ik slecht eet, terwijl ik vroegah eiks nooit jeugdpuistjes heb gehad.
Jah. Nou, de schijt niet. Sinds die bakken kersen gaat het wat moeilijkquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Dus je krijgt er pukkels en de schijt van![]()
Ik krijg zelf ook pukkeltjes als ik slecht eet, terwijl ik vroegah eiks nooit jeugdpuistjes heb gehad.
Maar die zijn ook zo lekkerquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jah. Nou, de schijt niet. Sinds die bakken kersen gaat het wat moeilijkEn dan stug weer 2 bakken kersen kopen
Da's heur schoenmaatquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij bent nog jonger dan ik![]()
Als '79 je geboortejaar is tenminste
Je moet de pitten ook niet opetenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jah. Nou, de schijt niet. Sinds die bakken kersen gaat het wat moeilijkEn dan stug weer 2 bakken kersen kopen
Maar dan zijn jeugdpuistjes toch juist een jeugdig tekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |