*heen loopt*quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb nog een vraagje aan je in het "mijtentopic" Qwea
Aaaaaawquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou nou.....
Hardlopen ging ruk; laatste 8 minuten niet volgehouden
Hopelijk gaat het donderdag beter en anders doe ik em nog een x.
Jij wil zeker alleen aaien krijgen.quote:
Paardrijdenquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ga morgen voor de 2e keer in 20 jaar weer paardrijden![]()
Helaas moest ik na de vorige les 2 weken bijkomen![]()
Mijn spieren en pezen vonden het niet grappig, en mijn niet bestaande conditie ook niet![]()
Gewoon een kwestie van volhouden en doorgaan, net als hardlopen, andere sporten, fysio en zulks
Hij is uitgeprint. En zit in de vlop.quote:
Ik heb het gedaan in IJsland.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
PaardrijdenIk ben er als kleinkind vanaf geflikkerd. Sindsdien doe ik het nooit meer
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan in IJsland.Totaal onervaren, maar een lief en mak paard dus dat ging best en rijden door die natuur is wel heel erg speciaal.
Alleen de steile afdaling door het water was erg spannend... de begeleidster zei achteraf ook dat ze die iets eenvoudiger had ingeschat.
Walvissen kijken is erger.quote:
Ik heb vroeger zo'n 10 jaar gereden, een jaar of 7 als kind (en er regelmatig afgevallen in het begin door eigenwijze manegepony'squote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
PaardrijdenIk ben er als kleinkind vanaf geflikkerd. Sindsdien doe ik het nooit meer
Over de reling kotsen.quote:
quote:
quote:
Op een boot zitten valt mij ook altijd weer tegenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:08 schreef Greys het volgende:
Wat is er dan erg/eng aan walvissen kijken?
Of puur omdat je dan op het water zit en dat ding zo groot is? Heb er op Madeira eentje gezien (nouja, niet OP Madeira) en ik ben echt een schijterd, maar dat vond ik geen seconde eng
En hij stonk!
quote:
Iemand op die FB van DTH. NIET dth zelf.quote:`xx kan iemand een "virus"naar die mailadressen van de gemeente zenden zodat in ieder geval de boel weer even plat ligt daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam deze nog tegen Fire deed het even voor.
Niet op die boot.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:11 schreef Greys het volgende:
Maar 1 zo'n klein wagenziekpilletje lost dat meestal wel op
Of bij jou niet?
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hou ook niet zo van ronddeinende boten. Op de overtocht van Denemarken naar Noorwegen nergens last van. Maar op Kos op de boot naar vulkaneneiland was het prijs.Lief (beiden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam deze nog tegen Fire deed het even voor.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hou ook niet zo van ronddeinende boten. Op de overtocht van Denemarken naar Noorwegen nergens last van. Maar op Kos op de boot naar vulkaneneiland was het prijs.Wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam deze nog tegen Fire deed het even voor.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
WOW veel werk verzet!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:25 schreef tombolafan het volgende:
mezelf ff schop verkocht, kamer opgeruimd (troep van laminaat leggen lag er nog), bed verder in elkaar gezet, matrashoezen naar boven gesjouwd, matrassen weer neergelegd, bed opgemaakt, groene bak teruggehaald en was in de machine gestopt
Nu mag ik even uitrusten en straks de nieuwe koelkast op zn plek zetten en dan schoonmaken
Dit was een uurtje werk hoor maarquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:26 schreef ferrari_rood het volgende:
hoeveel kilo ben je afgevallen Tombo? zo te lezen heel veel wat heb jij een werk verzet zeg.
dank jequote:
Wat is dat? Tv-programma? Over wat?quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
Ik zit keihard te janken bij 'Welkom Thuis'![]()
Had het nog nooit gezien. Nu zag ik alleen het eindje en hop.
Dan kijk ik niet.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:33 schreef Greys het volgende:
Ik zit keihard te janken bij 'Welkom Thuis'![]()
Had het nog nooit gezien. Nu zag ik alleen het eindje en hop.
Lijkt me idd geweldigquote:Op dinsdag 3 juli 2012 21:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
dank je![]()
Maar t is ook echt leuk om te doen vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |