omgquote:
Bijna op de helft nu dusquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijn streven is 60 kilo, dan moet ik nog 7.7
Jaquote:Op woensdag 4 juli 2012 10:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bijna op de helft nu dusyou go girrrrrrrrrrrrrl.
Pfoe! Wat fijn en wat een geluk! Ik hoop dat ze nu doorpakken, want het houdt een keer op natuurlijk. Ben wel benieuwd naar de status van de dwangsom, hebben de donateurs daar misschien iets over gehoord?quote:Op woensdag 4 juli 2012 08:50 schreef ElisaB het volgende:
Uitstel voor Dierenthuis:
http://www.ed.nl/regio/ge(...)ing-tot-februari.ece
Zolang ik maar niet aan hem denk gaat het wel. Heb nu ook wat anders aan m'n hoofd; zieke Pingoo met ongeveer dezelfde symptomen als Sabonquote:Op woensdag 4 juli 2012 11:33 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Laysa en DK, heel heel heel veel sterkte. Kom op, bikkels! Ik denk aan jullie!
Ik hoop dat ze in Rdam nu op korte termijn de goede dingen voor DK kunnen gaan doen.
Dikke kus voor allebei![]()
Elies, ik hoop ook dat het niets slechts is met je vingers, ik zal duimen
Nipje, gaat het alweer een beetje ivm Sabon?
Qwea, succes in Woerden!
En iedereen die ik nu vergeet of niet goed genoeg heb gelezen ook een kus
Ja daar zou ik idd dan ook nerveus van wordenquote:Op woensdag 4 juli 2012 12:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet aan hem denk gaat het wel. Heb nu ook wat anders aan m'n hoofd; zieke Pingoo met ongeveer dezelfde symptomen als Sabonvanmiddag dierenarts.
Tanks for asking
Het zou ook zo'n zooitje gevenquote:Op woensdag 4 juli 2012 13:02 schreef vamperotica het volgende:
Laysa en DK![]()
Oognip, Hopelijk alles goed met Pingoo![]()
Envoor het ( nog ) niet ( helemaal) uit elkaar vallen van Eliesje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |