Onderop zit koek/bisquit, daar bovenop caramel, daar bovenop chocolade.quote:
Groot gelijk, straks krijg je nog een schop van Q!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Klinkt wel lekker maar ik heb vandaag al genoet zoetigheid op. Ik ga morgen maar weer aan de ren denk ik. Ik heb nu vakantie en wil geen walrus meer zijn.
Proestquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Groot gelijk, straks krijg je nog een schop van Q!
Nee, als hij genoeg brokken eet hoeft het niet. Maar eerst at hij het altijd gulzig op en nu niet meer dus ik ben lichtelijk hysterisch verbaasdquote:
Hoe lang kun je rennen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Klinkt wel lekker maar ik heb vandaag al genoet zoetigheid op. Ik ga morgen maar weer aan de ren denk ik. Ik heb nu vakantie en wil geen walrus meer zijn.
Ah joh het was anders bedoeltquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Die opmerking klonk inderdaad niet zo aardig Nip
Heftig nieuwsquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Zo Delft, bouwko's die een molen optillen
Komt nog!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:42 schreef Oognip het volgende:
Cat, komt het nog of is het al geweest?Ik zet net de tv aan.
Jij kijkt ook.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:44 schreef Loveless85 het volgende:
Zo Delft, bouwko's die een molen optillen
Toen ik een klein Catje was werd de molen in het durrup een meter of 10 omhoog gezet. Dat was spektakel!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:48 schreef Loveless85 het volgende:
Anita is ook blij dattie een metertje omhoog staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |