Je komt verdulleme maarquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
HATER.
Ik ga iig weer een geniale nacht hebbenKetamine ftw
Ik ga ff flurry magnum scoren.
Ooh hey Greys? Ik moet ff kijken of ik de 15de van September haalGa er wel vanuit hoor, kom met gips desnoods met de trein, maar dan moet ik ff kijken of iemand me van de trein kan halen.
Had je nou nog gewhatsappt??
Als je alle walrussen en aanverwante zaken maar weghaalt dan..quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je komt verdulleme maardan zetten we je in een stoel en geven we je bier.
Preciesquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vorige keer had Henk ballonnen geblazen, zuwwe maar niet meer doen dan.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als je alle walrussen en aanverwante zaken maar weghaalt dan..
Ja joh tuurlijk, het hotel waar jij en ik allebei slapen is haast naast het station, dat komt goedquote:Op woensdag 4 juli 2012 18:54 schreef Qwea het volgende:
Ooh hey Greys? Ik moet ff kijken of ik de 15de van September haalGa er wel vanuit hoor, kom met gips desnoods met de trein, maar dan moet ik ff kijken of iemand me van de trein kan halen.
Ja. Maar net pasquote:Had je nou nog gewhatsappt??
Goed plan!quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vorige keer had Henk ballonnen geblazen, zuwwe maar niet meer doen dan.
Zijn er dan ook koekjes?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sowieso is koekjes uitdelen een stuk normaler. Er was ook iemand die 'ezelsoren' uitdeelde, en niet te zuinig ook, d'r hele doos ging rond.quote:
Bier ja. Chips nee. Bitterballen ja.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat mot ik niet. Is er ook gewoon bier en chips?
Kan het niet de 14e ofzo?quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:46 schreef Greys het volgende:
JOEHOEEEEEEEEEE allen....
We waren een tijdje met een klein cluppie aan het steggelen of we weer een keertje Blijdorp & Shabu gingen doen op 15 juli. (Dit even ter voor-info). Daar kwamen we niet helemaal uit, maar omdat er een aantal op die datum wel vrij zijn en Ingetje en ik toch wel zin in Shabu hebben maar Rotterdam voor sommigen dan weer net iets te ver was hebben we afgesproken dat we op zondag 15 juli rond 13.00 uur bij de Shabu in Amersfoort gaan lunchen.
Dus gewoon even gezellig een paar uurtjes lunchen daar. That's it.
Voor sommigen wat beter te bereiken, het is niet een hele dag, het is niet al te duur.
Ing en ik vonden het een leuk idee om dat gewoon hier te roepen en wie wil, die komt!
Laat dus even weten of je het gezellig vindt om mee te gaan en als je niet wilt of kunt geen probleem, dan gaan we zelf
Dus we gaan niet over een datum dingesen, als iemand niet kan dan een volgende keer, gewoon dan en wie wil en kan is welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |