Voel je je al dommer?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef Oognip het volgende:
Potverdorrie, heb ik voor niks een kwartier naar Hart van Nederland gekeken
Sorry.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:51 schreef Oognip het volgende:
Potverdorrie, heb ik voor niks een kwartier naar Hart van Nederland gekeken
Gaaf hé, het molenitem heeft gewoon de kittens hun plekje afgenomenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Morgen kan ik lekker kletsen met mijn moeder over die molenFijn!
Zit jij altijd mobielo, of heb je gewoon geen PI meer?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Is ook duur Nip
Benzineprijzen zijn niet lollig meer.
Gelukkig kost Shabu maar 17,50 voor 2,5 uur onbeperkt eten.
En je hoeft geen avondeten meer
Oant miauwquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
Catje, ik heb geen kittens gezien of komen ze bij Pietje?
benzineprijzen zijn zeker niet lollig, vooral als je dan nog 30 euro hebt vanaf nu (nou ja, vanaf vrijdag als de dierenarts betaald isquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Is ook duur Nip
Benzineprijzen zijn niet lollig meer.
Gelukkig kost Shabu maar 17,50 voor 2,5 uur onbeperkt eten.
En je hoeft geen avondeten meer
Stomme molen.quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaaf hé, het molenitem heeft gewoon de kittens hun plekje afgenomen
*proest*quote:
Oh dat heb ik dan gemistquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stomme molen.![]()
Of zou het door die zwerver met injectienaald int kindje komen?
Ik zit buiten en veel mobiel de laatste tijdquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit jij altijd mobielo, of heb je gewoon geen PI meer?
Maar nu heb je wel weer PI, nu ben ik confuusquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zit buiten en veel mobiel de laatste tijd
quote:
En daar moet je ook van op en neer Limburg?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
benzineprijzen zijn zeker niet lollig, vooral als je dan nog 30 euro hebt vanaf nu (nou ja, vanaf vrijdag als de dierenarts betaald is) tot aan het einde van de maand
Das wel lekker ja, na zo'n festival gewoon in je eigen bed kunnen slapenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
![]()
Lekker op de fiets ernaartoe in 10 minuten. Relaxed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |