Als ik een andere selecteer heb ik idd een andere piquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar nu heb je wel weer PI, nu ben ik confuus
Ik ga kijkenquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Muis006 het volgende:
http://forum.fok.nl/index/forumindex Bovenaan kinders!
halfquote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En daar moet je ook van op en neer Limburg?
Ik zie een oo-er!quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Muis006 het volgende:
Not for mequote:Op woensdag 4 juli 2012 22:56 schreef Muis006 het volgende:
Wat eet je dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:57 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
halfwant mijn moeder heeft de auto nu dus die gooit m vol nadat ze is weggeweest, dus dan heb ik een volle tank
en als Nip en ik met de auto ergens heen gaan delen we benzine natuurlijk
Noem je me nu Obese?quote:Op woensdag 4 juli 2012 22:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij behoort ook niet tot de doelgroep he, Captain Obious.
ik heb een aparte boodschappenrekening waar ik elke maand een vast bedrag op stortquote:
Mooi geschreven Muizel!quote:
Dankjequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi geschreven Muizel!![]()
En zeer verleidelijk aangeprezen door ons aller Greys!![]()
En dan ook nog een foto van Ynske erbij, F&F rouleert!
Aha fijn, ik dacht al dat we moesten gaan inzamelenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
ik heb een aparte boodschappenrekening waar ik elke maand een vast bedrag op stort
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankje
MM, nu heb ik een positieve first comment
Haha nee hoorquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aha fijn, ik dacht al dat we moesten gaan inzamelen
Krijg je dingen als die gehandicaptenkaart niet vergoed dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]jeuj
[..]
Haha nee hoor
bedoel heb het niet breed nee, uitkering is niet zo heel veel maar ik kan er goed van rondkomenalleen kwam er nu deze maand behoorlijk wat bij (eigen risico a 100 euro, dierenarts, nieuw voer voor Rhana, verlenging gehandicaptenkaart etc) dus het is nu even echt op.
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:01 schreef Oognip het volgende:
Kijk dit nouIk weet niet of het goed te zien is, maar het pootje van Lara zit in het bekkie van Saar en zo liggen ze te slapen
[ afbeelding ]
Komt er ook een aflevering met tsjikkies? Of gaat ze mee op ferkansie als charmante personal assistentquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:06 schreef Greys het volgende:
Ll jij gaat ook op je wenken bediend worden binnenkort hoor door Muis, trust us
Maar dat zie je vanzelf.
kan m indienen bij de zorgverzekering (bijzondere bijstand doen ze niet meer aan in onze gemeente, daardoor zit ik nu in een speciaal pakket bij Menzis waardoor ik dat soort dingen vergoed kan krijgen, o.a. ook de eigen bijdrage voor huishoudelijke hulp) maar dan duurt het even voordat ik het terug hebquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Krijg je dingen als die gehandicaptenkaart niet vergoed dan?
Ja en no way in hellquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Komt er ook een aflevering met tsjikkies? Of gaat ze mee op ferkansie als charmante personal assistent
Mjah das lastig natuurlijk, maar wel fijn dat je het in ieder geval terug krijgtquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:07 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
kan m indienen bij de zorgverzekering (bijzondere bijstand doen ze niet meer aan in onze gemeente, daardoor zit ik nu in een speciaal pakket bij Menzis waardoor ik dat soort dingen vergoed kan krijgen, o.a. ook de eigen bijdrage voor huishoudelijke hulp) maar dan duurt het even voordat ik het terug hebdus sowieso niet voordat ik nieuw geld heb.
Mehehehe, hier zat er van de week eentje klem onder het tuinhekjequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Elphie heeft heul geen krabpaal nodig bij haar nieuwe baas!
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet en ik wil er ook niet achter komenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook niet lief, wat is er mis met met mij op ferkansie
Whehequote:Op woensdag 4 juli 2012 23:09 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat sowiesoquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah das lastig natuurlijk, maar wel fijn dat je het in ieder geval terug krijgt
Omdat ik die heb gestolen.quote:
Dat is waar, is op een hoop plekken wel anders. Dan ben je helemaal aangewezen op je eigen familie of de vrijgevigheid van anderenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Whehe![]()
[..]
Dat sowiesowat dat betreft zijn ze ook behulpzaam bij de gemeente qua kwijtscheldingen van bepaalde gemeentelijke belastingen e.d.
Ben altijd maar blij dat het wat dat betreft gewoon goed geregeld is hier, rijk word je er niet van maar ik kan gelukkig op mezelf wonen en redelijk zelfstandig zijn
Met Muis? Altijd!quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat moet jij ermee dan? Wil jij mee?
quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met Muis? Altijd!![]()
*neemt een hoop notitieblokjes mee*![]()
WATTTTTTTquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met Muis? Altijd!![]()
*neemt een hoop notitieblokjes mee*![]()
Precies. En nou heb ik hele fijne ouders die inderdaad ook wel eens een tank benzine doneren e.d. maar ik ben toch heel erg blij dat ze me niet hoeven onderhoudenquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is waar, is op een hoop plekken wel anders. Dan ben je helemaal aangewezen op je eigen familie of de vrijgevigheid van anderen
Ja, anders wordt/blijf je zo afhankelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies. En nou heb ik hele fijne ouders die inderdaad ook wel eens een tank benzine doneren e.d. maar ik ben toch heel erg blij dat ze me niet hoeven onderhouden
Yep. En ze zijn lief hoor, maar daar wonen enzo was niet zo'n succesquote:Op woensdag 4 juli 2012 23:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, anders wordt/blijf je zo afhankelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |