Openbare toilettenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:00 schreef Logician78 het volgende:
Ik vind alle plas stinken, ook als er net iemand voor mij is geweest op het toilet![]()
![]()
![]()
Ook gewoon prive hoor, ik heb misschien een te goede neus maar vind het een vreselijk luchtje .. net als bepaalde eten luchtjes in huis of als iemand in een ruimte deo gespoten heeft daar word ik ondoenelijk van.. zelfs voordat ik zwanger wasquote:
Ik ben 3x door de pil heen zwanger geworden voordat de dokters mij serieus namen en er achter kwamen dat deze bij mij niet worden opgenomen blijkbaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:31 schreef Enfermera het volgende:
Inca
Gerb!![]()
Toch succes, ben wel benieuwd of het door gaat zetten voor je inleidingsdatum!!
Spring wat vervelend zeg, die ervaring met de pil.. (want dat was het toch uiteindelijk, zo lijkt het?)![]()
Herkenbaar, ik heb ook meerdere anticonceptiemethoden geprobeerd (voor mn zwangerschap) en sommige dingen gingen beter dan andere, maar de gewone combipil is wel zo'n enorm vergif
Ik probeerde die een jaar terug nog een keer, ben er welgeteld 5 dagen later mee gestopt
Wat een klotehormonen.
SkoapWat fijn dat je het er iig over kan hebben met je VK
![]()
Ik wil eik ook 2 stofzuigers hoor, ivm het niet slepen van hot naar herMaar gelukkig doet meneer het nu voor me
Mja, voor straks dus wel liever 2
Sorbo iddMeneer doet het hier ook
![]()
Wowzaquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:48 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik ben 3x door de pil heen zwanger geworden voordat de dokters mij serieus namen en er achter kwamen dat deze bij mij niet worden opgenomen blijkbaar(gelukkig wonen we in het westen en heb je dan nog keuzes). Daarna 8jr lang de nuvaring tot grote tevredenheid gebruikt en die geeft alleen ter plekke hormoon af en komt dus niet in je bloed.
Hier kookt vriendlief ook elke dag sinds ik op de exorcist lijk, en mijn oudste doet het afwasmachine gedeelte
Hoe gaan jullie dit straks doen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
WowzaDamn.. Nou idd zeg
Ja idd, die heb ik ook gebruikt.Heb eerst de gewone pil, toen de Yasmin, daarna de Mirena spiraal, daarna de Nuvaring en zelfs de minipil (Cerazette) nog gebruikt. Allemaal niks, uiteindelijk.. Van Mirena kreeg ik zelfs een cyste die zo groot was dat mn eierstok topzwaar werd en ik helse pijnen had, bleek dus later daardoor te komen.
Het ding is eruit gehaald, mn eierstok gelukkig niet beschadigd.
Wat lief!!
Nuvaring niets voor jou?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:14 schreef freecell het volgende:
Oef, ik wilde al nooit aan de pil, maar als ik dit zo hoor helemaal niet meer.
Ik reageer al vrij heftig op mijn eigen hormoonschommelingen
Tja. Dat vind ik wel lastig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:54 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dit straks doen?
Ja zo lief, mijn zoon wou net voor mij stofzuigen omdat er om 20:30 een client komt, en ik boos omdat het leek alsof er niets gedaan was de stofzuiger afgepakt om het zelf verder te doen (aii hormonen) arm kind met trillende lippen ja maar ik wil het graag voor jou doen![]()
dus de client heeft maar mooi pech nu als het niet goed genoeg is
Heb mijn arme vriend ook al helemaal afgebekt omdat het fornuis vies was, lekker bezig hier moet verdorie blij zijn dat ie kookt ..
Let ook op als je die gaat gebruiken.. ik heb die 1.5 jaar probleemloos kunnen gebruiken en daarna werd ik langzaam aan steeds meer depressief van.quote:
hmmmm, is ook hormonen en is ook mogelijk abortiefquote:
Ja, das het lastige met al die hormonen vind ik. In het begin vond ik de nuvaring ook fijn, maar na een jaar, anderhalf jaar, werd ik toch ineens weer heel hormonaal en kreeg ik om de haverklap stemminsgwisselingen, uit het nietsquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:02 schreef Skoap het volgende:
[..]
Let ook op als je die gaat gebruiken.. ik heb die 1.5 jaar probleemloos kunnen gebruiken en daarna werd ik langzaam aan steeds meer depressief van.
Geloof me, dat is pure theoriequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Condooms zijn niet hormonaal en zouden waterdicht moeten zijn toch?
Een ex van me had de neiging ze halverwege te verliezenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Geloof me, dat is pure theorie
Zelfs als je de vruchtbare periodes vermijdt en het buiten die periodes 100% met condoom doet kan je nog kindertjes krijgen
Of tijdens de borstvoeding, voor je überhaupt ooit weer ongesteld geweest bent en ondanks 100% condooms.
Of zou mijn man er stiekem gaatjes in prikken?
Dan zijn ze ook niet erg betrouwbaar meer inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een ex van me had de neiging ze halverwege te verliezen
En dat visspelletje is ook niet bepaald woest erotischquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan zijn ze ook niet erg betrouwbaar meer inderdaad
geniet ervan he!quote:Op donderdag 5 juli 2012 06:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Meld! Zonder slijmprop, met beeb in buik. Kind naar opa en oma, mijn laatste verlofdag helemaal alleen dus ik ga me nog een keer omdraaien en het ervan nemen
Gadver... Jij ook al.quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:50 schreef KatyM het volgende:
Slak 2 meld!
Getver,wat veul vies plakkerig doorzichtig slijm kan een mens verliezen zeg.
Nu even eten.
Heb je er ook van die hele stukken beetje ingedroogde kleuterlijm bij zitten??quote:Op donderdag 5 juli 2012 08:50 schreef KatyM het volgende:
Slak 2 meld!
Getver,wat veul vies plakkerig doorzichtig slijm kan een mens verliezen zeg.
Nu even eten.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar goed dat ik nog even in mijn agenda keek, intake bij de VK is over een half uur, ik was er zeker van dat het vanmiddag was
Het is een medische echo, maar aangezien je kleine nog zo klein is zal ze er toch weinig van snappen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:09 schreef Solagratia het volgende:
Ik las eerst hier over slijmproppen en toen klikte ik naar subforum en las ik de titel van de sc. Dus nu heb ik leuke beelden van gedroogde stukken kleuterlijm met strikjes erop.
Net een afspraak gemaakt voor de twintig weken echo. 26 juli. Ik ben benieuwd! Hoe zat het ook al weer, mag ik Amy meenemen of mogen er bij deze echo geen kleine kinderen mee?
Ja heerlijkquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:27 schreef Gerberaatje het volgende:
Oh heeeerlijk juistop dit soort stikhete dagen.. maar de tonic moet dan wel écht ijs- en ijs koud zijn
Hij ligt dan ook in de vriezer nu![]()
quote:Op donderdag 5 juli 2012 09:34 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Heb je er ook van die hele stukken beetje ingedroogde kleuterlijm bij zitten??
Maar woei er gebeurd ietsje kan dingen!!
Ahh ze vinden het zo allebei heus fantastisch en jullie ookquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Oooooh en ik ben echt hormonaal hoor!!net een jankbui achter de rug.. Meneer zei gisteren dat ie muppetje dan volgende week wat later naar de opvang zou brengen, met beschuit met muisjes
en ineens had ik zo'n beeld in mijn hoofd van mijn trotse meisje, beschuit met muisjes uitdelend, wat dan mijn 'kleine' meisje niet meer is
![]()
![]()
En dan ineens weer even zo'n twijfel, doen we er wel goed aan.. alles loopt zo lekker nu? Straks moet ze dingen gaan delen... en misschien vinden de zusjes elkaar helemaal niet leuk![]()
en... en... en.....
Juist! Dat! Zou het duiden op verweking, ik hoop t zo. Morgen gaan ze vliezen breken als het maar een beetje kan. Is daar verweking of ontsluiting voor nodig of allebei?quote:
Hmm, nou ik had maandag een vingertopje, dus ik hoop dat het nu wat verder gevorderd is dan.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:47 schreef Marjolijntje het volgende:
Er is sowieso ontsluiting nodig om vliezen te breken Katy, verweking weet ik niet zeker. Bij mij zijn ze in ieder geval pas gebroken toen de boel volledig verweekt was.
Maar je laatste dagje zonder baby dan, spannend meid!
Super herkenbaar. Ik had de laatste week ook een "wat doe ik je aan" gevoel naar M. toe. Ging nergens over, maar idd de verandering en wat als ze elkaar niet leuk vinden. Ik weet zeker dat je je daar voor niks zorgen over maakt.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Oooooh en ik ben echt hormonaal hoor!!net een jankbui achter de rug.. Meneer zei gisteren dat ie muppetje dan volgende week wat later naar de opvang zou brengen, met beschuit met muisjes
en ineens had ik zo'n beeld in mijn hoofd van mijn trotse meisje, beschuit met muisjes uitdelend, wat dan mijn 'kleine' meisje niet meer is
![]()
![]()
En dan ineens weer even zo'n twijfel, doen we er wel goed aan.. alles loopt zo lekker nu? Straks moet ze dingen gaan delen... en misschien vinden de zusjes elkaar helemaal niet leuk![]()
en... en... en.....
Maar als je al wat ontsluiting hebt, gaat het meestal wel sneller hoor! Ik begon met 2-3cm en toen zeiden ze al dat ons meisje die avond of nacht geboren zou worden. Alleen als je nog helemaal dicht zit duurt het vaak nog wat langer. Maar erop rekenen dat het langer kan duren is alleen maar goed, dan valt het mee als hij er eerder is!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:50 schreef KatyM het volgende:
[..]
Hmm, nou ik had maandag een vingertopje, dus ik hoop dat het nu wat verder gevorderd is dan.
Nou laatste dag durf ik niet te zeggen hoor, als het vliezen breken morgen niet lukt moet ik zaterdag naar het ziekenhuis, dus dan kan de beeb ook zaterdag of zondag komen. Maar ik ga nu wel uit van uiterlijk zondag, al weet ik datinleidingen lang kunnen duren.
Maar spannend is het wel ja
Wij gebruiken condooms al sinds 2004 als anticonceptiemiddel en ben alleen zwanger geworden toen we ze niet gebruiken.quote:Op woensdag 4 juli 2012 19:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Condooms zijn niet hormonaal en zouden waterdicht moeten zijn toch?
Fijn om te horen!quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:51 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Super herkenbaar. Ik had de laatste week ook een "wat doe ik je aan" gevoel naar M. toe. Ging nergens over, maar idd de verandering en wat als ze elkaar niet leuk vinden. Ik weet zeker dat je je daar voor niks zorgen over maakt.
Hier is M. echt supertrots op zijn broertje. Hij is erg lief voor hem, stopt zijn speentje weer in zijn mond en zegt dingen als 'je hoeft niet te huilen hoor, ik ben bij je, ik ben je grote broer'. Wandelen met de twee mannen is ook een uitdaging aangezien M. iedereen die hij tegenkomt maant om in de wandelwagen te kijken omdat zijn kleine broertje daar in ligt. M. is ook een stuk rustiger geworden nu S. er is, op het kdv viel dat ook op. Het is echt genieten hier, nog even en dan heb jij twee kleine dames die zo blij met elkaar zijn.
Wil je een slokje van mijn tonic?quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:02 schreef KatyM het volgende:
Bodpa, wat klinkt dat onwijs lief zoals de broertjes met elkaar omgaan zeg, schattig.
Bedankt bodpa en marjolijntje, het is dus hopen op wat ontsluiting morgen zodat ze vliezen kunnen breken. Spannend, maar misschien gaat er dus wel niks gebeuren morgen, we gaan het zien.
Ja het einde is inderdaad in zicht. Volgende week om deze tijd zou ik mijn kindje in mijn handen kunnen hebben, maar ik reken er niet op dat het zo snel gaat. Het is in ieder geval afwachten tot maandag of ik ontsluiting heb/verweekt ben. Anders moet ik eerst aan een ballonkatheter. Ik heb in ieder geval wel veel last van harde buiken en regelmatig behoorlijke steken in schaamstreek, dus ik hoop dat dit wat doet.quote:Op donderdag 5 juli 2012 10:41 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nanadu, voor jou zit er ook een end aan te komen toch? Nog een week?
Lekker, al is mijn spa appel ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Wil je een slokje van mijn tonic?
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:05 schreef Fieder het volgende:
Net weer een knipper gezienGyn zag geen stolsels oid, dus zag er goed uit. Maar geen garanties natuurlijk. Mag woensdag weer komen, zo lief van ze
![]()
Maar weer verder afwachten nu hoe t gaat lopen.
Bedankt voor het duimen allemaal
quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:05 schreef Fieder het volgende:
Net weer een knipper gezienGyn zag geen stolsels oid, dus zag er goed uit. Maar geen garanties natuurlijk. Mag woensdag weer komen, zo lief van ze
![]()
wat een goed nieuws, wat fijnquote:Op donderdag 5 juli 2012 12:05 schreef Fieder het volgende:
![]()
Oh wat apart. Ronder is beter lijkt me? En een knipper erbij, hopelijk blijft het zo goed gaan!quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:09 schreef Fieder het volgende:
Dat vruchtzakje zag er nu weer anders uit, wel iets ronder volgens mij. Maar de gyn zei dat ze daar eigenlijk niet op let. Ze heeft alle vormen wel gezien zei ze. Terwijl de vk daar echt wel een punt van maakte.
Ik had een spiraaltje, maar niets werkte even goed achteraf gezienquote:Op donderdag 5 juli 2012 10:56 schreef J-net het volgende:
[..]
Wij gebruiken condooms al sinds 2004 als anticonceptiemiddel en ben alleen zwanger geworden toen we ze niet gebruiken.
Hier werken ze dus erg goed. maar zag al verhalen dat dat niet bij iedereen opgaat.
Whehe idd ik heb al een lijstje dat veel te lang is enzoquote:Op donderdag 5 juli 2012 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Nice Enf![]()
Blijft altijd teveel aan je vingers plakken![]()
Ik wilde hier vandaag met babykamertje verder gaan maar het is me echt te warm. Hele dag op de bank gelegen met de pootjes omhoog, me gewoon rustig gehouden. En straks even met de hond naar het bos geweest met een grote plas water erbij, want ook die heeft het warm.
Maar dat gaat nog wel goed komen.. We hebben nog uhh, volgens de boekjes iets meer als 16 weken
![]()
![]()
Waaaaaah 16 weken, weet je hoe snel al?![]()
.. Paniekmomentje!
Oh echt, ook babyboom? Generatie 2010 wist ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:28 schreef KatyM het volgende:
Vanavond babyboom! En generatie 2010.
Voor de geintereseerden!
20.30 Babyboom en 21.30 generatie 2010. Nederland 1quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:41 schreef danic het volgende:
Ik hoor jullie er steeds over, maar vergeet het dan weer. Welke zender? Ga ik vanavond eens kijken.
op ned 1?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:28 schreef KatyM het volgende:
Vanavond babyboom! En generatie 2010.
Voor de geintereseerden!
Brandnetelthee drinken...quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh Incantrix wat een mooie echo!!![]()
Lekker gaan genieten van jullie draakje!![]()
Ja dat vocht vast houden .. Volgens mij is het belangrijk alleen maar meer te drinken en voetjes en beentjes lekker omhoog! Niet echt een andere remedie voor geloof ik helaas.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef KatyM het volgende:
Inca! Mooi plaatje hoor.
Wat leuk he die schopjes Keshet, zo schattig
Hier niks gaande verder hoor. Ga zo slapen denk ik, jullie horen morgen wel of er uberhaupt wat gaat gebeuren
En kun je na een trosje niet meer poepen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:57 schreef freecell het volgende:
Inca: bananen eten, zit kalium inhelpt ook vrij goed tegen kramp.
Ik ook na 9 maanden weer inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:48 schreef flugeltje het volgende:
Van harte DikkieDik!
Ik was ook binnen een jaar weer zwanger, het is best te doen
ben je weer aan het speuren geweest?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:48 schreef flugeltje het volgende:
Van harte DikkieDik!
Ik was ook binnen een jaar weer zwanger, het is best te doen
Ach welnee, ik weet nog niks...quote:
+1quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:58 schreef Keshet het volgende:
Gefeliciteerd DikkieDik!
Zo, nou mag je PM'en wie je bent.![]()
+1quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:58 schreef Keshet het volgende:
Gefeliciteerd DikkieDik!
+ nog al 1.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:58 schreef Keshet het volgende:
Gefeliciteerd DikkieDik!
Fieder, je hebt gember in capsules, Gember Arkocaps heten ze. Zit in een oranje doosje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:41 schreef Fieder het volgende:
Had iemand hier nou gember geprobeerd? hebben ze dat in een capsule ofzo want ik hou niet van gember
Hahaha, valt het op?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja nu wil ik het ook weten.
Danic ik zie je hier vaker posten. Rammelt het?
Dat kan ook niet want Eva is al een jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:09 schreef danic het volgende:
[..]
Hahaha, valt het op?
Maar ik ben dikkie dik niet hoor, mocht je dat soms denken.
Ik had zelfs de reactie boven jouw +1quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:13 schreef danic het volgende:
Maareh.... Het is al 12.15 en zowel gerberaatje, als katym, als sonnetje hebben zich nog niet gemeld. Troeta trouwens ook niet.....
Zou het dan een heel mooi weekend worden beginnend bij vandaag?
Ik was ook altijd zo'n veeltester en hoe langer ik zwager was hoe sneller de streep verscheen en hoe dikker dat ie werd...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:10 schreef -DikkieDik- het volgende:
Ik krijg juist geen hap door mijn keel. Ook toevallig, gisteravond positieve test en vandaag komen de kwaaltjes.
of het valt nu pas op of het zit tussen mijn oren.
Zegt de snelheid waarmee een streep zichtbaar is en de duidelijkheid van de streep trouwens ook niet iets over de hoeveelheid hcg en daarmee hoe lang je ongeveer zwanger bent?
Kind net paar weken oudquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Fluug![]()
nog van de vorige zwangerschap is wel heeeeeel vlot!!
ssssssst, ik hoopte op een "nee joh, dat is al 5 maanden geleden" ofzo...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Fluug![]()
nog van de vorige zwangerschap is wel heeeeeel vlot!!
Like I carequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:24 schreef flugeltje het volgende:
Tsssk, heb je weer zo'n terminaal zwangere hoor
Ja VUK! Had ik het toen toch gewoon bij 1 tube moeten laten???quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:31 schreef Solagratia het volgende:
Gerb, is het niet de pattexlijm die je gebruikt heb na de terugplaatsing die er nu uitkomt?
Breinaald. Gewoon je eigen vliezen breken.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Zelf strippen lukt al niethoe weet ik dan of ik niet in een fontanelletje aan het prikken ben met die naald??
Echt?? Das echt niet tof.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:39 schreef MeNicole2 het volgende:
Toen de vlos de vliezen brak tijdens de bevalling van Mikael kraste ze ook zijn hoofd helemaal open. Arm kind, stom mens. Allemaal hele kleine krassen op zijn hoofd. En het bloedde ook nog heel erg!!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:42 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja zag er ook niet uit. De kraam dacht eerst dat het bloed van de bevalling was en veegde het weg. Toen zagen ze dus pas dat ie allemaal krassen had omdat het weer begon met bloeden. Moet hem wel pijn gedaan hebben.
Wat erg!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:39 schreef MeNicole2 het volgende:
Toen de vlos de vliezen brak tijdens de bevalling van Mikael kraste ze ook zijn hoofd helemaal open. Arm kind, stom mens. Allemaal hele kleine krassen op zijn hoofd. En het bloedde ook nog heel erg!!
Gadver?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wat erg!
Ik ken een kerel die een rode kras in zn oogwit heeft en in het verlengde daarvan een litteken dat over zn voorhoofd zn haar inloopt. Komt van het inknippen van zn moeder.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:19 schreef danic het volgende:
Gerberaatje en Sonnetje hahahaha oh das wel té erg. Ik zat op mijn telefoon en had nog teruggekeken, maar jullie posts dus echt over het hoofd gezien.
Vind het ook echt onhandig dat die avatars niet zichtbaar zijn op de telefoon. Dat scheelt een hoop tijd in zoeken.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik had precies hetzelfde. Googlen moet je idd niet doen dan kan je alleen van de wijs gebracht worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:15 schreef Cathmar het volgende:
Net SEO gehad. Wij krijgen er nog twee meisjes bij![]()
Bij beeb2 maar twee bloedvaten ipv drie in de navelstreng. Volgende week nog een uitgebreide echo van haar. Maar ik maak me daar niet echt zorgen over, verder zag alles er heel goed uit.
Ik hoef me geen zorgen te maken, toch?
En Gerb: hoe vol meid!
Ze staat helemaal niet bovenaan danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:02 schreef papillion het volgende:
Gerberaatje, straks komt KatyM zich gewoon melden met verse baby, dan sta jij bovenaan de lijst en mag je binnen 24 uur (in 'n nieuw topic natuurlijk) gaan bevallen.
Stripmeet???quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik doe mijn best, zelfs het springkussen wat hierachter staat helpt niet![]()
Wie komt me even strippen?
Hehe, ik zag het al. Maar aangezien ze zo overduidelijk wil voordringen dacht ik och, ik laat haar maar. Kan vervolgens het lijstje gewoon weer 1 voor 1 afgewerkt wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ze staat helemaal niet bovenaan dan
Ze heeft zich alleen boven mij gezet
Hahaha ik wil niet voordringen maar ik heb de vorige keer nooit bovenaan gestaan ivm eerder bevallen en Son wist zeker dat ze dit keer ook niet voor de 40 weken zou bevallen. En aangezien ik volgende week sowieso beval heb ik zo ook eens bovenaan gestaanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef papillion het volgende:
[..]
Hehe, ik zag het al. Maar aangezien ze zo overduidelijk wil voordringen dacht ik och, ik laat haar maar. Kan vervolgens het lijstje gewoon weer 1 voor 1 afgewerkt worden
Zie ik nu je post pas ook echtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 20:05 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jij mag dat hoor ger
Inca, hier gaat t zn gangetje hoor. Vandaag beetje bluh dag door slaapgebrek. Vannacht 4 uur geslapen en dan met rondlopend kind is even wat onhandiger. Lang leve de tv![]()
Envoor jou! Stom bekken!
Het is meer van het niveau 'ik moet nu acuut lampjes, gordijnen en schilderen'quote:Op zaterdag 7 juli 2012 07:31 schreef Incantrix het volgende:
Haha, poets ze Opheliaen als je toch vrij bent kun je altijd later wat rust pakken
Oohh, haha, webshops zijn een dankbare uitvindingquote:Op zaterdag 7 juli 2012 07:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Het is meer van het niveau 'ik moet nu acuut lampjes, gordijnen en schilderen'
Zie je, je kan dingenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:56 schreef KatyM het volgende:
Korte update, na 15 uur was ie daar vannacht: onze B.ram!
8 pond, alles goed met hem. Ikveel bloedverlies, naar ok, plsacentaresten, nu oke.
Nog wel ff in zhuis. Wat issie mooi.
quote:Op zaterdag 7 juli 2012 07:15 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Zie ik nu je post pas ook echthoop dat je vannacht wel lekker geslapen hebt
Katyyyy, waar beeeen jeee??
Oh wow!! Niet makkelijk geweest voor jou dus... Maar hij is er!!quote:Op zaterdag 7 juli 2012 09:56 schreef KatyM het volgende:
Korte update, na 15 uur was ie daar vannacht: onze B.ram!
8 pond, alles goed met hem. Ikveel bloedverlies, naar ok, plsacentaresten, nu oke.
Nog wel ff in zhuis. Wat issie mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |