Like I carequote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:24 schreef flugeltje het volgende:
Tsssk, heb je weer zo'n terminaal zwangere hoor
Ja VUK! Had ik het toen toch gewoon bij 1 tube moeten laten???quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:31 schreef Solagratia het volgende:
Gerb, is het niet de pattexlijm die je gebruikt heb na de terugplaatsing die er nu uitkomt?
Breinaald. Gewoon je eigen vliezen breken.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:37 schreef Gerberaatje het volgende:
Zelf strippen lukt al niethoe weet ik dan of ik niet in een fontanelletje aan het prikken ben met die naald??
Echt?? Das echt niet tof.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:39 schreef MeNicole2 het volgende:
Toen de vlos de vliezen brak tijdens de bevalling van Mikael kraste ze ook zijn hoofd helemaal open. Arm kind, stom mens. Allemaal hele kleine krassen op zijn hoofd. En het bloedde ook nog heel erg!!
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:42 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja zag er ook niet uit. De kraam dacht eerst dat het bloed van de bevalling was en veegde het weg. Toen zagen ze dus pas dat ie allemaal krassen had omdat het weer begon met bloeden. Moet hem wel pijn gedaan hebben.
Wat erg!quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:39 schreef MeNicole2 het volgende:
Toen de vlos de vliezen brak tijdens de bevalling van Mikael kraste ze ook zijn hoofd helemaal open. Arm kind, stom mens. Allemaal hele kleine krassen op zijn hoofd. En het bloedde ook nog heel erg!!
Gadver?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wat erg!
Ik ken een kerel die een rode kras in zn oogwit heeft en in het verlengde daarvan een litteken dat over zn voorhoofd zn haar inloopt. Komt van het inknippen van zn moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |