Oh echt, ook babyboom? Generatie 2010 wist ikquote:Op donderdag 5 juli 2012 19:28 schreef KatyM het volgende:
Vanavond babyboom! En generatie 2010.
Voor de geintereseerden!
20.30 Babyboom en 21.30 generatie 2010. Nederland 1quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:41 schreef danic het volgende:
Ik hoor jullie er steeds over, maar vergeet het dan weer. Welke zender? Ga ik vanavond eens kijken.
op ned 1?quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:28 schreef KatyM het volgende:
Vanavond babyboom! En generatie 2010.
Voor de geintereseerden!
Brandnetelthee drinken...quote:Op donderdag 5 juli 2012 20:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahh Incantrix wat een mooie echo!!![]()
Lekker gaan genieten van jullie draakje!![]()
Ja dat vocht vast houden .. Volgens mij is het belangrijk alleen maar meer te drinken en voetjes en beentjes lekker omhoog! Niet echt een andere remedie voor geloof ik helaas.
quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:43 schreef KatyM het volgende:
Inca! Mooi plaatje hoor.
Wat leuk he die schopjes Keshet, zo schattig
Hier niks gaande verder hoor. Ga zo slapen denk ik, jullie horen morgen wel of er uberhaupt wat gaat gebeuren
En kun je na een trosje niet meer poepen.quote:Op donderdag 5 juli 2012 21:57 schreef freecell het volgende:
Inca: bananen eten, zit kalium inhelpt ook vrij goed tegen kramp.
Ik ook na 9 maanden weer inderdaadquote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:48 schreef flugeltje het volgende:
Van harte DikkieDik!
Ik was ook binnen een jaar weer zwanger, het is best te doen
ben je weer aan het speuren geweest?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 07:48 schreef flugeltje het volgende:
Van harte DikkieDik!
Ik was ook binnen een jaar weer zwanger, het is best te doen
Ach welnee, ik weet nog niks...quote:
+1quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:58 schreef Keshet het volgende:
Gefeliciteerd DikkieDik!
Zo, nou mag je PM'en wie je bent.![]()
+1quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:58 schreef Keshet het volgende:
Gefeliciteerd DikkieDik!
+ nog al 1.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 08:58 schreef Keshet het volgende:
Gefeliciteerd DikkieDik!
Fieder, je hebt gember in capsules, Gember Arkocaps heten ze. Zit in een oranje doosje.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 11:41 schreef Fieder het volgende:
Had iemand hier nou gember geprobeerd? hebben ze dat in een capsule ofzo want ik hou niet van gember
Hahaha, valt het op?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 10:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja nu wil ik het ook weten.
Danic ik zie je hier vaker posten. Rammelt het?
Dat kan ook niet want Eva is al een jaar.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:09 schreef danic het volgende:
[..]
Hahaha, valt het op?
Maar ik ben dikkie dik niet hoor, mocht je dat soms denken.
Ik had zelfs de reactie boven jouw +1quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:13 schreef danic het volgende:
Maareh.... Het is al 12.15 en zowel gerberaatje, als katym, als sonnetje hebben zich nog niet gemeld. Troeta trouwens ook niet.....
Zou het dan een heel mooi weekend worden beginnend bij vandaag?
Ik was ook altijd zo'n veeltester en hoe langer ik zwager was hoe sneller de streep verscheen en hoe dikker dat ie werd...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 12:10 schreef -DikkieDik- het volgende:
Ik krijg juist geen hap door mijn keel. Ook toevallig, gisteravond positieve test en vandaag komen de kwaaltjes.
of het valt nu pas op of het zit tussen mijn oren.
Zegt de snelheid waarmee een streep zichtbaar is en de duidelijkheid van de streep trouwens ook niet iets over de hoeveelheid hcg en daarmee hoe lang je ongeveer zwanger bent?
Kind net paar weken oudquote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Fluug![]()
nog van de vorige zwangerschap is wel heeeeeel vlot!!
ssssssst, ik hoopte op een "nee joh, dat is al 5 maanden geleden" ofzo...quote:Op vrijdag 6 juli 2012 14:18 schreef Gerberaatje het volgende:
Fluug![]()
nog van de vorige zwangerschap is wel heeeeeel vlot!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |