Mogguh... Ik zag ene mooie echo voorbij komen en een nieuwe zwangere
Pffff..... Mijn lijf is best een beetje moe!
Van de week met dochterlief aan het schilderen geweest, gister heb ik met grote zoon onze kamers omgewisseld ( ik had de kleinste en daar kon ik met de beste wil van de wereld geen babybedje meer kwijt) en vannacht stond er opeens een mannetje voor mn slaapkamerdeur, handjes onder zn neus met daarin een plas "tomatensap".... "Mama....Bloed!! "
Ik hoorde grote zoon al beneden rommelen en die kwam met een verse rol wc papier naar boven..... Bloeden stopte verrassend snel ( hij heeft hier wel vaker last van en dan duurt het meestal wel ff voordat het gestopt is) en meneer kroop lekker bij mij in bed....Onder de dekens, waar ik al die tijd OP had gelegen ivm heul warm....
In de tussentijd was dochterlief ook nog van de zolder naar beneden gekomen....Kletsnat! Ze was wakker geworden van wat druppels en wilde haar ( kantel) raam dicht doen
Mannetje in mn bed werd weer even wakker en zag dat ik niet onder de deken lag.... "Waarom niet mama?" "Ik heb het te warm jochie"
"Ohw, anders hadden we deze kunnen delen" Kus knuffel
En als die mug me dan de rest vna de nacht nog met rust had gelaten had ik nog best even kunnen slapen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...