quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:19 schreef danic het volgende:
Gerberaatje en Sonnetje hahahaha oh das wel té erg. Ik zat op mijn telefoon en had nog teruggekeken, maar jullie posts dus echt over het hoofd gezien.
Vind het ook echt onhandig dat die avatars niet zichtbaar zijn op de telefoon. Dat scheelt een hoop tijd in zoeken.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ik had precies hetzelfde. Googlen moet je idd niet doen dan kan je alleen van de wijs gebracht worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 16:15 schreef Cathmar het volgende:
Net SEO gehad. Wij krijgen er nog twee meisjes bij![]()
Bij beeb2 maar twee bloedvaten ipv drie in de navelstreng. Volgende week nog een uitgebreide echo van haar. Maar ik maak me daar niet echt zorgen over, verder zag alles er heel goed uit.
Ik hoef me geen zorgen te maken, toch?
En Gerb: hoe vol meid!
Ze staat helemaal niet bovenaan danquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:02 schreef papillion het volgende:
Gerberaatje, straks komt KatyM zich gewoon melden met verse baby, dan sta jij bovenaan de lijst en mag je binnen 24 uur (in 'n nieuw topic natuurlijk) gaan bevallen.
Stripmeet???quote:Op vrijdag 6 juli 2012 17:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik doe mijn best, zelfs het springkussen wat hierachter staat helpt niet![]()
Wie komt me even strippen?
Hehe, ik zag het al. Maar aangezien ze zo overduidelijk wil voordringen dacht ik och, ik laat haar maar. Kan vervolgens het lijstje gewoon weer 1 voor 1 afgewerkt wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:03 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ze staat helemaal niet bovenaan dan
Ze heeft zich alleen boven mij gezet
Hahaha ik wil niet voordringen maar ik heb de vorige keer nooit bovenaan gestaan ivm eerder bevallen en Son wist zeker dat ze dit keer ook niet voor de 40 weken zou bevallen. En aangezien ik volgende week sowieso beval heb ik zo ook eens bovenaan gestaanquote:Op vrijdag 6 juli 2012 18:16 schreef papillion het volgende:
[..]
Hehe, ik zag het al. Maar aangezien ze zo overduidelijk wil voordringen dacht ik och, ik laat haar maar. Kan vervolgens het lijstje gewoon weer 1 voor 1 afgewerkt worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |