Openbare toilettenquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:00 schreef Logician78 het volgende:
Ik vind alle plas stinken, ook als er net iemand voor mij is geweest op het toilet![]()
![]()
![]()
Ook gewoon prive hoor, ik heb misschien een te goede neus maar vind het een vreselijk luchtje .. net als bepaalde eten luchtjes in huis of als iemand in een ruimte deo gespoten heeft daar word ik ondoenelijk van.. zelfs voordat ik zwanger wasquote:
Ik ben 3x door de pil heen zwanger geworden voordat de dokters mij serieus namen en er achter kwamen dat deze bij mij niet worden opgenomen blijkbaarquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:31 schreef Enfermera het volgende:
Inca
Gerb!![]()
Toch succes, ben wel benieuwd of het door gaat zetten voor je inleidingsdatum!!
Spring wat vervelend zeg, die ervaring met de pil.. (want dat was het toch uiteindelijk, zo lijkt het?)![]()
Herkenbaar, ik heb ook meerdere anticonceptiemethoden geprobeerd (voor mn zwangerschap) en sommige dingen gingen beter dan andere, maar de gewone combipil is wel zo'n enorm vergif
Ik probeerde die een jaar terug nog een keer, ben er welgeteld 5 dagen later mee gestopt
Wat een klotehormonen.
SkoapWat fijn dat je het er iig over kan hebben met je VK
![]()
Ik wil eik ook 2 stofzuigers hoor, ivm het niet slepen van hot naar herMaar gelukkig doet meneer het nu voor me
Mja, voor straks dus wel liever 2
Sorbo iddMeneer doet het hier ook
![]()
Wowzaquote:Op woensdag 4 juli 2012 16:48 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik ben 3x door de pil heen zwanger geworden voordat de dokters mij serieus namen en er achter kwamen dat deze bij mij niet worden opgenomen blijkbaar(gelukkig wonen we in het westen en heb je dan nog keuzes). Daarna 8jr lang de nuvaring tot grote tevredenheid gebruikt en die geeft alleen ter plekke hormoon af en komt dus niet in je bloed.
Hier kookt vriendlief ook elke dag sinds ik op de exorcist lijk, en mijn oudste doet het afwasmachine gedeelte
Hoe gaan jullie dit straks doen?quote:Op woensdag 4 juli 2012 17:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
WowzaDamn.. Nou idd zeg
Ja idd, die heb ik ook gebruikt.Heb eerst de gewone pil, toen de Yasmin, daarna de Mirena spiraal, daarna de Nuvaring en zelfs de minipil (Cerazette) nog gebruikt. Allemaal niks, uiteindelijk.. Van Mirena kreeg ik zelfs een cyste die zo groot was dat mn eierstok topzwaar werd en ik helse pijnen had, bleek dus later daardoor te komen.
Het ding is eruit gehaald, mn eierstok gelukkig niet beschadigd.
Wat lief!!
Nuvaring niets voor jou?quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:14 schreef freecell het volgende:
Oef, ik wilde al nooit aan de pil, maar als ik dit zo hoor helemaal niet meer.
Ik reageer al vrij heftig op mijn eigen hormoonschommelingen
Tja. Dat vind ik wel lastig.quote:Op woensdag 4 juli 2012 18:54 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie dit straks doen?
Ja zo lief, mijn zoon wou net voor mij stofzuigen omdat er om 20:30 een client komt, en ik boos omdat het leek alsof er niets gedaan was de stofzuiger afgepakt om het zelf verder te doen (aii hormonen) arm kind met trillende lippen ja maar ik wil het graag voor jou doen![]()
dus de client heeft maar mooi pech nu als het niet goed genoeg is
Heb mijn arme vriend ook al helemaal afgebekt omdat het fornuis vies was, lekker bezig hier moet verdorie blij zijn dat ie kookt ..
Let ook op als je die gaat gebruiken.. ik heb die 1.5 jaar probleemloos kunnen gebruiken en daarna werd ik langzaam aan steeds meer depressief van.quote:
hmmmm, is ook hormonen en is ook mogelijk abortiefquote:
Ja, das het lastige met al die hormonen vind ik. In het begin vond ik de nuvaring ook fijn, maar na een jaar, anderhalf jaar, werd ik toch ineens weer heel hormonaal en kreeg ik om de haverklap stemminsgwisselingen, uit het nietsquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:02 schreef Skoap het volgende:
[..]
Let ook op als je die gaat gebruiken.. ik heb die 1.5 jaar probleemloos kunnen gebruiken en daarna werd ik langzaam aan steeds meer depressief van.
Geloof me, dat is pure theoriequote:Op woensdag 4 juli 2012 19:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Condooms zijn niet hormonaal en zouden waterdicht moeten zijn toch?
Een ex van me had de neiging ze halverwege te verliezenquote:Op woensdag 4 juli 2012 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Geloof me, dat is pure theorie
Zelfs als je de vruchtbare periodes vermijdt en het buiten die periodes 100% met condoom doet kan je nog kindertjes krijgen
Of tijdens de borstvoeding, voor je überhaupt ooit weer ongesteld geweest bent en ondanks 100% condooms.
Of zou mijn man er stiekem gaatjes in prikken?
Dan zijn ze ook niet erg betrouwbaar meer inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een ex van me had de neiging ze halverwege te verliezen
En dat visspelletje is ook niet bepaald woest erotischquote:Op woensdag 4 juli 2012 20:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Dan zijn ze ook niet erg betrouwbaar meer inderdaad
geniet ervan he!quote:Op donderdag 5 juli 2012 06:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Meld! Zonder slijmprop, met beeb in buik. Kind naar opa en oma, mijn laatste verlofdag helemaal alleen dus ik ga me nog een keer omdraaien en het ervan nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |