abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113764278
Zwangerschap & geboorte

26 juni: KatyM (jongetje)

21 juli: Gerberaatje (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

Eerste helft augustus: SilkTie
01 augustus: Nanadu (jongen)
03 augustus: _Bunny_ (meisje)
06 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
16 augustus: Vamperotica
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

01 september: Sopho
04 september: lovelyjubbly1 (jongetje)
10 september: LeNeHe (meisje)
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 september: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot (meisje)
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
23 oktober: Flower-Ti-Amo
31 oktober: Twinkle20

08 november: Cocotrimonium
10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar
12 december: Solagratia
26 december: Ladylike
29 december: Incantrix
31 december: becky27
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
11 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene***
18 januari: papillion
23 januari: Omentielvo

14 februari: Logician78
28 februari: Klumsy
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Ticootje op 04-07-2012 16:18:42 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:00:11 #2
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113764348
Ik vind alle plas stinken, ook als er net iemand voor mij is geweest op het toilet :@ :X :r :@
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_113764365
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:00 schreef Logician78 het volgende:
Ik vind alle plas stinken, ook als er net iemand voor mij is geweest op het toilet :@ :X :r :@
Openbare toiletten :r
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:02:03 #4
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113764419
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:00 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Openbare toiletten :r
Ook gewoon prive hoor, ik heb misschien een te goede neus maar vind het een vreselijk luchtje .. net als bepaalde eten luchtjes in huis of als iemand in een ruimte deo gespoten heeft daar word ik ondoenelijk van.. zelfs voordat ik zwanger was :')
pi_113764445
Brrrrr ja!

Ik moet er 's nachts een keer of 5 uit en naar beneden met mijn bekken en enkel,maar ik weiger in een emmer te plassen, omdat ik weet dat ik over mijn nek ga als ik dat ga moeten leeggooien :X
pi_113765154
Tico, mag ik nog in de OP? 12 december Solagratia
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:31:16 #7
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113765783
Inca :*

Gerb! :o :% Toch succes, ben wel benieuwd of het door gaat zetten voor je inleidingsdatum!!

Spring wat vervelend zeg, die ervaring met de pil.. (want dat was het toch uiteindelijk, zo lijkt het?) :o -O- Herkenbaar, ik heb ook meerdere anticonceptiemethoden geprobeerd (voor mn zwangerschap) en sommige dingen gingen beter dan andere, maar de gewone combipil is wel zo'n enorm vergif :X Ik probeerde die een jaar terug nog een keer, ben er welgeteld 5 dagen later mee gestopt :') Wat een klotehormonen.

Skoap :* Wat fijn dat je het er iig over kan hebben met je VK :)

Ik wil eik ook 2 stofzuigers hoor, ivm het niet slepen van hot naar her :@ Maar gelukkig doet meneer het nu voor me O+ Mja, voor straks dus wel liever 2 :+

Sorbo idd :D Meneer doet het hier ook :Y O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 4 juli 2012 @ 16:48:04 #8
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113766489
quote:
7s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:31 schreef Enfermera het volgende:
Inca :*

Gerb! :o :% Toch succes, ben wel benieuwd of het door gaat zetten voor je inleidingsdatum!!

Spring wat vervelend zeg, die ervaring met de pil.. (want dat was het toch uiteindelijk, zo lijkt het?) :o -O- Herkenbaar, ik heb ook meerdere anticonceptiemethoden geprobeerd (voor mn zwangerschap) en sommige dingen gingen beter dan andere, maar de gewone combipil is wel zo'n enorm vergif :X Ik probeerde die een jaar terug nog een keer, ben er welgeteld 5 dagen later mee gestopt :') Wat een klotehormonen.

Skoap :* Wat fijn dat je het er iig over kan hebben met je VK :)

Ik wil eik ook 2 stofzuigers hoor, ivm het niet slepen van hot naar her :@ Maar gelukkig doet meneer het nu voor me O+ Mja, voor straks dus wel liever 2 :+

Sorbo idd :D Meneer doet het hier ook :Y O+
Ik ben 3x door de pil heen zwanger geworden voordat de dokters mij serieus namen en er achter kwamen dat deze bij mij niet worden opgenomen blijkbaar :') (gelukkig wonen we in het westen en heb je dan nog keuzes). Daarna 8jr lang de nuvaring tot grote tevredenheid gebruikt en die geeft alleen ter plekke hormoon af en komt dus niet in je bloed.

Hier kookt vriendlief ook elke dag sinds ik op de exorcist lijk, en mijn oudste doet het afwasmachine gedeelte O+
  woensdag 4 juli 2012 @ 17:05:24 #9
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113767195
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 16:48 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Ik ben 3x door de pil heen zwanger geworden voordat de dokters mij serieus namen en er achter kwamen dat deze bij mij niet worden opgenomen blijkbaar :') (gelukkig wonen we in het westen en heb je dan nog keuzes). Daarna 8jr lang de nuvaring tot grote tevredenheid gebruikt en die geeft alleen ter plekke hormoon af en komt dus niet in je bloed.

Hier kookt vriendlief ook elke dag sinds ik op de exorcist lijk, en mijn oudste doet het afwasmachine gedeelte O+
Wowza :o Damn.. Nou idd zeg -O-
Ja idd, die heb ik ook gebruikt. :) Heb eerst de gewone pil, toen de Yasmin, daarna de Mirena spiraal, daarna de Nuvaring en zelfs de minipil (Cerazette) nog gebruikt. Allemaal niks, uiteindelijk.. Van Mirena kreeg ik zelfs een cyste die zo groot was dat mn eierstok topzwaar werd en ik helse pijnen had, bleek dus later daardoor te komen. :X Het ding is eruit gehaald, mn eierstok gelukkig niet beschadigd.

Wat lief!! O+
pi_113770091
Oef, ik wilde al nooit aan de pil, maar als ik dit zo hoor helemaal niet meer.
Ik reageer al vrij heftig op mijn eigen hormoonschommelingen ;)
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:54:54 #11
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113771745
quote:
11s.gif Op woensdag 4 juli 2012 17:05 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Wowza :o Damn.. Nou idd zeg -O-
Ja idd, die heb ik ook gebruikt. :) Heb eerst de gewone pil, toen de Yasmin, daarna de Mirena spiraal, daarna de Nuvaring en zelfs de minipil (Cerazette) nog gebruikt. Allemaal niks, uiteindelijk.. Van Mirena kreeg ik zelfs een cyste die zo groot was dat mn eierstok topzwaar werd en ik helse pijnen had, bleek dus later daardoor te komen. :X Het ding is eruit gehaald, mn eierstok gelukkig niet beschadigd.

Wat lief!! O+
Hoe gaan jullie dit straks doen?

Ja zo lief, mijn zoon wou net voor mij stofzuigen omdat er om 20:30 een client komt, en ik boos omdat het leek alsof er niets gedaan was de stofzuiger afgepakt om het zelf verder te doen (aii hormonen) arm kind met trillende lippen ja maar ik wil het graag voor jou doen :@ O+ dus de client heeft maar mooi pech nu als het niet goed genoeg is :') Heb mijn arme vriend ook al helemaal afgebekt omdat het fornuis vies was, lekker bezig hier moet verdorie blij zijn dat ie kookt .. :@
  woensdag 4 juli 2012 @ 18:55:45 #12
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113771798
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:14 schreef freecell het volgende:
Oef, ik wilde al nooit aan de pil, maar als ik dit zo hoor helemaal niet meer.
Ik reageer al vrij heftig op mijn eigen hormoonschommelingen ;)
Nuvaring niets voor jou?
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:00:06 #13
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113771989
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:54 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Hoe gaan jullie dit straks doen?

Ja zo lief, mijn zoon wou net voor mij stofzuigen omdat er om 20:30 een client komt, en ik boos omdat het leek alsof er niets gedaan was de stofzuiger afgepakt om het zelf verder te doen (aii hormonen) arm kind met trillende lippen ja maar ik wil het graag voor jou doen :@ O+ dus de client heeft maar mooi pech nu als het niet goed genoeg is :') Heb mijn arme vriend ook al helemaal afgebekt omdat het fornuis vies was, lekker bezig hier moet verdorie blij zijn dat ie kookt .. :@
Tja. Dat vind ik wel lastig. :{ Ik gok gewoon condooms totdat we eventueel voor een 2e willen gaan.. Wanneer dat precies is weet ik ook niet, dat hangt van meerdere dingen af. Maar ik zie het niet zitten om tussendoor nog een keer aan de hormonen te gaan, en welke dan? Toen ik eindelijk gestopt was voelde ik me idd ook zó enorm bevrijd, zoveel meer mezelf, gewoon normaal!
Ik zei al tegen mn man dat ik opzich, misschien na een tweede kindje, nog wel een koperspiraal wil proberen, gezien het meestal wat makkelijker plaatsen is na het baren van een of meerdere kinderen. Maar als dat ook niet werkt, dan gaat er bij hem een knoop in :) Ik dwing 'm niet daartoe, ik heb wel gezegd dat ik dat fijn zou vinden, maar ik snap ook wel dat hij misschien nog even wil wachten aangezien hij ook nog jong is. Maar hij vindt het (nu) geen probleem :) Dus ja.

Achgossie.... :o :@ Wel herkenbaar idd, hormonen, kort lontje.. Achgos. Lief zeg. O+
Daarom! :D Ja lastig is dat soms he. Ik flap er soms ook wat uit idd waarna ik dan achteraf denk: oeps :@ Moest dat nou echt zó eruit komen? :@
pi_113772072
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:55 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Nuvaring niets voor jou?
Let ook op als je die gaat gebruiken.. ik heb die 1.5 jaar probleemloos kunnen gebruiken en daarna werd ik langzaam aan steeds meer depressief van.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_113772311
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 18:55 schreef Logician78 het volgende:

[..]

Nuvaring niets voor jou?
hmmmm, is ook hormonen en is ook mogelijk abortief :) Daarmee valt hij voor mij af (samen met het koperspiraaltje)
Ik kan echt niets anders meer bedenken dan condooms (tot nu toe lekker effectief bij ons _O- ) en meer permanente oplossingen.
Al zou ik eigenlijk graag nog een jaartje of 5 een niet hormonale waterdichte oplossing hebben...
pi_113772336
Condooms zijn niet hormonaal en zouden waterdicht moeten zijn toch?
  woensdag 4 juli 2012 @ 19:10:55 #17
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113772376
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:02 schreef Skoap het volgende:

[..]

Let ook op als je die gaat gebruiken.. ik heb die 1.5 jaar probleemloos kunnen gebruiken en daarna werd ik langzaam aan steeds meer depressief van.
Ja, das het lastige met al die hormonen vind ik. In het begin vond ik de nuvaring ook fijn, maar na een jaar, anderhalf jaar, werd ik toch ineens weer heel hormonaal en kreeg ik om de haverklap stemminsgwisselingen, uit het niets :? Bij alle anticonceptie die ik gebruikt heb gebeurde dat, heel vaag.
Nou is het wel enorm verschillend van persoon tot persoon, de één zweert bij de nuvaring, de ander moet er niets van hebben, ik kan er geen pijl op trekken. Volgens mij is het gewoon uitproberen..
pi_113773335
quote:
12s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Condooms zijn niet hormonaal en zouden waterdicht moeten zijn toch?
Geloof me, dat is pure theorie :+

Zelfs als je de vruchtbare periodes vermijdt en het buiten die periodes 100% met condoom doet kan je nog kindertjes krijgen :P
Of tijdens de borstvoeding, voor je überhaupt ooit weer ongesteld geweest bent en ondanks 100% condooms.

Of zou mijn man er stiekem gaatjes in prikken? ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door freecell op 04-07-2012 19:49:44 ]
pi_113774692
quote:
10s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:34 schreef freecell het volgende:

[..]

Geloof me, dat is pure theorie :+

Zelfs als je de vruchtbare periodes vermijdt en het buiten die periodes 100% met condoom doet kan je nog kindertjes krijgen :P
Of tijdens de borstvoeding, voor je überhaupt ooit weer ongesteld geweest bent en ondanks 100% condooms.

Of zou mijn man er stiekem gaatjes in prikken? ;)

Een ex van me had de neiging ze halverwege te verliezen :9
pi_113774964
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:03 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Een ex van me had de neiging ze halverwege te verliezen :9
Dan zijn ze ook niet erg betrouwbaar meer inderdaad _O-
Maatje groter of kleiner zou dat moeten oplossen zou je zeggen... Of was hij taps toelopend? :D
pi_113775203
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 20:09 schreef freecell het volgende:

[..]

Dan zijn ze ook niet erg betrouwbaar meer inderdaad _O-
En dat visspelletje is ook niet bepaald woest erotisch oO<
pi_113778682
Hier ook zwanger geworden door de pil heen als met de mirena spiraal. Ben toen van alles afgestapt maar zit nu te overwegen om het anticonceptiestaafje te proberen. Als ook dat fout gaat geef ik het op dan maar de boel afknopen.

Hier overigens welgeteld 2 goeie bijna pijnloze dagen gehad :D En daarna weer terug bij af *zucht*. Vandaag bij vk geweest en zag er weer goed uit dus over 2 weken weer terug.
  woensdag 4 juli 2012 @ 21:25:52 #23
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_113778798
Condooms :'). Laat maar.
pi_113793898
Meld! Zonder slijmprop, met beeb in buik. Kind naar opa en oma, mijn laatste verlofdag helemaal alleen dus ik ga me nog een keer omdraaien en het ervan nemen :D
  donderdag 5 juli 2012 @ 07:05:53 #25
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_113793931
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 06:55 schreef Gerberaatje het volgende:
Meld! Zonder slijmprop, met beeb in buik. Kind naar opa en oma, mijn laatste verlofdag helemaal alleen dus ik ga me nog een keer omdraaien en het ervan nemen :D
geniet ervan he!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')