abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113797246
Oooooh en ik ben echt hormonaal hoor!! :@ net een jankbui achter de rug.. Meneer zei gisteren dat ie muppetje dan volgende week wat later naar de opvang zou brengen, met beschuit met muisjes O+ en ineens had ik zo'n beeld in mijn hoofd van mijn trotse meisje, beschuit met muisjes uitdelend, wat dan mijn 'kleine' meisje niet meer is :'( :')

En dan ineens weer even zo'n twijfel, doen we er wel goed aan.. alles loopt zo lekker nu? Straks moet ze dingen gaan delen... en misschien vinden de zusjes elkaar helemaal niet leuk :D :'( en... en... en.....

:')
pi_113797260
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:34 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Heb je er ook van die hele stukken beetje ingedroogde kleuterlijm bij zitten?? :9

Maar woei er gebeurd iets :P je kan dingen!!
:D weinig stukken, die heb ik dinsdag al gehad! Tis nu echt plakkerig en vloeibaar.

Getver ik heb het zo heet, zo maar aan een calippo.

Fieder, veel succes zo! :*

Nanadu, voor jou zit er ook een end aan te komen toch? Nog een week?
pi_113797274
Hehehe, dat je kunt blijven afvegen :')
pi_113797307
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Oooooh en ik ben echt hormonaal hoor!! :@ net een jankbui achter de rug.. Meneer zei gisteren dat ie muppetje dan volgende week wat later naar de opvang zou brengen, met beschuit met muisjes O+ en ineens had ik zo'n beeld in mijn hoofd van mijn trotse meisje, beschuit met muisjes uitdelend, wat dan mijn 'kleine' meisje niet meer is :'( :')

En dan ineens weer even zo'n twijfel, doen we er wel goed aan.. alles loopt zo lekker nu? Straks moet ze dingen gaan delen... en misschien vinden de zusjes elkaar helemaal niet leuk :D :'( en... en... en.....

Ahh ze vinden het zo allebei heus fantastisch en jullie ook O+. Twee knapperds O+.
pi_113797338
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Hehehe, dat je kunt blijven afvegen :')
Juist! Dat! Zou het duiden op verweking, ik hoop t zo. Morgen gaan ze vliezen breken als het maar een beetje kan. Is daar verweking of ontsluiting voor nodig of allebei? :)
pi_113797381
Fieder, succes straks. Ik hoop ook dat het een prachtdag voor jullie wordt :*
pi_113797398
Er is sowieso ontsluiting nodig om vliezen te breken Katy, verweking weet ik niet zeker. Bij mij zijn ze in ieder geval pas gebroken toen de boel volledig verweekt was.
Maar je laatste dagje zonder baby dan, spannend meid! :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_113797488
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:47 schreef Marjolijntje het volgende:
Er is sowieso ontsluiting nodig om vliezen te breken Katy, verweking weet ik niet zeker. Bij mij zijn ze in ieder geval pas gebroken toen de boel volledig verweekt was.
Maar je laatste dagje zonder baby dan, spannend meid! :D
Hmm, nou ik had maandag een vingertopje, dus ik hoop dat het nu wat verder gevorderd is dan.

Nou laatste dag durf ik niet te zeggen hoor, als het vliezen breken morgen niet lukt moet ik zaterdag naar het ziekenhuis, dus dan kan de beeb ook zaterdag of zondag komen. Maar ik ga nu wel uit van uiterlijk zondag, al weet ik datinleidingen lang kunnen duren. :)

Maar spannend is het wel ja :D
pi_113797511
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:41 schreef Gerberaatje het volgende:

Super herkenbaar. Ik had de laatste week ook een "wat doe ik je aan" gevoel naar M. toe. Ging nergens over, maar idd de verandering en wat als ze elkaar niet leuk vinden. Ik weet zeker dat je je daar voor niks zorgen over maakt.
Hier is M. echt supertrots op zijn broertje. Hij is erg lief voor hem, stopt zijn speentje weer in zijn mond en zegt dingen als 'je hoeft niet te huilen hoor, ik ben bij je, ik ben je grote broer'. Wandelen met de twee mannen is ook een uitdaging aangezien M. iedereen die hij tegenkomt maant om in de wandelwagen te kijken omdat zijn kleine broertje daar in ligt. M. is ook een stuk rustiger geworden nu S. er is, op het kdv viel dat ook op. Het is echt genieten hier, nog even en dan heb jij twee kleine dames die zo blij met elkaar zijn.

Fieder: succes zo!

KatyM: ik had wel ontsluiting (door de ballon), maar geen verweking. Ze konden gewoon de vliezen breken.
pi_113797587
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:50 schreef KatyM het volgende:

[..]

Hmm, nou ik had maandag een vingertopje, dus ik hoop dat het nu wat verder gevorderd is dan.

Nou laatste dag durf ik niet te zeggen hoor, als het vliezen breken morgen niet lukt moet ik zaterdag naar het ziekenhuis, dus dan kan de beeb ook zaterdag of zondag komen. Maar ik ga nu wel uit van uiterlijk zondag, al weet ik datinleidingen lang kunnen duren. :)

Maar spannend is het wel ja :D
Maar als je al wat ontsluiting hebt, gaat het meestal wel sneller hoor! Ik begon met 2-3cm en toen zeiden ze al dat ons meisje die avond of nacht geboren zou worden. Alleen als je nog helemaal dicht zit duurt het vaak nog wat langer. Maar erop rekenen dat het langer kan duren is alleen maar goed, dan valt het mee als hij er eerder is!
Ik dacht op maandag ook dat ik pas vrijdag mijn meisje in mn armen zou hebben :P
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_113797639
Fieder succes vandaag!

KatyM en Gerberaatje, zet hem op (alvast)!

_Bunny_ sterkte en beterschap.

Ophelia succes met de intake.
  donderdag 5 juli 2012 @ 10:56:48 #62
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_113797655
quote:
12s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Condooms zijn niet hormonaal en zouden waterdicht moeten zijn toch?
Wij gebruiken condooms al sinds 2004 als anticonceptiemiddel en ben alleen zwanger geworden toen we ze niet gebruiken.
Hier werken ze dus erg goed. maar zag al verhalen dat dat niet bij iedereen opgaat.

*gaat weer terug in lurkstand, wachtend op 2 verse beebs hier :) *
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_113797834
Bodpa, wat klinkt dat onwijs lief zoals de broertjes met elkaar omgaan zeg, schattig O+.

Bedankt bodpa en marjolijntje, het is dus hopen op wat ontsluiting morgen zodat ze vliezen kunnen breken. Spannend, maar misschien gaat er dus wel niks gebeuren morgen, we gaan het zien *O*.
pi_113797861
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:51 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Super herkenbaar. Ik had de laatste week ook een "wat doe ik je aan" gevoel naar M. toe. Ging nergens over, maar idd de verandering en wat als ze elkaar niet leuk vinden. Ik weet zeker dat je je daar voor niks zorgen over maakt.
Hier is M. echt supertrots op zijn broertje. Hij is erg lief voor hem, stopt zijn speentje weer in zijn mond en zegt dingen als 'je hoeft niet te huilen hoor, ik ben bij je, ik ben je grote broer'. Wandelen met de twee mannen is ook een uitdaging aangezien M. iedereen die hij tegenkomt maant om in de wandelwagen te kijken omdat zijn kleine broertje daar in ligt. M. is ook een stuk rustiger geworden nu S. er is, op het kdv viel dat ook op. Het is echt genieten hier, nog even en dan heb jij twee kleine dames die zo blij met elkaar zijn.

Fijn om te horen! :* dank je... het is ook kolder (sowieso om na 38 weken zwanger een keer te gaan twijfelen :') ;)) maar het schiet wel steeds door mijn hoofd... Ik ben dus gewoon normaal :P ;)

De muppet is gek op babietjes (op de opvang duwt ze ook echt grotere kindjes bij de kleinere weg als ze vind dat die te dicht bij komen en te lomp doen bijv :D) dus dat hebben we mee ;) maarja, dit is wel een baby die blijft, zeg maar :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:04:01 #65
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113797877
@Katy Even aan de keiharde P zou zeggen ;)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_113797905
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:02 schreef KatyM het volgende:
Bodpa, wat klinkt dat onwijs lief zoals de broertjes met elkaar omgaan zeg, schattig O+.

Bedankt bodpa en marjolijntje, het is dus hopen op wat ontsluiting morgen zodat ze vliezen kunnen breken. Spannend, maar misschien gaat er dus wel niks gebeuren morgen, we gaan het zien *O*.
Wil je een slokje van mijn tonic? :9
pi_113797959
bedankt nanadu en Flower voor jullie reacties! opschrijven is idd een goed idee! dus dat ga ik doen. Nu heeft ze de hik, dus dat is alvast mooi.

Bij een nichtje van mij konden ze gister de vliezen niet breken bij de inleiding, ik snapte al niet waarom. Dacht dat dat altijd kon, maar weer wat geleerd dus.

Fieder heel veel succes!

Sola, hier staat ook liever geen kinderen mee, maar er ligt wel altijd speelgoed.
Wij hadden Mex wel mee genomen, maar het ging voor geen meter met hem er bij, dus mijn vriend is naar buiten gegaan met hem, beetje jammer.
We nemen hem liever nooit mee, maar soms kan het gewoon niet anders.
Wat wel leuk is, is dat ie altijd gaat zwaaien als het hoofdje in beeld is, dus hij herkent er echt wel een gezichtje in.
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2012 @ 11:28:12 #68
309370 Nanadu
pi_113798662
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:41 schreef KatyM het volgende:

[..]

Nanadu, voor jou zit er ook een end aan te komen toch? Nog een week?
Ja het einde is inderdaad in zicht. Volgende week om deze tijd zou ik mijn kindje in mijn handen kunnen hebben, maar ik reken er niet op dat het zo snel gaat. Het is in ieder geval afwachten tot maandag of ik ontsluiting heb/verweekt ben. Anders moet ik eerst aan een ballonkatheter. Ik heb in ieder geval wel veel last van harde buiken en regelmatig behoorlijke steken in schaamstreek, dus ik hoop dat dit wat doet.
pi_113800154
Net weer een knipper gezien O+ Gyn zag geen stolsels oid, dus zag er goed uit. Maar geen garanties natuurlijk. Mag woensdag weer komen, zo lief van ze O+

Maar weer verder afwachten nu hoe t gaat lopen.
Bedankt voor het duimen allemaal :)
pi_113800185
Fieder wat een goed nieuws.
pi_113800198
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Wil je een slokje van mijn tonic? :9
Lekker, al is mijn spa appel ook niet verkeerd. *)

Nanadu, spannend hoor! Hoop ook echt dat die steken en krampen ergens goed voor zijn, zou het proces wel lekker versnellen natuurlijk :)

Oh fieder! Fijn zeg! *O* En het vruchtzakje? Dat vond je er zo raar uitzien toch, hoe was dat nu?
pi_113800238
Ja zo komt die baby er natuurlijk nooit uit hè Katy, met spa appel :{w

Fieder, wat fijn!! Weer een stapje dichterbij..... ^O^
pi_113800259
*O* Fieder, een knipper!! Dat gaat gewoon helemaal de goede kant op! Elke dag neemt de kans af dat het mis kan gaan :*
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:09:02 #74
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113800301
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:05 schreef Fieder het volgende:
Net weer een knipper gezien O+ Gyn zag geen stolsels oid, dus zag er goed uit. Maar geen garanties natuurlijk. Mag woensdag weer komen, zo lief van ze O+

*O*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_113800306
Dat vruchtzakje zag er nu weer anders uit, wel iets ronder volgens mij. Maar de gyn zei dat ze daar eigenlijk niet op let. Ze heeft alle vormen wel gezien zei ze. Terwijl de vk daar echt wel een punt van maakte. :?
pi_113800327
Wat een opluchting fieder! Fijn dat je woensdag weer mag!
pi_113800332
quote:

*O* Dat t maar lekker mag blijven knipperen en goed blijft plakken! :*
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:11:06 #78
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_113800388
Fijn *O* , wat een opluchting! Lief en geruststellend dat je woensdag weer mag.
pi_113800421
quote:

wat een goed nieuws, wat fijn *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:12:31 #80
258612 nytar
boys boys boys
pi_113800436
fijn om te horen fieder. Hopelijk kan je snel gaan genieten. Wel tof dat ze je vaak laten terug komen!
pi_113800668
*O* Fieder *O*
pi_113800794
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:09 schreef Fieder het volgende:
Dat vruchtzakje zag er nu weer anders uit, wel iets ronder volgens mij. Maar de gyn zei dat ze daar eigenlijk niet op let. Ze heeft alle vormen wel gezien zei ze. Terwijl de vk daar echt wel een punt van maakte. :?
Oh wat apart. Ronder is beter lijkt me? En een knipper erbij, hopelijk blijft het zo goed gaan! *O*
pi_113800814
O+ Bedankt iedereen
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2012 @ 12:42:44 #84
309370 Nanadu
pi_113801545
Fieder wat een goed nieuws!! En fijn dat je volgende week weer terug mag komen.
pi_113801557
Wat een goed nieuws zeg. Ik blijf hopen dat het allemaal goed blijft gaan. Volgende week hebben we wel dezelfde dag een echo :)
pi_113801627
Fieder gelukkig O+

quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:56 schreef J-net het volgende:

[..]

Wij gebruiken condooms al sinds 2004 als anticonceptiemiddel en ben alleen zwanger geworden toen we ze niet gebruiken.
Hier werken ze dus erg goed. maar zag al verhalen dat dat niet bij iedereen opgaat.
Ik had een spiraaltje, maar niets werkte even goed achteraf gezien :') |:(

Dat was een spectaculaire intake, handje geschud, gegevens in het systeem gezet en ik zie ze weer voor de nacontroles. Wat mij betreft was een aanmeldformulier per e-mail net zo goed geweest.
pi_113804943
Fieder wat fijn om te horen, volgende week jij en omentielvo samen gewoon weer 'n hele mooie nieuwe echo!
  donderdag 5 juli 2012 @ 14:08:25 #88
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113805093
Fieder wat fijnnn! O+ Oh god wat een geruststelling voor nu zeg, iig.. Tof! *O* En fijn dat je woensdag ook weer mag komen :D

Spannend KatyM, morgen! :D

Gerb :* O+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_113806532
Fieder *O* wat fijn!
pi_113807945
Ahh zie je dat mijn duimen heeft geholpen. Wat een goed nieuws fieder! En fijn dat je volgende week terug mag komen!
pi_113808094
Daarvoor mag gejompeld worden! *O* Fieder wat een supernieuws! Deze blijft gewoon plakken!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_113809869
Fieder, wat fijn dat je nog steeds een knippertje hebt en dat het vruchtzakje er ook beter uit zag *O* *O* *O*
pi_113810768
Ondanks vies vies vies smerig plakweer, van mij mag dit doorzetten :') ik ging om 12 uur éven liggen op de bank (voor de ventilator O+) en schrok zojuist wakker van mijn bezorg-vriend :D

Gewoon aan 1 stuk dik 4 uur liggen tukken :o dat is echt al maaaaaaaaaaaaanden niet gebeurd!!!
pi_113810846
OH en mijn bezorg vriend had volgens mij medelijden met me O+ aan zijn hoofd te zien :') ik kijk ook maar even niet in de spiegel hoe ik er nu uitzie :')
pi_113810851
Ik heb net ook lekker dutje gedaan.. heerlijk!

Wij gaan vandaag naar onze afhaalvriend denk ik. Vies smerig plakweer.
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:31:23 #96
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_113811370
hier is het inmiddels noodweer; donker, wolkbreuk, hagel, onweer...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:38:33 #97
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_113811701
Vies weer inderdaad. Het is hier in huis al 27 graden...en af en toe heb ik een soort van opvliegers :'). Heerlijk!

Misschien heb ik iets gemist maar hebben we Sonnetje al gezien vandaag?
  donderdag 5 juli 2012 @ 16:43:37 #98
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113811936
Is het echt zo vies weer joh bij jullie? :o -O- Bij mij valt het nog aardig mee.. Ben thuis vanaf 14.00, toen was het wel lekker, het had ff geregend maar buiten was het al wat afgekoeld. Nu zonnetje maar niet enorm benauwd.. en het noodweer komt hier niet langs voor mij.
Niet dat ik in de tuin zit te bakken hoor, dat is me dan weer te warm :') :@

Oh, ik heb nu al zo'n zin, ga maandag naar Ikea met mn moeder, dingen kopen voor onze kledingkast maar natuurlijk ook wat leuke dingetjes scoren voor de beeb O+ :D
pi_113812473
Nice Enf :D
Blijft altijd teveel aan je vingers plakken :P

Ik wilde hier vandaag met babykamertje verder gaan maar het is me echt te warm. Hele dag op de bank gelegen met de pootjes omhoog, me gewoon rustig gehouden. En straks even met de hond naar het bos geweest met een grote plas water erbij, want ook die heeft het warm.

Maar dat gaat nog wel goed komen :) .. We hebben nog uhh, volgens de boekjes iets meer als 16 weken :+ :@

Waaaaaah 16 weken, weet je hoe snel al? :o :o .. Paniekmomentje!
  donderdag 5 juli 2012 @ 17:17:25 #100
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_113813348
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 16:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Nice Enf :D
Blijft altijd teveel aan je vingers plakken :P

Ik wilde hier vandaag met babykamertje verder gaan maar het is me echt te warm. Hele dag op de bank gelegen met de pootjes omhoog, me gewoon rustig gehouden. En straks even met de hond naar het bos geweest met een grote plas water erbij, want ook die heeft het warm.

Maar dat gaat nog wel goed komen :) .. We hebben nog uhh, volgens de boekjes iets meer als 16 weken :+ :@

Waaaaaah 16 weken, weet je hoe snel al? :o :o .. Paniekmomentje!
Whehe idd ik heb al een lijstje dat veel te lang is enzo :o :@

Wat leukk! O+ Hihi ja joh! Rustig aan met die warmte he :* Lekker! :D
iiiiiiiii! Idd! En ik nog iets meer dan 15 weken :o omg, waar blijft die tijd?! :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')