abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113797246
Oooooh en ik ben echt hormonaal hoor!! :@ net een jankbui achter de rug.. Meneer zei gisteren dat ie muppetje dan volgende week wat later naar de opvang zou brengen, met beschuit met muisjes O+ en ineens had ik zo'n beeld in mijn hoofd van mijn trotse meisje, beschuit met muisjes uitdelend, wat dan mijn 'kleine' meisje niet meer is :'( :')

En dan ineens weer even zo'n twijfel, doen we er wel goed aan.. alles loopt zo lekker nu? Straks moet ze dingen gaan delen... en misschien vinden de zusjes elkaar helemaal niet leuk :D :'( en... en... en.....

:')
pi_113797260
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:34 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Heb je er ook van die hele stukken beetje ingedroogde kleuterlijm bij zitten?? :9

Maar woei er gebeurd iets :P je kan dingen!!
:D weinig stukken, die heb ik dinsdag al gehad! Tis nu echt plakkerig en vloeibaar.

Getver ik heb het zo heet, zo maar aan een calippo.

Fieder, veel succes zo! :*

Nanadu, voor jou zit er ook een end aan te komen toch? Nog een week?
pi_113797274
Hehehe, dat je kunt blijven afvegen :')
pi_113797307
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:41 schreef Gerberaatje het volgende:
Oooooh en ik ben echt hormonaal hoor!! :@ net een jankbui achter de rug.. Meneer zei gisteren dat ie muppetje dan volgende week wat later naar de opvang zou brengen, met beschuit met muisjes O+ en ineens had ik zo'n beeld in mijn hoofd van mijn trotse meisje, beschuit met muisjes uitdelend, wat dan mijn 'kleine' meisje niet meer is :'( :')

En dan ineens weer even zo'n twijfel, doen we er wel goed aan.. alles loopt zo lekker nu? Straks moet ze dingen gaan delen... en misschien vinden de zusjes elkaar helemaal niet leuk :D :'( en... en... en.....

Ahh ze vinden het zo allebei heus fantastisch en jullie ook O+. Twee knapperds O+.
pi_113797338
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:42 schreef Gerberaatje het volgende:
Hehehe, dat je kunt blijven afvegen :')
Juist! Dat! Zou het duiden op verweking, ik hoop t zo. Morgen gaan ze vliezen breken als het maar een beetje kan. Is daar verweking of ontsluiting voor nodig of allebei? :)
pi_113797381
Fieder, succes straks. Ik hoop ook dat het een prachtdag voor jullie wordt :*
pi_113797398
Er is sowieso ontsluiting nodig om vliezen te breken Katy, verweking weet ik niet zeker. Bij mij zijn ze in ieder geval pas gebroken toen de boel volledig verweekt was.
Maar je laatste dagje zonder baby dan, spannend meid! :D
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_113797488
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:47 schreef Marjolijntje het volgende:
Er is sowieso ontsluiting nodig om vliezen te breken Katy, verweking weet ik niet zeker. Bij mij zijn ze in ieder geval pas gebroken toen de boel volledig verweekt was.
Maar je laatste dagje zonder baby dan, spannend meid! :D
Hmm, nou ik had maandag een vingertopje, dus ik hoop dat het nu wat verder gevorderd is dan.

Nou laatste dag durf ik niet te zeggen hoor, als het vliezen breken morgen niet lukt moet ik zaterdag naar het ziekenhuis, dus dan kan de beeb ook zaterdag of zondag komen. Maar ik ga nu wel uit van uiterlijk zondag, al weet ik datinleidingen lang kunnen duren. :)

Maar spannend is het wel ja :D
pi_113797511
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:41 schreef Gerberaatje het volgende:

Super herkenbaar. Ik had de laatste week ook een "wat doe ik je aan" gevoel naar M. toe. Ging nergens over, maar idd de verandering en wat als ze elkaar niet leuk vinden. Ik weet zeker dat je je daar voor niks zorgen over maakt.
Hier is M. echt supertrots op zijn broertje. Hij is erg lief voor hem, stopt zijn speentje weer in zijn mond en zegt dingen als 'je hoeft niet te huilen hoor, ik ben bij je, ik ben je grote broer'. Wandelen met de twee mannen is ook een uitdaging aangezien M. iedereen die hij tegenkomt maant om in de wandelwagen te kijken omdat zijn kleine broertje daar in ligt. M. is ook een stuk rustiger geworden nu S. er is, op het kdv viel dat ook op. Het is echt genieten hier, nog even en dan heb jij twee kleine dames die zo blij met elkaar zijn.

Fieder: succes zo!

KatyM: ik had wel ontsluiting (door de ballon), maar geen verweking. Ze konden gewoon de vliezen breken.
pi_113797587
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:50 schreef KatyM het volgende:

[..]

Hmm, nou ik had maandag een vingertopje, dus ik hoop dat het nu wat verder gevorderd is dan.

Nou laatste dag durf ik niet te zeggen hoor, als het vliezen breken morgen niet lukt moet ik zaterdag naar het ziekenhuis, dus dan kan de beeb ook zaterdag of zondag komen. Maar ik ga nu wel uit van uiterlijk zondag, al weet ik datinleidingen lang kunnen duren. :)

Maar spannend is het wel ja :D
Maar als je al wat ontsluiting hebt, gaat het meestal wel sneller hoor! Ik begon met 2-3cm en toen zeiden ze al dat ons meisje die avond of nacht geboren zou worden. Alleen als je nog helemaal dicht zit duurt het vaak nog wat langer. Maar erop rekenen dat het langer kan duren is alleen maar goed, dan valt het mee als hij er eerder is!
Ik dacht op maandag ook dat ik pas vrijdag mijn meisje in mn armen zou hebben :P
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_113797639
Fieder succes vandaag!

KatyM en Gerberaatje, zet hem op (alvast)!

_Bunny_ sterkte en beterschap.

Ophelia succes met de intake.
  donderdag 5 juli 2012 @ 10:56:48 #62
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_113797655
quote:
12s.gif Op woensdag 4 juli 2012 19:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Condooms zijn niet hormonaal en zouden waterdicht moeten zijn toch?
Wij gebruiken condooms al sinds 2004 als anticonceptiemiddel en ben alleen zwanger geworden toen we ze niet gebruiken.
Hier werken ze dus erg goed. maar zag al verhalen dat dat niet bij iedereen opgaat.

*gaat weer terug in lurkstand, wachtend op 2 verse beebs hier :) *
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_113797834
Bodpa, wat klinkt dat onwijs lief zoals de broertjes met elkaar omgaan zeg, schattig O+.

Bedankt bodpa en marjolijntje, het is dus hopen op wat ontsluiting morgen zodat ze vliezen kunnen breken. Spannend, maar misschien gaat er dus wel niks gebeuren morgen, we gaan het zien *O*.
pi_113797861
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:51 schreef bodpa09 het volgende:

[..]

Super herkenbaar. Ik had de laatste week ook een "wat doe ik je aan" gevoel naar M. toe. Ging nergens over, maar idd de verandering en wat als ze elkaar niet leuk vinden. Ik weet zeker dat je je daar voor niks zorgen over maakt.
Hier is M. echt supertrots op zijn broertje. Hij is erg lief voor hem, stopt zijn speentje weer in zijn mond en zegt dingen als 'je hoeft niet te huilen hoor, ik ben bij je, ik ben je grote broer'. Wandelen met de twee mannen is ook een uitdaging aangezien M. iedereen die hij tegenkomt maant om in de wandelwagen te kijken omdat zijn kleine broertje daar in ligt. M. is ook een stuk rustiger geworden nu S. er is, op het kdv viel dat ook op. Het is echt genieten hier, nog even en dan heb jij twee kleine dames die zo blij met elkaar zijn.

Fijn om te horen! :* dank je... het is ook kolder (sowieso om na 38 weken zwanger een keer te gaan twijfelen :') ;)) maar het schiet wel steeds door mijn hoofd... Ik ben dus gewoon normaal :P ;)

De muppet is gek op babietjes (op de opvang duwt ze ook echt grotere kindjes bij de kleinere weg als ze vind dat die te dicht bij komen en te lomp doen bijv :D) dus dat hebben we mee ;) maarja, dit is wel een baby die blijft, zeg maar :P
  donderdag 5 juli 2012 @ 11:04:01 #65
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113797877
@Katy Even aan de keiharde P zou zeggen ;)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_113797905
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:02 schreef KatyM het volgende:
Bodpa, wat klinkt dat onwijs lief zoals de broertjes met elkaar omgaan zeg, schattig O+.

Bedankt bodpa en marjolijntje, het is dus hopen op wat ontsluiting morgen zodat ze vliezen kunnen breken. Spannend, maar misschien gaat er dus wel niks gebeuren morgen, we gaan het zien *O*.
Wil je een slokje van mijn tonic? :9
pi_113797959
bedankt nanadu en Flower voor jullie reacties! opschrijven is idd een goed idee! dus dat ga ik doen. Nu heeft ze de hik, dus dat is alvast mooi.

Bij een nichtje van mij konden ze gister de vliezen niet breken bij de inleiding, ik snapte al niet waarom. Dacht dat dat altijd kon, maar weer wat geleerd dus.

Fieder heel veel succes!

Sola, hier staat ook liever geen kinderen mee, maar er ligt wel altijd speelgoed.
Wij hadden Mex wel mee genomen, maar het ging voor geen meter met hem er bij, dus mijn vriend is naar buiten gegaan met hem, beetje jammer.
We nemen hem liever nooit mee, maar soms kan het gewoon niet anders.
Wat wel leuk is, is dat ie altijd gaat zwaaien als het hoofdje in beeld is, dus hij herkent er echt wel een gezichtje in.
  † In Memoriam † donderdag 5 juli 2012 @ 11:28:12 #68
309370 Nanadu
pi_113798662
quote:
7s.gif Op donderdag 5 juli 2012 10:41 schreef KatyM het volgende:

[..]

Nanadu, voor jou zit er ook een end aan te komen toch? Nog een week?
Ja het einde is inderdaad in zicht. Volgende week om deze tijd zou ik mijn kindje in mijn handen kunnen hebben, maar ik reken er niet op dat het zo snel gaat. Het is in ieder geval afwachten tot maandag of ik ontsluiting heb/verweekt ben. Anders moet ik eerst aan een ballonkatheter. Ik heb in ieder geval wel veel last van harde buiken en regelmatig behoorlijke steken in schaamstreek, dus ik hoop dat dit wat doet.
pi_113800154
Net weer een knipper gezien O+ Gyn zag geen stolsels oid, dus zag er goed uit. Maar geen garanties natuurlijk. Mag woensdag weer komen, zo lief van ze O+

Maar weer verder afwachten nu hoe t gaat lopen.
Bedankt voor het duimen allemaal :)
pi_113800185
Fieder wat een goed nieuws.
pi_113800198
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 11:04 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Wil je een slokje van mijn tonic? :9
Lekker, al is mijn spa appel ook niet verkeerd. *)

Nanadu, spannend hoor! Hoop ook echt dat die steken en krampen ergens goed voor zijn, zou het proces wel lekker versnellen natuurlijk :)

Oh fieder! Fijn zeg! *O* En het vruchtzakje? Dat vond je er zo raar uitzien toch, hoe was dat nu?
pi_113800238
Ja zo komt die baby er natuurlijk nooit uit hè Katy, met spa appel :{w

Fieder, wat fijn!! Weer een stapje dichterbij..... ^O^
pi_113800259
*O* Fieder, een knipper!! Dat gaat gewoon helemaal de goede kant op! Elke dag neemt de kans af dat het mis kan gaan :*
  donderdag 5 juli 2012 @ 12:09:02 #74
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_113800301
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 12:05 schreef Fieder het volgende:
Net weer een knipper gezien O+ Gyn zag geen stolsels oid, dus zag er goed uit. Maar geen garanties natuurlijk. Mag woensdag weer komen, zo lief van ze O+

Maar weer verder afwachten nu hoe t gaat lopen.
Bedankt voor het duimen allemaal :)
*O*
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_113800306
Dat vruchtzakje zag er nu weer anders uit, wel iets ronder volgens mij. Maar de gyn zei dat ze daar eigenlijk niet op let. Ze heeft alle vormen wel gezien zei ze. Terwijl de vk daar echt wel een punt van maakte. :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')