Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (85)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (80)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (75)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:quote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Skullcrusherquote:Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)
Ezekieltfs - (H) - Goblin Priest (85)
Djenghis - (H) - Blood Elf Paladin (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Dat dusquote:
Wanneer komt die dan uit?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik gok wanneer MoP uitkomt, Fuszy, but your guess is as good as mine.
Ik gok na eind zomer, begin herfst. September of zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:06 schreef Fuszy het volgende:
Wanneer komt die dan uit?Zeker weer richting kerst?
ouch!quote:
Wat was de foutmelding dan? Stond er geen linkje in?quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:53 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wtf, ik kom niet meer ingelogd na 3 dagen niet spelen, met authenticator en al. Geeft foutmelding bij het aanmelden, niet de melding van geen gametime.
Heb al mijn chars bezocht op armory en ze hebben in ieder geval alle gear nog, op de mobile armory geeft hij verkeerd wachtwoord aan. Heb net via blizzard website mijn accountgegevens opnieuw aangevraagd ofzo, moest eerste 6 digits van een serial van een blizz game invoeren, en dat was zonder problemen succes.
Estimated time geeft hij 6-12 uur aan.
Ben ik nu "gehackt"? Zelfs met authenticator?
Hoe kan dit.
quote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:55 schreef Metonae het volgende:
[..]
Wat was de foutmelding dan? Stond er geen linkje in?
Ik ga het gewoon proberenquote:Op vrijdag 6 juli 2012 19:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Heb wel paar mensen gezien die een ticket hebben ingestuurd en alsnog een scroll kregen
Worden om de 3 uur verzonden. Als die eligable is tenminste, anders krijgt hij/zij geen berichtquote:Op vrijdag 6 juli 2012 23:52 schreef Maureentje het volgende:
Wie weet hoe lang t duurt voor iemand die mail krijgt als ik hem een scroll heb gestuurd ?
mailadres gekregen dat niet bij account hoordequote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Worden om de 3 uur verzonden. Als die eligable is tenminste, anders krijgt hij/zij geen bericht
Je kan elke dag 2 verzenden, 1 via ingame (realid) en 1 via battle.netquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:19 schreef Maureentje het volgende:
[..]
mailadres gekregen dat niet bij account hoordenu 24 uur wachten voor opnieuw verzenden ?
heb die persoon niet op realid,dus die optie valt afquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je kan elke dag 2 verzenden, 1 via ingame (realid) en 1 via battle.net
Ik had anderhalve maand geleden ook een scroll gekregen, maar ik was niet eligible dus dat was wel vreemdquote:Op zaterdag 7 juli 2012 00:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Worden om de 3 uur verzonden. Als die eligable is tenminste, anders krijgt hij/zij geen bericht
Nou ja leegloop...valt wel mee. Ik heb bv een flinke lijst met real ID maatjes, waarvan de helft nu elke dag Diablo zit te spelen, die komen wel weer terug als MoP komt, daar ben ik echt niet bang voor. Alleen op sommige realms lijkt de horde niet meer echt zo te bruisen, veel mensen zoeken het op de drukkere realms zoals Kazzak en Draenor. Je merkt het echt als je een beetje aan het rondhangen bent in Org, het is ineens zo stil in tradechat...quote:Op zondag 8 juli 2012 22:56 schreef Syphixx het volgende:
dus in principe is er een soort leegloop ofzo ?
en het sociale aspect ook wat weg zeker, filled up met trolls en idioten ?
denk dat ik toch zal wachten om opnieuw te kopen tot er terug een kortings actie is..loopt dadelijk af
Ik zou Isabeau even DM'en, die speelt op Frostmane Alliancequote:Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef Cornelis83 het volgende:
Is er iemand hier die op Frostmane speelt, alliance side? Ik wil weer casual gaan spelen maar wel op een actieve server. Mijn belangrijkste chars zitten echter op Trollbane en die server schijnt al bijna onder de grond te liggen. Dus daarom wil ik transferen naar frostmane. En met de scroll of resurrection kan ik 1 char gratis transferen. En daarvoor heb ik dus een scroll of resurrection nodig van een alliance speler op frostmane.
Dus als je me wilt ressen PM of DM me dan en dan stuur ik je de gegevens die je nodig hebt om me te kunnen resurrecten.
quote:Op maandag 9 juli 2012 22:59 schreef MarkyB het volgende:
Ik zit op frostmane, alli, in een leuke NL guild (8/8 hc farm) /w maar je realid dan invite ik je wel
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:47 schreef Cornelis83 het volgende:
Ja, alleen jammer dat de char transfer nu net weer in mainentance is
Och ja, daar wilde ik ook nog aan beginnen. Ik was alweer vergeten waarom ik een rogue ging levelenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 10:17 schreef MarkyB het volgende:
Heb eindelijk 1650 lockboxes voor Ravenholdt, 4 guildbanks vol en 3 chars helemaal vol. Schijnt dat je die krengen eerst moet open picken en er een paar dingen uit moet pakken.
En dan ook nog eens die hell grind syndicates mollenFML
Het bleek nog een bug ook, service was helemaal niet downquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt vanzelfAls je dingen samen wilt doen dan roep je maar hoor.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag dat alleen Burning Legion een 50-50 verdeling heeft. En daar wil je nou net niet heen
Hoezo wil je daar niet heen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag dat alleen Burning Legion een 50-50 verdeling heeft. En daar wil je nou net niet heen
Kan wel even duren voordat we een datum krijgen ;pquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik wil spelen, maar wil eerst een datum zien voor panda
En inmiddels een antwoord. Nog redelijk snel ook. Voor zover ik kan herinneren waren ze een jaar geleden of zo niet zo snelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:38 schreef Cornelis83 het volgende:
De gratis transfer wilde ik doen op mijn druid die dan ook meteen lvl 80 zou zijn. Lvl 80 is ze nu, maar de transfer door de migration in maintenance bug is dus niet gelukt en ik kan dat zelf ook niet meer doen nu. Dus hiervoor maar een ticket geopend.
Blij dat ze het zo snel hebben kunnen regelenquote:Greetings,
First of all, I am terribly sorry for the delay in our response. I wish I could have gotten to your ticket sooner.
Now onto the matter at hand. I have now transfered your Scroll boosted character over to Frostmane and it should be available there shortly.
I hope this has solved your issue and that you have a most pleasant day.
Kind regards,
Beter, ja de GM en Web-support functioneren het laatste jaar redelijk snel. Is een stuk fijner als in Vanilla 7 dagen wachten op een responsequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
En inmiddels een antwoord. Nog redelijk snel ook. Voor zover ik kan herinneren waren ze een jaar geleden of zo niet zo snel
[..]
Blij dat ze het zo snel hebben kunnen regelenEn die verontschuldiging was dus nergens voor nodig
Chamber of Aspects zou ik ook maar wegblijven als alliance. Er zijn bij ons 2 guilds die 8/8 HC hebben, de rest heeft al moeite om de raids vol te krijgen (waaronder mijn guild).quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:24 schreef lifeblind het volgende:
Ravenholdt mogen ze wat mij betreft ook wel iets voor gaan regelen, er is gewoon echt geen fuck meer te beleven
quote:Characters:
15,363
Horde / Alliance:
1 / 0.63
Wat Twilight zegtquote:
Ja, Pools vloeken heb ik ook geleerd daarquote:
neen heb geen account meer :pquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Jawel hoor, PM me maar, dan stuur ik er één in game
Of wacht, bedoelde je niet SoR?
Is inderdaad de Quilen cub die in de CE zal zitten. Dit is de mount die ook in de CE zal zittenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:11 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste pet met échte puppy-eyes! Zal wel van de CE komen gok ik, thoughts?
Vind die kop van die mount maar vaag, niet echt een item waarvoor je zegt "OMG ik moet die CE hebben!", shamequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:50 schreef Metonae het volgende:
[..]
Is inderdaad de Quilen cub die in de CE zal zitten. Dit is de mount die ook in de CE zal zitten [ afbeelding ] Raar uitziende dingen, maar toch een stuk beter dan die whelp pets die ze bij elke release in de CE proppen.
Da's niet mis...quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Heeft me ook een paar jaar gekost...(Niet dat ik constant viste, maar toch...zo nu en dan weer eens een uurtje)
Dat is een bug die nog steeds in het spel zit gek genoeg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:27 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik probeer wat gear te reforgen, dodge / parry omzetten in mastery. Maar dat lukt tot nu toe niet echtAls ik naar die reforger ga en ik sleep een item in de selectie vak, dan zie alleen staan: xxx Strength omzetten in 0 spirt. Maar dat wil ik natuurlijk niet (en zelfs als ik dat zou willen dan lukt dat niet echt). Is er iets veranderd in de 8 maanden dat ik gestopt ben of doe ik iets niet goed nu?
EDIT: hmm... een relog heeft dit probleem verholpen... vaag
Tjah, met over de 13.000 achievement punten. Blijven er voor mij alleen de irritantste nog over!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 01:26 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Zeker niet als er nog zoveel andere achievements te halen zijn...
Zo ver ben ik inderdaad nog niet.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:39 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Tjah, met over de 13.000 achievement punten. Blijven er voor mij alleen de irritantste nog over!
quote:Weekend Sale – 25% Off Faction Change
Keep your friends close and your enemies closer. Through this weekend and for a limited time only, you can change your World of Warcraft character’s faction from the Horde to the Alliance (or vice versa) for 25% off the regular price.
To get started, simply click here. Alternatively, you can log in to your Battle.net account at eu.battle.net, select your World of Warcraft account, and then click “Faction Change” at the bottom of the page.
Don’t delay -- this offer ends Monday, July 16.
Ik zit nu in Warcryquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog een level 80 mage en een level 81 warrior
Ik zou bij MarkyB in het guild gaan, ik kan je niet in mijn guild krijgen, helaasch. Mijn guild doet niet aan socials.
Telt 3 uur ook al als pauze?quote:Op maandag 16 juli 2012 08:51 schreef Kingleon het volgende:
Nou ik ben weer begonnen na een pauze van 3 uur. Mijn 1e 85 op Argent Dawn. Een stuk actievere server dan Anachronos. Wel leuk om weer helemaal op 0 te beginnen op een nieuwe server. Ik denk dat deze bij MoP mijn main server gaat worden. Zonde van mijn andere chars maar ik heb geen zin om te betalen voor server en faction change.
Nee hoor. Net geprobeerd, en je maakt op die manier een ticket aan. Moest zelfs m'n ID uploaden...quote:Op maandag 16 juli 2012 09:15 schreef MarkyB het volgende:
Als je inlogt op internet kan je aangeven dat je je authenticator kwijt bent. Na het beantwoorden van een paar simpele (maar alleen door jou te beantwoorden) vragen kan je gelijk weer inloggen.
Oeps haha, Foutje 3 uur moest 3 maanden zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 09:05 schreef Abby79 het volgende:
[..]
Telt 3 uur ook al als pauze?Dan ben ik vaak weer begonnen!
Ik kan nu overigens een hele tijd al niet spelen... had m'n authenticator op m'n broertjes telefoon gezet, zodat hij Diablo een tijdje kon spelen, laat die knuppel precies in die periode z'n telefoon kapot vallenNu wacht ik dus nog even om te kijken of de Authenticator er nog op staat als hij zijn telefoon terug krijgt, anders moet ik straks Blizzard gaan bellen...
Ik zit er aan te denken mijn hunter toch over te zetten, is nu horde en het scheelt nu 20 euroquote:Op maandag 16 juli 2012 10:00 schreef Blistering het volgende:
Heb m'n Shaman ook maar eens overgezet, wel tof zo'n hele rij 85'sEn moet zeggen dat resto best tof is!
Nu hunter en rogue nog naar 85 schoppen en we hebben een hele realm met 85's. Heb nog een 85 hunter op ravencrest, maar ik weiger om nóg een keer 20e te betalen
Ik denk dat je voor al deze vragen op wowprogress.com moet zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 13:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat zijn de meeste actieve realms om te raiden op door de weekse dagen ? vooral op maandag dinsdag en woensdag? In mijn guild raiden ze voornamelijk in de weekenden, maar dan kan ik niet vaak. Wil graag een guild waar ze de genoemde dagen actief raiden. heb op mijn realm rondgekeken, maar er zijn niet veel grote guilds die op die dagen raiden.
Mocht ik toch gaan transferen, waar kan ik dan het beste heen?
Is de actie al afgelopen dan? 30 euro voor alle 3 de WoW packs? (Classic en TBC wordt tegenwoordig als 1 gerekend).quote:Op maandag 16 juli 2012 13:39 schreef Syphixx het volgende:
jammer dat er geen fok guild is
dadelijk een nieuwe account kopen
jammer dat wotlk nog 20 euro kost ... speel je in enkele dagen er zo doorheen![]()
idd .. kom nuneer op 70 euro ( incl gamecard )quote:Op maandag 16 juli 2012 13:44 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Is de actie al afgelopen dan? 30 euro voor alle 3 de WoW packs? (Classic en TBC wordt tegenwoordig als 1 gerekend).
EDIT: [http://eu.battle.net/wow/(...)Week_Only-03_07_2012
duurde dus maar een week idd... Helaas.
Hoezo scheelt het 20e? Het is toch 20 i.p.v. 25e met die korting.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken mijn hunter toch over te zetten, is nu horde en het scheelt nu 20 euro
Eh, server + faction = 45, toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:50 schreef Blistering het volgende:
Hoezo scheelt het 20e? Het is toch 20 i.p.v. 25e met die korting.
quote:
Dat is gewoon een community manager die wat dingen verzint die mensen eventueel kunnen gaan doen als ze zich de pleuris vervelenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:27 schreef Cornelis83 het volgende:
Die summer challenges, zoals deze: summer challenge: Black Temple levert dat ook nog iets extra's op of zo of is dat gewoon een marketing stunt van blizzard om mensen old school dungeons binnen te lokken.
Er was een FOK guildquote:Op maandag 16 juli 2012 13:39 schreef Syphixx het volgende:
jammer dat er geen fok guild is
dadelijk een nieuwe account kopen
jammer dat wotlk nog 20 euro kost ... speel je in enkele dagen er zo doorheen![]()
Er waren best wel een aantal pogingen, volgens mij zijn ze allemaal na een paar weken grandioos gefaald?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:03 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Er was een FOK guildGroot succes was dat hahaha
Edit: was al op geantwoord dus
Gewoon reporten toch? Maphacks oid. zijn niet toegestaan volgens mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:53 schreef TwyLight het volgende:
Waren een beetje horde aan het farmen in wsg, en dachten op het laatst ff flag cappen voor een win, zien we ineens deze flapdrol bugger
[ afbeelding ]
Dit is een sub. rogue uit onze guild, qua pve weet ik het niet zeker, maar qua pvp zijn er op onze realm vrijwel geen betere rogues te vinden. ( 1vs 1 dan)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:00 schreef keepoww het volgende:
Iemand tips wat ik moet verbeteren of men talents aanpassen?
DPS vind ik nu te laag.
http://eu.battle.net/wow/(...)trom/Chantale/simple
Dat is een slechte tipquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:43 schreef MarkyB het volgende:
Als ik twijfel pak ik de realms best guild en kies daar een spec uit van een speler met hoge achievementpunten.
Oke kan dus beter op men warrior dit doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:50 schreef MarkyB het volgende:
Guild tabard aan doen en lekker levelen, op 'low level' heb je niet veel aan een hoge guildrep
WTS?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef MarkyB het volgende:
WTS Recruit a Friend uitnodiging! we komen er wel uit denk ik
Makkelijkste is arena's winnen met je guildmate.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:56 schreef keepoww het volgende:
[..]
Oke kan dus beter op men warrior dit doen.
Gaat mij om die heirloom head en back.
Maar dungeons op lvl 85 dus dan
FUUUUUUUUUquote:
Dus je wilt mee betalen voor die nieuwe speler ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:26 schreef MarkyB het volgende:
Ik moet het wel uitnodigend maken dat iemand van mij een invite wil
Ik denk gewoon eind sept/ begin oktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
FUUUUUUUUU
Zit me nu al dood te vervelen. November duurt nog 4 maanden. Ik trek het niet om nog 4 maanden DS te farmen. Dit is nog erger dan de laatste maanden ICC.
Ja, want nu klinkt het dat je hem 20 euro of zo moet betalen voor het krijgen van een Recruit a Friend uitnodigingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:57 schreef Maureentje het volgende:
Dus je wilt mee betalen voor die nieuwe speler ?Anders snap ik t nie
Die wij weggeven is scroll of resurrection.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want nu klinkt het dat je hem 20 euro of zo moet betalen voor het krijgen van een Recruit a Friend uitnodiging(die wij hier allemaal graag gratis weggeven)
Dat hoop ik ook. Ik las ergens dat het waarschijnlijk gelijk met GW2 komt en die release is 28 augustus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:57 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik denk gewoon eind sept/ begin okt![]()
wat wil je dan betalen ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Die wij weggeven is scroll of resurrection.
Ik vraag iemand die ik een Recruit kan sturen waar ik aan meebetaal.
Ben jij even een paar dagen te laatquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:51 schreef Syphixx het volgende:
wat wil je dan betalen ?
want als ik nu alles koop zit ik rond de 70 euro
kon in die periode een acc van vriend gebruiken en de scroll usenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben jij even een paar dagen te laat![]()
Waarom was die aanbieding alles voor 30 euro maar een week
Waarom zou je je gratis maand willen betalenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef MarkyB het volgende:
Ik ga niet alles betalen. Ik krijg een gratis maand, dus die 13 euro wil ik wel vergoeden. Wel zo eerlijk, toch?
Denk dat men al blij mag zijn in deze periode dat iemand uberhaupt nog een raf invite wil versturen en dat ze een zooi chars snel naar 80 kunnen levelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:48 schreef MarkyB het volgende:
Omdat ik dan een mount krijg en het interessant moet zijn dat ik de invite stuur
Degene die de gratis maand en mount krijgt moet juist blij zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:51 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Denk dat men al blij mag zijn in deze periode dat iemand uberhaupt nog een raf invite wil versturen en dat ze een zooi chars snel naar 80 kunnen levelen
Dat ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Degene die de gratis maand en mount krijgt moet juist blij zijn
Dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dat ookTis voor beiden leuk,dus waarom zou je meebetalen
Tis net andersom hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.
Degene die de invite krijgt ontvangt een gratis maand gametime en een mount
Degene die de invite stuurt moet expansions en gametime kopen
Als degene die de invite krijgt dan een maand gametime 'cadeau' doet aan de gene die hem stuurt (dat geld zou hij sowieso kwijt zijn als hij geen RAF deed) dan heeft diegene ook wat. Namelijk een gratis maand gametime, en de gene die hem krijgt een gratis mount
Alleen jammer dat goblins lopen als kabouters onder invloed van iets teveel cocainequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef johnnyblaze11 het volgende:
hoezo epic looks
[ afbeelding ]
houzee
Jammer dat ze de lore uit de boeken toch nooit kunnen evenaren, tenzij ze een verhaal gewoon in de warcraft-wereld droppen zonder enige betrekking op lore characters uit de games.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef lifeblind het volgende:
De film is in ieder geval in productie:
http://tweakers.net/nieuw(...)f-warcraft-film.html
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef lifeblind het volgende:
De film is in ieder geval in productie:
http://tweakers.net/nieuw(...)f-warcraft-film.html
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:09 schreef Bienelientjee het volgende:
(Mijn wow expires in ongeveer een week ook, dus dan ben ik weer ffies weg!)
Kan je wel zo smilen, maar deze maand kreeg ik gratis van iemand anders. Anders had ik al een maand van WoW af geweest.quote:
Ik ben serieus benieuwd wat er uiteindelijk van komt, volgens mij komt er uiteindelijk een soort Lord of the Rings kloon uit met wat characters die toevallig namen hebben uit het Warcraft universumquote:
Die film is toch al een jaar of 5 in productie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben serieus benieuwd wat er uiteindelijk van komt, volgens mij komt er uiteindelijk een soort Lord of the Rings kloon uit met wat characters die toevallig namen hebben uit het Warcraft universum
Volgens mij kwamen de eerste ideeën rond 2006 ofzo naar buitenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die film is toch al een jaar of 5 in productie?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:15 schreef lifeblind het volgende:
Volgens mij kwamen de eerste ideeën rond 2006 ofzo naar buiten
quote:In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures (makers of Batman Begins and 300) announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.[7]
The live-action film was set for release in 2009, but was later rescheduled to 2011
Ook 10 alts op je main server?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb best veel looms eigenlijk
[ afbeelding ]
+ nog 1
Ik maak altijd alts, maar meestal komen die niet verder dan 20-30, en als ze dat wel doen dan weer meestal niet verder dan 60-70quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef Valyx het volgende:
[..]
Ook 10 alts op je main server?Moet haast wel met al die gear.
Haha na level 60 (Outland) is het altijd klote ;p.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik maak altijd alts, maar meestal komen die niet verder dan 20-30, en als ze dat wel doen dan weer meestal niet verder dan 60-70
Ja dat vond ik vroeger ook maar tegenwoordig heb ik meer moeite met wotlk contentquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:58 schreef Valyx het volgende:
[..]
Haha na level 60 (Outland) is het altijd klote ;p.
Ja dat kan. Je kan trouwens tegenwoordig RAF'fen tot level 81, en als je er 2 levelt kan je iemand dus van 1 tot 80 grantenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:38 schreef Valyx het volgende:
Zoeken naar iemand die met je wil RAF'en, dan ben je er zo. Vraag me nog steeds af of je gewoon 2 chars naar level 60 kan levelen met een RAF friend (die dan levels krijgt om te granten) en dan je friend je monk naar 60 kan dingen in 5 minuten..
Och, op een DK heb je die toch niet nodigquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:52 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ben nu een deathknight aan het levelen op een andere server. Geen heirlooms
Ja, maar duurt lang levelenquote:Op donderdag 19 juli 2012 13:02 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Och, op een DK heb je die toch niet nodig
Spec als Blood, instant dungeon queue en je vliegt er doorheen. Sowieso door al die outland en northrend dungeonsquote:
Hm ik heb het andersom, ben bezig met een druid, die ik eerst als resto deed levellen, maar vanwege a) het tekort aan tanks in de queue en b) het niveau van de aanwezige tank heb ik maar besloten om offspec feral te gaan en mn weg door dungeons te tanken ipv healen. Prima healers gehad voor zover.quote:Op donderdag 19 juli 2012 14:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ja ik ben ook blood. Maar er zijn nooit healers. Net ook weer een retribution paladinhealer
Die mount kan me gestolen worden, gaat me om het levels granten.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:48 schreef Tokus het volgende:
je krijgt de mount pas bij 2 maanden, he. effectief kost je dat dan dus het spel en 1 maand gametime, want je krijgt zelf ook 1 maand gametime terug als je iemand aanbrengt.
dan moet de persoon die jij aanbrengt goed doorlevellen wil jij daar nog echt wat profijt van hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die mount kan me gestolen worden, gaat me om het levels granten.
Ja precies. Na de release deed ik het met de guild toen de hoogste ilvl in de group misschien net 380 was ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef Blistering het volgende:
Sowieso, iLvl 385 is méér dan genoeg voor nerfed DS10..
Ah, geen optie dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
dan moet de persoon die jij aanbrengt goed doorlevellen wil jij daar nog echt wat profijt van hebben.
Check http://www.wowtrack.org/realms/EU/enquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gezien onze server nogal dood is, gaan we de guild waarschijnlijk verhuizen naar een ander realm.
Zijn er naast silvermoon nog andere goede PVE realms voor alliance?
Goeie tip!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:59 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Check http://www.wowtrack.org/realms/EU/en
en dan sorteren op realm.
En met http://wow.realmpop.com kun je zien hoeveel spelers er zitten op een realm.
Ik heb net een heel stel alts geleveled, misschien toch wel 2x in totaal aangevallen door een hordie. Er is bijna geen horde meer, lijkt het wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Goeie tip!![]()
Frostmane hebben we ook op onze lijst staan, maar dat het een pvp realm is houdt ons nog wat tegen. Pvp is eng, weet je
Oh cool, misschien een leuke horde realm opzoeken met een van m'n stoffige characters op Turalyon.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:35 schreef Blistering het volgende:
Realm transfers 15e dit weekend trouwens, zojuist even m'n hunter overgezet naar Auchindoun. Nu enkel nog rogue en dan klaar met alle 85's
Ze bedoelen vast niet actieve spelers.. Mijn server (Hellscream) staat bij de drukkere, maar tis er redelijk dood, vooral aan Horde kant..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:59 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Check http://www.wowtrack.org/realms/EU/en
en dan sorteren op realm.
En met http://wow.realmpop.com kun je zien hoeveel spelers er zitten op een realm.
Ik had hetzelfde probleem, ik hoop op een release in oktober, dan ben ik een maand vrijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net mijn vakantie moeten vastleggenWaarom wachten ze zo lang met het bekendmaken van de releasedate!! (die nu uiteraard volgende week komt).
Ik heb ook op oktober gegoktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik had hetzelfde probleem, ik hoop op een release in oktober, dan ben ik een maand vrij
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:35 schreef Blistering het volgende:
Realm transfers 15e dit weekend trouwens, zojuist even m'n hunter overgezet naar Auchindoun. Nu enkel nog rogue en dan klaar met alle 85's
Ticket maken en 5 euro terugvragenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]Ik heb mijn warrior een paar dagen geleden een transfer gegeven.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ticket maken en 5 euro terugvragen.
transfer dan je pala naar frostmane en laat hun ook daar heen gaan, 10x beter, ik ga ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:31 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hah! Hoef ook niet meer te levelen op shadowsong. Me vrienden overgehaald om naar Auchindoun te komen omdat shadowsong kut server is.
You kidding?!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:58 schreef TwyLight het volgende:
transfer dan je pala naar frostmane en laat hun ook daar heen gaan, 10x beter, ik ga ook
ja echtquote:
dit dus ... met 3 rogues 40 man raids gesaboteerd en da konde soms wel een uur hun raid verlaten omdat ze zo dom waren om apart te komen en niet met een bendequote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:09 schreef Cornelis83 het volgende:
Mja, moeten ze flying weer afschaffenVolgens mij waren de beste pvp momenten wel in Classic, toen vliegen nog niet mogelijk was. Uit verhalen vooral in de blackrock mountains enzo
Zelf nooit meegemaakt helaas, ben pas begonnen toen TBC een kleine half jaar uit was.
Ja maar die arme pve'ers kunnen dan niet tegen draken vechten en dan is het spel voor hun verpestquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:45 schreef Syphixx het volgende:
[..]
dit dus ... met 3 rogues 40 man raids gesaboteerd en da konde soms wel een uur hun raid verlaten omdat ze zo dom waren om apart te komen en niet met een bende![]()
daarna met yogs ( van yogcast ) en horde guild samen gewerkt zodat beide kanten niet meer erin konden... DAT was écht world of warcraft
Vanilla WoW was het tofst. Ganking in Stranglethorn vale (L) 40man Molton core/ blackwing lair en Naxramas (L), PvP alleen op je eigen server, ranking systeem en niet te vergeten de oude versie van Alterac Valley belachelijk in het voordeel van de horde was maar 1 gevecht kon makkelijk 40 uur durenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:09 schreef Cornelis83 het volgende:
Mja, moeten ze flying weer afschaffenVolgens mij waren de beste pvp momenten wel in Classic, toen vliegen nog niet mogelijk was. Uit verhalen vooral in de blackrock mountains enzo
Zelf nooit meegemaakt helaas, ben pas begonnen toen TBC een kleine half jaar uit was.
Maar verder is Silvermoon wel gezellig hoor. Zitten sowieso nog een paar fokkers.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wilde mn guild ook overhalen naar frostmane te gaan, maar ze willen echt niet naar een pvp server.
Zelfs niet als het een bijna geen horde zit. Dus het zal silvermoon wel worden.
we hadden onyxia...en toen deed ze nog fire breathequote:Op zaterdag 21 juli 2012 03:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja maar die arme pve'ers kunnen dan niet tegen draken vechten en dan is het spel voor hun verpest![]()
Nieuwe individuele maps?quote:Op zaterdag 21 juli 2012 15:39 schreef TwyLight het volgende:
Wat me trouwens op viel gisteren toen mijn characters nog niet gecopied waren en ik een level 1 maakte op de PTR is dat ze alle classic race starterzones nieuwe individuele maps hebben gegeven. Had dat nog niet gezien op MMO-champion.
Best tof
Bijvoorbeeld in Elwyn Forest, dan heb je de map van elwyn en je kan dan nog een keer doorklikken op het starter gebied voor humans en dat is dan nog een nieuwe volledige map met alleen dat gebied, zal er een screen van maken als ik weer kan inloggen, kut PTR met DC's enzoquote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:00 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Nieuwe individuele maps?
Geen idee wat je bedoelt...
Ahh, ik denk dat ik 'm doorheb. Maar plaatjes zijn altijd prima.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 16:03 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in Elwyn Forest, dan heb je de map van elwyn en je kan dan nog een keer doorklikken op het starter gebied voor humans en dat is dan nog een nieuwe volledige map met alleen dat gebied, zal er een screen van maken als ik weer kan inloggen, kut PTR met DC's enzo
1 2 | Your Greater Healing Wave healed You 0 Nature. (134.139 Overhealed) (Critical) Your Ancestral Awakening healed You 0 Nature. (40.242 Overhealed) |
dat zou ideaal zijn als blood DKquote:Op zaterdag 21 juli 2012 20:45 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
ok
op de ptr in pvp gear heb ik ook ineens 69% mastery
Uhh, neequote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:56 schreef Isabeau het volgende:
Enige waar vervelend wordt gedaan op Frostmane is in Tol Barad als je dailies wilt doen, maar datzelfde heb je op pve servers natuurlijk
Oh, wist ik niet!quote:Op zondag 22 juli 2012 16:11 schreef Guus Muisarm het volgende:
Uhh, neeAlleen wintergrasp word je pvp flagged buiten de battles zelf. Tol barad en peninsula niet.
Dat vond ik ook altijd leuk als hunter, special pets "hunten". Ben gestopt voor Firelands patch maar denk dat ik alle special pets heb op de spirit bear na. Weet nog dat ik gewoon uren heb verspilt aan Sambas zoeken en tamen.quote:Op zaterdag 21 juli 2012 12:56 schreef Blistering het volgende:
Hahahahahaha, zie nu dat ik vanmorgen gewoon ziek veel geluk heb gehad zonder het door te hebben. Ik maak soms ff een rondje voor rare pets op m'n hunter, Loque, Skoll & Arcturis moest ik nog.
Dus ik vlieg om half 7 voor ik naar werk moest ff naar Grizzly, bam Arcturis. Blijkt dat een mob te zijn die na 15min despawned. Hoezo timing![]()
edit: Hhahahahahahahaha, terwijl ik deze post typ:
[ afbeelding ]
edit²: The fuck, is Loque'ahnak up, wil ik 'm tamen, kan 't niet vanwege 5 pets. Dus ik HS'en, pet dumpen, terugvliegen. Dismount ik, wil ik tamen, chopped m'n active pet (niet gezien) Loque'ahnak. FAIL.
1 2 3 4 | #showtooltip /cast [@player,mod:shift] Water Shield /cast [@player,mod:ctrl] Lightning Shield /cast [@mouseover,help] [help] [@player] Earth Shield |
1 2 | #showtooltip /cast [mod:ctrl,@mouseover,harm,nodead][mod:ctrl]Bind Elemental;[mod:shift,@focus][@mouseover,harm,nodead][]Hex |
1 2 3 4 | #showtooltip /cast [mod:shift] [@mouseover,harm] Flame Shock /cast [mod:ctrl] [@mouseover,harm] Earth Shock /cast [nomod] [@mouseover,harm] Frost Shock |
1 2 | /stopcasting /cast [@focus,mod:shift] Wind Shear; [@mouseover,harm] [harm] Wind Shear |
Zo moet je het idd doen, zodra heroism afgelopen is op het hourglass klikken. Maar niet om de 10 seconden voor je eigen cooldownsquote:Op maandag 23 juli 2012 01:11 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha, daar zou eigenlijk een achievement voor moeten zijn.
Ik klik hem sowieso altijd aan, altijd fijn om constante cooldowns en heroism te hebben.
Dit is een screenshot van mijn Battle.net account...quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:53 schreef GI het volgende:
Iemand die het na kan kijken op zijn Battle net ?
Ja, dat snap ik ook wel. Maar ik wil een second opinionquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:54 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Dit is een screenshot van mijn Battle.net account...
Want ik lieg?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:54 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Maar ik wil een second opinion
Nee dat zeg ik niet. Maar als ik een screenie post zou je me dan blindelings geloven ?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:55 schreef L3IPO het volgende:
[..]
Want ik lieg?
Hier heb je een Engelse variant:
http://www.mmo-champion.c(...)7706284#post17706284
Ofc not, maar jij bent niet ikquote:Op woensdag 25 juli 2012 14:57 schreef GI het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet. Maar als ik een screenie post zou je me dan blindelings geloven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |