Ik denk gewoon eind sept/ begin oktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
FUUUUUUUUU
Zit me nu al dood te vervelen. November duurt nog 4 maanden. Ik trek het niet om nog 4 maanden DS te farmen. Dit is nog erger dan de laatste maanden ICC.
Ja, want nu klinkt het dat je hem 20 euro of zo moet betalen voor het krijgen van een Recruit a Friend uitnodigingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:57 schreef Maureentje het volgende:
Dus je wilt mee betalen voor die nieuwe speler ?Anders snap ik t nie
Die wij weggeven is scroll of resurrection.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want nu klinkt het dat je hem 20 euro of zo moet betalen voor het krijgen van een Recruit a Friend uitnodiging(die wij hier allemaal graag gratis weggeven)
Dat hoop ik ook. Ik las ergens dat het waarschijnlijk gelijk met GW2 komt en die release is 28 augustus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:57 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik denk gewoon eind sept/ begin okt![]()
wat wil je dan betalen ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Die wij weggeven is scroll of resurrection.
Ik vraag iemand die ik een Recruit kan sturen waar ik aan meebetaal.
Ben jij even een paar dagen te laatquote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:51 schreef Syphixx het volgende:
wat wil je dan betalen ?
want als ik nu alles koop zit ik rond de 70 euro
kon in die periode een acc van vriend gebruiken en de scroll usenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben jij even een paar dagen te laat![]()
Waarom was die aanbieding alles voor 30 euro maar een week
Waarom zou je je gratis maand willen betalenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:00 schreef MarkyB het volgende:
Ik ga niet alles betalen. Ik krijg een gratis maand, dus die 13 euro wil ik wel vergoeden. Wel zo eerlijk, toch?
Denk dat men al blij mag zijn in deze periode dat iemand uberhaupt nog een raf invite wil versturen en dat ze een zooi chars snel naar 80 kunnen levelenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:48 schreef MarkyB het volgende:
Omdat ik dan een mount krijg en het interessant moet zijn dat ik de invite stuur
Degene die de gratis maand en mount krijgt moet juist blij zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:51 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Denk dat men al blij mag zijn in deze periode dat iemand uberhaupt nog een raf invite wil versturen en dat ze een zooi chars snel naar 80 kunnen levelen
Dat ookquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Degene die de gratis maand en mount krijgt moet juist blij zijn
Dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:12 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dat ookTis voor beiden leuk,dus waarom zou je meebetalen
Tis net andersom hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch.
Degene die de invite krijgt ontvangt een gratis maand gametime en een mount
Degene die de invite stuurt moet expansions en gametime kopen
Als degene die de invite krijgt dan een maand gametime 'cadeau' doet aan de gene die hem stuurt (dat geld zou hij sowieso kwijt zijn als hij geen RAF deed) dan heeft diegene ook wat. Namelijk een gratis maand gametime, en de gene die hem krijgt een gratis mount
Alleen jammer dat goblins lopen als kabouters onder invloed van iets teveel cocainequote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:34 schreef johnnyblaze11 het volgende:
hoezo epic looks
[ afbeelding ]
houzee
Jammer dat ze de lore uit de boeken toch nooit kunnen evenaren, tenzij ze een verhaal gewoon in de warcraft-wereld droppen zonder enige betrekking op lore characters uit de games.quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef lifeblind het volgende:
De film is in ieder geval in productie:
http://tweakers.net/nieuw(...)f-warcraft-film.html
quote:Op woensdag 18 juli 2012 13:33 schreef lifeblind het volgende:
De film is in ieder geval in productie:
http://tweakers.net/nieuw(...)f-warcraft-film.html
quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:09 schreef Bienelientjee het volgende:
(Mijn wow expires in ongeveer een week ook, dus dan ben ik weer ffies weg!)
Kan je wel zo smilen, maar deze maand kreeg ik gratis van iemand anders. Anders had ik al een maand van WoW af geweest.quote:
Ik ben serieus benieuwd wat er uiteindelijk van komt, volgens mij komt er uiteindelijk een soort Lord of the Rings kloon uit met wat characters die toevallig namen hebben uit het Warcraft universumquote:
Die film is toch al een jaar of 5 in productie?quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:32 schreef lifeblind het volgende:
Ik ben serieus benieuwd wat er uiteindelijk van komt, volgens mij komt er uiteindelijk een soort Lord of the Rings kloon uit met wat characters die toevallig namen hebben uit het Warcraft universum
Volgens mij kwamen de eerste ideeën rond 2006 ofzo naar buitenquote:Op woensdag 18 juli 2012 17:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die film is toch al een jaar of 5 in productie?
quote:Op woensdag 18 juli 2012 18:15 schreef lifeblind het volgende:
Volgens mij kwamen de eerste ideeën rond 2006 ofzo naar buiten
quote:In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures (makers of Batman Begins and 300) announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.[7]
The live-action film was set for release in 2009, but was later rescheduled to 2011
Ook 10 alts op je main server?quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb best veel looms eigenlijk
[ afbeelding ]
+ nog 1
Ik maak altijd alts, maar meestal komen die niet verder dan 20-30, en als ze dat wel doen dan weer meestal niet verder dan 60-70quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:33 schreef Valyx het volgende:
[..]
Ook 10 alts op je main server?Moet haast wel met al die gear.
Haha na level 60 (Outland) is het altijd klote ;p.quote:Op woensdag 18 juli 2012 22:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik maak altijd alts, maar meestal komen die niet verder dan 20-30, en als ze dat wel doen dan weer meestal niet verder dan 60-70
Ja dat vond ik vroeger ook maar tegenwoordig heb ik meer moeite met wotlk contentquote:Op woensdag 18 juli 2012 22:58 schreef Valyx het volgende:
[..]
Haha na level 60 (Outland) is het altijd klote ;p.
Ja dat kan. Je kan trouwens tegenwoordig RAF'fen tot level 81, en als je er 2 levelt kan je iemand dus van 1 tot 80 grantenquote:Op donderdag 19 juli 2012 09:38 schreef Valyx het volgende:
Zoeken naar iemand die met je wil RAF'en, dan ben je er zo. Vraag me nog steeds af of je gewoon 2 chars naar level 60 kan levelen met een RAF friend (die dan levels krijgt om te granten) en dan je friend je monk naar 60 kan dingen in 5 minuten..
Och, op een DK heb je die toch niet nodigquote:Op donderdag 19 juli 2012 10:52 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ben nu een deathknight aan het levelen op een andere server. Geen heirlooms
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |