Ik denk dat je voor al deze vragen op wowprogress.com moet zijnquote:Op maandag 16 juli 2012 13:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat zijn de meeste actieve realms om te raiden op door de weekse dagen ? vooral op maandag dinsdag en woensdag? In mijn guild raiden ze voornamelijk in de weekenden, maar dan kan ik niet vaak. Wil graag een guild waar ze de genoemde dagen actief raiden. heb op mijn realm rondgekeken, maar er zijn niet veel grote guilds die op die dagen raiden.
Mocht ik toch gaan transferen, waar kan ik dan het beste heen?
Is de actie al afgelopen dan? 30 euro voor alle 3 de WoW packs? (Classic en TBC wordt tegenwoordig als 1 gerekend).quote:Op maandag 16 juli 2012 13:39 schreef Syphixx het volgende:
jammer dat er geen fok guild is
dadelijk een nieuwe account kopen
jammer dat wotlk nog 20 euro kost ... speel je in enkele dagen er zo doorheen![]()
idd .. kom nuneer op 70 euro ( incl gamecard )quote:Op maandag 16 juli 2012 13:44 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Is de actie al afgelopen dan? 30 euro voor alle 3 de WoW packs? (Classic en TBC wordt tegenwoordig als 1 gerekend).
EDIT: [http://eu.battle.net/wow/(...)Week_Only-03_07_2012
duurde dus maar een week idd... Helaas.
Hoezo scheelt het 20e? Het is toch 20 i.p.v. 25e met die korting.quote:Op maandag 16 juli 2012 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken mijn hunter toch over te zetten, is nu horde en het scheelt nu 20 euro
Eh, server + faction = 45, toch?quote:Op maandag 16 juli 2012 13:50 schreef Blistering het volgende:
Hoezo scheelt het 20e? Het is toch 20 i.p.v. 25e met die korting.
quote:
Dat is gewoon een community manager die wat dingen verzint die mensen eventueel kunnen gaan doen als ze zich de pleuris vervelenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:27 schreef Cornelis83 het volgende:
Die summer challenges, zoals deze: summer challenge: Black Temple levert dat ook nog iets extra's op of zo of is dat gewoon een marketing stunt van blizzard om mensen old school dungeons binnen te lokken.
Er was een FOK guildquote:Op maandag 16 juli 2012 13:39 schreef Syphixx het volgende:
jammer dat er geen fok guild is
dadelijk een nieuwe account kopen
jammer dat wotlk nog 20 euro kost ... speel je in enkele dagen er zo doorheen![]()
Er waren best wel een aantal pogingen, volgens mij zijn ze allemaal na een paar weken grandioos gefaald?quote:Op maandag 16 juli 2012 17:03 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Er was een FOK guildGroot succes was dat hahaha
Edit: was al op geantwoord dus
Gewoon reporten toch? Maphacks oid. zijn niet toegestaan volgens mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:53 schreef TwyLight het volgende:
Waren een beetje horde aan het farmen in wsg, en dachten op het laatst ff flag cappen voor een win, zien we ineens deze flapdrol bugger
[ afbeelding ]
Dit is een sub. rogue uit onze guild, qua pve weet ik het niet zeker, maar qua pvp zijn er op onze realm vrijwel geen betere rogues te vinden. ( 1vs 1 dan)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:00 schreef keepoww het volgende:
Iemand tips wat ik moet verbeteren of men talents aanpassen?
DPS vind ik nu te laag.
http://eu.battle.net/wow/(...)trom/Chantale/simple
Dat is een slechte tipquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:43 schreef MarkyB het volgende:
Als ik twijfel pak ik de realms best guild en kies daar een spec uit van een speler met hoge achievementpunten.
Oke kan dus beter op men warrior dit doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:50 schreef MarkyB het volgende:
Guild tabard aan doen en lekker levelen, op 'low level' heb je niet veel aan een hoge guildrep
WTS?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef MarkyB het volgende:
WTS Recruit a Friend uitnodiging! we komen er wel uit denk ik
Makkelijkste is arena's winnen met je guildmate.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:56 schreef keepoww het volgende:
[..]
Oke kan dus beter op men warrior dit doen.
Gaat mij om die heirloom head en back.
Maar dungeons op lvl 85 dus dan
FUUUUUUUUUquote:
Dus je wilt mee betalen voor die nieuwe speler ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:26 schreef MarkyB het volgende:
Ik moet het wel uitnodigend maken dat iemand van mij een invite wil
Ik denk gewoon eind sept/ begin oktquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
FUUUUUUUUU
Zit me nu al dood te vervelen. November duurt nog 4 maanden. Ik trek het niet om nog 4 maanden DS te farmen. Dit is nog erger dan de laatste maanden ICC.
Ja, want nu klinkt het dat je hem 20 euro of zo moet betalen voor het krijgen van een Recruit a Friend uitnodigingquote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:57 schreef Maureentje het volgende:
Dus je wilt mee betalen voor die nieuwe speler ?Anders snap ik t nie
Die wij weggeven is scroll of resurrection.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, want nu klinkt het dat je hem 20 euro of zo moet betalen voor het krijgen van een Recruit a Friend uitnodiging(die wij hier allemaal graag gratis weggeven)
Dat hoop ik ook. Ik las ergens dat het waarschijnlijk gelijk met GW2 komt en die release is 28 augustus.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 16:57 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Ik denk gewoon eind sept/ begin okt![]()
wat wil je dan betalen ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 19:45 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Die wij weggeven is scroll of resurrection.
Ik vraag iemand die ik een Recruit kan sturen waar ik aan meebetaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |