Gewoon reporten toch? Maphacks oid. zijn niet toegestaan volgens mijquote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:53 schreef TwyLight het volgende:
Waren een beetje horde aan het farmen in wsg, en dachten op het laatst ff flag cappen voor een win, zien we ineens deze flapdrol bugger
[ afbeelding ]
Dit is een sub. rogue uit onze guild, qua pve weet ik het niet zeker, maar qua pvp zijn er op onze realm vrijwel geen betere rogues te vinden. ( 1vs 1 dan)quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:00 schreef keepoww het volgende:
Iemand tips wat ik moet verbeteren of men talents aanpassen?
DPS vind ik nu te laag.
http://eu.battle.net/wow/(...)trom/Chantale/simple
Dat is een slechte tipquote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:43 schreef MarkyB het volgende:
Als ik twijfel pak ik de realms best guild en kies daar een spec uit van een speler met hoge achievementpunten.
Oke kan dus beter op men warrior dit doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:50 schreef MarkyB het volgende:
Guild tabard aan doen en lekker levelen, op 'low level' heb je niet veel aan een hoge guildrep
WTS?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 10:06 schreef MarkyB het volgende:
WTS Recruit a Friend uitnodiging! we komen er wel uit denk ik
Makkelijkste is arena's winnen met je guildmate.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:56 schreef keepoww het volgende:
[..]
Oke kan dus beter op men warrior dit doen.
Gaat mij om die heirloom head en back.
Maar dungeons op lvl 85 dus dan
FUUUUUUUUUquote:
Dus je wilt mee betalen voor die nieuwe speler ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 15:26 schreef MarkyB het volgende:
Ik moet het wel uitnodigend maken dat iemand van mij een invite wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |