dan moet de persoon die jij aanbrengt goed doorlevellen wil jij daar nog echt wat profijt van hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:45 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die mount kan me gestolen worden, gaat me om het levels granten.
Ja precies. Na de release deed ik het met de guild toen de hoogste ilvl in de group misschien net 380 was ofzo.quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef Blistering het volgende:
Sowieso, iLvl 385 is méér dan genoeg voor nerfed DS10..
Ah, geen optie dusquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
dan moet de persoon die jij aanbrengt goed doorlevellen wil jij daar nog echt wat profijt van hebben.
Check http://www.wowtrack.org/realms/EU/enquote:Op donderdag 19 juli 2012 22:48 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gezien onze server nogal dood is, gaan we de guild waarschijnlijk verhuizen naar een ander realm.
Zijn er naast silvermoon nog andere goede PVE realms voor alliance?
Goeie tip!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:59 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Check http://www.wowtrack.org/realms/EU/en
en dan sorteren op realm.
En met http://wow.realmpop.com kun je zien hoeveel spelers er zitten op een realm.
Ik heb net een heel stel alts geleveled, misschien toch wel 2x in totaal aangevallen door een hordie. Er is bijna geen horde meer, lijkt het wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
Goeie tip!![]()
Frostmane hebben we ook op onze lijst staan, maar dat het een pvp realm is houdt ons nog wat tegen. Pvp is eng, weet je
Oh cool, misschien een leuke horde realm opzoeken met een van m'n stoffige characters op Turalyon.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:35 schreef Blistering het volgende:
Realm transfers 15e dit weekend trouwens, zojuist even m'n hunter overgezet naar Auchindoun. Nu enkel nog rogue en dan klaar met alle 85's
Ze bedoelen vast niet actieve spelers.. Mijn server (Hellscream) staat bij de drukkere, maar tis er redelijk dood, vooral aan Horde kant..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:59 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Check http://www.wowtrack.org/realms/EU/en
en dan sorteren op realm.
En met http://wow.realmpop.com kun je zien hoeveel spelers er zitten op een realm.
Ik had hetzelfde probleem, ik hoop op een release in oktober, dan ben ik een maand vrijquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net mijn vakantie moeten vastleggenWaarom wachten ze zo lang met het bekendmaken van de releasedate!! (die nu uiteraard volgende week komt).
Ik heb ook op oktober gegoktquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik had hetzelfde probleem, ik hoop op een release in oktober, dan ben ik een maand vrij
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:35 schreef Blistering het volgende:
Realm transfers 15e dit weekend trouwens, zojuist even m'n hunter overgezet naar Auchindoun. Nu enkel nog rogue en dan klaar met alle 85's
Ticket maken en 5 euro terugvragenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:43 schreef Fuszy het volgende:
[..]Ik heb mijn warrior een paar dagen geleden een transfer gegeven.
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ticket maken en 5 euro terugvragen.
transfer dan je pala naar frostmane en laat hun ook daar heen gaan, 10x beter, ik ga ookquote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:31 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Hah! Hoef ook niet meer te levelen op shadowsong. Me vrienden overgehaald om naar Auchindoun te komen omdat shadowsong kut server is.
You kidding?!quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:58 schreef TwyLight het volgende:
transfer dan je pala naar frostmane en laat hun ook daar heen gaan, 10x beter, ik ga ook
ja echtquote:
dit dus ... met 3 rogues 40 man raids gesaboteerd en da konde soms wel een uur hun raid verlaten omdat ze zo dom waren om apart te komen en niet met een bendequote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:09 schreef Cornelis83 het volgende:
Mja, moeten ze flying weer afschaffenVolgens mij waren de beste pvp momenten wel in Classic, toen vliegen nog niet mogelijk was. Uit verhalen vooral in de blackrock mountains enzo
Zelf nooit meegemaakt helaas, ben pas begonnen toen TBC een kleine half jaar uit was.
Ja maar die arme pve'ers kunnen dan niet tegen draken vechten en dan is het spel voor hun verpestquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:45 schreef Syphixx het volgende:
[..]
dit dus ... met 3 rogues 40 man raids gesaboteerd en da konde soms wel een uur hun raid verlaten omdat ze zo dom waren om apart te komen en niet met een bende![]()
daarna met yogs ( van yogcast ) en horde guild samen gewerkt zodat beide kanten niet meer erin konden... DAT was écht world of warcraft
Vanilla WoW was het tofst. Ganking in Stranglethorn vale (L) 40man Molton core/ blackwing lair en Naxramas (L), PvP alleen op je eigen server, ranking systeem en niet te vergeten de oude versie van Alterac Valley belachelijk in het voordeel van de horde was maar 1 gevecht kon makkelijk 40 uur durenquote:Op zaterdag 21 juli 2012 02:09 schreef Cornelis83 het volgende:
Mja, moeten ze flying weer afschaffenVolgens mij waren de beste pvp momenten wel in Classic, toen vliegen nog niet mogelijk was. Uit verhalen vooral in de blackrock mountains enzo
Zelf nooit meegemaakt helaas, ben pas begonnen toen TBC een kleine half jaar uit was.
Maar verder is Silvermoon wel gezellig hoor. Zitten sowieso nog een paar fokkers.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Wilde mn guild ook overhalen naar frostmane te gaan, maar ze willen echt niet naar een pvp server.
Zelfs niet als het een bijna geen horde zit. Dus het zal silvermoon wel worden.
we hadden onyxia...en toen deed ze nog fire breathequote:Op zaterdag 21 juli 2012 03:44 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja maar die arme pve'ers kunnen dan niet tegen draken vechten en dan is het spel voor hun verpest![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |