abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113873765
Silvermoon is idd super druk, moet je wel alliance zijn want volgens mij is 95% daar alliance :P

EDIT : ik zat er dicht bij :

Silvermoon Realm Status
Horde - 6.86 %
Alliance - 93.14 %
pi_113875852
Wie weet hoe lang t duurt voor iemand die mail krijgt als ik hem een scroll heb gestuurd ? :)
pi_113876723
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:52 schreef Maureentje het volgende:
Wie weet hoe lang t duurt voor iemand die mail krijgt als ik hem een scroll heb gestuurd ? :)
Worden om de 3 uur verzonden. Als die eligable is tenminste, anders krijgt hij/zij geen bericht
pi_113876884
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:14 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Worden om de 3 uur verzonden. Als die eligable is tenminste, anders krijgt hij/zij geen bericht
mailadres gekregen dat niet bij account hoorde :{ nu 24 uur wachten voor opnieuw verzenden ?
pi_113877053
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:19 schreef Maureentje het volgende:

[..]

mailadres gekregen dat niet bij account hoorde :{ nu 24 uur wachten voor opnieuw verzenden ?
Je kan elke dag 2 verzenden, 1 via ingame (realid) en 1 via battle.net
pi_113877108
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:23 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Je kan elke dag 2 verzenden, 1 via ingame (realid) en 1 via battle.net
heb die persoon niet op realid,dus die optie valt af -O- toch ?
pi_113877717
Volgens mij kan het ingame ook met email adres. En dan de 2e is via account management op de website.
pi_113884274
vroeger was er nooit gezeik voor mail adres, gewoon op een linkje klikken van random mensen en hoppa, scroll activated ^O^

blizz moet alles weer veranderen dat goed werkt(e) :')
pi_113886147
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 00:14 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Ik had anderhalve maand geleden ook een scroll gekregen, maar ik was niet eligible dus dat was wel vreemd :P
Feyenoord Rotterdam
  zondag 8 juli 2012 @ 20:34:46 #35
117098 Hathor
Effe niet
pi_113941254
Toepasselijke TT, Cata komt me nu onderhand echt mijn neusgaten uit, ik kan geen HoT's meer zien, ook al heb ik nog wel wat alts die nog niet optimaal gegeared zijn, ik kan me er niet meer toe brengen in de queue te gaan voor een van die randoms. Ik loop zelfs op twee alts voor Loremaster te gaan, en dat nadat ik had gezworen dat nooit meer te doen nadat ik het op mijn main compleet had, dat is dus verveling in optima forma, maar zelfs dat vind ik vermakelijker dan die oervervelende cata hc's. Over DS wil ik het niet eens hebben, dat vind ik met afstand de meest saaie raid die Blizzard ooit in WoW heeft gebracht. De mensen in mijn guild lopen nog elke week braaf de DS hc's op hun mains en de normals op alts, maar mij krijgen ze daar niet meer naar binnen, ik heb het wel gehad met dat gedoe. Het enige waar ik me nog mee vermaak is arena en random bg's, tijd dus voor iets nieuws.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 8 juli 2012 @ 20:41:14 #36
117098 Hathor
Effe niet
pi_113941582
Over drukte op realms gesproken, op Nordrassil is het aan alliance kant nog steeds vrij druk, economie loopt ook uitstekend, maar aan hordezijde zie ik echt een terugloop. Er zijn wat spelers naar alliance overgestapt, maar ik heb begrepen dat veel spelers naar de Draenor realm zijn gegaan, waar horde weer een bloeiend bestaan schijnt te hebben. Op de andere realm waar ik speel, Terokkar, is de horde zo goed als dood, tradechat is stil, er worden zelden of nooit raidpugs opgezet, en iets proberen aan de man te brengen in het AH vereist engelengeduld. Alliance is wel wat beter daar, maar heeft ook wel zijn beste tijd gehad.
pi_113949276
dus in principe is er een soort leegloop ofzo ?

en het sociale aspect ook wat weg zeker, filled up met trolls en idioten ?
denk dat ik toch zal wachten om opnieuw te kopen tot er terug een kortings actie is..loopt dadelijk af :)
  zondag 8 juli 2012 @ 23:02:38 #38
117098 Hathor
Effe niet
pi_113949561
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:56 schreef Syphixx het volgende:
dus in principe is er een soort leegloop ofzo ?

en het sociale aspect ook wat weg zeker, filled up met trolls en idioten ?
denk dat ik toch zal wachten om opnieuw te kopen tot er terug een kortings actie is..loopt dadelijk af :)
Nou ja leegloop...valt wel mee. Ik heb bv een flinke lijst met real ID maatjes, waarvan de helft nu elke dag Diablo zit te spelen, die komen wel weer terug als MoP komt, daar ben ik echt niet bang voor. Alleen op sommige realms lijkt de horde niet meer echt zo te bruisen, veel mensen zoeken het op de drukkere realms zoals Kazzak en Draenor. Je merkt het echt als je een beetje aan het rondhangen bent in Org, het is ineens zo stil in tradechat...
pi_113950480
en qua raiding enzo nog genoeg te doen ?
'k heb bijna vakantie en heb niks te doen dus zou mss terug de volle mep kopen maarja .. wanneer staat ie nog eens zo goedkoop hé? ik twijfel gewoon om hem nog eens te kopen nu of niet ;(
  maandag 9 juli 2012 @ 01:02:50 #40
117098 Hathor
Effe niet
pi_113954885
Er valt nog volop te raiden op mijn main's realm, alhoewel ik er wel meteen bij moet zeggen dat het guild waar ik in zit groot genoeg is om elke avond twee raidteams voor 25 man's raids de deur uit te sturen, maar ook aan pug's is er geen gebrek. Dus je zou het rustig kunnen proberen, het is alleen op bepaalde realms waar het was teruggelopen is, en dat waren van huis uit al niet de drukst bevolkte. Zoals al eerder in dit topic is gemeld, als je alliance bent, en op Silvermoon speelt, heb je aan raids geen gebrek.
pi_113975977
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 20:50 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik ga het gewoon proberen :)
En mislukt :'(
Feyenoord Rotterdam
pi_113978282
iemand die met me wilt RAF doen ?
pi_113990015
Is er iemand hier die op Frostmane speelt, alliance side? Ik wil weer casual gaan spelen maar wel op een actieve server. Mijn belangrijkste chars zitten echter op Trollbane en die server schijnt al bijna onder de grond te liggen. Dus daarom wil ik transferen naar frostmane. En met de scroll of resurrection kan ik 1 char gratis transferen. En daarvoor heb ik dus een scroll of resurrection nodig van een alliance speler op frostmane.

Dus als je me wilt ressen PM of DM me dan en dan stuur ik je de gegevens die je nodig hebt om me te kunnen resurrecten.
pi_113991866
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:28 schreef Cornelis83 het volgende:
Is er iemand hier die op Frostmane speelt, alliance side? Ik wil weer casual gaan spelen maar wel op een actieve server. Mijn belangrijkste chars zitten echter op Trollbane en die server schijnt al bijna onder de grond te liggen. Dus daarom wil ik transferen naar frostmane. En met de scroll of resurrection kan ik 1 char gratis transferen. En daarvoor heb ik dus een scroll of resurrection nodig van een alliance speler op frostmane.

Dus als je me wilt ressen PM of DM me dan en dan stuur ik je de gegevens die je nodig hebt om me te kunnen resurrecten.
Ik zou Isabeau even DM'en, die speelt op Frostmane Alliance
pi_113992006
Ik zit op frostmane, alli, in een leuke NL guild (8/8 hc farm) /w maar je realid dan invite ik je wel
pi_114000305
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 22:59 schreef MarkyB het volgende:
Ik zit op frostmane, alli, in een leuke NL guild (8/8 hc farm) /w maar je realid dan invite ik je wel
^O^ opgelost :)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_114001810
Ja, alleen jammer dat de char transfer nu net weer in mainentance is ;(
pi_114001897
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 09:47 schreef Cornelis83 het volgende:
Ja, alleen jammer dat de char transfer nu net weer in mainentance is ;(
:D

Komt vanzelf ;) Als je dingen samen wilt doen dan roep je maar hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_114002506
Heb eindelijk 1650 lockboxes voor Ravenholdt, 4 guildbanks vol en 3 chars helemaal vol. Schijnt dat je die krengen eerst moet open picken en er een paar dingen uit moet pakken.

En dan ook nog eens die hell grind syndicates mollen :'( FML
pi_114002766
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 10:17 schreef MarkyB het volgende:
Heb eindelijk 1650 lockboxes voor Ravenholdt, 4 guildbanks vol en 3 chars helemaal vol. Schijnt dat je die krengen eerst moet open picken en er een paar dingen uit moet pakken.

En dan ook nog eens die hell grind syndicates mollen :'( FML
Och ja, daar wilde ik ook nog aan beginnen. Ik was alweer vergeten waarom ik een rogue ging levelen _O-
Vanavond maar eens mee verder gaan, zit nu in Northrend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')