Het bleek nog een bug ook, service was helemaal niet downquote:Op dinsdag 10 juli 2012 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt vanzelfAls je dingen samen wilt doen dan roep je maar hoor.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag dat alleen Burning Legion een 50-50 verdeling heeft. En daar wil je nou net niet heen
Hoezo wil je daar niet heen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag dat alleen Burning Legion een 50-50 verdeling heeft. En daar wil je nou net niet heen
Kan wel even duren voordat we een datum krijgen ;pquote:Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik wil spelen, maar wil eerst een datum zien voor panda
En inmiddels een antwoord. Nog redelijk snel ook. Voor zover ik kan herinneren waren ze een jaar geleden of zo niet zo snelquote:Op dinsdag 10 juli 2012 11:38 schreef Cornelis83 het volgende:
De gratis transfer wilde ik doen op mijn druid die dan ook meteen lvl 80 zou zijn. Lvl 80 is ze nu, maar de transfer door de migration in maintenance bug is dus niet gelukt en ik kan dat zelf ook niet meer doen nu. Dus hiervoor maar een ticket geopend.
Blij dat ze het zo snel hebben kunnen regelenquote:Greetings,
First of all, I am terribly sorry for the delay in our response. I wish I could have gotten to your ticket sooner.
Now onto the matter at hand. I have now transfered your Scroll boosted character over to Frostmane and it should be available there shortly.
I hope this has solved your issue and that you have a most pleasant day.
Kind regards,
Beter, ja de GM en Web-support functioneren het laatste jaar redelijk snel. Is een stuk fijner als in Vanilla 7 dagen wachten op een responsequote:Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
En inmiddels een antwoord. Nog redelijk snel ook. Voor zover ik kan herinneren waren ze een jaar geleden of zo niet zo snel
[..]
Blij dat ze het zo snel hebben kunnen regelenEn die verontschuldiging was dus nergens voor nodig
Chamber of Aspects zou ik ook maar wegblijven als alliance. Er zijn bij ons 2 guilds die 8/8 HC hebben, de rest heeft al moeite om de raids vol te krijgen (waaronder mijn guild).quote:Op woensdag 11 juli 2012 12:24 schreef lifeblind het volgende:
Ravenholdt mogen ze wat mij betreft ook wel iets voor gaan regelen, er is gewoon echt geen fuck meer te beleven
quote:Characters:
15,363
Horde / Alliance:
1 / 0.63
Wat Twilight zegtquote:
Ja, Pools vloeken heb ik ook geleerd daarquote:
neen heb geen account meer :pquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Jawel hoor, PM me maar, dan stuur ik er één in game
Of wacht, bedoelde je niet SoR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |