abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114004963
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 09:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D

Komt vanzelf ;) Als je dingen samen wilt doen dan roep je maar hoor.
Het bleek nog een bug ook, service was helemaal niet down :')

Anyway, zojuist mijn paladin en mijn mage overgezet naar Frostmane. De gratis transfer wilde ik doen op mijn druid die dan ook meteen lvl 80 zou zijn. Lvl 80 is ze nu, maar de transfer door de migration in maintenance bug is dus niet gelukt en ik kan dat zelf ook niet meer doen nu. Dus hiervoor maar een ticket geopend.

En dingen samen doen klinkt goed! Zo op een nieuwe server is het altijd wel handig om een paar mensen te kennen. Zit je toevallig ook in een gezellige guild? :P Scheelt weer guild invite spams :)

Zodra de migration voltooid is PM ik je mijn battletag wel als dat goed is :)
pi_114005277
Ik heb nog een level 80 mage en een level 81 warrior *)
Ik zou bij MarkyB in het guild gaan, ik kan je niet in mijn guild krijgen, helaasch. Mijn guild doet niet aan socials.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_114005617
ah, een hardcore raiding guild :) Ja, hardcore raiding heb ik ook een lange tijd gedaan tijdens WotLK en begin tijd van Cata, maar hoe leuk (soms frustrerend) het ook was, ik denk niet dat ik dat snel nog een keer ga doen. Wil dit keer wat meer op levelen van alts focussen en heroic dungeons doen. Misschien via de LFR nog wat raiden of zo en als het uitkomt een normal oid. Maar daar houdt het dan ook wel bij op :)

Maar leuk waren de tijden in ICC wel. Saurfang, Putricide, Syndragosa en LK ofc. Erg leuke gevechten gehad daar.
pi_114006071
Als je mijn realid toevoegd dan zal ik een invite regelen in de guild. We hebben ook social members die niet veel om raiden geven. Heb je mijn realid gekregen toen ik je een SoR stuurde?
pi_114054606
Het word wel eens tijd dat ze servers gaan mergen voor MoP, sommige servers hebben echt in ieder geval 1 dode faction. Sylvanas horde is niks, Trollbane in totaal is niks, zonde want hierdoor verliezen ze ook een berg spelers, die geen 20¤ willen betalen om te transferen en niks kunnen doen op hun server omdat er simpelweg niemand is..

Word overigens idd tijd voor MoP, weet niet wat ik moet doen online :7
pi_114054663
Dat vroeg ik me af, er zijn veel servers maar is de 30% niet dood (geen leuke spel ervaring meer)?
pi_114054746
Bijna alle realms (95%) heeft één faction die dood is. Zo werkt dat nou eenmaal. Ben het er wel mee eens dat ze low populated servers moeten mergen, maar hier op Achindoun zeuren ze aan de Horde kant ook altijd dat ze FCM of een merge willen wat gewoon een slecht idee is vanwege de hoeveelheid Alliance.

Er is misschien weinig Horde maar als ze FCM openstellen en aan de Horde kant net zoveel spelers krijgen als aan de Alliance kant zitten we straks met z'n allen in een login queue

[ Bericht 0% gewijzigd door TwyLight op 11-07-2012 12:27:41 ]
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 12:24:47 #58
159966 lifeblind
pi_114055497
Ravenholdt mogen ze wat mij betreft ook wel iets voor gaan regelen, er is gewoon echt geen fuck meer te beleven :r
pi_114055580
Ik zag dat alleen Burning Legion een 50-50 verdeling heeft. En daar wil je nou net niet heen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_114055642
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik zag dat alleen Burning Legion een 50-50 verdeling heeft. En daar wil je nou net niet heen :')
:')
pi_114055918
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo wil je daar niet heen?
pi_114055970
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:34 schreef keepoww het volgende:

[..]

Polish Legion :P
pi_114059767
Ik wil spelen, maar wil eerst een datum zien voor panda :')
pi_114067187
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:57 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik wil spelen, maar wil eerst een datum zien voor panda :')
Kan wel even duren voordat we een datum krijgen ;p
pi_114067748
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:38 schreef Cornelis83 het volgende:
De gratis transfer wilde ik doen op mijn druid die dan ook meteen lvl 80 zou zijn. Lvl 80 is ze nu, maar de transfer door de migration in maintenance bug is dus niet gelukt en ik kan dat zelf ook niet meer doen nu. Dus hiervoor maar een ticket geopend.
En inmiddels een antwoord. Nog redelijk snel ook. Voor zover ik kan herinneren waren ze een jaar geleden of zo niet zo snel :P
quote:
Greetings,

First of all, I am terribly sorry for the delay in our response. I wish I could have gotten to your ticket sooner.

Now onto the matter at hand. I have now transfered your Scroll boosted character over to Frostmane and it should be available there shortly.

I hope this has solved your issue and that you have a most pleasant day.

Kind regards,
Blij dat ze het zo snel hebben kunnen regelen :) En die verontschuldiging was dus nergens voor nodig :P
pi_114067955
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 16:34 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

En inmiddels een antwoord. Nog redelijk snel ook. Voor zover ik kan herinneren waren ze een jaar geleden of zo niet zo snel :P

[..]

Blij dat ze het zo snel hebben kunnen regelen :) En die verontschuldiging was dus nergens voor nodig :P
Beter, ja de GM en Web-support functioneren het laatste jaar redelijk snel. Is een stuk fijner als in Vanilla 7 dagen wachten op een response :P.
pi_114070600
mss beter dat ik toch niet terug begin met spelen zekers ? :')
pi_114070612
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:24 schreef lifeblind het volgende:
Ravenholdt mogen ze wat mij betreft ook wel iets voor gaan regelen, er is gewoon echt geen fuck meer te beleven :r
Chamber of Aspects zou ik ook maar wegblijven als alliance. Er zijn bij ons 2 guilds die 8/8 HC hebben, de rest heeft al moeite om de raids vol te krijgen (waaronder mijn guild). ;(
quote:
Characters:
15,363

Horde / Alliance:
1 / 0.63
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_114072828
quote:
99s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:34 schreef keepoww het volgende:

Wat Twilight zegt :Y Als je in de Guildfinder vrijwel alleen maar namen tegenkomt die je niet kan uitspreken: wegwezen :D Het was mijn eerste realm en het wordt domweg wel erg vervelend als je als niet-Pool gewoon niet welkom bent in pugs etc. En mocht je wel mee dan spraken ze alleen Pools en als je daar wat van zei werd je gekicked :') Trade en generalchat: héél veel Pools.
pi_114075328
Gewoon Kurwa spammen.
pi_114077320
niemand oesting om te raf'en ? :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:08:02 #72
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_114077592
Jawel hoor, PM me maar, dan stuur ik er één in game

Of wacht, bedoelde je niet SoR?
  woensdag 11 juli 2012 @ 20:15:35 #73
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_114077930
Volgens mij niet. Ik wil opzich wel raffen Syphixx. Maar kan eigenlijk alleen in 't weekend en soms 's avonds omdat ik nu fulltime werk : :N Dus dan houdt het op vrees ik.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_114080428
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:14 schreef Valyx het volgende:
Gewoon Kurwa spammen.
Ja, Pools vloeken heb ik ook geleerd daar :')
pi_114080620
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 20:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Jawel hoor, PM me maar, dan stuur ik er één in game

Of wacht, bedoelde je niet SoR?
neen heb geen account meer :p
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')